Jeg vil,jeg vil, og skal få det til!
Jeg har noen kilo som har sittet som limt fast etter to graviditeter, men nå vil jeg ha dem vekk!! en gang for alle!
Dagen i dag har vel ikke vært den beste å starte på, jeg har nemlig spist følgende:
Frokost: 2 brødskiver med Norvegia(27%)og rørt jordbær.
Middag: 2 grillpølser med brød+ 1 grillet karbonade, potetsalat
Ellers: Masse godterier (seigmenn og toffin)...Jeg er håpløs når det gjelder godter.
Men nå skal jeg skjerpe meg. I kveld får jeg meg en times spasertur, da jeg skal gå heim fra arbeid.
Dagen i dag har vel ikke vært den beste å starte på, jeg har nemlig spist følgende:
Frokost: 2 brødskiver med Norvegia(27%)og rørt jordbær.
Middag: 2 grillpølser med brød+ 1 grillet karbonade, potetsalat
Ellers: Masse godterier (seigmenn og toffin)...Jeg er håpløs når det gjelder godter.
Men nå skal jeg skjerpe meg. I kveld får jeg meg en times spasertur, da jeg skal gå heim fra arbeid.
ja visst får du det til! :o)
stå på!..... og viss du tenker sånn at for hver ting du gjør
på en sunnere måte enn du gjorde det før, så går du ned
littegranne.... :o) IKKE en effektiv måte å gjøre det på, men
det virker i hvertfal for oss godtemomsen som ikke klarer å
bryte tvert ;o)
lykke til!