Minelli in natura...
Har lagt inn et bilde av meg selv fra sommerferien...godt jeg ikke hadde sjansen til å legge inn et som var litt større! Da jeg fremkalte bilder fra ferien, var dette et av de bildene jeg IKKE var veldig glad over å se. Hvalfølelsen var i høyeste grad til stede! Synes fortsatt det ser ut som jeg veier 90 og ikke 67 kilo på bildet, men, men. Sånn ser jeg altså ut! Hadde jeg veid 90 kilo, hadde jeg nok fylt ut bildet ytterligere...
I går kjente jeg at jeg begynte å bli litt grumsete i halsen, så istedetfor en vanlig treningsøkt med SATS eller jogging, ble det til at jeg gikk en times tur i moderat tempo. Ganske fornøyd med meg selv etter det, jeg kunne jo bare blitt liggende på sofaen som kvelden før!
Gårsdagens meny:
Frokost: Det vanlige
Mellom: 1 banan
Lunsj: Det vanlige
Mellom: 1 nutrilettbar
Middag: 6 kylling nuggets, salat m/bønner og tacosaus, ravigottedressing, kalkunpostei
Kvelds: 3 banankjeks, 2 skiver lett gulost
Trening: 1 times gåtur i moderat tempo
Synd jeg ikke husket mitt eget råd i går kveld ang vondt i halsen. I dag er det nemlig enda verre! Det betyr isspising og inntak av sterk likør i kveld - riktignok moderate mengder - kan jo ikke la det ødelegge. Foruten de tre kjeksene i går, gikk dagen riktig så bra...tror det hadde mye å gjøre med at jeg benket meg foran PCn i går kveld...laaaangt fra kjøkkenet!
Tror neppe det blir trening i dag heller, jeg føler meg fullstendig utkjørt! Kanskje blir det en gåtur som i går? Jeg må se an litt!
Ønsker dere alle en strålende dag!
Klemmer fra Minelli
Sove seg slank? Og om kommentarer...
Lurer på om det går an? Det må vel nesten være det eneste jeg ikke har prøvd de siste årene. Kunne nesten klart å gjennomføre det i går, hadde det ikke vært for at jeg sov på sofaen, våknet opp og durte rett inn på kjøkkenet istedenfor til senga! I går tror jeg jeg var så kreativ at det tappet meg for all energi etter jobben. Det er lenge siden jeg har følt meg så tiltaksløs som akkurat i går kveld. Jeg merket ikke en gang at jeg sovnet på sofaen! Håper det ikke skjer igjen med det første...jeg kan neppe ha mer underskudd på søvn nå!
Tusen takk for fine kommentarer i går. Det er klart jeg kan klippe inn stoff fra spalten min, men jeg mistenker at mye av det som kommer til å stå der, er ting som jeg allerede har skrevet her inne, enten i min dagbok eller som kommentarer til dere!
Gårsdagens meny:
Frokost: 1 1/2 skive helkornsrugbrød m/smøreost (det vanlige)
Lunsj: Det vanlige
Mellom: 2 små sjokoladekakestykker (fryktelig dumt...)
Middag: 1 porsjon fersk pasta m/litt pesto, salat, tacosaus, røde bønner og ca 75 g kalkunpostei
Unødvendig kvelds: 3 sjokoladebiter og enda mer kalkunpostei...må slutte å kjøpe den...
Og så, jeg ser at stadig flere kommenterer at man får så lite kommentarer. På egne vegne må jeg bare beklage at jeg ikke har vært flink med dette i det siste. Når jobben ikke tillater pauser og hverdagen ellers er full av gjøremål, får jeg rett og slett ikke tid til det. Eller, jeg kunne nok slengt inn en liten kommentar her og der, men når jeg først gjør det, ønsker jeg at det skal være kvalitet over det, ikke bare la det være intetsigende bemerkninger! Jeg savner kommentarer like mye som dere andre, og savner minst like mye å skrive kommentarer selv, men akkurat nå må jeg bare prioritere litt annerledes. Dette endrer seg nok når kveldene blir lengre og mørkere, håper jeg.
