← Alle dagbøker
diarist.Alias

Maritmor

48 år158 cm11 innlegg 2002 0 følgere

Start105,0 kg
Sist103,9 kg
Endring−1,1 kg
BMI nå41,6
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
13. august 200226. august 2002
😈103,9 kg

Hvorfor skal det være så forbannade vanskelig da!!

Heisann!

Enda en ny helg er lagt bak meg i slankeperioden min! Men vekta stiger og jeg blir sur!!

Har spist som en hest i den siste uka, men med kune tre virkelige utskeielser!! Det besto av kinamat den ene dagen, hjemmebestilt pizza den andre, og nå lørdag som gikk spiste jeg og søsteren min en pizza(på deling vel og merke)*flau* Mem det var etter en virleøig hard arbeids økt!! Hun har kjøpt leilighet som vi driver og pusser opp!

Vi reiv to rom i helga med porøse plater på veggene, de som vet hva jeg snakker om skjønner hvor tungt det er! Svetten hagla og begge dagnen spiste vi da alltså sunn mat til frokost og lunsj!!

Jeg har jo kutta ut cola og dressin(spiste dressing til alt før) Men uten resultater! Hva skal jeg da gjøre, slutte å spise. Man kan jo begynne å lure når man øker i vekt enda hvor en man sliter!! Blir forbanna og lei jeg :(

Har sjekka ut priser på treningsstudio, 350 kr måneden pluss 800 kr i innmeldingsavgift! Mye penger men jeg skal nå pikadøtten meg spandere på meg det, siden jeg nå overhodet ikke bruker penger på snop eller anna skit!! Syns jeg fortjener det! Kanskje vekta DA endelig vil begynne å trappe nedover igjen!!

Nå er det bare å ta seg i nakken å virklig stå på framover!! Vekta SKAL ned så det så!!

Go klem fra Marit som er i fight humør igjen :)
11 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite1. september 2002
Hei kjære slankevenn

Høsttreffet i Oktober

Det er kommet forespørsler på E-mail til meg om jeg kan reklamere litt om dette treffet. Ettersom vi ikke har en felles side hvor vi kan legge inn felles meldinger, velger jeg dermed å legge inn denne fellesmail til i forskjellige dagbøker.
Hvis dette treffet er helt uaktuelt for deg, ber jeg om unnskylding for å ha brukt litt plass i akkurat din DB.
Hvis du er interessert send meg gjerne en mail: nta62@hotmail.com, og ikke i DB mi. Og
jeg ønsker at du kun kontakter meg om du er interessert
Jeg må kommene uke reservere plasser på Sjusjøen.

Slankere.com er en enestående flott kanal hvor man kan være anonym og lufte sine innerste tanker. Det kan være litt skummelt og helt uønskelig å bryte denne anonymiteten.
Men det er noen som kan tenke seg dette allikevel, for å treffe likesinnede, og for å ha et mål langt fram i tid, og dermed se på et treff som en faktor for å ikke ”detta av lasset”, men faktisk
bruke dette som en motivasjon for å holde ut.

I samarbeid med andre brukere av slankere.com, (for jeg er ikke helt alene om dette) er vi helt klare på at det bør være en forutsetning for å kunne arrangere et slikt treff.
Det er kommet meldinger på at det er flere som har lyst til å bli med, men ikke er sikker på om de tør å komme ut av skapet. Så for at dette treffet skal kunne passe for alle, bør vi ha en liten felles forståelse for hverandre, og lage noen kjøreregler.

Derfor:

For det første er vi for det meste bare fremmede for hverandre, men som har samme vonde erfaring, og det er hvordan vi sliter med vekta.
Med det som utgangspunkt, vil det være smart å legge igjen fotoapparat hjemme, men dette kan reisekomiteen selvfølgelig ikke bestemme, men hver og en får vurdere dette selv.

Jeg bør jo vite ditt navn, når du skriver din mail, men vil ikke bruke annet enn aliaset ditt, verken i dagboka eller på treffet. Tror også det vil være smart å bruke aliaset vårt på turen, så kan vi selv fortelle hva vi heter, til hvem vi vil.

Når vi skriver i dagbøkene våre, også etter oktober, bruker vi aliaset, og går ikke inn på enkelttilfelle som identifiserer seg selv eller en annen fra turen, inne på DB.
Slankere.com er et friområde, og den anonymiteten vi har der, skal vi fortsette med.
De som vil prate privat etter oktober, bruker mail.

