← Alle dagbøker
diarist.Alias

Minelli

55 år168 cm339 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start92,4 kg
Sist67,1 kg
Endring−25,3 kg
BMI nå23,8
📉 Ned 20+ kg📓 100+ innlegg🔥 30 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
4. juli 200129. august 2002
😃67,1 kg

Minelli in natura...

Har lagt inn et bilde av meg selv fra sommerferien...godt jeg ikke hadde sjansen til å legge inn et som var litt større! Da jeg fremkalte bilder fra ferien, var dette et av de bildene jeg IKKE var veldig glad over å se. Hvalfølelsen var i høyeste grad til stede! Synes fortsatt det ser ut som jeg veier 90 og ikke 67 kilo på bildet, men, men. Sånn ser jeg altså ut! Hadde jeg veid 90 kilo, hadde jeg nok fylt ut bildet ytterligere...

I går kjente jeg at jeg begynte å bli litt grumsete i halsen, så istedetfor en vanlig treningsøkt med SATS eller jogging, ble det til at jeg gikk en times tur i moderat tempo. Ganske fornøyd med meg selv etter det, jeg kunne jo bare blitt liggende på sofaen som kvelden før!

Gårsdagens meny:
Frokost: Det vanlige
Mellom: 1 banan
Lunsj: Det vanlige
Mellom: 1 nutrilettbar
Middag: 6 kylling nuggets, salat m/bønner og tacosaus, ravigottedressing, kalkunpostei
Kvelds: 3 banankjeks, 2 skiver lett gulost

Trening: 1 times gåtur i moderat tempo

Synd jeg ikke husket mitt eget råd i går kveld ang vondt i halsen. I dag er det nemlig enda verre! Det betyr isspising og inntak av sterk likør i kveld - riktignok moderate mengder - kan jo ikke la det ødelegge. Foruten de tre kjeksene i går, gikk dagen riktig så bra...tror det hadde mye å gjøre med at jeg benket meg foran PCn i går kveld...laaaangt fra kjøkkenet!

Tror neppe det blir trening i dag heller, jeg føler meg fullstendig utkjørt! Kanskje blir det en gåtur som i går? Jeg må se an litt!

Ønsker dere alle en strålende dag!

Klemmer fra Minelli
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu😄29. august 2002
Hei Lise

I dag har jeg prøvd og prøvd å skrive kommentarer, men har bare fått feilmelding. Så jeg prøver igjen nå, så får en se.
Virker isspising og likør positivt på vond hals? Har ikke hørt om det før, men jeg skal prøve neste gang jeg holder på og bli syk.

Håper du får en flott kveld, og en god dag i morgen.
Klem fra Trude
c.AuthorAlias Monica12329. august 2002
Hei!
Takk for gratulasjoner. Planen var nå å komme ned dit du er nå i kilo. Men veien ned dit synes UTOLIG lang akkurat nå. Skal det være så sabla vanskelig å ta vekk de siste 2 kiloene da? De første 10 gikk som som en drøm....
Men jeg gir meg ikke nå nei..ikke f...
Hvor langt ned skal du? Mulig jeg har spurt om det før også, men husker ikke helt...
c.AuthorAlias Viola😄29. august 2002
lenge siden jeg har vært innom her, har vært litt fraværende i det hele tatt en stund...
Det var da et VELDIG LITE bilde, synes jeg! Men ærlig talt, du ser da helt flott ut! Hvalfølelse My foot! Det måtte i tilfelle være en søt og nyslanket liten delfin!
Klem, Viola.
Bilde
c.AuthorAlias nite29. august 2002
Kjære Minelli

Takk for hilsnen din i dag. Jeg prøver å leve på lav GI, proteiner og ikke karbohyd. Det er nok riktig det du sier at kroppen trenger litt fett og det viser seg at vekta responderer på dette, positivt.

Dietten jeg går på er overhodet ikke vanskelig å følge, ettersom det stort sett er proteiner, og merker vel at dette tar bort søtbehovet og. Ser mange skriver om det her inne. Mener/tror derfor det er mye proteiner i maiones, men der kan det være jeg tar feil.

Men du når du snakker om at du synes du ser ut som en hvalross. Gå inn på min historie. Jeg har jo lagt inn min historie der, og snakker akkurat om dette med syn på seg selv selv om man er slank. Ser andre også har skrevet om det her inne, at hodet er så vandt til å se på seg selv som fet, at det er vanskelig å omstille seg til å se seg som den slanke flotte du er i dag.

En riktig god slankeuke videre.

Klem nite
🌙67,3 kg

Sove seg slank? Og om kommentarer...

Lurer på om det går an? Det må vel nesten være det eneste jeg ikke har prøvd de siste årene. Kunne nesten klart å gjennomføre det i går, hadde det ikke vært for at jeg sov på sofaen, våknet opp og durte rett inn på kjøkkenet istedenfor til senga! I går tror jeg jeg var så kreativ at det tappet meg for all energi etter jobben. Det er lenge siden jeg har følt meg så tiltaksløs som akkurat i går kveld. Jeg merket ikke en gang at jeg sovnet på sofaen! Håper det ikke skjer igjen med det første...jeg kan neppe ha mer underskudd på søvn nå!

Tusen takk for fine kommentarer i går. Det er klart jeg kan klippe inn stoff fra spalten min, men jeg mistenker at mye av det som kommer til å stå der, er ting som jeg allerede har skrevet her inne, enten i min dagbok eller som kommentarer til dere!

Gårsdagens meny:
Frokost: 1 1/2 skive helkornsrugbrød m/smøreost (det vanlige)
Lunsj: Det vanlige
Mellom: 2 små sjokoladekakestykker (fryktelig dumt...)
Middag: 1 porsjon fersk pasta m/litt pesto, salat, tacosaus, røde bønner og ca 75 g kalkunpostei
Unødvendig kvelds: 3 sjokoladebiter og enda mer kalkunpostei...må slutte å kjøpe den...

Og så, jeg ser at stadig flere kommenterer at man får så lite kommentarer. På egne vegne må jeg bare beklage at jeg ikke har vært flink med dette i det siste. Når jobben ikke tillater pauser og hverdagen ellers er full av gjøremål, får jeg rett og slett ikke tid til det. Eller, jeg kunne nok slengt inn en liten kommentar her og der, men når jeg først gjør det, ønsker jeg at det skal være kvalitet over det, ikke bare la det være intetsigende bemerkninger! Jeg savner kommentarer like mye som dere andre, og savner minst like mye å skrive kommentarer selv, men akkurat nå må jeg bare prioritere litt annerledes. Dette endrer seg nok når kveldene blir lengre og mørkere, håper jeg.