Vel, nå må jeg i gang med arbeidsoppgavene...
Ha en superduper dag alle sammen!
Klemmer fra Minelli
En kropp god for meg...
I dag er jeg virkelig i skribenthjørnet. Har allerede skrevet to artikler til internavisen på jobben - og attpåtil har jeg fått min egen spalte...om hva annet enn helse og velvære!?! Ingen har kunnet unngå å legge merke til at jeg har blitt en helt annen person utseendemessig i løpet av det siste året, og nysgjerrigheten er dermed ganske stor. Hvordan har jeg klart det? Vel, nå har kollegene mine mulighet til å dra nytte av nettopp min kunnskap...
I alle fall, i går mens jeg var på joggetur, løp jeg forbi noen syltynne tenåringsjenter, som jeg la merke til så seg tilbake på meg. Var det fordi jeg var som en virvelvind av muskler eller fordi jeg i deres øyne var stor som en hval? Fortsatt hender det nemlig at jeg tenker på meg selv som en stor koloss, men i går tok jeg meg i det. Hva så om andre synes det? Det er MIN kropp, og faktisk føler jeg meg veldig vel med meg selv akkurat på. Har sånn passe synlige muskler, har sterke muskler, timeglassfigur, men er litt bred over baken, men hva så? Jeg kommer jo aldri til å bli annerledes, om jeg så går ned 10 kilo til! Bare litt magrere og beinete...
Dette var gårsdagens lille betraktning og selvransakelse av meg selv...
Og her er gårsdagens meny:
Frokost: 1 skive fullkornsrugbrød m/smøreost
Lunsj: 3 knekkebrød m/baconost, makrell i tomat, løk, agurk, tomat, cayennepepper
Mellom: 1 nutrilettbar
Før trening: 100 gram kalkunpostei
Middag: 1 1/2 porsjon gryterett m/karbonadedeig, couscous, salat og tacosaus
Kvelds: 1 oppdelt tacoskjell m/tacosaus...snakk om dilla..., 3 biter mørk sjokolade...den kunne jeg spart meg for!
Trening: 1 t 15 min joggetur, 605 kcal, 45% fettforbrenning
Etter en uke uten trening, var det kanskje litt ambisiøst å legge ut på en så drøy joggetur...jeg er ikke helt god i hofteleddsbøyerne i dag! Må derfor se an treningsformen utover dagen. I alle fall, maenyen for dagen skal bli langt bedre enn i går. Jeg må bare unngå å spise så sent på kvelden, det skaper kaos i magen - og uheldige result på vekta!
Ha en strålende dag alle sammen! Måtte vi bli litt lettere til i morgen...
Klemmer fra Minelli
På stedet hvil, kanskje litt ned?
Så var både helgen over og tante rød forsvunnet for denne gang. og tilbake på jobb igjen, etter å ha levd riktig så bra i flere dager. Hva sies om fri minibar og champis og TOblerone som velkomst på hotellet??? Sånt liker jeg! Ikke helt sikker på om den rasjonelle hjernehalvdelen min er helt enig. I alle fall har jeg spist noenlunde sunt, mye fisk, men så har alkoholinntaket samtidig vært langt høyere enn normalt.
I går ble det både gryterett med couscous til middag og kvelds, og jeg har et ørlite håp om at dagens vekt derfor inneholder noe "matvekt". Hvis ikke, skal jeg trene som en gal hele uka, om målet å se 65 kilo innen september skal være mulig!
I alle fall, godt å være tilbake i normalt gjenge igjen!
Ha en strålende slankeuke alle sammen!
Klemmer fra Minelli
Dårlig samvittighet skjerper meg!
Enda så fysen jeg var i går bestemte jeg meg for at nok var nok - helgens utskeielser skulle ikke få strekke seg inn i en ny slankeuke og ødelegge den fra starten av.
