14. november 2001
95,5 kgVanskelig
Det er vanskelig om dagen. Får ikke svømt denne uken, fordi jeg skal ut å reise i forbindelse med jobb.
Det er litt vanskelig å tenke fornuftig hele tiden
Svømte i går, det er bare gøy.
Greit
Det går i grunnen greit nå. Er rimelig motivert, og har fortsatt håp om 90 før jul.
Det går litt greiere nå om dagen. Optimistisk.
Svømte i går i stedet. Syntes det er bra at jeg får svømt en dag i uken (for sjette uke på rad). Er i dag optimistisk til at jeg skal nå 90 før jul.
Har ikke vært flink de siste dagene
Skal bli flinkere til å bruke Herbalife i uken. Svømming i morgen.
Så flink du er til å svømme! Jeg skulle egentlig det i går, men fikk mensen, så jeg utsatte det! Må jo være minst et år siden jeg var og svømte sist!
Uansett, svømming forbedrer dessverre ikke formen så mye om man bare kosesvømmer, så jeg lar ikke svømmingen komme istedenfor vanlig trening. Trener du andre ting også? Hvis ikke vil jeg anbefale å begynne å gå noen turer, gjerne flere ganger i uka. Det får opp både forbrenningen og kondisjonen...da går det raskt med de 7 kiloene før jul!
Lykke til Mie!
Mvh Minelli