Det er pr. i dag 7 påmeldte. Håper på at minst 10 er med da, for å kunne få et opplegg, og Sjusjøen har kapasitet.

Hvis du ønsker ytterligere informasjon, send meg en mail.

Og igjen, beklager at jeg har brukt plass hos DEG om dette ikke er aktuelt.

Hilsen nite
c.AuthorAlias hecatee😃30. august 2002
hei, marit!! :) :)

synd du gir deg på SG, kommer til å savne deg!! :)

du skal se vekta plutselig raser nedover igjen!! bare et lite "platå", litt hvile. tvi tvi!!

DETTE klarer DU!! :) :)

klemmer fra hecatee
c.AuthorAlias Mah😉28. august 2002
Hei på deg.
Synes du har kommet godt igang jeg. Tror de fleste av oss kjenner oss igjen når det gjelder innkjøp av ny vekt. De er sjelden snillere enn den gamle, men som noen sa her, kiloene de er borte uansett.

Når det gjelder meg selv har jeg nå i forrige uke meldt meg inn i et treningsstudio for første gang i mitt liv. Det er flere streningsstudioer som ofte har vervekampanjer etc. så hvis du er heldig slipper du kanskje å betale innmeldingsavgiften. Det gjorde i hvert fall jeg...
Jeg har i hvert fall begynt med spinning, og det er ok. Min venninne synes det er kjempegøy, men jeg er nok litt mere moderat. Det får i hvert fall kaloriene til å svette. Men jeg må ærlig innrømme at det var en tøff terskel å forsere, og jeg følte meg virkelig som en kløne i starten. Men skal jeg ned i vekt må jeg tydeligvis slite litt for det.

Håper grammene nå raser neover igjen.

Slankehilsen fra Mah
c.AuthorAlias DrBabe😐28. august 2002
Hei Marit,

Go girl!! Jeg tror du er inne på riktig tanke når det gjelder å trene. Er helt enig i at det er veldig veldig dyrt, men til gjengjeld er det jo en prioriteringssak. Som du sier sparer du snop-pengene og kanskje er du av dem som ikke røyker engang? Da skal du i hvertfall vurdere å ta deg råd til medlemsskap. Det er verdt det, så sant du klarer å ta deg selv i nakken og dra på trening. Jeg må dra nesten hver dag for å få treningen inn i systemet mitt som en vane. Det er viktigere at jeg har vært der en dag, enn om jeg har trent så forferdelig hardt og lenge. Dette er jo en omlegging av livsstil som man ønsker å beholde - helst livet ut. Da er rutinene viktigst, ikke det å slite seg helt ut for å se raske resultater.

Dette klarer du, Marit. Flott at du er så sta!
c.AuthorAlias Jannicke😉27. august 2002
Hei!

Nei det er ikke alltid så lett å forstå hvordan kroppen vår fungerer. Kanskje du har veid deg på et ugunstig tidspunkt- eller kanskje kroppen inneholdt mye vann- eller kanskje ukas utskeielser viste på vekta. Poenget må være å ikke la seg knekke av det- og det gjør du jo heller ikke- GODT FOR DEG! Og hvis du begynner å trene vil vekta virkelig begynne å RASE nedover tror jeg. For det påvirker hele holdningen din til alt: "Nå har jeg trent i en time- hvis jeg spiser denne kaloribomba (samme hva)- hva har da alt slitet vært for?". Vel, slik tenker iallfall jeg etter en treningsøkt (som ikke skjer for ofte!) Og hvis en spiser likevel, så er det ikke SÅ farlig fordi en har vært og trent (farlig tankegan- jeg vet det- men en skjelden gang...). LYKKE TIL med treningen og stå på!
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
Hei!
Ser du sliter litt for tiden. Har du prøvd en dag med 0 karbohydrater? Det hjalp allefall meg tilbake til rett spor etter ei heidundrende helg her.

Det der treningsstudioet synes jeg hørtes dyrt ut. Men så har jeg aldri vært på et før, og kjenner dermed ikke prisnivået. På en annen side; hvis allefall jeg begynner å rekne på HVA jeg spiser snop for pr. måned kommer jeg fort oppi 350 kr. Så det er nok en god investering. Fastere i kroppen blir man allefall av å trene.
Lykke til med treninga, og håper du snart får en vektnedgang!
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
Æsj nå begynner disse feilmeldingene å komme igjen.
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
ufff....beklager altså
c.AuthorAlias Monica12326. august 2002
phu..endelig slutt
c.AuthorAlias verene😊26. august 2002
Hei vennen!

