Skal, skal ikke
Sitter her å lurer på om jeg skal ta en ny slankekur eller om jeg skal la vær. BMI forteller fedme.. Jeg har slanket meg to ganger før hvor jeg har tatt av 20 kg hver gang.Det var ikke vanskelig. Det som var vanskelig var å holde vekten etterpå..
Jeg er en stor dame men har igrunnen lært meg på sett og vis å leve med det. Eller har jeg det ? Blir sett på som sjarmerende og har et godt humør.. Men som sagt er det litt mye av meg. Det som bekymrer meg er at etter hver slankekur kommer det 2-3 kg opp i tillegg før kroppen stabiliserer seg.Dermed har det gått oppover og oppover. Har nå holdt meg stabilt stor i 1 år... skal, skal ikke Jeg vet ikke helt hva jeg vil ;-))))
Jeg er en stor dame men har igrunnen lært meg på sett og vis å leve med det. Eller har jeg det ? Blir sett på som sjarmerende og har et godt humør.. Men som sagt er det litt mye av meg. Det som bekymrer meg er at etter hver slankekur kommer det 2-3 kg opp i tillegg før kroppen stabiliserer seg.Dermed har det gått oppover og oppover. Har nå holdt meg stabilt stor i 1 år... skal, skal ikke Jeg vet ikke helt hva jeg vil ;-))))