Grautlerer med flott nedgang! Kjempebra jobba! Lykke til videre!
Airi😌22. februar 2015
Gratulerer, så flott nedgang i januar og februar!! Lykke til videre ned til målet! *heia, heia*
20. februar 2015😃83,4 kg
7 kg ned siden 2.januar
Meget fornøyd. Godt på vei. 3,4 kg til målvekt. Trener bra og spiser bra.
1 i heiagjengen
Småbarnsmor81😊21. februar 2015
Gratulerer så masse med flott nedgang siden 2. januar. Ja, er man flink med trening og spising så renner kiloene av. Mer hokkus pokkus er det ikke, selv om det av og til virker sånn. Masse lykke til videre med de siste 3,4 kiloene. Du er kjempeflink!!!
18. februar 201583,5 kg
Reg
Kun reg.
3 i heiagjengen
medas😃20. februar 2015
Grattis med flott nedgang :)
Melges20. februar 2015
Takk for det! Det føles veldig mye bedre! 3,4kg unna målvekt i dag.