Jeg syns det er kjempefint at du har bestemt deg for å begynne å trene, og jeg er ganske sikker på at det vil gjøre at vekten raskt vil bevege seg rett vei!
Om du ikke har trent regelmessig på en stund, har du sikkert ikke så veldig stor muskelmasse, og da er antagelig forbrenningen din ganske dårlig. Derfor får du disse svingningene hver gang du har spist "normale" mengder mat. Det positive er at det skal ikke mye trening til før dette bedres!

Jeg har jo selv akkurat begynt treningen, og får masse overskudd av det. I tillegg kan ma jo spise litt mer (fortrinnsvis sunn mat da) og likevel gå ned i vekt. Min sambo har trent og spilt fotball i alle år, og det er utrolig hva han kan proppe i seg av junkfood og potetgull, uten å legge på seg et gram! Men så er han veldig godt trent også da, og har mye muskler.

Så stå på du vennen, om det kanskje går litt tregt i starten, så vil det etterhvert gå rette veien!

PS: Skal du begynne på SATS eller?

Koz,
verene :)
c.AuthorAlias Dahlia😊26. august 2002
Ikke gi opp Marit :) og godt å høre at du er i kamphumør igjen!!

Det tar tid å endre matvaner! og du må gjøre det på din måte slik det passer for deg å gjøre det :) Men trening høres flott ut, melder meg selv på voksen-ballett i dag... (trente 15 - 20 timer ballett i uka i min ungdom!)

Sender mange (((((slanke-vibber))))) og ønsker deg en glimrende dag.. med mye motivasjon!

Klem fra Dahlia
👻102,1 kg

Matspøkelse innhenter meg!!

Heisann!

Syns det trapper seg nedover jeg med ståpåmotet mitt! Hmm hvor har det blitt av? Noen som har sett det?

Frokost: tre knekkebrød med magerost, en kopp forbrenningste, en halvliter vann.
Lunsj: Stod opp sent så det ble frokost av lusnjen i dag og gitt!!
Middag : En kvart kylling med masse salat OG dressing på salaten :( En liten baguett!
Kvelds : Et kyllinglår og en nektarin!

Drukket bortimot tre liter vann og i går! Syns det går greiere å drikke vann om dagen, særlig nå som det er varmt!
FLott at jeg klarer to-tre liter om dagen syns jeg :)

Er såå fysen om dagen!! Har lyst å frotse i det ene og det andre!

Drikker av og til litt lett brus også, syns jeg må få gjøre noe "galt" Ellers går jeg nok fort lei!

Skal klare dette! Bare MÅ!!

Håper motvasjonen min fyker til topps igjen snart!

Go klem fra en litt frustrert Marit :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias DrBabe🙂25. august 2002
Enig med verene! Ikke gi opp Marit. Hvis det er et slit med maten kan du kanskje øke mosjonsinnsatsen og så heller tillate deg å spise litt mer? Du øker jo forbrenningen din ved å øke mosjonen også. Det kan kanskje være lettere i en periode å mosjonere mer enn å spise mindre mener jeg.

Håper du føler at ting løsner og blir lettere for deg snart. Klem fra DrBabe!
c.AuthorAlias verene😄24. august 2002
Hei vennen!

Det er helt normalt at stå-på-viljen vil variere litt, vi kan ikke være like giret og ivrige hver dag!
Det fine er at om man kommer seg helskinnet gjennom slike perioder uten de helt store sprekkene,
så har man ENDA større grunn til å være stolt av seg selv i etterkant! :D

Det kommer lettere dager Maritmor, da du får igjen slankegnisten.
I mellomtiden får du unne deg en pitteliten godbit nå & da,
det er tross alt bedre enn å gå på den store sprekken!

Jeg heier på deg jeg!!
*står på sidelinjen med dusker & flagg,
og roper og heier til stemmen blir hes og halsen sår* ;)

Gode klemmer og masse )))motivasjonsvibber((( fra
verene :D
😉102,1 kg

Ikke såå flink i dag da:(

Heisann!

Ja i dag har jeg og skeia ut med litt god mat da! Kinamat da vel og merke, hjemmbestilt :)

Frokost: To knekkebrød med magerost. En kopp forbrenningste, og litt vann!