Vel, nå må jeg i gang med arbeidsoppgavene...

Ha en superduper dag alle sammen!

Klemmer fra Minelli
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu😄28. august 2002
Heisann

Tror de fleste har det sånn av og til, at tida bare ikke strekker til slik at en får skrevet alle de kommentarene som en vil. Jeg har det ihvertfall sånn, og jeg tror og det vil komme mer(kommentar skriving) etter hvert som høsten og
vinteren kommer. Så ikke ha dårlig samvittighet, vi er gla for (jeg ihvertfall) at du skriver så flotte innlegg som vi kan komme inn og lese.

Håper du får en fortreffelig flott ettermiddag.
Trude
😊67,3 kg

En kropp god for meg...

I dag er jeg virkelig i skribenthjørnet. Har allerede skrevet to artikler til internavisen på jobben - og attpåtil har jeg fått min egen spalte...om hva annet enn helse og velvære!?! Ingen har kunnet unngå å legge merke til at jeg har blitt en helt annen person utseendemessig i løpet av det siste året, og nysgjerrigheten er dermed ganske stor. Hvordan har jeg klart det? Vel, nå har kollegene mine mulighet til å dra nytte av nettopp min kunnskap...

I alle fall, i går mens jeg var på joggetur, løp jeg forbi noen syltynne tenåringsjenter, som jeg la merke til så seg tilbake på meg. Var det fordi jeg var som en virvelvind av muskler eller fordi jeg i deres øyne var stor som en hval? Fortsatt hender det nemlig at jeg tenker på meg selv som en stor koloss, men i går tok jeg meg i det. Hva så om andre synes det? Det er MIN kropp, og faktisk føler jeg meg veldig vel med meg selv akkurat på. Har sånn passe synlige muskler, har sterke muskler, timeglassfigur, men er litt bred over baken, men hva så? Jeg kommer jo aldri til å bli annerledes, om jeg så går ned 10 kilo til! Bare litt magrere og beinete...

Dette var gårsdagens lille betraktning og selvransakelse av meg selv...

Og her er gårsdagens meny:
Frokost: 1 skive fullkornsrugbrød m/smøreost
Lunsj: 3 knekkebrød m/baconost, makrell i tomat, løk, agurk, tomat, cayennepepper
Mellom: 1 nutrilettbar
Før trening: 100 gram kalkunpostei
Middag: 1 1/2 porsjon gryterett m/karbonadedeig, couscous, salat og tacosaus
Kvelds: 1 oppdelt tacoskjell m/tacosaus...snakk om dilla..., 3 biter mørk sjokolade...den kunne jeg spart meg for!

Trening: 1 t 15 min joggetur, 605 kcal, 45% fettforbrenning

Etter en uke uten trening, var det kanskje litt ambisiøst å legge ut på en så drøy joggetur...jeg er ikke helt god i hofteleddsbøyerne i dag! Må derfor se an treningsformen utover dagen. I alle fall, maenyen for dagen skal bli langt bedre enn i går. Jeg må bare unngå å spise så sent på kvelden, det skaper kaos i magen - og uheldige result på vekta!

Ha en strålende dag alle sammen! Måtte vi bli litt lettere til i morgen...

Klemmer fra Minelli


6 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg😃28. august 2002
Heisann :) Nå har jeg også begynt jakten på den perfekte kropp (dvs meldt meg inn i treningsstudio), regner med spinning1 ikke er så tungt ? bør jeg ha med meg "bleiebukse" ? hehe...

tror nok ikke det var fordi du var stor som en hval at de så på deg, hehe... kanskje de ønska å se ut som deg ? er enig i en ting, er ofte jeg også ser meg selv som like stor som før... men hvis jeg sammenlikner bilder ser jeg jo en klar forskjell! menmen...

ha en hyggelig dag... må løpe på skolen selv, har øvingstime før forelesning på engelsk...

*LilleMeg*
c.AuthorAlias Mulle😄28. august 2002
Siden du løp forbi er du tydeligvis mye sprekere enn dem og det var REN misunnelse det hele. Du er helt sikkert superflott med dine 67 kg! Skulle ønske det var meg.. Gratulerer med ny spalte - der har du masse å tilføre, det er sikkert! Mulle
c.AuthorAlias tutu😀27. august 2002
Heisann Lise

Grattis med egen spalte, håper du lar oss få en titt av og til.
Og, jeg syns det er finere med en kropp som har fasong enn en kropp som er benete og veldig tynn. Så det var nok sikkert musklene din de beundret.

Håper du får en flott dag videre.
Klem fra Trude
c.AuthorAlias Aasalill😄27. august 2002
Oy! Må si du har vært flink! Og gratulerer med egen spalte! Du kan vel klippe inn noen innlegg her? Hadde vært gøy å lese...

Og de jentene var nok ganske misunelige på kroppen din tror jeg. Det er jo veldig in å se trent ut... =)

Lykke til videre, jeg følger med deg!

Kjempeklem Aasalill! =)
c.AuthorAlias HelenaX😃27. august 2002
Det må jeg virkelig si, egen spalte om helse og velvære! Hadde vært kjempestolt om det var meg :-) Og som du sier, nå kan kollegene også dra nytte av din kunnskap og erfaring. Får vi lese her inne hva du skriver om i spalten? *nyskjerrrig*

Joggingen din imponerer meg også! Har du noen idé om hvor langt du løper på 1 t og 15 minutter, det må være noen kilometer!!! Tipper de syltynne jentene du løp så misunnelig på musklene dine, muskler er jo så mye finere enn et skrapet sjelett :-))

Ha en fin dag, Minelli! I morgen er det forhåpentligvis litt mindre av oss begge :-)

Helena
c.AuthorAlias Emma66😌27. august 2002
Hei !
- Det var så herlig å lese innlegget ditt idag ! Ble i skikkelig godt humør av å ta del i dine betraktninger rundt "en kropp for deg". Tenk hvor mange år man kaster bort på urealtistiske krav og forventninger til kroppen. I allefall synes jeg det er trist å tenke på hvor misfornøyd jeg var før når jeg faktisk var minst 20 kilo lettre enn hva jeg er nå ... Det beviser vel bare at det meste sitter mellom ørene !

Emma
😑67,5 kg

På stedet hvil, kanskje litt ned?

