"veiedag"
Jeg hadde jo bestemt meg for å veie meg hver mandag, og da jeg skulle veie meg idag gruet jeg meg noe sykt for jeg har kost meg veeeeeeldig i helga. Jeg visste at jeg hadde gått ned noe for det følte jeg på tøyet men jeg hadde ikke trodd at det var såpass mye. Jeg er med andre ord kjeeempe fornøyd, nå regner jeg ikke med å gå ned like mye hver uke men det var en god start. Første målet er jo 90, så det burde jo ikke være umulig å nå i den nærmeste fremtid. Men nå er det natta (jeg skal prøve å bli flinkere til å skrive i dagboka.)
Hei igjen
Har ikke hatt tid til å skrive noe før nå , det går greit med meg men nå driver jo ikke akuratt jeg med noe "beintøff" slanking akuratt. Jeg spiser bare sunt og mindre (mer eller mindre min egen Grete Roede kur). Jeg har mange delmål 90, 85 ,80 ,75 og 68 som er mitt endelige mål. Men jeg har god tid,denne gangen skal jeg ikke haste for det har jeg gjordt så mange ganger før uten noe resultat, derfor tar jeg meg gooood tid. Jeg skal bare veie meg hver Mandag så derfor vet jeg ikke hva jeg veier nå. Tusen takk til alle dere som har skrevet kommentar, det er gøy å vite at andre bryr seg. Det tror jeg var det for denne gang, nå er det helg så nå skal jeg kose meg litt ekstra, det er jo lov det.
Forhåpentligvis siste slankekur (tvi, tvi)
Nå er jeg så lei av av den vanlige rutinen med en ny slankekur hver mandag, for så og sprekke på onsdag og ha et etegilde frem til neste mandag at nå har jeg bestemmt meg for å bare hoppe i det og forhåpentligvis bli ferdig med det en gang for alle.jeg har ikke som mål å bli sylslank, jeg vil bare komme ned i en vekt der jeg kan føle meg vel og ikke minst hvor jeg kan finne klær som passer uten at jeg ser ut som ei gammel tante. Mandag skal jeg bare drikke masse vann og spise frukt og grønnsaker, jeg må ha en sånn dag for å komme igang. Jeg ble veldig glad når jeg fant denne siden her, man blir liksom mye mer motivert når man vet at at man ikke er alene om det. Helt til slutt et spørsmål, er det noen som har prøvd disse foskjellige suppekurene ,"rikshospitalets" og andre såkallte vidunderkurer?, jeg vet at man må legge om kostholder dersom man vil ned i vekt men jeg syns ofte det er litt greit og komme skikkelig igang liksom... Skriver mer siden.
Fine delmål du har satt opp i dagboken din i dag! Godt at du også tar det sakte og rolig. Har også vært med på disse jo-jo kurene og det er ikke noe og satse på nei! Lykke til i helgen og selvfølgelig med vekten til mandag!
Klem RH