Spist en kokkos bolle, og masse tyrkiskpepper. Kan noen hjelpe meg med hva jeg kan gjøre for å få bort fettet.....
1 i heiagjengen
ann-merete13. februar 2002
Hei og velkommen hit! Det finnes mange veier til målet, men erfaringsmessig er det ingen snarveier til en stram og fin kropp. Nå veier ikke du mye i utgangspunktet, så for din del tror jeg et sunt, variert kosthold med faste måltider samt regelmessig trening vil være cluet. Kokosboller og tyrkisk pepper gjør nok ikke susen, for å si det sånn.Men dersom du spiser sunt og regelmessig, vil også godtehungeren stabilisere seg.Når kroppen higer etter godis , er det ofte fordi vi ikke har spist ordentlig og kroppens blodsukker har sunket faretruende.Da kommer godtehugeren, for godis får blodsukkeret til å skyte i taket på rekordfart. Men fordi det gir lite energi på sikt, inneholder masse kalorier, bør vi heller se til at kroppen ikke kommer i en slik tilstand at godtehungeren melder seg. Så regelmessige måltider er nok det du bør jobbe med sånn i begynnelsen. Celluittene er jo slaggstoffer i kroppen som hoper seg opp, så pass på å drikke mye.Trening , både kodisjon og styrke, vil gjøre underverker. Ingen sier det er lett, men dersom du seriøst vil kvitte deg med fett- kommer du ikke utenom trenig og et sunt kosthold. Gevinsten er en flott, stram kropp- så vi her inne på disse sidene, synes det er verdt innsatsen. Og av treningen får du i tilegg masse energi og godt humør, så bivirkningene er ikke dårlige -for å si det sånn. Lykke til videre!
Det finnes mange veier til målet, men erfaringsmessig er det ingen snarveier til en stram og fin kropp.
Nå veier ikke du mye i utgangspunktet, så for din del tror jeg et sunt, variert kosthold med faste måltider samt regelmessig trening vil være cluet.
Kokosboller og tyrkisk pepper gjør nok ikke susen, for å si det sånn.Men dersom du spiser sunt og regelmessig, vil også godtehungeren stabilisere seg.Når kroppen higer etter godis , er det ofte fordi vi ikke har spist ordentlig og kroppens blodsukker har sunket faretruende.Da kommer godtehugeren, for godis får blodsukkeret til å skyte i taket på rekordfart.
Men fordi det gir lite energi på sikt, inneholder masse kalorier, bør vi heller se til at kroppen ikke kommer i en slik tilstand at godtehungeren melder seg.
Så regelmessige måltider er nok det du bør jobbe med sånn i begynnelsen.
Celluittene er jo slaggstoffer i kroppen som hoper seg opp, så pass på å drikke mye.Trening , både kodisjon og styrke, vil gjøre underverker.
Ingen sier det er lett, men dersom du seriøst vil kvitte deg med fett- kommer du ikke utenom trenig og et sunt kosthold.
Gevinsten er en flott, stram kropp- så vi her inne på disse sidene, synes det er verdt innsatsen.
Og av treningen får du i tilegg masse energi og godt humør, så bivirkningene er ikke dårlige -for å si det sånn.
Lykke til videre!