Så var både helgen over og tante rød forsvunnet for denne gang. og tilbake på jobb igjen, etter å ha levd riktig så bra i flere dager. Hva sies om fri minibar og champis og TOblerone som velkomst på hotellet??? Sånt liker jeg! Ikke helt sikker på om den rasjonelle hjernehalvdelen min er helt enig. I alle fall har jeg spist noenlunde sunt, mye fisk, men så har alkoholinntaket samtidig vært langt høyere enn normalt.

I går ble det både gryterett med couscous til middag og kvelds, og jeg har et ørlite håp om at dagens vekt derfor inneholder noe "matvekt". Hvis ikke, skal jeg trene som en gal hele uka, om målet å se 65 kilo innen september skal være mulig!

I alle fall, godt å være tilbake i normalt gjenge igjen!
Ha en strålende slankeuke alle sammen!

Klemmer fra Minelli
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Marikken😊27. august 2002
Kjære Minelli !

Så flink du er ! Tenk, bare 2 1/2 kg igjen, så er det gjort !
Nå er det bare å stå på, så er de siste kiloene forsvunnet før du vet ordet av det.

Lykke til videre !

Klem, Marikken
c.AuthorAlias Tarangai😀26. august 2002
Hallo.
Må inn å se hvordan det går her. Skjønner godt det er vanskelig å takke nei til fri minibar +++, men nå er det en befriende mandag og vi har mange dager foran oss som bare du (og jeg og resten av gjengen)bestemmer over. Tenker du når målet ditt til september. Er ikke 65 kilo ditt absolutte mål?
Ha en fin slankeuke.
Klem fra Tarangai
67,5 kg

Dårlig samvittighet skjerper meg!

Enda så fysen jeg var i går bestemte jeg meg for at nok var nok - helgens utskeielser skulle ikke få strekke seg inn i en ny slankeuke og ødelegge den fra starten av.

I går var en av de få dagene jeg var hjemme i normal tid etter jobben, siden jeg skulle rekke å spise middag før jeg skulle til tannlegen. Deretter var planen å ta en jogge- eller sykkeltur før jeg benket meg foran TVn resten av kvelden. Det var bare det at da jeg kom fra tannlegen, var all treningslyst forsvunnet med sola! Vet ikke helt hvor tiden ble av, men da jeg EGENTLIG skulle ha slått meg ned foran TVn kom den dårlige samvittigheten igjen. Jeg lurer jo ingen andre enn meg selv ved å droppe å trene! Så, jeg tok fram aerobicstrikken og manualene og gjorde diverse armøvelser i 20 minutter, foran TVn! Funker utrolig fint, så lenge man ser på et dårlig TV-program der man ikke trenger å ha hjernecellene i arbeid ved siden av! Etterpå skal jeg si samvittigheten lettet et par hakk! Vekta lettet også et par hakk i dag tidlig, men det beste av alt, er at jeg ser at jeg klarer å skjerpe meg etter å ha hatt en "dårlig" helg på matfronten!

Gårsdagens meny:
Frokost: Det vanlige
Mellom: 1 banan
Lunsj: Det vanlige
Middag: 6 kylling nuggets, salat m/bønner, purre, sjampinjong og lettdressing
Kvelds: 1 banan, 15 g lett gulost

Trening: 20 min styrkeøvelser for armer

Det blir neppe noen trening i dag heller, annet enn å pakke en diger bag. Jeg drar jo på tur med jobben i morgen og er ikke tilbake før til lørdag, så jeg har ikke en gang ambisjoner om å nå ukas treningsmål! Det betyr at jeg må tenke litt mer på kostholdet enn ellers! Jeg HAR virkelig lyst til å se 66-tallet på vekta når jeg er hjemme igjen! Dessuten, tante rød kom på besøk i dag! Satser på et kraftig rykk nedover når hun drar avgårde igjen.

Vel, vel, i går hadde jeg ingen tid til å se gjennom dagbøker, men i dag bare MÅ jeg få sett hvordan det går med dere!

Ha en strålende dag alle sammen!

Klemmer fra Minelli
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12320. august 2002
Så fint da at du klarte å stoppe etter helgas utskeielser. Det er lett at det bare forsetter inn i neste uke. (snakker av erfaring der). Men den klarte du fint! Synes også du klarte det med treninga fint!
Snart skal du se at 66 lyser mot deg på badevekta! Lykke til!!
c.AuthorAlias Abba😄20. august 2002
jeg ble så glad da jeg kikket inn i dagboka di Minelli. Ca like gammle, høye og samme utgangspunkt.( som du skrev hos meg for lenge siden.) Du viser meg at det går virkelig ann å ta av alt. TAKK det er en kjempe motivasjon bare det.
God tur videre nedover, og god tur.
klem fra ABBA
c.AuthorAlias tutu😀20. august 2002
Heisann Lise

Syns du er kjempe flink. Og det er jo ikke umulig at du ser 66 tallet i helga.
Håper i hvertfall at du får noen kjempe flotte dager.

Klemmer fra Trude
c.AuthorAlias Beatmik😀20. august 2002
Den samvittigheten, ja. Den er slitsom, men nyttig i vårt tilfelle. Har ikke tall på alle gangene DEN har fått meg på trening, uten at lysten var der - men du så godt det kjennes bare en kommer igang! Da er all lyst tilbake, og mer til!

Lykke til på tur med jobben. Gjør så godt du kan - enkelt er det jo ikke, vet vi... Om du skulle spise mer enn du har tenkt, så ikke la det tynge deg ;) Kommer jo langt med å tenke måtehold, da. Du har en fin innstilling!

Klem fra Beatmik
67,8 kg

PMS-attack!!

Og så denne helgen som jeg skulle være sååå flink, så endte jeg opp som det stikk motsatte. Tør ikke engang skrive opp hva jeg har klart å få i meg! Kan nevne stikkord som både potetgull og sjokolade...

I tillegg har jeg ikke vært på do siden fredag, så nå føler jeg meg som en stappet pølse! Et lite lyspunkt er i alle fall at jeg bestemte meg for å ta fram sykkelen og ta årets første sykkeltur i går kveld. Det ble to etapper, på 40 min og 50 min, med et totalt kaloriforbruk på 660, 40% fettforbrenning. Det aller beste var imidlertid ikke sykkelturen, men å kjenne at jeg virkelig har fått muskler i bena. Strekningen jeg syklet har flere lange og seige oppoverbakker, og det var med stolthet jeg returnerte hjem UTEN å ha gått av sykkelen en eneste gang! Nå skal jeg i alle fall prøve å få syklet litt oftere!