Lunsj : En nutrilett bar masse van og en kopp forbrenningste!

Middag: Kinamat, noe med biff og grønnsaker. Et glass lett brus(mozel) Vann!

Kvelds : Spist så sent så da orker jeg ikke kvelds, tar en kopp te jeg!

Sammen er man sterkere!

Go klem fra Marit :)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset😊23. august 2002
heisann Marit:)

tusen takk for hyggelig innlegg i min dagbok:)
Kinamat er jo noe av det magreste du kan spise:) se bare på de kinesiske spirrevippene, de veier jo mindre enn ei fjør hehehe.
du er flink!! og som du sier, sammen er vi sterkest, jeg klarer meg mye bedre med denne dagboken og dere HERLIGE "venninnene" mine, enn alene:)

ha en STRÅLENDE dag, Marit-mor:)

klemmer fra Iset
c.AuthorAlias Aggi😀23. august 2002
Hei Maritmor!

Nå fikk jeg også lyst på kinamat *drømmer*.
En gang i blant må det vel være lov til å unne seg litt ekstra??? Du har jo vært kjempeflink denne uka Marit :)

Absolutt; sammen er man sterkere!

Ha ei kjempefin helg :) Klemmer fra Aggi.
c.AuthorAlias Dahlia😉23. august 2002
Godmorgen Marit :)

Det er flott å sette seg delmål.. da er det ikke så lang til det endelige målet og man mister ikke oversikten :) :)

Noe jeg pleier å gjøre... er å belønne meg selv når jeg når et delmål... nemlig å kjøpe meg noe nytt og lekkert tøy eller sko eller ta en ansiktsbehandling eller noe slikt :) Har nemlig stor tro på å belønne meg selv (så lenge det ikke er mat!) Nå er det bare noen dager til jeg fyller år.. men siden det ikke er rundt.. blir det stille og rolig.. og jeg er på desperat jakt etter en kake med minst mulig kalorier!!! :) :)

Og jupp, jupp :) sammen er vi sterkere!!

Klem fra Dahlia
😊102,3 kg

Jaja nedover går det

Heisann!


Ja ja ned 700 gram fra i går! Ikke verst :)

Litt rot med dagene i det siste, og derfor det står litt mye på mandag og tirsdag!

Frokost i dag besto av:(brunsj igjen)

1 1/2 gorve rundstykker med banan og litt lett syltetøy, og på de to andre hadde jeg svolværpostei(masse kalorier) Men passet ekstra godt på hvor mye jeg tok ;)

Middag: Kremt!! Jada bestilte pizza, kebab pizza, gubben skulle på fisketur så fant ut at det var greit. Spiste bare to stykker da ;) drakk lett brus ved siden av!

Kvelds i dag kommer bare til å bestå av frukt siden jeg spiste pizza til middag ;)

Har ikke fått drukket forbrenningsteen min, SKJERP DEG `JENTE!! Og heller ikke mye vann :(

HAr vært i dårlig form i dag så har sovet for det meste! Håper på en enda bedre dag i morgen :)

Go klem fra Marit :)

Ps: Har tatt mål av meg selv igjen!

Bysten : 118 cm
Under bsyten: 96 cm
H. overarm : 37 cm
Midjen : 112 cm
Hofta : 120 cm
H.lår : 63 cm
Baken : 121 cm
H.legg : 44 cm
Hals : 40 cm
---------------------
Sum = 7.51 M

Minus fra forige gang: 18 cm :)!!!!
10 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aggi😃21. august 2002
Hei Marit!

Skjønner frustrasjonen ang ny vekt. Stoler ikke helt på vekta jeg kjøpte på Nille for noen år tilbake selv. Men det er så dyrt å kjøpe en ordentlig! Men man ser iallefall om man går opp eller ned. Og du har jo gått ned 4 kilo uansett hvor mye du veier. Det er råbra!!!

Klem fra en imponert Aggi
c.AuthorAlias verene😛21. august 2002
Sånn, dette var vel siste!
c.AuthorAlias verene😌21. august 2002
Hihi..litt morro også..
c.AuthorAlias verene😄21. august 2002
ZzzZzzz..
c.AuthorAlias verene21. august 2002
tra-la-la..
c.AuthorAlias verene21. august 2002
bøø
c.AuthorAlias verene😄21. august 2002
Blææh...fikk feilmelding da jeg skulle poste innlegget mitt, trodde ikke det ble sendt..men det ble det, maaange ganger...så bare glem alt det surret under du! *ler*

verene
c.AuthorAlias verene😄21. august 2002
Jøss..har du passert kveldsmaten på onsdagen allerede? *gransker dagens dato* ;) Regner med at forskyvingen begynte tirsdag, da du la inn mandagens diett under tirsdagens dato kanskje?