I går var en av de få dagene jeg var hjemme i normal tid etter jobben, siden jeg skulle rekke å spise middag før jeg skulle til tannlegen. Deretter var planen å ta en jogge- eller sykkeltur før jeg benket meg foran TVn resten av kvelden. Det var bare det at da jeg kom fra tannlegen, var all treningslyst forsvunnet med sola! Vet ikke helt hvor tiden ble av, men da jeg EGENTLIG skulle ha slått meg ned foran TVn kom den dårlige samvittigheten igjen. Jeg lurer jo ingen andre enn meg selv ved å droppe å trene! Så, jeg tok fram aerobicstrikken og manualene og gjorde diverse armøvelser i 20 minutter, foran TVn! Funker utrolig fint, så lenge man ser på et dårlig TV-program der man ikke trenger å ha hjernecellene i arbeid ved siden av! Etterpå skal jeg si samvittigheten lettet et par hakk! Vekta lettet også et par hakk i dag tidlig, men det beste av alt, er at jeg ser at jeg klarer å skjerpe meg etter å ha hatt en "dårlig" helg på matfronten!
Gårsdagens meny:
Frokost: Det vanlige
Mellom: 1 banan
Lunsj: Det vanlige
Middag: 6 kylling nuggets, salat m/bønner, purre, sjampinjong og lettdressing
Kvelds: 1 banan, 15 g lett gulost
Trening: 20 min styrkeøvelser for armer
Det blir neppe noen trening i dag heller, annet enn å pakke en diger bag. Jeg drar jo på tur med jobben i morgen og er ikke tilbake før til lørdag, så jeg har ikke en gang ambisjoner om å nå ukas treningsmål! Det betyr at jeg må tenke litt mer på kostholdet enn ellers! Jeg HAR virkelig lyst til å se 66-tallet på vekta når jeg er hjemme igjen! Dessuten, tante rød kom på besøk i dag! Satser på et kraftig rykk nedover når hun drar avgårde igjen.
Vel, vel, i går hadde jeg ingen tid til å se gjennom dagbøker, men i dag bare MÅ jeg få sett hvordan det går med dere!
Ha en strålende dag alle sammen!
Klemmer fra Minelli
PMS-attack!!
Og så denne helgen som jeg skulle være sååå flink, så endte jeg opp som det stikk motsatte. Tør ikke engang skrive opp hva jeg har klart å få i meg! Kan nevne stikkord som både potetgull og sjokolade...
I tillegg har jeg ikke vært på do siden fredag, så nå føler jeg meg som en stappet pølse! Et lite lyspunkt er i alle fall at jeg bestemte meg for å ta fram sykkelen og ta årets første sykkeltur i går kveld. Det ble to etapper, på 40 min og 50 min, med et totalt kaloriforbruk på 660, 40% fettforbrenning. Det aller beste var imidlertid ikke sykkelturen, men å kjenne at jeg virkelig har fått muskler i bena. Strekningen jeg syklet har flere lange og seige oppoverbakker, og det var med stolthet jeg returnerte hjem UTEN å ha gått av sykkelen en eneste gang! Nå skal jeg i alle fall prøve å få syklet litt oftere!
Ellers overlevde jeg paintballen på fredag, fikk bare et skuddmerke og ble litt lemster i hele kroppen...det tar påå åle seg rundt i skogen i flere timer. Skikkelig moro var det! Får dere sjansen til å være med på det, så grip den!
Så er det atter en ny slankeuke, og for min del blir den vel kkje ikke altfor slankende. Skal bort med jobben fra onsdag til lørdag. Jeg mistenker at det fører med seg lite trening og mye mat, men, jeg skal prøve å gjøre det sunneste ut av det!
Ha en strålende uke alle sammen!
Klemmer fra Minelli
...skikkelig lei av å være oppunder 68-tallet - igjen...!
Jeg motstod fristelsen!
Er ganske stolt av meg selv at jeg klarte å motstå fristelsen å spise kaker i tillegg til snitter da jeg var i bursdag i går! Derfor var gleden også ekstra stor da vekta viste et par hundre gram i minus i dag tidlig! Faktisk er det ganske lenge siden jeg har klart å motstå kaker, jeg har liksom nådd målet såpass at jeg lenge synes jeg har kunnet unne meg hva som helst. Det er jo ganske feil, for målet er jo virkelig ikke nådd helt! Så, gårsdagen var en flott måte å overbevise meg selv om at jeg fortsatt har såpass viljestyrke at 65 kilo ikke er noen umulighet å nå i løpet av august!
