← Alle dagbøker
diarist.Alias

Meta

43 år176 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start71,0 kg
Sist69,0 kg
Endring−2,0 kg
BMI nå22,3
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
10. mars 200221. juli 2002
😛69,0 kg

ein heilt vanleg søndag

Var på fylla i går så idag har eg ikkje gjort så mykje, åt middag i 3 tida, og så har eg ete litt smågodt og potetgullsrester fra vorspelet. Eg har ikkje trent på ei stund no, men eg sykklar til jobb kvar dag. Skal til syden om 2 veker, og ynskjer å ta av litt før eg reise, men eg har ikkje tid, el eg orka ikkje. No når eg skal flytte til hausten skal eg prøve å få betre vaner.
69,0 kg

godt å være i gang...

D var på lørdag eg bestemte meg for å gjera noko med vekta. Har fått mange komm. i det siste om at eg har lagt på meg, det har eg og. Før var eg sånn passe, men no i det siste har eg fått ein heilt enorm appetitt. Dagens måltid bestod av:
-2 grove bollar med brunost+2 glas skummamjelk
-det samme til lunsj
-fløytegratenerte poteter, 1 kjøtkake + grønt (restar fra i går)
-2 epler
-knaskegulerøtter

har trent i 1,5 time i dag...så eg er ganske fornøygd med dagen, håpar eg klara å fortsette!!

Lykke til alle andre!!

-meta-
71,0 kg

I dag er byrjinga....

I dag oppdaga eg denne siden, har lenge ønska å gå ned i vekt, men har ikkje hatt vilje eller styrke til det. Håpar at denne sida kan hjelpa meg. I dag har eg ete 1 go morgon youghurt, fløyte gratenerte poteter og kalvesteik, med grønsaker. I tillegg har eg ete litt popcorn og sjokolade. Skal no opp i treningsstudio og forbrenne dette.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤10. mars 2002
hei du!

regner med at du og jeg er to av samme slaget :o)
skikkelige godtemumser.

det som er så flott med å være det, er at det er bare å stå i mot godtelengselen, og så rusler vekta litt nedover i hvertfal.. spesielt i forbindelse med litt mosjon :o)

min strategi:
- spiser oftere enn før.
- spiser meg ikke stappmett lengere. bare god og mett.
- spiser godteri BARE i helgene :o)
- drikker brus BARE i helgene
- og: helgene er slankefrie, og de driver meg ut i uka med ny glød ;o)
i stedenfor godteri spiser jeg gulerøtter, mais, melon, mandariner, bananer, mangoer jah! hva man nå enn kunne tenke seg.

tja!
håper det går bra for deg!
kanskje sette deg ett mål der du vet at når du kommer DIT er du fornøyd :o)

lykke til! :o)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.