← Alle dagbøker
diarist.Alias

Mio

53 år166 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start125,0 kg
Sist122,0 kg
Endring−3,0 kg
BMI nå44,3
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
29. juli 20023. august 2002
😊122,0 kg

Det er helg....

Ingen tur i dag, sov litt lengre.
100 situps

Frokost: pølse og eggerøre, en skive og et halvt eple
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mah😌9. august 2002
Hei.

Spennende opplegg du har. Jeg er alltid interessert i å se hva andre spiser, for å se om det er noe som fungerer greit, og det ser det ut til at opplegget ditt gjør. Tror dog at jeg hadde blitt litt lei av egg og omelett, men jeg spiste omelett til middag igår jeg, så jeg synes det er godt innimellom.

På disse nettsidene er det også mye informasjon og motivasjon å hente, så ta deg noen runder og les litt. Jeg ønsker lykke til videre, og følger med i fortsettelsen.

Slankehilsen fra Mah
c.AuthorAlias boggi-❤️4. august 2002
Hei Mio !
Jeg hadde nettop skrevet et langt innlegg til deg - også ramlet jeg ut igjen.....f...........
Jeg ser det går kjempe fint med deg - jeg jubler på dine vegne - så gøy det må være.
Jeg for min del tror jeg skal investere i en av bøkene til Fedon Lindberg (tror det kan være mye lurt der ja gitt..)Men jeg vet ikke hvilken av bøkene enda..
Vel Mio. Stå på videre - så spennede å følge med deg..

Kos og klem fra Boggi
Bilde
😉122,0 kg

alt går godt her.

Ut på tur og hjem til situps...
Vekten står stille, men jeg tar det ikke så tungt.

Frokost:eggerøre og pølse, en tynn skive brød og 1/2 eple.
Lunsj: 200 gram grillet kylling med salat og et halvt eple.
Middag: 3 egg og 50 gram kokt skinke
Kvelds: litt kylling

Sum: 120 gram protein, 71 gram fett og 34 gram karbohydrater
😊122,0 kg

det fungerer!!!

tenk et helt kilo!
Opp kl 7 og ut på tur, tok 200 situps.

Frokost: eggerøre, pølse, en tynn skive brød og 1/2 eple

Middag: 2 karbonader (100 gram) litt bacon, salat mix og litt dressing.

Det er sikkert noen sor reagerer på at det er mye fett i kosten min, men det er jo ikke fettet som er mitt problem med sukkret, det er det som lagres og gjør at kroppen reagerer på en helt annen måte...
Ta dere en tur på www.vektibalanse.com og sjekk ut.
😌123,0 kg

det går fremover... eller nedover :)

Ble ingen tur på meg i dag, ikke det at jeg ikke ønsket, men klokken ringte, jeg slo den av og våknet kl halv ti, ja ja..
Tok 150 situps i dag, det er vel på tide jeg tar noen.

Frokost i dag var det samme som i går.
Ingen middag i dag så jeg tok meg et pitabrød med kylling, tomat og agurk... Det er jo så vart og da er det ikke godt med mat.
Til kvelds ble det eggerøre med ost og bacon.
Sum: 96 gram proteiner, 90 gram fett og 32 gram karbohydrater.

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Krimmi😄1. august 2002
Hei Mio!
Nå er jeg tilbake på disse sidene. Og jeg må si jeg er imponert over deg, dette ser jo ut til å gå kjempebra! Håper du fortsetter å legge ut måltidene dine, for jeg følger ivrig med. Har tenkt å adoptere litt av maten din, og håper det hjelper for meg også.. Men det hjelper vel kanskje ikke å forandre bare litt, man må kanskje gjøre det skikkelig for at det skal hjelpe?
😀123,5 kg

Godt i gang

Skulle en tur innom i går og si hvordan det hadde gått, men kl 10 bar det i seng, så trøtt har jeg ikke vært på lenge.