Gårsdagens meny:
Frokost: 1 frokostrundstykke m/phila light
Mellom: 1 banan
Lunsj: 250 g pastasalat m/brødkrutonger, balsamicoeddik og olivenolje
Mellom: 1 nutrilettbar
Middag: 5 snitter (halve loffskiver)m/ røkelaks&eggerøre, skinke, skinke%fruktsalat, roastbiff og baconomelett
Kvelds: 10 minigulrøtter, 2 biter 70% sjokolade...klarer ikke la være...
Ingen trening...
I dag blir det heller så å si ingen trening, eller...jeg skal spille paintball!!! Både gleder meg og gruer meg til det. Kanskje blir det litt løping innimellom, men jeg ser for meg at jeg helst kommer til å bli liggende bak en busk og bare luske på fienden! Får i alle fall håpe jeg ikke skader meg!
Så har jeg faktisk ikke noen spesielle planer for helgen. Ganske deilig, siden uka ellers har vært ganske stressende på den sosiale fronten. Må i alle fall prøve å se 66-tallet i løpet av helgen, det er jo bare 200 gram unna!
Ønsker dere god fredag og en riktig god helg alle sammen!
Klemmer fra Minelli
Synkende vekt gir stigende humør!
I dag var det virkelig en fryd å gå på vekta! Jeg hadde liksom ventet at den fortsatt skulle ligge et sted oppunder 68-tallet, men neida! Likevel har jeg ingen store forhåpninger om å se 66-tallet i morgen, siden jeg skal i bursdag i kveld.
Hadde det ikke vært for at jeg bestemte meg for å nyte finværet og ta en joggetur i går kveld, hadde nok vekta vært annerledes. Jeg hadde jo i utgangspunktet ikke lyst til å trene etter å ha jobbet i 11 timer, og ihvertfall ikke lyst til å være inne på SATS og svette, så jeg var ganske stolt av meg selv at jeg klarte å være litt mer sporty enn å bruke kvelden ute istedetfor foran TVn!
Gårsdagens meny:
Frokost: Det vanlige
Mellom: 1 banan
Lunsj: 250 g pastasalat, 1 knekkebrød m/phila light
Mellom: 5 druer, 1 nutrilettbar
Middag: 9 kylling nuggets m/sterk salsa, 100 g minigulrøtter
Kvelds: 100 g minigulrøtter
Trening: 1 t 20 min joggetur, 620 kcal, 45% fettforbrenning
I dag blir det som sagt bursdagsfeiring, med både smørbrød og kaker. Jeg skal forsøke å holde meg til bare smørbrødene, med det minst fetende pålegget, men det er lett å si nå mens jeg er på jobben!!!
Ha en superduper dag alle sammen, sola skinner ikke her ennå, men den stråler i alle fall inni meg!
Klemmer fra Minelli
Et steg fram, to tilbake...
Sånn føles det om dagen når vekta går opp og ned, men likevel står på stedet hvil farlig nær 68-tallet. I dag skal jeg virkelig kjempe for å se et finere tall på vekta i morgen tidlig, men jeg tror rett og slett jeg kan glemme ambisjonen om å se 66-tallet til fredag...da må jeg nok ta badstu hele torsdagskvelden skal jeg få til det. Og det har jeg ikke tenkt til!
Det var i alle fall hyggelig å være ute og feire bursdag i går, selv om jeg nok kunne valgt et sunnere middagsalternativ. Likevel, jeg unngikk dessert, og jeg klarte også å unngå å snikspise før jeg la meg, så alt i alt, er jeg sånn passe fornøyd med gårsdagen.
