← Alle dagbøker
Maple
52 år173 cm98 innlegg
2000–2002
0 følgere
Start70,4 kg
Sist66,1 kg
Endring−4,3 kg
BMI nå22,1
📓 50+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Ganske fornøgd
Ville berre seie at eg ikkje kan klage over vekta!! Har det vektmessig rimelig bra for tida...
klem fra Maple
Jippi!
Sjølv ikkje ferie har fått vekta til å gå i taket......
Men no merker eg at eg slapper av, og då må eg berre ta meg i sammen og ikkje la snopelysten ta overhånd!!
-Maple
Wow, er det mulig?
Nedgang over all forventning!! Jippi!
Fint ver, sykkelturer og bading, det er visst det som skal til.....
Hat
Dette blei veldig feil vei! Den lille nedgangen dei siste vekene, er borte..............
Kaker
Åt altfor mykje kake i går!
Må trene i helga!
Sakte, sakte, men likevel ned
DEt går rette veien, men eg er ikkje heilt fornøgd med tempoet. Likevel, eg kan ikkje påstå at eg har vore veldig flink denne helga, så det er vel beere til pass for meg tenker eg!!
Så no er det å kaste seg ut i neste harde veke...
-Maple
Ja, ja sånn går no dagan.....
Som før, så går det ikkje mykje nedover med meg.... Kunne tenke meg at ting hadde gått litt raskere, men det har eg jo sett så mange ganger, at det får eg ikkje til.
Tenk å komme ned på 66-65 kg... Det hadde vore deilig!
-Maple
Det går på fram
Så er enda ei helg over. Har vore ganske aktiv, men har også ete in del! Får sjå korleis det går framover.
Mål: Under 66 kg
Stand by
Dette gikk jo ikkje på fram. Vil ned, vil ned, vil ned.........
Men kanskje det blir bedre i helgen, skl prøve å få trent litt.
-Maple
Litt ned
Rette veien!! håper berre at eg får det til no!!
Back again
Dette er ille, har er det berre å starte på''an igjen!!
-Maple
Litt bedre... :-)
14.01.02
Ja, ja, det var ikkje så ille. Hadde som mål å trene tre gonger sist veke, det blei fire. Må seie meg fornøgd med det! Men denne veka veit eg ikkje korleis eg skal få mine tre økter. Har ikkje tid til å skrive no! Berre oppdaterer data.
Mail: maple_girl@hotmail.com
Mål: 01.05.01 - 63,0 kg
Status: 67,2 kg - Rest: 0,27 kg/uke
Del 6: 4 målinger under 67
Premie: Har ikkje bestemt meg enno
Status: 0 målinger OK - 4 gjenstår
---------------------------------------------------------------
Grrr!!! Eg hater vekta mi...
Hulk!!! Har trent to gonger denne veka, skal i dag også. Men dette ser ikkje bra ut i det heile!! Har vore sulten som ein ulv, heile veka, ete deretter. Og går opp.
Er ikkje inspirert til å skrive noko, så eg seier berre "God helg", og håper eg er i bedre slag på mandag.
Mail: maple_girl@hotmail.com
Mål: 01.05.01 - 63,0 kg
Status: 67,9 kg - Rest: 0,31 kg/uke
Del 6: 4 målinger under 67
Premie: Har ikkje bestemt meg enno
Status: 0 målinger OK - 4 gjenstår
---------------------------------------------------------------
SULTEN...........
Ha, ha, dette er jo ikkje bra. I går var eg svolten heile tida. Det var som om magen tok kontroll over hjernen og ropte: "Eg VIL ha mat". Trur det er mensen som er på veg. Er nemlig like sugen på noko i dag. har ete lunjs, men føler at eg ikkje har det!!! Eg får prøve å ikkje kaste meg over alt eg finn i dag. Skal prøve å komme meg på trening minst tre gonger denne veka!
Mail: maple_girl@hotmail.com
Mål: 01.05.01 - 63,0 kg
Status: 67,6 kg - Rest: 0,28 kg/uke
Del 6: 4 målinger under 67
Premie: Har ikkje bestemt meg enno
Status: 0 målinger OK - 4 gjenstår
Nytt år og nye utfordringer
Godt nyttår folkens!! Har alle klart seg bra i jula? Sjølv syns eg at det har gått greit. Gått opp litt, men ikkje meir enn at eg tar det med knusende ro. Det som bekymra meg litt meir, var at eg fann ut at vekta mi viser altfor lite. Det vil seie at eg egentlig er ca 3 kg tyngre enn det eg måler. Grr!! Eg har derfor bestemt at eg skal flytte målet mitt ned til 63 kg, for eg må bruke den vekta eg har!! Dette gjer at eg får ein hard vår framfor meg, men eg skal greie dette.
Mail: maple_girl@hotmail.com
Mål: 01.05.01 - 63,0 kg
Status: 67,4 kg - Rest: 0,26 kg/uke
Del 6: 4 målinger under 67
Premie: Har ikkje bestemt meg enno
Status: 0 målinger OK - 4 gjenstår
---------------------------------------------------------------
Grattis med vektnedgang. Jeg har også et mål på 65kg. Og det beste er sakte vektnedgang så kroppen får vent seg til matreduksjonen og det andre som følger med.
Sykkelturer hjelper på.
Håper du får en fin slankehelg, og nyt sommeren.
Klem fra Sola, som skinner i Trondheim *S*S*