← Alle dagbøker
diarist.Alias

Moken

52 år153 cm54 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start64,4 kg
Sist60,0 kg
Endring−4,4 kg
BMI nå25,6
📓 50+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
9. desember 200115. august 2002
😵60,0 kg

Huff, det er varmt...

...og det blir ikke til at jeg sitter så mye ved PC`n. Slanking tenker jeg overhode ikke på, men når høsten sniker seg fram så blir det å ta tak i ting igjen.

Måtte liksom bare en snartur innom i dag. Hei så lenge!
Moken
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊16. august 2002
Heisann Moken!

Takk for hilsningen. Alltid like koselig.
Aasalill har en konk. som jeg er med på
nå. Startet for noen uker siden. ;o)Håper
du får en fin fin helg!

Klem!
c.AuthorAlias MTE😊15. august 2002
Hei!

Måtte bare inn om og hilse på. Lenge siden jeg så deg her sist. Håper du har koser deg masse i sommer og er tilbake med ny giv til høste. Ha en fin fin helg!

Klem!
😊59,8 kg

Hurra!

Kanskje det bare er varmen som gjør at jeg mister væske...

Vekta går iallfall nedover, og jeg er lykkelig for det! Siden jeg ikke rakk målet mitt om å veie 56-57 kg 1 juli, så satser jeg på å nå målet til 1 oktober..

Spiser omtrent ingenting nå når det er nærmere 30 grader ute, men drikker litervis med vann. OK, det blir noe brus innimellom, men tror ikke jeg tar skade av det..

Moken
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Prestige😌2. august 2002
JIPPI!! Under 60 tallet, super flink er du :) Stå på videre..
😄60,2 kg

Tilbake etter ferie!!

Og vekta er slettes ikke verst heller!

Hadde nok trodd jeg veide mer nå når jeg kom tilbake etter over 2 ukers anti-slankekur, men ble positivt overrasket!

Min samboer har faktisk lagt på seg 4 kilo på denne tiden, men han har ikke vondt av det... Nå er jeg klar for ny slanking, så jeg håper det er noen der ute som holder konkurranse??!??

Skal snart på jobb, så jeg må stikke. Ha en strålende uke!

Moken
😊59,6 kg

Kanskje det er håp........

Ja, vekta er igjen under 60 kilo, så kanskje jeg klarer å holde meg der nå...

Det er faktisk synd at det ikke blir noen konkurranse, men som sagt, dersom noen andre kunne tenke seg å holde en, så er jeg den første til å melde meg på!!

I dag har det vært dårlig med trim og heller usunt når det gjelder maten. Har spist masse jordbær med is og andre godsaker. Har mamma på besøk langveis fra, og da er det vel lov til å kose seg litt?? I morgen er ny time med Transion. Det er bare helt fantastisk å ligge på en benk å kjenne at musklene blir strammere ;O)

Ha det bra så lenge.

Moken
😟60,0 kg

Dropper konkurransen...

Har bestemt meg for at jeg ikke gidder mer med konkurransen da det er så dårlig oppslutning.... Si gjerne ifra om noen andre vil overta, for da vil jeg være med ;O)

Har hatt en time med Transion i dag og målene min er:

Midje: startmål 76,5cm - 73,5 cm = -3cm
Venstre lår: startmål 58cm - 55,5 cm = -2,5cm
Høyre lår: startmål 57,5 - 56 cm = -1,5cm

Dvs. at jeg tilsammen har gått inn 7 cm på kroppen uten å gjøre en dritt!

Så det går framover. Har fortsatt 5 timer igjen, men skal være ferdig med dem til jeg reiser på ferie 13.07.

Ha det så lenge!
Moken
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitti😃3. juli 2002
synd at du slutter med konkurransen...kunne tenkt meg å være med. Alltid godt med litt ekstra motivasjon. Lykke til med slankinga di og hvis det blir noe konk. igjen så kan du regne med meg. klem, kitti
c.AuthorAlias Aasalill😐2. juli 2002
Eh... den kom inn litt flere ganger enn beregnet ja... får ikke slettet den... Zorry...
c.AuthorAlias Aasalill2. juli 2002
*huff* Jeg skammer meg, som var en av de første som droppet ut av konkuransen... Men det er ikke så lett når andre av livets gjøremål tar over for slankingen. Og du er jo absolutt en av de som har holdt ut over "lengre tid" nå! Det bør du være stolt av!