Ellers overlevde jeg paintballen på fredag, fikk bare et skuddmerke og ble litt lemster i hele kroppen...det tar påå åle seg rundt i skogen i flere timer. Skikkelig moro var det! Får dere sjansen til å være med på det, så grip den!

Så er det atter en ny slankeuke, og for min del blir den vel kkje ikke altfor slankende. Skal bort med jobben fra onsdag til lørdag. Jeg mistenker at det fører med seg lite trening og mye mat, men, jeg skal prøve å gjøre det sunneste ut av det!

Ha en strålende uke alle sammen!

Klemmer fra Minelli
...skikkelig lei av å være oppunder 68-tallet - igjen...!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite19. august 2002
He he, stappet pølse. Ja det er vel en følelse vi kjenner godt til. Men husker jo også at jeg, når jeg var nede i din vekt, ofte da også følte meg helt stappet, så det der har nok ikke med selve vekten å gjøre, men bare at vi føler at nå har vi puttet og stuffet inn det vi kan, og føler vel at vi er iferd med å sprekke.
Men du som er så vanvittig flink og utholden, ja den stappede pølsa er nok bare helt forbigående. Håper sjokoladen smakte, akkruat nå kunne jeg tenkt meg littebittegodt. Men har ikke noe tilgjengelig, så da er jo problemet løst.

Jeg har gått gjennom dagboka di litt mer enn sist jeg skrev til deg, og kikket litt ut fra headingene. Ser at denne faktisk vil være veldig fin for oss som skal gå i dine opptrampede fotspor, og se hvordan du har hatt det og løst det når du har hatt det trått, og når høytider har kommet som eks. jul..

Jeg er stum av beundring

Klem nite
c.AuthorAlias tutu🐷19. august 2002
Heisann Lise

Av og til så må kroppen ha sånne ting som sjokolade og chips. Og de grammene freser du av deg på noen dager. Skal krysse fingre og tær for at det er snart vekke. selv tror jeg at jeg har funnet til bake til motivasjonen min.

Håper du får en nydelig dag.
Klem fra Trude
😃67,1 kg

Jeg motstod fristelsen!

Er ganske stolt av meg selv at jeg klarte å motstå fristelsen å spise kaker i tillegg til snitter da jeg var i bursdag i går! Derfor var gleden også ekstra stor da vekta viste et par hundre gram i minus i dag tidlig! Faktisk er det ganske lenge siden jeg har klart å motstå kaker, jeg har liksom nådd målet såpass at jeg lenge synes jeg har kunnet unne meg hva som helst. Det er jo ganske feil, for målet er jo virkelig ikke nådd helt! Så, gårsdagen var en flott måte å overbevise meg selv om at jeg fortsatt har såpass viljestyrke at 65 kilo ikke er noen umulighet å nå i løpet av august!

Gårsdagens meny:
Frokost: 1 frokostrundstykke m/phila light
Mellom: 1 banan
Lunsj: 250 g pastasalat m/brødkrutonger, balsamicoeddik og olivenolje
Mellom: 1 nutrilettbar
Middag: 5 snitter (halve loffskiver)m/ røkelaks&eggerøre, skinke, skinke%fruktsalat, roastbiff og baconomelett
Kvelds: 10 minigulrøtter, 2 biter 70% sjokolade...klarer ikke la være...

Ingen trening...

I dag blir det heller så å si ingen trening, eller...jeg skal spille paintball!!! Både gleder meg og gruer meg til det. Kanskje blir det litt løping innimellom, men jeg ser for meg at jeg helst kommer til å bli liggende bak en busk og bare luske på fienden! Får i alle fall håpe jeg ikke skader meg!

Så har jeg faktisk ikke noen spesielle planer for helgen. Ganske deilig, siden uka ellers har vært ganske stressende på den sosiale fronten. Må i alle fall prøve å se 66-tallet i løpet av helgen, det er jo bare 200 gram unna!

Ønsker dere god fredag og en riktig god helg alle sammen!

Klemmer fra Minelli
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite17. august 2002
Fy søren hvor flink du er. Er litt usikker på om jeg har "pratet" med deg tidligere, men takker for innlegget ditt i min DB. i dag.
Du er en av de jeg mener som har vært med fra fedme til normalvekt, og som helt klart, selv om du er normalvekt nå, vil ha nytte av i lang tid å bruke denne dagboken for å stabilisere vekten.

Har kikket litt på førstesiden din i dagboka di og du har holdt på i litt over et år. Du har gått gjevnt og trutt ned, slik jeg ønsker. Det blir litt for lang tid til å lese hele din dagbok, men vil merke meg deg, og gjerne bruke din DB som et slags oppslagsverk.

Takk derfor for støtten når jeg "var litt stygg" og din støtte på dette trengte jeg for å vite at jeg ikke trampet altfor langt over streken.

Jeg vil følge deg videre, og for deg er det vel blitt en del av vanen å bruke denne siden. Håper du vil følge meg også, og "arrestere" meg når jeg gjør feil, utfra dine egene erfaringer.

Stor takk fra Nite
Bilde
c.AuthorAlias Monica12316. august 2002
Hei!
Så flott at du holdt deg i skunnet! Det var vel en deilig følelse tenker jeg! Lykke til på veien mot 65!
c.AuthorAlias Beatmik16. august 2002
Hei igjen!

Svar på spørsmålet ditt; Proteinpulveret jeg bruker er Herbalife proteindrikk. Hadde stående fra før, og på deklarasjonen bak står det; Pr porsjon 26 gr (når 2 ss pulver blandes med 2 1/2 dl lett- eller skummetmelk) er det 17,3 g protein og 21,4 g karbohydrat. Jeg halverer porsjonen - 1 dl skummetmelk til 1 vanlig spiseskje pulver. Har ikke sammenlignet med andre proteindrikker, så jeg vet ikke om Herbalife sin er gunstigst, men jeg bruker det jeg har enn så lenge... Er litt usikker på om det gir litt for mange kcal - men jeg er mest opptatt av balansen i måltidet akkurat nå. Kommer til å bruke pulveret litt når jeg mangler andre alternativer, så får tiden vise... Føler i alle fall at jeg fungerer mycket bra når jeg får proteinene til hvert måltid. "Ulempen" med Herbalife er at det kun selges gjennom distributører, og man må kjenne til noen som selger det. Jeg tror det er et bra produkt uansett..

