Åhhh, så sakte vektnåla går nedover:(
Kun 200 gram, også jeg som har gått sulten i 2 dager. Med en diett kun på slankepulver og frukt. Menmen får vel se lyst på det, alt er bedre enn ingenting, også har jeg vært veldig flink til å drikke mye vann og da vises vel ikke vekttapet så fort..
Slitsomt
Fra å være en sunn, slank tenåring med masse fysiske aktiviteter har jeg nå blitt 23 år gammel sofasliter med hovedinteresse for mat og godterier. Har nå bestemt meg for bli den jeg engang var...Noen som vil hjelpe meg?
Begynner i dag med pulverfrokost, herbalife, og "ser frem til" å spise det i evigheter til jeg er fornøyd med meg selv igjen. Kanskje jeg til neste sommer kan gå i en lett kort sommerkjole og høyhelte sko og føle meg flott!
Har du gitt opp??? Nei, det kan du ikke ha gjordt!!!
Kom innom igjen snart!!!
Klem Måne
Dersom du starter med pulver så være nøye på å drikke _mye_. Alt du kan få ned av vann, te eller i verste fall lettbrus. Og den verste sulten går over etter et noen dager.
I stedet for bare frukt så prøv å få ned litt grønnsaker; kålrot og gulrot er fint. Grønnsaker fyller magen lengre da de har mer fiber og mindre karbohydrater enn frukt.
Jeg ser at du er forberedt på å følge pulvermetoden en tid. Såpass overvektig som du er (unnskyld) kan du nok gjøre det. Men når bmi'en din passerer 29-30 så bør du begynne å spise mat. Du må venne deg til et normalt kosthold etterhvert, dersom du skal greie å beholde resultatet... Når du begynner å spise igjen bør du også begynne å trene. Litt er bedre enn ingenting så tre 20-45minutters turer i uka vil være en begynnelse. (Nå vet ikke jeg hvor god form du er i nå, altså...) Men dersom du ikke spiser litt mat i tillegg til pulverkuren så vær forsiktig med treningen... Dersom du f.eks spiser ett-to måltider om dagen kan du trygt starte å trene. ;)
Det viktigste er iallfall at _du_ finner en måte som passer for _deg_. Og det behøver slett ikke å være det samme som det som har fungert for adree. Så... se på dette som det min mening om fornuftige retningslinjer...
Klem og lykke til videre.