Jeg kunne godt ha tatt over konkuransen, men et problem må jo være at folk stort sett tar ferie nå, og da kansje ikke har like god tilgang til nettet. Men hvis flere slutter seg til, holder jeg gjerne konkuranse jeg!

Hei og hå!

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias Aasalill2. juli 2002
*huff* Jeg skammer meg, som var en av de første som droppet ut av konkuransen... Men det er ikke så lett når andre av livets gjøremål tar over for slankingen. Og du er jo absolutt en av de som har holdt ut over "lengre tid" nå! Det bør du være stolt av!

Jeg kunne godt ha tatt over konkuransen, men et problem må jo være at folk stort sett tar ferie nå, og da kansje ikke har like god tilgang til nettet. Men hvis flere slutter seg til, holder jeg gjerne konkuranse jeg!

Hei og hå!

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias Aasalill2. juli 2002
*huff* Jeg skammer meg, som var en av de første som droppet ut av konkuransen... Men det er ikke så lett når andre av livets gjøremål tar over for slankingen. Og du er jo absolutt en av de som har holdt ut over "lengre tid" nå! Det bør du være stolt av!

Jeg kunne godt ha tatt over konkuransen, men et problem må jo være at folk stort sett tar ferie nå, og da kansje ikke har like god tilgang til nettet. Men hvis flere slutter seg til, holder jeg gjerne konkuranse jeg!

Hei og hå!

Klem Aasalill! =)
☹️60,0 kg

Konkurranseoppdatering....

Ja, ja det var moro så lenge det varte....... Velkommen tilbake 60!! :(
Men bedre lykke neste gang..
Hvor mange er vi igjen nå da??
Moken: 61,2-60,0-61,0-60,1 =-1,2
MTE: 62,2-59,2-58,8-58,1 =-4,1
Line M: 69,0-67,1 =
LilleMeg: 67-
Prestige: 66,2-




1 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊30. juni 2002
Heisann Moken!

Takk for hilsningen. :o) Formen er heldigvis fin
nå, men ennå hører jeg dårlig på det ene øret.
Det er veldig plagsomt. Men det må da gi seg snart.
Det var veldig koselig på byn i går. Stille og rolig.
Så jeg var heldigvis ikke dårlig. Hi hi. Typen sto
opp med guttungen. Selv sto jeg opp 10.30 og når
jeg sto opp gikk han ut og var vekke til 12.30. Så
jeg har hatt en avslappende og deilig dag. Og været
er fint så har ingen grun til å klage. :o)
Enig, med deg. Det har ikke vært noe stor opp-
slutning rundt konkurranse. Noe jeg synes er synd.
Vet ikke om noen andre konkuranser heller. :o( Har
kanskje litt med sommerferien og si og da. Vet ikke
hva du vil gjøre om du vil droppe det eller?
Ha en fortsatt fin søndags kveld. I morgen er det
en ny uke og nye muligheter for å kvite seg med noen
gram. :o) Stå på!

Klem!

🙂59,8 kg

Fortsatt under 60........

..........og det er en deilig følelse!! Frykter selvfølgelig morgendagens konkurranse siden jeg er 200g mer i dag enn i går.

Har spist en riskake til frokost og drukket et glass vann. Sliter med å få maten ned forbi vonde mandler. Har vært så flink i det siste og syklet til og fra jobben, men i dag er jeg i så dårlig form at jeg ikke orker tanken på å jobbe engang.. Satser på bedre form i morgen, men tviler på at jeg orker å sykle.
Lykke til med konkurransen i morgen!
Moken
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊27. juni 2002
God morgen!

Takk for koselig kommentar.
Alltid like koselig det. ;o)
Flott at du holder deg under
60. Det er bra. Ellers håper
jeg at du føler deg bedre nå.
Det gjør jeg. Så i dag skal
meg og guttungen + en venninne
og guttungen i Åpen barnehage!
Vekten min var 58.1 i dag.
Ha en fortsatt fin fin dag!