Gårsdagens meny:
Frokost: Det vanlige
Mellom: 1 banan
Lunsj: Det vanlige
Mellom: 10 druer, 1 eple
Mellom2: 1 nutrilettbar, ca 30 g kyllingpostei
Middag: Hamburger u/dressing, m/pommes frites, ketsjup, 1 café au lait
...og altså minimalt med trening!
Må prøve å få trent i dag, men det spøker litt for det, siden jeg må jobbe sent i kveld. Og så har mamma bursdag, så jeg må innom henne en tur, selv om feiringen egentlig ikke er før i morgen. Ja, ja, jo mindre trening i dag, desto mindre kake kan jeg unne meg i morgen! Sånn er livet!
Sola skinner hos meg i dag, så jeg ønsker alle dere andre også en strålende dag! Måtte vi bli slanke...!
Klemmer fra Minelli
68 spøker fortsatt!
Nå er jeg mektig lei av å sprette ned og opp til 68-tallet. Og det passer utrolig dårlig akkurat nå, siden jeg antakeligvis skal i to bursdager denne uka...det betyr bare at det ikke er noen særlige rom for utskeielser, om jeg ikke klarer å få trent maaange timer! Plutselig har liksom situasjonen snudd seg, det er ikke jobben som tar tid denne uka, men faktisk alle aktivitetene utenom!
I går ble det i alle fall trening, nesten to timer på SATS. Jeg merket at helgens alkoholinntak hadde gjort et eller annet med formen, for jeg følte meg som et slips etter bare en halvtime. Så gikk det gudskjelov over...det er liksom ikke lov for meg å gi opp treninga etter bare en halvtime!
Gårsdagens meny:
Frokost: Det vanlige
Lunsj: Det vanlige
Mellom: 1 nutrilettbar
Middag: 1 porsjon fersk pasta m/pesto og mozarellaost, 1 frokostrundstykke m/litt smør, 1 kyllinglår
Kvelds: 2 biter 70% sjokolade...klarer ikke å slutte!!
Trening: 1 t 40 min cross walk/armsykling/step/tredemølle/sit ups, 570 kcal, 55% fettforbrenning
Og så var det den sjokoladen, da! Jeg klarer liksom ikke å slutte! Det verste av alt, er at jeg vet at det liksom bare er kjedespising. Av frykt for å endevende kjøkkenskapene på jakt etter enda flere usunne saker, lagde jeg en liter te istedet og benket meg i sofaen foran TVn. Mandager har jo plutselig blitt ukas TV-dag!
Det som også er litt rart, er at jeg liksom ikke blir mett av mddagen etter at jeg har trent. Eller kanskje er det når jeg sitter i sofaen og spiser? Må teste det litt og bli flinkere til å spise ved spisebordet og ta meg goood tid.
Vel, vel, arbeidsdagen må begynne!
Ha en strålende dag alle sammen!
Klemmer fra Minelli
Ingen veiing...derfor like blid!
Av frykt for å se 68-tallet igjen, veide jeg meg rett og slett ikke i dag tidlig! Det har på ingen måte vært en sunn helg, men du verden så moro jeg har hatt det! Lurer på om det er mulig å svette ut en hel flaske rødvin før alkoholen i den sinker forbrenningen...? Vel, vel, det blir vel en stund til neste gang med skikkelig party, og det var vel omtrent et halvt år siden sist, så jeg har ikke så veeeldig dårlig samvittighet!
Det eneste dumme er at det blir litt lite med vanlig trening denne uka; bursdag en dag og paintball en annen kveld...det kan jo bli litt trening det da! Gleder meg voldsomt...!
I morgen er det veiing igjen, så i dag skal bli en dag i sunnhetens tegn, med hensyn til både mat og trening! Mye er gjort når uka får en god start!
Ha en toppers slankeuke alle sammen!
Klemmer fra Minelli
Nesten bare vektregistrering...
For en stressa dag! Klokka er jo allerede over 16, da må det vel være forsvarlig å gå hjem selv om jeg fortsatt hadde kunnet sittet her i timesvis!?!
67-tallet viste seg som ønsket i dag. Det skyldes nok sunn overtidsmiddag og en ikke-planlagt laaaang gåtur i går kveld. Nå gjelder det bare å klare å holde seg her igjen da...