Forøvrig; glem dette at du veier mer på ny vekt, alle vekter er forskjellige, antageligvis hadde du veid mer som utgangsvekt også, på den der. Litt kjedelig da..hadde jo vært mye bedre om den viste MINDRE enn den gamle - slik hadde du fått en "glefs" med kilo av på et blunk! *s*

Kanskje dette med å måle cm rundt på kroppen er mer givende enn bare vekt alene - her ser man forandringen fort!

Ha en god dag Marit vennen, jeg syns du er kjempeflink! :D

KoZ,
verene
c.AuthorAlias Monica12320. august 2002
Hei!
Ser du er forrut for din tid...
Ikke hyggelig med slik "vektoppgang". Men snart er du innkjørt på den nye vekta vetdu. Uansett vekt, vil den jo vise din nedgang. Fortsatt lykke til.
c.AuthorAlias hecatee😃20. august 2002
Hei, Maritmor!! :) :)

TAKK for koselig hilsen!!

ja, gleder meg til den dagen mensen er borte i 9 mnd'er. håper vi alle slår følge i flokk til SM!! DET hadde vært koselig!! håpe håpe

synd den nye vekta di ikke viste 2 kg mindre!! heldigvis betyr det ikke at du har lagt på deg 2 kg igjen!! 4 kilo er SUPER MEGA BRA!! må du ta av min 2 kg denne uka!!

er ikke så flink til å drikke vann om dagen jeg heller.... skylder på at det ikke er så mye sol, men det er jo like varmt og klamt.... merker at jeg ikke har vært så flink med vannet, ja. men I MORGEN ER EN NY DAG, MED NYE MULIGHETER!!!! :) :)

ser du minner oss ofte på at vi er sterke sammen, og det er jeg hjertens enig i!!!!

tonnevis av slankevibber fra hecatee
😄101,0 kg

Nye badevekt i dag! Ikke morro gitt!!

Heisann!

Ja har kjøpt meg ny badevekt i dag! Veide meg i formiddag og veide vist 103 kilo :(

Men på den gamle vekta min har jeg faktisk gått ned 4 kilo så det så ;) Veide 101 på den :)

Spist i dag :

Frokost: Havregrynsgrøt med sukker og en liten kleppe smør!
Et halvt glass melk.

Lunsj : En nutrilett bar et par kopper kaffe.

Middag: Fiskegryte med sei og purreløk! Kejmpegodt faktisk :)
Hadde pastarør yil!

Kvelds: En nutrilett bar og en nektarin!

Har også fått drukket to kopper forbrenningste. Ikke noe særlig med vann i dag gitt :(

Ha en fin slankedag :)

Go klem fra Marit :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite20. august 2002
Ser deg først nå, kjære du. Det er vel fordi du er natteravn som meg, og så du var en av få som allerede var inne på ny dato.
Ny vekt i morgen. Lykke til, håper du får tak i en som var snillere enn min når jeg gikk til innkjøp av min.

Skal følge deg videre, og stå på sidelinjen å heie. Bor du i Oslo, er det en gågruppe hver tirs. kl.19: fra bommen på Sognsvann. En herlig morsom tur.

Lykke til fra nite
😄101,0 kg

Kunne ikke tro det selv!!!!

Jøss tenkte jeg da jeg gikk på vekta! 101?!?! HVa med utskeielsene i helga da!?!? Gikk de fettgrammene bare å la seg da eller! Skjønner ikke no jeg!

Frokost i dag : to tynne knekkebrød med smøreost, 1 1/2 glass
ekstra lett melk, en nektarin og en kopp
forbrennings te!
Rekker ikke lunsj i dag for jeg sto opp så sent, får heller belege meg på kveldsmat i dag da ;) Og en frisk salat til middag med kylling oppi :)
Men morro er det jo da!

Kanskje jeg klare to kilo til denne uke vist jeg virkelig er flink, da er er jeg på to sifra tall igjen :)
Hadde jo ikke gjort noe det!

90 er første delemålet mitt! Har såå lyst å sette en dato som jeg kan jobbe meg mot, men hvor lang tid burde jeg bruker?

