← Alle dagbøker
diarist.Alias

Madikken

47 år172 cm3 innlegg 2001 0 følgere

Start93,3 kg
Sist91,0 kg
Endring−2,3 kg
BMI nå30,8
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
22. oktober 200129. oktober 2001
91,0 kg

"veiedag"

Jeg hadde jo bestemt meg for å veie meg hver mandag, og da jeg skulle veie meg idag gruet jeg meg noe sykt for jeg har kost meg veeeeeeldig i helga. Jeg visste at jeg hadde gått ned noe for det følte jeg på tøyet men jeg hadde ikke trodd at det var såpass mye. Jeg er med andre ord kjeeempe fornøyd, nå regner jeg ikke med å gå ned like mye hver uke men det var en god start. Første målet er jo 90, så det burde jo ikke være umulig å nå i den nærmeste fremtid. Men nå er det natta (jeg skal prøve å bli flinkere til å skrive i dagboka.)
93,3 kg

Hei igjen

Har ikke hatt tid til å skrive noe før nå , det går greit med meg men nå driver jo ikke akuratt jeg med noe "beintøff" slanking akuratt. Jeg spiser bare sunt og mindre (mer eller mindre min egen Grete Roede kur). Jeg har mange delmål 90, 85 ,80 ,75 og 68 som er mitt endelige mål. Men jeg har god tid,denne gangen skal jeg ikke haste for det har jeg gjordt så mange ganger før uten noe resultat, derfor tar jeg meg gooood tid. Jeg skal bare veie meg hver Mandag så derfor vet jeg ikke hva jeg veier nå. Tusen takk til alle dere som har skrevet kommentar, det er gøy å vite at andre bryr seg. Det tror jeg var det for denne gang, nå er det helg så nå skal jeg kose meg litt ekstra, det er jo lov det.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH26. oktober 2001
Hei og velkommen hit!

Fine delmål du har satt opp i dagboken din i dag! Godt at du også tar det sakte og rolig. Har også vært med på disse jo-jo kurene og det er ikke noe og satse på nei! Lykke til i helgen og selvfølgelig med vekten til mandag!

Klem RH
93,3 kg

Forhåpentligvis siste slankekur (tvi, tvi)

Nå er jeg så lei av av den vanlige rutinen med en ny slankekur hver mandag, for så og sprekke på onsdag og ha et etegilde frem til neste mandag at nå har jeg bestemmt meg for å bare hoppe i det og forhåpentligvis bli ferdig med det en gang for alle.jeg har ikke som mål å bli sylslank, jeg vil bare komme ned i en vekt der jeg kan føle meg vel og ikke minst hvor jeg kan finne klær som passer uten at jeg ser ut som ei gammel tante. Mandag skal jeg bare drikke masse vann og spise frukt og grønnsaker, jeg må ha en sånn dag for å komme igang. Jeg ble veldig glad når jeg fant denne siden her, man blir liksom mye mer motivert når man vet at at man ikke er alene om det. Helt til slutt et spørsmål, er det noen som har prøvd disse foskjellige suppekurene ,"rikshospitalets" og andre såkallte vidunderkurer?, jeg vet at man må legge om kostholder dersom man vil ned i vekt men jeg syns ofte det er litt greit og komme skikkelig igang liksom... Skriver mer siden.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias 7222. oktober 2001
Hei!
Jeg så du hadde skrevet i dagboka mi...
Jeg går hos en kineser, som driver med akupunktur. Han setter nåler rundt omkring i kroppen min, bla. for å holde systemet igang...Så drikker jeg et grønnt pulver(det er div.naturpreparater), som gjør at jeg får alle mineraler og vitaminer kroppen trenger. I tilegg til å drikke dette pulveret som skal blandes ut i vann(det smaker som tang...jækkk..), må jeg drikke mellom 2-4 liter med vann,te,kaffe,farris eller annen drikke uten kalorier.
Dette er beintøfft, men nå har jeg prøvd det meste, og har ikke tålmodighet til å gå uker før jeg kjenner resultater... Jeg har gått ned 5 kilo denne uka, og da gjelder det å holde ut så det raser av fler kilo!
Vil du vite mer må du bare spørre..
Lykke til med din kur!!!
Hilsen 72
c.AuthorAlias Baby22. oktober 2001
Hei Madikken.
Velkommen til slankedagboka :-)
Vidunderkurer har jeg sluttet å tro på for lenge siden, men når du spør om supper, så kok buljong i en kjele og ha oppi oppkuttede grønnsaker (ikke så mye poteter)men kålrabi, gulrøtter og alt annet..og kok det sammen.
Du kan spise til du er god og mett, for dette er slankemat og aldeles nydelig!
c.AuthorAlias Jenta*S*22. oktober 2001
Hei og velkommen hit!*S*

Fint at du har laget deg dagbok! Det er første steg det vet du:0)! Hva er målet ditt? + delmål?
Jeg har slanket meg nå siden i begynnelsen av juni, og har innimellom prøvd noen "kurer"...det har forsåvidt virket...men det har vært veldig vanskelig å holde! Så nå satser jeg på kcaltelling og masse trening sånn som jeg gjorde før.På den siste kuren min,varte 11 dager, så gikk jeg ned 5 kilo på ei uke...og nesten opp det samme kjempefort.Så det er ikke så bra! Selv om det er lett å bli utålmodig! Believe me ...I know!
Men jeg husker at når jeg telte kalorier og spiste vanlig mat,så gikk jeg nesten like fort ned,bare jevnere! SÅ det er nok det beste da!

Uansett hva du bestemmer deg for...DU ER I GANG!
Det er det aller aller viktigste!
Lykke til!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Minelli22. oktober 2001
Hei Madikken!

Velkommen hit!

Jeg har prøvd de fleste kurer man kan tenke seg, inkludert Bailine. Har gått ned på de fleste, men aldri rast nedover. Denne gangen har jeg derimot ikke tatt noen snarveier, bare spist sunt og trent ganske mye - og helt utrolig! Vekta går nedover!

Har nå gått ned nesten 15 kilo, som er det meste jeg har gått ned noen gang. Og når jeg skal si det, jeg trodde aldri det skulle gå på "normalmåten", men det har det altså gjort, takket være alle som har støttet meg her inne!

Du klarer det du også, Madikken! Og gjør du deg selv en tjeneste, så gjør du det også på normalmåten!

Klem fra Minelli
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.