← Alle dagbøker
diarist.Alias

Meg23

48 år160 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start122,6 kg
Sist122,2 kg
Endring−0,4 kg
BMI nå47,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. april 20024. april 2002
122,2 kg

Åhhh, så sakte vektnåla går nedover:(

Kun 200 gram, også jeg som har gått sulten i 2 dager. Med en diett kun på slankepulver og frukt. Menmen får vel se lyst på det, alt er bedre enn ingenting, også har jeg vært veldig flink til å drikke mye vann og da vises vel ikke vekttapet så fort..
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Måne16. april 2002
Hvor har det blitt av deg???

Har du gitt opp??? Nei, det kan du ikke ha gjordt!!!

Kom innom igjen snart!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias cat744. april 2002
Hei!
Dersom du starter med pulver så være nøye på å drikke _mye_. Alt du kan få ned av vann, te eller i verste fall lettbrus. Og den verste sulten går over etter et noen dager.
I stedet for bare frukt så prøv å få ned litt grønnsaker; kålrot og gulrot er fint. Grønnsaker fyller magen lengre da de har mer fiber og mindre karbohydrater enn frukt.
Jeg ser at du er forberedt på å følge pulvermetoden en tid. Såpass overvektig som du er (unnskyld) kan du nok gjøre det. Men når bmi'en din passerer 29-30 så bør du begynne å spise mat. Du må venne deg til et normalt kosthold etterhvert, dersom du skal greie å beholde resultatet... Når du begynner å spise igjen bør du også begynne å trene. Litt er bedre enn ingenting så tre 20-45minutters turer i uka vil være en begynnelse. (Nå vet ikke jeg hvor god form du er i nå, altså...) Men dersom du ikke spiser litt mat i tillegg til pulverkuren så vær forsiktig med treningen... Dersom du f.eks spiser ett-to måltider om dagen kan du trygt starte å trene. ;)
Det viktigste er iallfall at _du_ finner en måte som passer for _deg_. Og det behøver slett ikke å være det samme som det som har fungert for adree. Så... se på dette som det min mening om fornuftige retningslinjer...
Klem og lykke til videre.
122,6 kg

Slitsomt

Fra å være en sunn, slank tenåring med masse fysiske aktiviteter har jeg nå blitt 23 år gammel sofasliter med hovedinteresse for mat og godterier. Har nå bestemt meg for bli den jeg engang var...Noen som vil hjelpe meg?
Begynner i dag med pulverfrokost, herbalife, og "ser frem til" å spise det i evigheter til jeg er fornøyd med meg selv igjen. Kanskje jeg til neste sommer kan gå i en lett kort sommerkjole og høyhelte sko og føle meg flott!
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Celia7. april 2002
Heisan!
Velkommen hit!
Stå på og følg det opplegget du planlegger, så vil kiloene foesvinne etterhvert :)
Lykke til!
Klem Celia
c.AuthorAlias Elefanten3. april 2002
En dag av gangen, og dette går bra!! :))
Lykke til!!
c.AuthorAlias Julie3. april 2002
Hei.
Lykke til. Dette kommer til å gå bra.
Stå På
Klem fra Julie
c.AuthorAlias Inemor3. april 2002
Heisann, lykke til på v eien din. Følg med på andres utvikling og du vil finne masse glede, inspirasjon og motivasjon! Hilsen Ine
c.AuthorAlias laika3. april 2002
Hei, Meg23.
Velkommen hit, og jeg ønsker deg lykke til med slankingen. Dette vil du nok klare :-)
Og husk - du er flott selv om du er overvektig!!!

Klem fra laika
c.AuthorAlias lilje2. april 2002
Hei! Jeg har mange kilo for mye jeg også, men her inne får man mye støtte og "oppbacking". Tror dette skal gå riktig bra, jeg! Man må bare være tålmodig og fortsette! Lykke til!
c.AuthorAlias Ally2. april 2002
Heihei, og velkommen hit! Hva skjedde med den sunne og slanke tenåringen, da? Hadde sunne vaner før jeg også, for veldig lenge siden... Men hvis fysiske aktiviteter var en viktig del av livet ditt før, er det kanskje der nøkkelen ligger nå også?

Drømmer om kort kjole jeg også...Sukk.
Ally
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.