I dag er det jo den 19 august. Og vist man sier to kilo ned i uka de første ukene(har bestandig gått ned det før i alle fall i begynnelsen) Det vil si fem uker fram i tid så vil jeg kanskje kanskje ha gått ned ti kilo. Ja men da sier vi det da! Om fem uker fra og med i dag skal jeg veie 90 kilo! Et tøft mål kanskje men da har jeg i alle fall noe å jobbe mot :)

Og skulle bomme med noen kilo så vil jeg i vært fall bli glad for de kiloene som er borte ikke sant :)

Oi oi om fem uker -10!! whee!

Ha en vindunderlig slankedag alle sammen :)

Sammen er man sterkere!!

Go klem fra Marit!

Heisann!

Har skrivd en gang før i dag men det var tidligere, ønsket bare å få skrivd ned hva jeg har puttet i munnen i dag :)

Frokost: To tynne knekkebrød med smøreost, 1 1/2 glass melk, en kopp forbrenningste og en nektarin.

Lunsj : Sto opp så sent at frokost egentlig ble brunsj!

Middag: Wok, bestående av svinekjøtt, brokkoli, sqhuas, løk, paprika og shampignjong alt stekt i olje. Og ris!

Kvelds: tre knekkebrød, to av dem med smøre ost, en med pittelitt rekesalat!

Pluss at jeg har dukket forbrenningste til alle måltidene og en gang utenom :)

Skal foresten kjøpe meg ny badevekt i morgen! Hjelp!!

Sammen er man sterkere!!

Natta klem fra Marit :)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12319. august 2002
Her går det nedover ser jeg. Lykke til med ditt første mål ...ehh det heter vel delmål.
💔102,0 kg

Kremt kremt!

Hei igjen!

Ja kremt kremt! Skulle jo ikke skeie såå mye ut i helga jeg da *rødme*

Her har jeg stappa i meg så masse at man skulle tru det var siste helga i mitt liv!! He he

Men tar det med godt mot og startet på han igjen i kveld, og i morgen! Ingen skade skjedd akkurat, i alle fall ikke værre en et kilo eller no ;)

Helgas utskeielser!!(føler jeg MÅ skrive dem opp)

Fredag!
Frokost: Ingenting!
Lunsj : Ingenting da heller gitt!
Middag : Pølse på bensinstasjonen og softis i vaffel kjeks til dessert!
Kvelds : Ingenting! Ikke mat i alle fall!! Men ØL, hele seks halvlitere!! Blæ!!

Lørdag :
Frokost: Litt dårlig etter all ølen dagen før,
så da ble det to glass cola light, et glass mozel
light og en nutrilett bar!
Lunsj : En nutrilett bar og flere glass fanta(ikke lett)
Middag : Stor posjon med reinsdyr skvav(gryterett) Og enda
Og enda fler glass med brus!
Kvelds : En pølse i pitabrød med sennep og ketchup! En
brødskive med noe tacogreier på! En øl!

Søndag:
Fokost: To glass fanta!
Lunsj : En softis!
Middag: En kotelett, potetsalat, salat m/dressing
Og en halvt rundsykke med hvitløksmør, to glass
cola!!!!
Kvelds: En eske med smurf pastiller!!

Okey da var det gjort og jeg kan ikke annet en humre over meg selv og den vanvittige fine blandingsdietten jeg har fulgt i helgen!!

MEN i morgen er det andre boller igjen! Klarer dette jeg, jada ;)

Go klem fra Marit!

Ps: Tuuusen takk for kommentarer i dagboka mi! Kjempekos var det!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Dahlia☹️19. august 2002
Heisann Maritmor og kos med hilsen i boka mi :)

Jeg sier til deg som jeg sier til de andre :) Vi må opprette vår romslige tabbekonto for slike helger, Rom ble ikke bygd på en dag.. og det tar tid å endre matvanene. (har kost meg i helgen jeg oxo!)

Eller sier jeg bare stå på!!! Lider av sterk PMS i dag og fyker videre for å finne en eller annen å kjefte på

Klemz fra Dahlia :)
c.AuthorAlias verene😉18. august 2002
Hei Marit vennen!

Pytt-pytt, en utskeielse i blant gjør livet verdt å leve, eller hva?
Fra nå av kommer det jo nye dager, da du kan være flink og få god samvittighet igjen!

Syns du virker svært så motivert jeg, så dette greier du, det vet jeg!