So long!
c.AuthorAlias Pernilla😀16. august 2002
Hei hei, og tusen takk for innlegg jeg fikk for noen dager siden. Det gjorde godt å møte slik forståelse, spesielt fra deg som har hatt erfaring med ligende spiseforstyrrelser før. Jeg vil med dette si jeg er kjempe stolt over deg som nå har gått ned 25 kg uten noen som helst andre midler enn den vanlige riktige slankingen , og det er den jeg tar sikte på nå jeg også.

Flink var du også som klarte å motstå kaker, det er nok sikkert lett å gi etter når man er så kort unna målet sitt.

Jeg sier bare stå på og ha en riktig hyggelig helg, Minelli!

Klem, Pernilla
c.AuthorAlias bratsj16. august 2002
Må bare stikke innom for å si : SÅ FLINK DU ER !!!!! Du har gått ned over 25kg - det er utrolig bra.
Hva er målet ditt ?
Ha en fin helg !
c.AuthorAlias Beatmik😄16. august 2002
Så flink du var i går! Ja, er det ikke godt å kjenne at en fremdeles kan motstå fristelser. Dagens nedgang var deg vel unt, Minelli! Du fortjener å nå målet ditt - og jammen er det ikke langt unna. Jeg har tro på at du kan nå det i løpet av denne måneden :)

La oss trimme av oss grammene fortsatt!

Klem og ønske om god helg fra Beatmik
😄67,3 kg

Synkende vekt gir stigende humør!

I dag var det virkelig en fryd å gå på vekta! Jeg hadde liksom ventet at den fortsatt skulle ligge et sted oppunder 68-tallet, men neida! Likevel har jeg ingen store forhåpninger om å se 66-tallet i morgen, siden jeg skal i bursdag i kveld.

Hadde det ikke vært for at jeg bestemte meg for å nyte finværet og ta en joggetur i går kveld, hadde nok vekta vært annerledes. Jeg hadde jo i utgangspunktet ikke lyst til å trene etter å ha jobbet i 11 timer, og ihvertfall ikke lyst til å være inne på SATS og svette, så jeg var ganske stolt av meg selv at jeg klarte å være litt mer sporty enn å bruke kvelden ute istedetfor foran TVn!

Gårsdagens meny:
Frokost: Det vanlige
Mellom: 1 banan
Lunsj: 250 g pastasalat, 1 knekkebrød m/phila light
Mellom: 5 druer, 1 nutrilettbar
Middag: 9 kylling nuggets m/sterk salsa, 100 g minigulrøtter
Kvelds: 100 g minigulrøtter

Trening: 1 t 20 min joggetur, 620 kcal, 45% fettforbrenning

I dag blir det som sagt bursdagsfeiring, med både smørbrød og kaker. Jeg skal forsøke å holde meg til bare smørbrødene, med det minst fetende pålegget, men det er lett å si nå mens jeg er på jobben!!!

Ha en superduper dag alle sammen, sola skinner ikke her ennå, men den stråler i alle fall inni meg!

Klemmer fra Minelli
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias hypomania😃15. august 2002
Heisan!
Takk for kommentar i dagboka... Da jeg startet slankingen gikk jeg veldig hardt ut, og hadde 46 kg som mål. Men det var da! Om du leser videre i dagboka kan du se at jeg endret mening om det underveis. Jeg har ikke lenger 46 kg som mål, men 57 kg i stedet. Og jeg spiser betraktelig mer! Uansett vil jeg si det er bra at du reagerer på den måten når folk har så lave mål. Det er viktig å ikke falle i spiseforstyrrelsesfellen!

Lykke til med videre slanking! Du er kjempe flink!
c.AuthorAlias tutu❤️15. august 2002
Heisann Lise

Så flott! du er nok nede på 66 tallet snart. Og visst du bare spiser snitter i dag, så er det jo ikke utenkelig at du er der i morgen.

Her skinner sola, så jeg sender litt til deg...

Klemmer fra Trude
c.AuthorAlias Tarangai😊15. august 2002
Hei på deg.
Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi.
Du er godt igang igjen eter ferien du også, ser jeg. Og er det noen som kan å slanke seg, så er det vel DU!!!
Ha en fin slankedag *S*
klem fra Tarangai
🐷67,8 kg

Et steg fram, to tilbake...

Sånn føles det om dagen når vekta går opp og ned, men likevel står på stedet hvil farlig nær 68-tallet. I dag skal jeg virkelig kjempe for å se et finere tall på vekta i morgen tidlig, men jeg tror rett og slett jeg kan glemme ambisjonen om å se 66-tallet til fredag...da må jeg nok ta badstu hele torsdagskvelden skal jeg få til det. Og det har jeg ikke tenkt til!

Det var i alle fall hyggelig å være ute og feire bursdag i går, selv om jeg nok kunne valgt et sunnere middagsalternativ. Likevel, jeg unngikk dessert, og jeg klarte også å unngå å snikspise før jeg la meg, så alt i alt, er jeg sånn passe fornøyd med gårsdagen.

Gårsdagens meny:
Frokost: Det vanlige
Mellom: 1 banan
Lunsj: Det vanlige
Mellom: 10 druer, 1 eple
Mellom2: 1 nutrilettbar, ca 30 g kyllingpostei
Middag: Hamburger u/dressing, m/pommes frites, ketsjup, 1 café au lait

...og altså minimalt med trening!

Må prøve å få trent i dag, men det spøker litt for det, siden jeg må jobbe sent i kveld. Og så har mamma bursdag, så jeg må innom henne en tur, selv om feiringen egentlig ikke er før i morgen. Ja, ja, jo mindre trening i dag, desto mindre kake kan jeg unne meg i morgen! Sånn er livet!

Sola skinner hos meg i dag, så jeg ønsker alle dere andre også en strålende dag! Måtte vi bli slanke...!

Klemmer fra Minelli
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu😊14. august 2002
Heisann Lise

Jeg sendte noen gode tanker til vekta di i går, og jeg ser at du har gått ned litt. men jeg tror vekta di sendet de 200 grammene til min vekt. Må visst snakke alvorlig med den....(Ler)

Håper du får en nydelig dag. Her var det sol da jeg stod opp, men nå er det litt blandet. Får håpe det lettner sånn at jeg får solt meg litt ihvertfall.

Klemmer fra Trude
👻68,0 kg

68 spøker fortsatt!