Som dere ser har jeg gått net 1,5 kg :) Men så var jeg såååå mange ganger på do, er jo blitt helt sår... ja dere skjønner sikkert ;)

Opp kl 7 og ut på tur, møtte turister på veien som var innpakket og hadde lue på, der kom jeg i t-skjorte og solbriller, det var jo tros alt 13 grader.

Skeiet ikke ut i går og kommer ikke til å gjør det i dag heller, føler ikke for noen form for søtsaker. Som regen når jeg har startet en slankekur har det gått bra i begynnelsen også 12 timer senere har jeg overbevist meg selv at jeg kan jo utsette slankingen en uke til...
Men denne gangen har jeg... tror jeg begynner å se alvor i helse situasjonen min, så mange sykdommer bare fordi man er tykk, det er best å skrape av litt.

Her er dagens måltider.

Frokost:
Eggerøre av 2 egg
stekt pølse (i olivenolje)
172 eple
30 gram protein, 29 gram fett og 18 gram karbohydrater.

Lunsj
Samme som i går

Middag:
2 kyllinglår
1 tomat
275 gram issalat
50 gram agurk
35 gram remulade
48 gram proteiner, 74,5 gram fett og 9,5 gram karbohydrater.

Snacks
samme som i går

Kvelds
Samme som i går

Sum: Protein: 166 gram, fett:173,5 gram og 32,5 gram karbohydrater.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias boggi-❤️31. juli 2002
Hei Mio !
Men her skjer det litt av hvert !Hva er det slags diett - er det etter "lindberg" boka eller ? Så spennede - du skal jammen se at du har funnet din metode.
Lykke til. Som du kanskje har sett sliter jeg noe veldig om dagen (går opp uten at jeg kan forklare hvorfor) og det er virkelig noe dritt spør du meg........
Vi snakke - spennede å følge med deg..
BOGGI
c.AuthorAlias Trulte😊31. juli 2002
Ja her var det på stell, du må ha lest kostholdsboka med lupe ??
Men jeg syntes det ser godt og greit ut alt sammen, og at det er riktig å kutte i karbohydratene er jeg ikke i tvil om ett sekund.Er litt tvilende til fettet...remulade og greier...det skjønner jeg ikke helt . Dette er vel omtrent dietten til hun politikerdama Sæle ?? Uansett, jeg gleder meg til å følge deg på veien nedover . LYKKE TIL

Klem fra
Trulte
😊125,0 kg

Så gikk startskuddet....

Hadde tenkt å legge inn raport i kveld, men dagens måltider er planlagt, så jeg kan like godt legge dem inn...

Har gått litt opp... trodde jeg skulle gå opp mere, har levd en svært så usunn helg.

Jeg begynner mit første måltid kl 9, det er etter at jeg har gått tur og dusjet, så blir neste måltid kl 12, middag kl 3, snacks kl 6 og kvelds kl 9, det er 1 1/2 siden jeg spiste frokost og jeg er litt sluten...

Man skal drikke 2 glass vann før hvert måltid og minst 2-3 litter vann pr dag, kun sukker fri drikker utenom.

De første dagene skal man ikke spise mer en 30 gram karbohydrater, etter det 55 gram.

Frokost: Omelett av 3 egg med ost og bacon, skulle egentlig være sopp og, men det er ikke jeg så særlig begeistret for.
21 gram protein, 16 gram fett og 3 karbohydrater.

Lunsj: 1 pitabrød fylt med kylling, tomat, agurk og mjones. Nå er ikke jeg særlig glad i majones, så jeg skal bruke remulade, nå er det mere karbohydrater i remulade, så jeg må brue en mindre mengde.
45 gram protein, 45 gram fett og 11 gram karbohydrater.

Middag: 200g seibiff med løk og 2 stk revne gulrøtter.
34 gram protein, 5 gram fett og 15 karbohydrater.

Snacks: 60 gram kald grillet kylling og 30 gram hvitost.
22 gram protein, 9 gram fett og 0 gram karbohydrater.

Kvelds: samme som frokost.

Sum: 143 gram protein, 91 gram fett og 32 gram karbohydrater.

Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.