*Klems* fra
verene :o)
😵102,0 kg

Jaja nå er det helg

Ja da står helgen for dør! Dette er den første helgen i min slankeperiode for denne gangen! Kommer nok til å skeie litt ut ;) Men ikke med potetgull og godteri, men skal på hyttetur så da tar jeg meg et par pils på kvelden ved fiskevannet!!

Ellers kommer jeg til å passe på hva jeg putter i munnen ja!

I dag har jeg ikke fått spist noen ting jeg( ja ja vet jeg vet må spise, men det er bare sååå varmt*pes*)

Tenker jeg kommer til å kjøpe meg en salat eller noe og en is på vei opp til hytta!

Ha en riktig fin slankehelg kjære slankere :)

Go helge klem fra Marit!!

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃17. august 2002
Hei Marit :-)

Gratulerer med pangstart!! Det motiverer litt ekstra når kiloene renner fort av i starten.

Velkommen til slankedagboka. Jeg håper du får like stor glede av dette stedet og alle brukerne her som jeg har hatt, og har.

Det skal bli spennende å følge med deg nedover - helt i mål :-)

Lykke til.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias hecatee😃16. august 2002
Hei, Maritmor!! :):):):)

håper at dette er første helg i din siste slankeperiode - at du aldri mer skal slanke deg!! har troen på deg. vet at du kommer til å gå ned i vekt til det du ønsker å veie, eller at du blir gravid og derfor ikke slanker deg mer. du klarer dette, SAMMEN ER VI STERKE!! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

synes ikke at du skal tenke på at du tar et par pils eller flere. noe må en unne seg, en kan ikke drive terrorslanking for da mister en jo helt motet!! kos deg med pilsen du, det hadde jeg gjort!! :) :)

eier ikke særlig matlyst jeg heller. heldigvis har den kommet litt tilbake. orket faktisk å maule et knekkebrød til lunch i dag - ble stappmett. vi for satse på at høsten som snart komer, helst skulle den allerede vært her, bringer med seg deilig tur vær og matlyst!! OG fårikål!!

GOD HYTTETUR og GOD HELG!! :) :) :) :) må du komme tilbake frisk, uthvilt og glad til sinns!! :) :)

tonnevis av slankevibber fra hecatee
😄103,0 kg

Syns jeg selv er flink jeg!

I dag starter jeg dagen med to knekkebrød med smøreost på HEY!!
Spiste også en nektarin og drakk et glass melk og en kopp forbrenningste!

Tenkte jeg kunne legge inn målene mine her jeg!!

Bysten : 120 cm
Under bysten: 98 cm
H.overarm : 38 cm
Midjen : 115 cm
Hofta : 121 cm
Baken : 126 cm
H.lår : 65 cm
H.legg : 45 cm
Hals : 41 cm
---------------------
SUM : 7,69 M
_____________________
_____________________


Jaja da var det gjort :)

Klemmer fra Marit :)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aggi😉16. august 2002
Hei Maritmor :)

Så flink du er med maten! Har ikke greid å gjøre noe med matinntaket enda jeg, men det er vel noe som heter viljestyrke *kremt*. Leste at du har gått ned to kilo allerede; keep up the good work! Veldig bra :)

Ønsker deg en kjempefin helg!

Klem fra Aggi (fra SG)
c.AuthorAlias Dahlia😊16. august 2002
Var Hecatee som hvisket meg i øret på SG at du var her du oxo :) Kjempeflott!!

Og dette med målene skal jeg adoptere, måler i helgen og tilstår på mandag *ler*

Men du må være så snill å fortelle meg om forbrenningste??? forbrenningen er helt på trynet etter at jeg sluttet å røyke!!

Ha en glimrende helg :) :)

Klem fra Dahlia
c.AuthorAlias Hecatee😄15. august 2002
gøy å se en til som bruker målbåndet!! sverger til det jeg!! har ikke s¨fine tall som deg, men de kommer!! :-)

Duer så sunn og flink!! STOLT AV DEG!! DETTE går riktig vei!! JIIIIPIIIII!!

hurraklem fra hecatee
😐103,0 kg

Hmmm

Gikk på vekta i dag og så faktisk at jeg hadde gått ned to kilo!! Jøss, hva skjedde?

Har jo drukket forbrenningste den siste uka(etter siste veing)Så det kan jo være noe der?!?