Gårsdagens meny:
Frokost: Det vanlige
Mellom: 1 eple
Lunsj: Det vanlige
Middag: Tunfisksalat m/egg, tomatsalsa, 2 ss dressing, 1 minibaguette m/litt smør
Trening: 1 t 40 min gåtur i moderat til hurtig tempo!
Da var både treningsmålet og vektmålet for denne uka nådd. Da forventer jeg å se 66-tallet neste fredag. Må kanskje nedjustere det på mandag allerede...i morgen blir det nemlig høy partyfaktor på meg! Kanskje en heeel flaske vin også? Det skal i alle fall bli deilig å gå ut...kanskje dukker drømmemannen opp også??? Har ikke akkurat for store forhåpninger da...tar det som det kommer!
Vel, vel, nå går jeg hjem! Skal se om jeg får lest noen dagbøker i løpet av kvelden!
Ha en superduper helg alle sammen!
Klemmer fra Minelli
Trening må hjelpe!
Det var jo rent hyggelig å gå på vekta i dag, selv om det hadde vært enda hyggeligere om den hadde vist 67-et-eller-annet. Hadde ikke vært for at jeg spiste kake i går også, så kanskje...Ja, ja, jeg har jo meg selv å takke, men siden det ikke akkurat haster med å bli kvitt noen gram, så valgte jeg å kose meg med litt kake istedet!
Dessuten trente jeg i to timer i går, så det var jo derfor jeg kunne tillate meg kake, eller er det "forbudt"! Usunne saker MÅ nemlig oppveies med trim, sånn at vekta i verste fall står på stedet hvil. Å gå opp nå er heller ikke lov!!!
Gårsdagens meny:
Frokost: 1 1/2 skive rugbrød m/smøreost
Mellom: 1 banan
Lunsj: 3 knekkebrød m/makrell i tomat, philadelphia light, agurk, paprika og sukkererter, og cayennepepper!
Mellom: 1 passe stort stk banankake...sikkert 500 kcal!
Middag: Pastasalat m/pesto
Kvelds: 1 banan
Trening: 1 time tredemølle/styrketrening
1 time TrippTrapp2
I dag blir det neppe noen trening igjen, heller overtid, tenker jeg...da var det det med å velge en sunn overtidsmat igjen, da! Jeg lider virkelig valgets kval når jeg kan velge mellom pasta, pizza, meksikansk eller indisk mat...og så velger jeg salat. Synes et øyeblikk at jeg er kjempeflink, og angrer som en gud i neste sekund på at jeg ikke valgte noen annet.
Ja, ja, sånn kommer jeg sikkert til å ha det resten av livet, siden jeg har lett for å legge på meg og nok alltid må passe vekten. Så jeg får bare akseptere at noen ganger er jeg flink og velger den sunne linjen, mens andre ganger er det mer magen som styrer!
Ha en superduper dag alle sammen!
Klemmer fra Minelli
Litt nedtur på vekta
...gir stor oppsving i humøret! 100 gram ned er i alle fall en start. Det beviser jo at det går an å skjerpe seg etter en ferie med usunne spisevaner!
Det ble overtid og ingen trening på meg i går, og jeg kjempet virkelig hardt for å ikke gå berserk i skapene da jeg endelig kom hjem etter jobb. Men hva skal man finne på da, når man er så sulten at man har skikkelig vondt i magen?? Fant noe delvis sunt i alle fall...
Gårsdagens meny:
Frokost: 1 1/2 skive rugbrød m/phila light
Mellom: 1 banan
Lunsj: 150 gram pastasalat, 2 knekkebrød m/makrell i tomat
Mellom: 1 liite stykke brownies, 10 druer
Middag: Tunfisksalat m/egg, tomatsalsa, 1 ss dressing, 1 minibaguette m/smør
Kvelds: 2 dl yoghurt m/dippulver, 150 g minigulrøtter
I dag blir det trening igjen, skal prøve å både trene styrke og kondisjon. Får se hvor lenge jeg holder ut. Det hadde i alle fall vært umåteligfint å se 67-tallet igjen på vekta, helst innen fredag. Fredag er fortsatt min offisielle veiedag, og et ikke altfor vanskelig mål bør være å se 65-tallet (gjerne 65 blank) innen slutten av denne måneden!