Klem!
😃59,6 kg

HURRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA!!

Fy flate, sier jeg bare, hadde ikke trodd at denne dagen skulle komme så fort!! Nå er jeg bare 50ognoe ;O)

Er syk i dag da, med halsbetennelse, og det gjør innmari vondt å spise. En fordel nå kanskje, så ikke vekta går opp igjen..

Ha en strålende forundelig dag dere!
Klem Moken
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen❤️25. juni 2002
Svipper innom for å si at det er helt knall. God følelse å ha 50 tallet der. jeg hadde det for noen måneder siden og det er helt hææærlig:-)

God bedring...
c.AuthorAlias MTE😊25. juni 2002
Hei Moken!

Kjempe bra. :o)
Gratulerer så mye.
Og god bedring.
Spent på konk. på
torsdag.

Klem!
c.AuthorAlias Line M😀25. juni 2002
Gratulerer så mye, den fortjente du..!!!
God bedring også :o)
Klem fra Line M
👻61,0 kg

Har hatt Transiontime i kveld......

Skulle egentlig hatt dobbeltime, men det ble bare vanlig. Mine mål nå er:
Midje 74,5 cm
Venstre lår 56,5 cm
Høyre lår 56,5 cm

Moken
😟61,0 kg

Konkurranseoppdatering!

Ja, ja. Så varte det ikke så lenge at jeg veide akkurat 60 blank... Men kanskje neste uke da....

Hvordan går de med dere da?? Oppdaterer lista senere i kveld. Skal ha dobbeltime med Transion kl. 20.30, og kommer innom etter det. Ha det så lenge!!
---------------------------------------------------------------

Moken: 61,2-60,0-61,0 =-0,2
MTE: 62,2-59,2-58,8 =-3,4
Line M: 69,0-67,1 =
LilleMeg: 67-
Prestige: 66,2-

Klem Moken
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊20. juni 2002
Hei Moken!

Det går ned over her. I dag var jeg 58.8.
Håper du får en fortsatt fin dag. Kos deg.

Klem.
😄60,0 kg

Konkurranseoppdatering!!

Deilig å sove litt lenge i dag.. Og vekta, jo den er bare helt strålende 60,0 kilo. Har jeg ikke veid siden før jeg ble gravid med minstemann, og minstemann er 16 måneder!!

Som jeg sa, i dag skriver jeg startvekt og vekt i dag rett og slett for å få plass.. Her er 8. konkurranseoppdatering:o)

Moken: 61,2-60,0 =-1,2
MTE: 62,2-59,2 =-3,0
Line M: 69,0-67,1 =-1,9
LilleMeg: 67-
Prestige: 66,2-

Ny time med Transion i dag, så oppdatering mål kommer litt senere!!

Klem Moken
😊60,6 kg

Fornøyd i dag.......

Har hatt en time med Transion, og måler 74,5 rundt livet. Lårene er som sist, men jeg håper det bedrer seg.... :o)

Har syklet 1,6 mil i dag også, og det er en deilig følelse når jeg først er ferdig. Skeiet ut med en colaboks etterpå, men tror det går greit allikevel..Spent på hva vekta viser i morgen. Skal prøve å skrive tidlig, men kan ikke love at det blir før 9-10. Min tur til å sove litt lenger i morgen(vi deler på å stå opp med ungene nå som gubben har etpar fridager!!)

Ha det så lengs!!
Moken
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊13. juni 2002
Hei Moken!

Min vekt sa i dag 59.2. Kjempe fornøyd. :o)
Dette går veien. Flink du er. Sykler masse.
Ha en kjempe fin dag og helg!

Klem!
c.AuthorAlias Line M😊13. juni 2002
Hei Moken.
I dag settter jeg et stort smile ikon. Har ikke veid meg siden 24 mai, i frykt for å ha fyket opp til 70 kg, men nei da.
Når jeg steg opp på vekta i dag viste den 67,1 dvs -700 g !!!
Håper alt går den rette veien for deg også.
Klem fra en blid og fornøyd slanker......
😀61,0 kg

Ser ut til at vi i allefall er fire eller fem....

