← Alle dagbøker
diarist.Alias

Maple

52 år173 cm98 innlegg 2000–2002 0 følgere

Start70,4 kg
Sist66,1 kg
Endring−4,3 kg
BMI nå22,1
📓 50+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. november 200027. august 2002
😌66,1 kg

Ganske fornøgd

Ville berre seie at eg ikkje kan klage over vekta!! Har det vektmessig rimelig bra for tida...

klem fra Maple
😄65,9 kg

Jippi!

Sjølv ikkje ferie har fått vekta til å gå i taket......
Men no merker eg at eg slapper av, og då må eg berre ta meg i sammen og ikkje la snopelysten ta overhånd!!

-Maple
😄68,3 kg

Wow, er det mulig?

Nedgang over all forventning!! Jippi!
Fint ver, sykkelturer og bading, det er visst det som skal til.....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sola😉2. august 2002
Hallo.
Grattis med vektnedgang. Jeg har også et mål på 65kg. Og det beste er sakte vektnedgang så kroppen får vent seg til matreduksjonen og det andre som følger med.
Sykkelturer hjelper på.
Håper du får en fin slankehelg, og nyt sommeren.
Klem fra Sola, som skinner i Trondheim *S*S*
🙁69,7 kg

Hat

Dette blei veldig feil vei! Den lille nedgangen dei siste vekene, er borte..............
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias kim😀31. juli 2002
Hei Maple
Nå er det lenge siden jeg har vert innom dagboka di.
Har slitt med endel ting,men nå er jeg tilbake.Hvordan går det med deg? Ikke bli deppa pga at vekta ikke vil samarbeide.Det viktigste er at du har det godt med deg selv.
Jeg må skjerpe meg på den fysiske aktiviteten...har vert litt lat!Men det skal man jo være i ferien.
Håper du får en fin dag
Klem fra Kim
c.AuthorAlias Alijana☹️31. juli 2002
Nei, det er ikke gøy når nedgang bare forsvinner ut i det blå!
Men det er viktig å ikke gi opp for det! Stå på videre!
Klem Alijana
😛69,1 kg

Kaker

Åt altfor mykje kake i går!
Må trene i helga!
😉68,6 kg

Sakte, sakte, men likevel ned

DEt går rette veien, men eg er ikkje heilt fornøgd med tempoet. Likevel, eg kan ikkje påstå at eg har vore veldig flink denne helga, så det er vel beere til pass for meg tenker eg!!
Så no er det å kaste seg ut i neste harde veke...

-Maple
😑69,2 kg

Ja, ja sånn går no dagan.....

Som før, så går det ikkje mykje nedover med meg.... Kunne tenke meg at ting hadde gått litt raskere, men det har eg jo sett så mange ganger, at det får eg ikkje til.
Tenk å komme ned på 66-65 kg... Det hadde vore deilig!

-Maple
😉69,0 kg

Det går på fram

Så er enda ei helg over. Har vore ganske aktiv, men har også ete in del! Får sjå korleis det går framover.

Mål: Under 66 kg
🙂69,5 kg

Stand by

Dette gikk jo ikkje på fram. Vil ned, vil ned, vil ned.........
Men kanskje det blir bedre i helgen, skl prøve å få trent litt.

-Maple
😑69,4 kg

Litt ned

Rette veien!! håper berre at eg får det til no!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill9. juli 2002
Hei!
Jeg har tenkt til å holde slanke-konkuranse for oss på 60-tallet.
Jeg foreslår veiedag på torsdager fremover...

Noen som er med?

Slankeklem Aasalill! =)
😈70,3 kg

Back again

Dette er ille, har er det berre å starte på''an igjen!!

-Maple
67,2 kg

Litt bedre... :-)

14.01.02
Ja, ja, det var ikkje så ille. Hadde som mål å trene tre gonger sist veke, det blei fire. Må seie meg fornøgd med det! Men denne veka veit eg ikkje korleis eg skal få mine tre økter. Har ikkje tid til å skrive no! Berre oppdaterer data.

Mail: maple_girl@hotmail.com
Mål: 01.05.01 - 63,0 kg
Status: 67,2 kg - Rest: 0,27 kg/uke

Del 6: 4 målinger under 67
Premie: Har ikkje bestemt meg enno
Status: 0 målinger OK - 4 gjenstår
---------------------------------------------------------------
67,9 kg

Grrr!!! Eg hater vekta mi...

Hulk!!! Har trent to gonger denne veka, skal i dag også. Men dette ser ikkje bra ut i det heile!! Har vore sulten som ein ulv, heile veka, ete deretter. Og går opp.
Er ikkje inspirert til å skrive noko, så eg seier berre "God helg", og håper eg er i bedre slag på mandag.

Mail: maple_girl@hotmail.com
Mål: 01.05.01 - 63,0 kg
Status: 67,9 kg - Rest: 0,31 kg/uke

Del 6: 4 målinger under 67
Premie: Har ikkje bestemt meg enno
Status: 0 målinger OK - 4 gjenstår
---------------------------------------------------------------
67,6 kg

SULTEN...........

Ha, ha, dette er jo ikkje bra. I går var eg svolten heile tida. Det var som om magen tok kontroll over hjernen og ropte: "Eg VIL ha mat". Trur det er mensen som er på veg. Er nemlig like sugen på noko i dag. har ete lunjs, men føler at eg ikkje har det!!! Eg får prøve å ikkje kaste meg over alt eg finn i dag. Skal prøve å komme meg på trening minst tre gonger denne veka!


Mail: maple_girl@hotmail.com
Mål: 01.05.01 - 63,0 kg
Status: 67,6 kg - Rest: 0,28 kg/uke

Del 6: 4 målinger under 67
Premie: Har ikkje bestemt meg enno
Status: 0 målinger OK - 4 gjenstår
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias kim7. januar 2002
Hei Maple
Er du sulten så skal du spise.Men prøv å unngå de største kaloribombene.
Jeg har slitt litt med å komme igang med trening etter jul,men nå er det ingen nåde.Det er deilig å bli skikkelig sliten......etterpå!
Du er kjempeflink om du trener tre ganger i uka.Det gir resultater.
Ha en fin uke.
Kim
c.AuthorAlias ceci7. januar 2002
Hei på deg !

Hvordan går det med pulstreninga ? Jeg har akkurat startet med min nye M52 ! Har funnet ut at det som gjelder for å forbrenne kalorier er enten å holde ut så lenge som mulig med høy puls, eller å holde på mange timer med noe lavere puls...

Har du noen erfaringer å dele ? Jeg skal legge inn treningene mine etterhvert slik at jeg får en slags treningsadagbok på nettet. Må bare få trent litt mer først !

ceci
67,4 kg

Nytt år og nye utfordringer

Godt nyttår folkens!! Har alle klart seg bra i jula? Sjølv syns eg at det har gått greit. Gått opp litt, men ikkje meir enn at eg tar det med knusende ro. Det som bekymra meg litt meir, var at eg fann ut at vekta mi viser altfor lite. Det vil seie at eg egentlig er ca 3 kg tyngre enn det eg måler. Grr!! Eg har derfor bestemt at eg skal flytte målet mitt ned til 63 kg, for eg må bruke den vekta eg har!! Dette gjer at eg får ein hard vår framfor meg, men eg skal greie dette.

Mail: maple_girl@hotmail.com
Mål: 01.05.01 - 63,0 kg
Status: 67,4 kg - Rest: 0,26 kg/uke

Del 6: 4 målinger under 67
Premie: Har ikkje bestemt meg enno
Status: 0 målinger OK - 4 gjenstår
---------------------------------------------------------------
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.