Nå er jeg mektig lei av å sprette ned og opp til 68-tallet. Og det passer utrolig dårlig akkurat nå, siden jeg antakeligvis skal i to bursdager denne uka...det betyr bare at det ikke er noen særlige rom for utskeielser, om jeg ikke klarer å få trent maaange timer! Plutselig har liksom situasjonen snudd seg, det er ikke jobben som tar tid denne uka, men faktisk alle aktivitetene utenom!

I går ble det i alle fall trening, nesten to timer på SATS. Jeg merket at helgens alkoholinntak hadde gjort et eller annet med formen, for jeg følte meg som et slips etter bare en halvtime. Så gikk det gudskjelov over...det er liksom ikke lov for meg å gi opp treninga etter bare en halvtime!

Gårsdagens meny:
Frokost: Det vanlige
Lunsj: Det vanlige
Mellom: 1 nutrilettbar
Middag: 1 porsjon fersk pasta m/pesto og mozarellaost, 1 frokostrundstykke m/litt smør, 1 kyllinglår
Kvelds: 2 biter 70% sjokolade...klarer ikke å slutte!!

Trening: 1 t 40 min cross walk/armsykling/step/tredemølle/sit ups, 570 kcal, 55% fettforbrenning

Og så var det den sjokoladen, da! Jeg klarer liksom ikke å slutte! Det verste av alt, er at jeg vet at det liksom bare er kjedespising. Av frykt for å endevende kjøkkenskapene på jakt etter enda flere usunne saker, lagde jeg en liter te istedet og benket meg i sofaen foran TVn. Mandager har jo plutselig blitt ukas TV-dag!

Det som også er litt rart, er at jeg liksom ikke blir mett av mddagen etter at jeg har trent. Eller kanskje er det når jeg sitter i sofaen og spiser? Må teste det litt og bli flinkere til å spise ved spisebordet og ta meg goood tid.

Vel, vel, arbeidsdagen må begynne!

Ha en strålende dag alle sammen!

Klemmer fra Minelli
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tarangai😃13. august 2002
Hei, hei.
er tilbake fra ferie og må se hvordan det går med deg.
Ikke så verst???? Kunne vært verre........det er innmari vanskelig å "lande " igjen etter ferie med div. utskeielser. Jeg holder på med nedtrappingen nå, -og opptrappingen på treningsfronten. Så vi greier det nok *S*
Lykke til med treningsuka.
Klem fra Tarangai
c.AuthorAlias HelenaX😄13. august 2002
Takk for oppmuntrende ord i dagboka mi, Minelli! Man trenger av og til en påminnelse om at den ene sprekken ikke er verdens undergang :-) Og jeg lover at jeg skal være flinkere på søndag selv om jeg skal på kurs hele dagen!

Som vanlig blir jeg imponert over treningsinnsatsen din! Så mange kalorier har jeg aldri klart å kvitte meg med under en treningsøkt, da måtte du bært meg ut av helsestudioet etterpå :-) Vi har ikke cross-walk på den SATS jeg går på, men jeg tror det er på vei. Det ser ut som det er litt teknikk og balanse som må til, stemmer det? Skal ihvertfall prøve når den dukker opp hos "oss"!

Når det gjelder mat etter trening så foreslår jeg at du tar en banan rett etter treningen. Jeg hadde også noen middager etter trening da jeg var like forb... sulten, men en liten banan rett etterpå hjalp veldig!

Helena
c.AuthorAlias Aasalill😌13. august 2002
Hei flinke medslanker!

Jo, jeg tror nok det er noe i det at hvis man blir vant til å spise når man sitter et spesielt sted, f.eks. foran TV´en, så kan man bli sulten hver gang man setter seg på den plassen... Dette av erfaring, og et tips: BEGYNN ALDRI Å SPISE I SENGA! *hihi*..

Og jo, angående det jeg skrev på chatten om avføringspiller for en stund siden, var vel mere et desperat anfall... Jeg vet at det absolutt ikke er bra for kroppen. Jeg LOVER å ikke begynne med de! =)

Og du er jammen flink med den treningen din! Jeg er veldig imponert! Setter snart i gang selv, det er bare å få ut fingern, men foreløbig har jeg hatt unnskyldninger om ikke å kaste bort sommern på å stå inne å svette på et treningsstudio... Prøver å gå litt ute og sykle, men det blir liksom ikke den hardeste treningen da...

Vel, ønsker deg masse lykke til videre ihvertfall!

Stor klem Aasalill! =)
😃67,8 kg

Ingen veiing...derfor like blid!

Av frykt for å se 68-tallet igjen, veide jeg meg rett og slett ikke i dag tidlig! Det har på ingen måte vært en sunn helg, men du verden så moro jeg har hatt det! Lurer på om det er mulig å svette ut en hel flaske rødvin før alkoholen i den sinker forbrenningen...? Vel, vel, det blir vel en stund til neste gang med skikkelig party, og det var vel omtrent et halvt år siden sist, så jeg har ikke så veeeldig dårlig samvittighet!

Det eneste dumme er at det blir litt lite med vanlig trening denne uka; bursdag en dag og paintball en annen kveld...det kan jo bli litt trening det da! Gleder meg voldsomt...!

I morgen er det veiing igjen, så i dag skal bli en dag i sunnhetens tegn, med hensyn til både mat og trening! Mye er gjort når uka får en god start!

Ha en toppers slankeuke alle sammen!

Klemmer fra Minelli
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu😀12. august 2002
Heisann Lise.

Takk for kommentaren i boka mi. Nå er det ikke mer tull, bestemte meg for det etter at jeg hadde spist opp testen av sjokoladen min....
Men nå er det tomt, og da skal jeg ikke kjøpe mer på lenge.

Håper du får en flott uke, og så ser vi hvem som først kommer ned på 55 og 65. Har ett godt stalltips på at det blir deg, men jeg er hakk i hæl....

Klemmer fra Trude
c.AuthorAlias RH❤️12. august 2002
God morgen vennen!

Det er godt og høre at du har kost deg i helgen! Det trengte du virkelig etter et halvt år uten! Kjempe kos og høre at du hadde det så gøy også! Men når det gjelder vekten tror jeg ikke den er så ille, men det er nå noe i det du sier her med at en god start på uken gjør bra!

Ser ut til at det er vær til å ta en chatt snart, så sender deg en melding når jeg ser hvordan uken blir så får vi skravlet litt!

Ha en super duper dag i dag!

Klem Rikke
😃67,8 kg

Nesten bare vektregistrering...