Og her er dagens lille oppdatering, siden jeg ikke fikk rota meg til å gjøre noe med saken forrige torsdag:

Moken: 61,2-61,4-61,8-62,0-60,4-61,0-61,0-61,0 = -0,2
Line.M: 69,0-68,3-68,3-68,8-67,8-67,8-67,8 = -1,2
LilleMeg: 67,0-67,0-67,0-67,0-66,5-66,4-66,4 = 0
MTE: 62,2-63,0-61,4-61,7-61,0-61,7-60,7-59,9 = -2,3
Prestige:66,2-65,8-65,3-65,5-64,5-64,5-63,9-64,4 =-1,8

På torsdag skriver jeg bare første og siste vekt, for å få plass... Vi har hatt 7 oppdateringer så langt, og den som leder av de som er igjen er MTE. Nå må vi skjerpe oss, jenter!

I morgen har jeg ny behandling med Transion, og oppdatering kommer i morgen kveld. Håper vekta snart rikker seg, for nå synes jeg at jeg er sinnsykt flink som sykler 1,6 mil flere dager i uka!! Ha det så lenge!!
Klem Moken



1 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊12. juni 2002
Heisann Moken!

Nå er jeg spent på konk. oppdateringen
i morgen. :o) Håper på enda litt ned-
gang. Vi får se. Det var da fint at
det henger noen med ennå i konk.
Ha en fin dag videre så oppdaterer jeg
i morgen! Kos deg!

Klem!

🌙61,0 kg

Ooooops, I did it again...........

Sorry, sent ute, men forsov meg i morges og syklet rett på stranda etter jobb.. Ikke for det, det er ikke akkurat storm rundt denne konkurransen som snart ikke har noen deltagere igjen..(forærma nå...... :( )

Uansett, i går hadde jeg min første time med Transion og her er mine startmål:
Midje: 76,5 cm
Venstre lår: 58 cm
Høyre lår 57,5 cm

Etter første behandling var jeg 75 rundt midjen, 57 rundt venstre lår og 57 rundt høyre. Dette ble målt umiddelbart før og etter behandling og det er normalt at det går noe tilbake. Har neste time 12.06.

I dag har jeg forresten syklet fram og tilbake til jobben = 1,6 mil, samt kanskje 2 km ekstra innom for å bade.

Ha det, så lenge. Oppdaterer konkurranselista dersom jeg hører fra noen.

Klem Moken
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Line M10. juni 2002
Helt enig folk bare sklir ut av konkuransen, tenk om kiloene hadde rent av like fort !!!!
Men nei da... Hvor mange er "vi" nå ??
c.AuthorAlias Prestige😌7. juni 2002
vekta mi var vel 64,1 kg...tror d..må sjekke engang til.
c.AuthorAlias MTE6. juni 2002
Hei Moken!

Jeg er med fortsatt, men er enig med deg.
Folk har ikke vært særlig flink vil jeg
si. Kom igjen folkens. Vekten min var
ihvertfall 59.6 i dag. Kjempe fornøyd.
Ha en fin helg så håper jeg folk opp-
daterer til konk.

Klem!
😃61,0 kg

Ny sykkel, krem og juks skal gjøre susen...

Kommer akkurat hjem fra jobb.. Har fått meg ny sykkel i dag og syklet både til og fra jobben ;o) 8 kilometer er et stykke når jeg ikke er vant til å sykle, men regner med at jeg blir fort vant til det!

I morgen skal jeg og en venninne begynne å ta Transion(elektronisk muskelstimulering) for å stramme opp litt ekstra før sommeren.. Juks er det kanskje, men det bryr jeg meg ikke noe om! Hadde tenkt å skrive måla mine i morgen og oppdatere etter hver behandling(10 i alt foreløpig).

I tillegg har jeg kjøpt den berømmelige kremen fra TV-shop til 890,- kroner for å se om jeg får gjort noe med de ikke så vakre strekkmerkene mine:O) Jeg har prøvd kremen før altså, og den virker faktisk forbausende bra!!

Ellers håper jeg jo at vekta skal komme under 60 snart, og jeg ser lys i tunnellen......! Hei så lenge!
Moken
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.