← Alle dagbøker
diarist.Alias

Marlin

52 år169 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start62,0 kg
Sist62,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå21,7
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. april 20021. mai 2002
😟62,0 kg

KOmmer ikke noe vei

Føler at jo mer jeg slanker meg jo mer legger jeg på meg. Bilringene syntes mer og mer! Skrev oppe at jeg fortsatt veier 62 men jeg tror det er mer. Tør ikke veie meg...........
Har begynt å trene igjen nå så jeg håper at jeg klarer å stramme opp kroppen min snart! Men ting går jammen meg tregt!
Hvilken trening er den beste til å forbrenne fett??
Jeg har nettopp hatt en operasjon i armen så den må holdes i ro, så nå pleier jeg å ta ca 20 minutter på sykkel og 20 minutter på trefemølle. Etter det trener jeg apparater og til slutt situps ( prøver å ta mellom 100 og 200)Trener 3 ganger i uken.
Håper noen har noen gode råd til meg! Jeg vet godt at jeg ikke er overvektig men jeg trives rett og seltt ikke med meg selv sånn som jeg er nå. Skulle ønske jeg hadde større selvdisiplin. Er veldig flink til å ligge på sofaen og småspise.....
😵62,0 kg

uff da

Slankingen har ikke gått så bra. Så jeg tror jeg rett og slett skal starte på null igjen i dag jeg! Litt lettere å starte en mandag. Har planer om å øage meg en god suppe til middag i dag, selv om det er mye annet fetende som frsiter... og i morgen begynner jeg med trening igjen- Det gleder jeg meg faktisk veldig til! Er virkelig giret på å slanke meg og komme i bedre form nå, så jeg håper at det ikke tar så lang tid før resultatene kommer.
62,0 kg

Håper jeg klarer å slanke meg denne gang...

Har sittet her og lest gjennom mange av dagbøkene her i dag, og det er godt å se at det ikke bare er meg som har dårlig selvkontroll. Det er ikke så mange kilo jeg vil ned,ca. 5kg sånn at jeg ligger på en vekt et eller annet sted mellom 55 og 57, det var det jeg veide før jeg fikk barn. Men det er jammen meg ikke lett! Var veldig flink før jul, men så hadde jeg en arm operasjon og måtte holde meg i ro i en mnd. og da var det jammen meg ikke lett å komme seg på trening igjen... og nå har jeg hatt en ny operasjon og har lagt på sofaen i 4 uker. Kroppen har forandret helt form. ALt bare henger og slenger og det bulker overalt. Vet at jeg ikke er overvektig, men jeg har alltid vært veldig tynn og trives ikke sånn som dette i det hele tatt. Også jeg som skal i bryllup om 1 uke, valker forsvinner vel ikke så fort uansett hvor flink jeg er til å trene og spise rett!
Men et sted må jeg jo begynne! Tenkte jeg skulle gå ut på en tur i solen nå, det er vel noe av den beste trimmen en kan få. Skal prøve å gå hver dag, og fra neste uke håper jeg at jeg klarer å komme meg på trening igjen.
Det er vel are til å hoppe i det å komme seg i joggeskoene.......og heldigvis er det lenge til lønning så jeg har ikke råd til å kjøpe chips og sjokolade..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias kaia14. april 2002
Hei Marlin

Tror ikke du har et gram for mye!!!!

At kroppen virker slapp og hanglete betyr ikke at en må slanke seg, men stramme opp. Bli "fastere i fisken". Hvis du er flink til å trene styrke, kan du risikere å gå opp i vekt. For muskler veier mer enn fett.

Lykke til.

Hilsen Kaia
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.