18. februar 2002 68,0 kgNå skal det gå nedover :)Har spist en god frokost, skal ut å jogge!3 i heiagjengen ¤tiili¤24. februar 2002bra start!!motivasjon er det deiligste som finnes! :)lykke til!b "A_P"19. februar 2002Velkommen,og lykke til med reduksjonen.A_P vanja18. februar 2002Lykke til med jogginga! :o)klem fra Vanja
motivasjon er det deiligste som finnes! :)
lykke til!
b
og lykke til med reduksjonen.
A_P
klem fra Vanja