Men to kilo på 5 dager er jo ikke verst når man ikke engang har BEGYNT å slanke seg ;)

Dagen i dag har bestått av

Frokost: Nutrilett bar
Lunsj: Ja hva tror dere, jo nutrilett bar ;) Jada jada vet jeg vet. Men i morgen er det knekkebrød ;) Bra jeg i alle fall får i meg noe sier nå jeg :) Og pluss en neve druer og da!

Middag: Pølsegryte gratinert med MASSE grønt :) Og en boks hermetiske tomater! Spiste ikke en så altfor stor posjon heller!

Kvelds: En nektarin! Er ikke sulten så jeg tenkte jeg får nå trøkke i meg noe. Målet er jo å begynne å spise!! Noe jeg ikke har gjort mest av før, i alle fall ikke sunt og godt :)

Motivasjonen er på topp!!! Gleder meg til å se kiloen forsvinne!! For det skal de!

Neste veiedag er tirdag(skal kjøpe ny badevektda) Og håper tallet viser 99,9 :)

Dette klarer jeg:)

Maritmor!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Hecatee😄14. august 2002
heihei!!

mange SG'ere her!! koselig det, så kan vi støtte hverandre både her og der!! disse sidene er fantastiske!! så mye positive tilbakemeldinger, mange med råd og erfaringer og ikke minst: MASSE MOTIVASJON!! trives kjempe godt her jeg!! håper du vil trives også!!

kommer til å følge med deg, og støtter deg når du trenger det!! har masse motivasjon og et lager av poitive tanker - så kom om du har en dårlig dag eller om du bare vil prate! i'm here!!

ønsker all lykke og masse pågangsmot!! tvi tvi for deg!!

klemmer fra hecatee
🐷105,0 kg

Nå skal kiloene bort for godt!!!

Ja da bestemte jeg meg for å melde meg inn her jeg og!

Er en jente på 24 år med alt for mange kilo å bære på i forhold til høyden min!! Har en gutt på tre år, og etter fødselen gikk jeg faktisk ned masse! Veide 80 kilo etter jeg fikk han, men med årene har alle kiloene pluss litt til lagt seg på side bena!!

Målet mitt i det hele og store er minus 45 kilo!! Men jeg starter i det små og tar 10 og 10 kilo av gangen ;)

Maten i dag :

Frokost: En nutrilett bar
Lunsj : -----"---------

Ikke såå spennende meny, men måtte trøkke noe i meg siden jeg til vanlig ikke spiser i det hele tatt på dagen, kun middag etter klokka fem!!

Men nå er det andre boller! Dette er dagen som skal starte veien mot mitt nye slanker liv ;)

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Molla😌14. august 2002
Heipådeg!
Velkommen! Flott å se at du har bestemt deg for et nytt og lettere liv. Får jeg gi deg et par tips? (går ut fra at du svarer ja :))
1. og viktigste bud når du skal slanke deg: Spis mer!!!!! Jeg kjenner igjen det der med å ikke spise før til middags, og det er drepen for vekta og kroppen din! Jeg forsto ikke hvorfor jeg stadig gikk opp i vekt, jeg spiste jo så lite! Og så ble det trøstespising av snop da, ettersom vekta bare gikk opp alikevel... 4-5 måltider om dagen, jenta mi, det er det som skal til. Jeg vil absolutt anbefale deg til å sjekke om GI-kosthold kan være noe for deg, sjekk dagbøkene til bl.a. Augusta og Jojoen, der finner du mye klokt. Ellers er det mange som følger dette kostholdet her inne, så det er mange tips å plukke opp.
Nutrilettbar er OK av og til, men husk at det er ganske mange kcal i en... Dessuten blir man veldig lei dem dersom man spiser dem for ofte. (det ble ihvertfall jeg!).
Det viktigste er å finne et opplegg som passer for deg og som du kan leve med uten å sulte deg. Da vil nok kiloene etter hvert forsvinne skal du se.
Det skal bli spennende å se hvordan det går med deg! Lykke til!
Slankeklem fra Molla
c.AuthorAlias Betty😉13. august 2002
Hei!

Velkommen hit til disse sidene og takk for kjempehyggelig chat i kveld!! Håper du finner masse inspirasjon og motivasjon på disse sidene! Det gjør du helt sikkert! Jeg har i hvert fall gjort det!

Et lite tips! Spis mer! Frokost og lunsj må til for å gå ned!

Jeg skal følge deg videre på veien ned og heier på deg!

Stor klem fra Betty
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.