For en stressa dag! Klokka er jo allerede over 16, da må det vel være forsvarlig å gå hjem selv om jeg fortsatt hadde kunnet sittet her i timesvis!?!

67-tallet viste seg som ønsket i dag. Det skyldes nok sunn overtidsmiddag og en ikke-planlagt laaaang gåtur i går kveld. Nå gjelder det bare å klare å holde seg her igjen da...

Gårsdagens meny:
Frokost: Det vanlige
Mellom: 1 eple
Lunsj: Det vanlige
Middag: Tunfisksalat m/egg, tomatsalsa, 2 ss dressing, 1 minibaguette m/litt smør

Trening: 1 t 40 min gåtur i moderat til hurtig tempo!

Da var både treningsmålet og vektmålet for denne uka nådd. Da forventer jeg å se 66-tallet neste fredag. Må kanskje nedjustere det på mandag allerede...i morgen blir det nemlig høy partyfaktor på meg! Kanskje en heeel flaske vin også? Det skal i alle fall bli deilig å gå ut...kanskje dukker drømmemannen opp også??? Har ikke akkurat for store forhåpninger da...tar det som det kommer!

Vel, vel, nå går jeg hjem! Skal se om jeg får lest noen dagbøker i løpet av kvelden!

Ha en superduper helg alle sammen!

Klemmer fra Minelli
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Beatmik❤️10. august 2002
Hallo Minelli, her går det bare fint ser jeg! Du får justert vekta di igjen helt greit med den gode innstillingen du har. Den gåturen var bra, du! Den vil jeg også ta så snart jeg får sjansen!

Jeg er ute etter synspunkt på treningen min i går...Hvis du har mulighet, hadde jeg satt pris på en kommentar fra deg. Har du trent hardt og liksom ikke kommet deg igjen etterpå? Er du med på tanken om å holde seg unna hard trening ved reduksjon i kosten?

Looking forward to hear from you:) Håper du får det gøy i kveld og treffer mange kjekkaser!!!

Klem igjen fra Beatmik
😃68,0 kg

Trening må hjelpe!

Det var jo rent hyggelig å gå på vekta i dag, selv om det hadde vært enda hyggeligere om den hadde vist 67-et-eller-annet. Hadde ikke vært for at jeg spiste kake i går også, så kanskje...Ja, ja, jeg har jo meg selv å takke, men siden det ikke akkurat haster med å bli kvitt noen gram, så valgte jeg å kose meg med litt kake istedet!

Dessuten trente jeg i to timer i går, så det var jo derfor jeg kunne tillate meg kake, eller er det "forbudt"! Usunne saker MÅ nemlig oppveies med trim, sånn at vekta i verste fall står på stedet hvil. Å gå opp nå er heller ikke lov!!!

Gårsdagens meny:
Frokost: 1 1/2 skive rugbrød m/smøreost
Mellom: 1 banan
Lunsj: 3 knekkebrød m/makrell i tomat, philadelphia light, agurk, paprika og sukkererter, og cayennepepper!
Mellom: 1 passe stort stk banankake...sikkert 500 kcal!
Middag: Pastasalat m/pesto
Kvelds: 1 banan

Trening: 1 time tredemølle/styrketrening
1 time TrippTrapp2

I dag blir det neppe noen trening igjen, heller overtid, tenker jeg...da var det det med å velge en sunn overtidsmat igjen, da! Jeg lider virkelig valgets kval når jeg kan velge mellom pasta, pizza, meksikansk eller indisk mat...og så velger jeg salat. Synes et øyeblikk at jeg er kjempeflink, og angrer som en gud i neste sekund på at jeg ikke valgte noen annet.

Ja, ja, sånn kommer jeg sikkert til å ha det resten av livet, siden jeg har lett for å legge på meg og nok alltid må passe vekten. Så jeg får bare akseptere at noen ganger er jeg flink og velger den sunne linjen, mens andre ganger er det mer magen som styrer!

Ha en superduper dag alle sammen!

Klemmer fra Minelli
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bonita❤️9. august 2002
Hei Minelli, jeg ser at du fremdeles er like flink!
Synes det er lurt å tenke som du - nemlig at man av og til må la magen få styre valgene, tror det er lettere å holde stabil vekt over tid på den måten.. Hvis man aldri unner seg noe, blir man jo gal til slutt og går helt amokk (gjelder iallefall meg..).
Ha en koselig helg,
klem fra Bonita :-)
c.AuthorAlias Mulle😊9. august 2002
Klart du fortjente litt kake!! Enig i at overtidsmat er skikkelig vanskelig. De kina greiene er noen ganger merket med "Grete Roede OK" stempel, kanskje det kunne være noe? God helg til deg -
Mulle
c.AuthorAlias RH❤️8. august 2002
Hei vennen!

Godt og se at det går så bra for deg! Det var ikke mange feriekilo som kom på her nei! Håper jeg kan være like flink som deg når jeg her ferie! Men men pytt pytt så lenge jeg ikke går opp 10 kilo så går det vel greit!

Jepp vi må til både møte og ikke minst chatte en dag. Ser ikke ut som Amor får vært med da, det er jo ikke lenge til hun skal ha 2 små og hun sliter stakkars! Men men vi kan ta en tur alene evnt høre her inne om det er noen andre som vil være med? Opp til deg! Blir iallefall kos og se deg igjen! Sylfiden Minelli!

Tror det roer seg litt neste uke for meg (HÅPER), så da blir det lettere og chatte. Men jeg sender deg en melding jeg så får du se om du har tid!

Ha en super dag Lise!

Mange gode sommer klemmer fra Rikke
c.AuthorAlias RH❤️8. august 2002
Hei vennen!

Godt og se at det går så bra for deg! Det var ikke mange feriekilo som kom på her nei! Håper jeg kan være like flink som deg når jeg her ferie! Men men pytt pytt så lenge jeg ikke går opp 10 kilo så går det vel greit!

Jepp vi må til både møte og ikke minst chatte en dag. Ser ikke ut som Amor får vært med da, det er jo ikke lenge til hun skal ha 2 små og hun sliter stakkars! Men men vi kan ta en tur alene evnt høre her inne om det er noen andre som vil være med? Opp til deg! Blir iallefall kos og se deg igjen! Sylfiden Minelli!

Tror det roer seg litt neste uke for meg (HÅPER), så da blir det lettere og chatte. Men jeg sender deg en melding jeg så får du se om du har tid!

Ha en super dag Lise!

