En ny start!
Hei & Hå!
I dag har jeg startet på den "Easy Slim"-kuren, og jeg har tenkt å føre opp hvordan det går i denne slankedagboka. Jeg har prøvd utallige slankekurer før, men denne har jeg tiltro til! Håper derfor på gode resultater!!!!
Det som er så bra med denne kuren er at man kan spise hva men vil, altså en kur uten diet.....
Vel, det var alt for idag!
Lykke til dere andre! ;)
Kozzer fra Maeve!
I dag har jeg startet på den "Easy Slim"-kuren, og jeg har tenkt å føre opp hvordan det går i denne slankedagboka. Jeg har prøvd utallige slankekurer før, men denne har jeg tiltro til! Håper derfor på gode resultater!!!!
Det som er så bra med denne kuren er at man kan spise hva men vil, altså en kur uten diet.....
Vel, det var alt for idag!
Lykke til dere andre! ;)
Kozzer fra Maeve!
Hørtes spennende ut med den easy slim-kuren! Hva går den ut på?
Lykke til! Håper du klarer dette!
Klem fra Aila:)
Velkommen hit! Etter å ha prøvd flere typer slankekurer håper jeg dette blir din siste ;) Nå skal du ned til din idealvekt for deretter å bli der, ikke sant?
"Easy slim" - hva går det ut på? Høres spennende ut, ser fram til nærmere beskrivelse. Har du satt deg noe mål for hvor mye du skal ned? Uansett hvor mye, her inne vil du helt sikkert finne støtte og masse tips fra andre slankere.
Ønsker deg lykke til, skal følge med hvordan det går med deg. :)
Slankeklem fra Molla