Delmål
Mine delmål er som følger:
65 kg innen 1 September
63 kg innen 1 Oktober
61 kg innen 1 November
59 kg innen 1 Desember
Hei alle sammen
Kom tilfeldigvis over disse sidene og bestemte meg med engang for at dette må prøves.
Det er jo lettere å slanke seg når man er flere og ikke låser seg inne i sin egen slankeverden.
Her kan man jo gi støtte og få gode råd på veien.
Mitt mål er å komme ned til 59 kg i løpet av november.
For å nå målet skal jeg spis sunt og trimme litt mer.
Skal "besøke" dere til uken.
Klemmer fra Miss Piggy
Jeg tror også du kan klare 59 innen november. Det kan være lurt å lage en liste over delmål, gjerne med datoer, og gi seg selv belønning når man når dem.
Lykke til!
Klem Alijana
Velkommen til disse sidene her er du
komt til riktig plass. ;o) Her kan du
få mye støtte og oppmuntrende kommen-
tarer. Lykke til med vekt reduksjonen.
Stå på. 59 innen november klarer du.
Ha en fin fin helg!
Klem!
Velkommen til disse sidene her er du
komt til riktig plass. ;o) Her kan du
få mye støtte og oppmuntrende kommen-
tarer. Lykke til med vekt reduksjonen.
Stå på. 59 innen november klarer du.
Ha en fin fin helg!
Klem!