← Alle dagbøker
diarist.Alias

Maya

50 år160 cm16 innlegg 2002 0 følgere

Start81,6 kg
Sist75,0 kg
Endring−6,6 kg
BMI nå29,3
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. februar 200214. juni 2002
😉75,0 kg

Ja

En stund siden sist, men det går nedover, sakte men sikkert, og det er vel det beste...
😀75,9 kg

ja!!!!

Etter å ha tatt et par pils i går kveld, så jeg, overaskende nok, at vekta har nok en gang krøpet nedover! Det varmer! Begynner å glede meg litt mer til sommern!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😃9. mai 2002
Flott at vekta synker!
jeg gleder meg og til sommern nå.
Tenk da, vi skal møte sommern, lettere enn det vi har vært på lenge, igrunn er det jo helt utrolig flott.
Hvor mye satser su på/ønsker du å være nede i sånn ca 1 Juli?
Selv drømmer jeg om 65..men det er vel litt vågalt av meg.. men det er jo lov å drømme iallefall.
Ha en fin dag!
klem fra trixi, som synes du er flink ;)
🙂76,8 kg

Under 77!!!

Det går sakte, men sikkert nedover.
77,8 kg

hu og hei

d
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi14. april 2002
Hei, vil du være med i minus 5 kilos konkuranse?
Den begynner på mandag! Kom bli med!
trixi
c.AuthorAlias ANNE12. april 2002
Hei, ser det går nedover, er det ikke morro? Bare fortsett sånn!ANNE
78,1 kg

snart..

nede på 77! long time no see
78,0 kg

m

k
78,2 kg

heisann!

.
78,5 kg

huhu

''
78,8 kg

Det går nedover

Har vært veldig flink denne uka, så det går nedover. Kanskje ikke i dramatisk fart, men dog...
79,1 kg

.

.
79,2 kg

.

.
79,5 kg

Går nedover!

Dette går nedover! Fint å se at det nytter!
79,9 kg

''

''
80,2 kg

juhu

.
80,5 kg

Dette går!

Fortsette slik nå så...
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tarzine20. februar 2002
Velkommen i klubben.
Du er godt i gang allerede og jeg kan love deg at denne dagboka hjelper deg videre. Selv har jeg lest en del dagbøker her inne og fått massevis av inspirasjon til å jobbe meg nedover.

klem fra Tarzine
c.AuthorAlias fett nok.19. februar 2002
Hei!

Dette skal du klare!

Det er mye hjelp å finne her inne, jeg er sikker på at jeg ikke ville klart det uten den supre gjengen her inne. De riser og roser og gir motivasjon så det holder.

Lykke til med vektreduksjonen!

Hilsen Rita
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.