Vel, vel, arbeidsoppgavene ligger i kø, så det er bare å komme i gang...
Ha en umåtelig fin dag alle sammen!
Klem fra Minelli
Sååå trøtt!
Det er jammen vanskelig å bytte fra feriemodus til jobbmodus igjen...jeg er sååå trøtt! Allerede på vei til jobb i dag begynte jeg å glede meg til å komme hjem for å sove igjen... Ja, ja, det går vel over etter noen dager forhåpentligvis!
Det viser seg svært så vanskelig å kutte ut alle ferie-uvanene, så jeg kjempet virkelig hardt i går kveld...jammen meg bra at jeg fikk trent når jeg ser på lista over det jeg spiste...
Gårsdagens meny:
Frokost: 1 1/2 skive rugbrød m/Philadelphia light
Lunsj: 3 knekkebrød m/makrell i tomat, phila light, agurk og purre
Mellom: 1 nutrilettbar
Middag: 2 hvetetortillaer m/grønnsaker, tacosaus og litt mozzarellaost, 3 skiver chilipølse
Kveldsuvane: 4 teskjeer honning, 3 biter 85% sjokolade...ikke godt en gang, kaffe m/sjokoladesaus
Trening: 1 t 20 min cross walk/tredemølle/armsykling/armøvelser
600 kcal, 50% fettforbrenning
Det kunne jo vært verre! Er litt usikker på om det blir trening i dag, overtidsjobbing istedet kanskje? Ja, ja, da gjelder det å velge en sunn overtidsmiddag i alle fall.
...nå er det bare å storme fram i arbeidsdagen, oppgavene står i kø! Skal prøve å ta meg tid til å se gjennom dagbøkene deres likevel...jeg trenger absolutt å få i gang slanketankene igjen!
Ha en superduper dag!
Klemmer fra Minelli
I dag har jeg prøvd og prøvd å skrive kommentarer, men har bare fått feilmelding. Så jeg prøver igjen nå, så får en se.
Virker isspising og likør positivt på vond hals? Har ikke hørt om det før, men jeg skal prøve neste gang jeg holder på og bli syk.
Håper du får en flott kveld, og en god dag i morgen.
Klem fra Trude
Takk for gratulasjoner. Planen var nå å komme ned dit du er nå i kilo. Men veien ned dit synes UTOLIG lang akkurat nå. Skal det være så sabla vanskelig å ta vekk de siste 2 kiloene da? De første 10 gikk som som en drøm....
Men jeg gir meg ikke nå nei..ikke f...
Hvor langt ned skal du? Mulig jeg har spurt om det før også, men husker ikke helt...
Det var da et VELDIG LITE bilde, synes jeg! Men ærlig talt, du ser da helt flott ut! Hvalfølelse My foot! Det måtte i tilfelle være en søt og nyslanket liten delfin!
Klem, Viola.
Takk for hilsnen din i dag. Jeg prøver å leve på lav GI, proteiner og ikke karbohyd. Det er nok riktig det du sier at kroppen trenger litt fett og det viser seg at vekta responderer på dette, positivt.
Dietten jeg går på er overhodet ikke vanskelig å følge, ettersom det stort sett er proteiner, og merker vel at dette tar bort søtbehovet og. Ser mange skriver om det her inne. Mener/tror derfor det er mye proteiner i maiones, men der kan det være jeg tar feil.
Men du når du snakker om at du synes du ser ut som en hvalross. Gå inn på min historie. Jeg har jo lagt inn min historie der, og snakker akkurat om dette med syn på seg selv selv om man er slank. Ser andre også har skrevet om det her inne, at hodet er så vandt til å se på seg selv som fet, at det er vanskelig å omstille seg til å se seg som den slanke flotte du er i dag.
En riktig god slankeuke videre.
Klem nite