Mange gode sommer klemmer fra Rikke
c.AuthorAlias Sola❤️8. august 2002
Hei Minelli.
Åååååå GRATULERER MED VEKTNEDGANG!! Glad på dine vegner jeg nå. Jeg skal dit jeg også skjønner du. Håper at vekta mi gjør et hopp ned snart. Leste et innlegg som du skrev til Monica, jeg må si at der var det mange kloke ord. Vet du, du har virkelig funnet ut du hvordan du må gjøre dette for å gå ned noen kg. Kjempebra, og jeg skal herme etter deg jeg nå,,,, he-he..... Gjør ikke noe det vel??? *S*S*S*S*
Du har så rett, som oftest spiser vi sundt og noen ganger må vi få lov til å spise usundt og la magen velge. For sånn vil det jo være etter at vi har nådd våres mål også. Skal jo leve og spise etter slankinga også.
Ønsker deg en super duper herlig slankedag.
Masse klemmer fra Sola, som skinner litt mer etter å ha lest i boka di.. *S*SS**SS*S*
😃68,3 kg

Litt nedtur på vekta

...gir stor oppsving i humøret! 100 gram ned er i alle fall en start. Det beviser jo at det går an å skjerpe seg etter en ferie med usunne spisevaner!

Det ble overtid og ingen trening på meg i går, og jeg kjempet virkelig hardt for å ikke gå berserk i skapene da jeg endelig kom hjem etter jobb. Men hva skal man finne på da, når man er så sulten at man har skikkelig vondt i magen?? Fant noe delvis sunt i alle fall...

Gårsdagens meny:
Frokost: 1 1/2 skive rugbrød m/phila light
Mellom: 1 banan
Lunsj: 150 gram pastasalat, 2 knekkebrød m/makrell i tomat
Mellom: 1 liite stykke brownies, 10 druer
Middag: Tunfisksalat m/egg, tomatsalsa, 1 ss dressing, 1 minibaguette m/smør
Kvelds: 2 dl yoghurt m/dippulver, 150 g minigulrøtter

I dag blir det trening igjen, skal prøve å både trene styrke og kondisjon. Får se hvor lenge jeg holder ut. Det hadde i alle fall vært umåteligfint å se 67-tallet igjen på vekta, helst innen fredag. Fredag er fortsatt min offisielle veiedag, og et ikke altfor vanskelig mål bør være å se 65-tallet (gjerne 65 blank) innen slutten av denne måneden!

Vel, vel, arbeidsoppgavene ligger i kø, så det er bare å komme i gang...

Ha en umåtelig fin dag alle sammen!

Klem fra Minelli
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica1237. august 2002
Hei Minelli!
Tusen takk for fine ord til meg. De hjalp. Du har helt rett, jeg må se matinntak over flere dager/ uker. Jeg liker å jobbe med data og har nå laget meg et regneark hvor ulike variabler er med. Bl.a vekt, mål for vekt, ant. dager jeg har vært flink samt trimming. Da kan jeg se det hele visuelt uke for uke og måned for måned. Det burde hjelpe meg.
OK herfra er det full skjerpings!!
c.AuthorAlias Jenta*S*😌7. august 2002
Titt tei!
Så var du tilbake fra ferie ja? Og i gang igjen!! Bra det!
65 innen denne måneden? Jepps det tipper jeg du fixer gitt!
Stå på!!
Heia oss! Jeg satser på normalvekt 76,1 innen 16sep(bursdagen min)...så vi får bite tenna sammen...sammen!..hehe
Klem fra Helene
c.AuthorAlias Monica1237. august 2002
Takk for kommentar. Mulig jeg er flink, men kan jo ikke sammenliknes med superslankere som deg og andre her inne. For meg er de siste kiloene viktig. Selv om jeg har krympet, er jeg enda ikke det jeg forbinder med slank. Må nok stå på enda en stund for å klare det.

På hvilken måte har du slanket deg? Lagt om kosthold og begynt å trene? Hadde du mange uvaner før som du nå har kvittet deg med eller? Hvordan klarer du å holde vekta stabil, er den en daglig kamp eller har du nå kommet inn i en "normal" rytme?

Jeg har lagt om kostholdet. Men enda føles det ikke normalt. Hvis jeg slapper av litt faller jeg tilbake til sånn som det var før. Og når jeg først slipper opp klarer jeg ikke å smake LITT, det blir masse....
☹️68,4 kg

Sååå trøtt!

Det er jammen vanskelig å bytte fra feriemodus til jobbmodus igjen...jeg er sååå trøtt! Allerede på vei til jobb i dag begynte jeg å glede meg til å komme hjem for å sove igjen... Ja, ja, det går vel over etter noen dager forhåpentligvis!

Det viser seg svært så vanskelig å kutte ut alle ferie-uvanene, så jeg kjempet virkelig hardt i går kveld...jammen meg bra at jeg fikk trent når jeg ser på lista over det jeg spiste...

Gårsdagens meny:
Frokost: 1 1/2 skive rugbrød m/Philadelphia light
Lunsj: 3 knekkebrød m/makrell i tomat, phila light, agurk og purre
Mellom: 1 nutrilettbar
Middag: 2 hvetetortillaer m/grønnsaker, tacosaus og litt mozzarellaost, 3 skiver chilipølse
Kveldsuvane: 4 teskjeer honning, 3 biter 85% sjokolade...ikke godt en gang, kaffe m/sjokoladesaus

Trening: 1 t 20 min cross walk/tredemølle/armsykling/armøvelser
600 kcal, 50% fettforbrenning

Det kunne jo vært verre! Er litt usikker på om det blir trening i dag, overtidsjobbing istedet kanskje? Ja, ja, da gjelder det å velge en sunn overtidsmiddag i alle fall.

...nå er det bare å storme fram i arbeidsdagen, oppgavene står i kø! Skal prøve å ta meg tid til å se gjennom dagbøkene deres likevel...jeg trenger absolutt å få i gang slanketankene igjen!

Ha en superduper dag!

Klemmer fra Minelli
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg😀6. august 2002
flere enn meg som har skeia ut i ferien ja? is med hjemmelaga jordbær\bringbær saus hver kveld osv... huff... bare å komme seg ned på jorda... har ikke veid meg på ei stund så fant et fint, rundt tall å skrive på vekt... spennende å se til mandag igjen når jeg kommer hjem til vekta...
bare å komme seg tilbake til hverdag og trening nå! Lykke til! :) sender med et par slankevibber også, kanskje de kan virke på meg å?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.