Så gæli..
Veie-sjokk etter jula.. Sist jeg veide meg i desember, var jeg under 80.. Men jeg har ikke som mål å nå den vekta jeg hadde som 18-åring, kommer jeg ned på BMI under 25, skal jeg være veldig fornøyd. Med min høyde vil det si under 70kg. Har ikke helt trua, men det kan jo gå.. Har ikke så veldig gæærnt kosthold, tror at mye vil være gjort om jeg kommer meg opp av sofaen. De siste dagene har jeg merket hvor mye bedre jeg har det når jeg feks får svømt eller gått på ski. Så da er det vel bare å fortsette med det..