← Alle dagbøker
MEDUZA
67 år177 cm48 innlegg
2001
0 følgere
Start89,4 kg
Sist78,0 kg
Endring−11,4 kg
BMI nå24,9
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 9. september 2001
78,0 kgLenge siden sist -
men nå er det på`n igjen. Har hatt en laaaaaaang slankefri periode. Vekta har gått litt opp, men med hard innsats i tiden som kommer blir det sikkert resultater.
Både humøret og motivasjonen er på topp så dette skal nok gå bra.
Masse hilsen fra Meduza
VEIEDAG
Det går sakte men sikkert nedover. Var på fest både lørdag og onsdag så egentlig er jeg kjempefornyd med at jeg alikevel har klart og gå ned. Skal jobbe hele helgen så alt ligger til rette for at det her skal bli en fin slankehelg.
Nå er det kun 2 uker til jeg reiser på ferie - målet var jo at jeg skulle veie 70 kg. innen ferien men det håpet brast for lenge siden. Er jeg riktig flink så kanskje jeg klarer et par kg. Man kan jo håpe.
Ønsker dere alle en fin helg.
Masse hilsen fra Meduza.
Liten nedgang -
men alt hjelper. Fikk ikke oppdatert i går så dette er fredagens vekt. Skal på fest i kveld med grilling og øl, så i kveld blir det ikke akkurat slankemat.
Meduza
Den store knekkebrød - dagen
Havre-knekkebrød er kjempegodt. I dag har jeg spist knekkebrød til frokost knekkebrød til lunch og knekkebrød til middag. Det blir helt sikkert også knekkebrød til kveldsmat. Har spist knekkebrød med magerost, knekkebrød med skinke og knekkebrød med kalkun pålegg. Temmelig ensidig kost i dag men slik blir det når ikke fantasien er helt på topp.
Trening har det også blitt. Syklet 30 min. + 75 min. styrketrening så nå sitter jeg her med kjempegod samvittighet
I morgen blir det 60 min. spinning og så spinning + vekttrening på fredag. Må stå på nå hvis det skal bli bikinisommer på meg.
Masse hilsen fra Meduza.
Nå er det alvor -
Mye god mat og godt drikke i helgen uten at det tok helt av. Vi får se til fredag hvordan det er gått med vekta. Skal gjøre en kjempeinnsats nå fram til ferien, men det er en del "festligheter" nå i Juni som igjen betyr god mat og godt drikke. Merkelig det her at man ikke kan kose seg uten alle disse kaloriene. Skal gjøre en ekstra innsats på treningsfronten framover så får jeg håpe det kan få litt fart på vekta.
Masse hilsen til dere alle fra
Meduza.
På Pinse-tur
I dag reiser jeg på tur for og besøke familien, men først skal jeg få med meg en 1 time spinning + styrketrening. Det blir nok dårlig med trening mens jeg er borte men skal nok ta meg noen lange spaserturer. Familien eier 2 Irske ulvhunder som sikkert har like stort behov for trim som det jeg har.
Får vel også tenke slanking når det gjelder maten men noen utskeielser blir det vel.
Når jeg kommer tilbake har jeg tenkt at jeg skal bruke dagboka
vær dag fram til ferien. Så får vi se da om det kan gi litt ekstra inspirasjon og innsats fram til ferien.
Kun 1. mnd igjen så er det 5 uker fri - gleder meg.
Ønsker dere alle en fin Pinse helg.
Masse hilsen fra Meduza som er ved godt mot og innstilt på at slankekuren skal fullføres.
VILJESTYRKE HVOR ER DU ???????
Ukedagene går fint men så fort det blir helg er det akkurat som jeg har glemt alt som heter slanking. Det blir alt for mye mat på meg og for lite trening og det blir man jo ikke akkurat tynnere av. Jeg vil så gjerne ned til 70 kg. men det ser desverre ut til at det kan ta litt lenger tid enn det jeg hadde tenkt.
Har kjøpt meg Eple-eddik kapsler så nå får jeg se om det kan få noe fart på forbrenninga også skal jeg selvfølgelig trene masse og prøve holde meg til mager kost.
Snart er det helg igjen og da reiser jeg på Mc tur - reiser på torsdag så da utsetter jeg veiinga til neste fredag. Skal besøke familie så dette blir garantert nok en helg med masse kalorier.
Ønsker dere alle en flott slankeuke.
Masse hilsen Meduza
PÅ`N IGJEN -
Har bevilget meg en liten slankepause uten at det tok helt av.
Har bare gått opp 200 gr. så jeg får si meg fornøyd med det.
Det er bare 5 uker til jeg skal ha sommerferie så målet om å veie 70 kg. når jeg reiser på ferie kan jeg bare glemme. Satser på at jeg kan klare en 3-4 kg. i hvertfall, så får jeg ta resten etter ferien. Regner ikke med at jeg klarer å gå ned i vekt i ferien - får heller ha som mål at jeg skal veie det samme etter ferien.
Her er det sol fra knallblå himmel så nå skal jeg snart ut og få litt sol på kroppen.
Ønsker dere alle en strålende helg.
Masse hilsen fra Meduza.
Det blir en mager uke -
etter en helg med alt for mange kalorier satser jeg på noen dager på vann, grønnsaksuppe og masse trening. Så får jeg håpe det kan veie opp for utskeielsene i helgen. Det er lov og håpe i allefall.
Det er akkurat som når helgen kommer så har jeg glemt alt som heter slanking, ikke rart at vektnedgangen går trekt. Sommerferien nærmer seg med stormskritt og det hadde vert fint med noen kilo mindre innen den tid. Her er det bare å stå på og ikke la en dårlig helg ødelegge motivasjonen.
Ønsker dere alle en flott uke.
Masse hilsen fra Meduza.
Veiedag :)
Yes, dette blir en strålende dag. Ute er det sol fra skyfri himmel og BMI`N viser de etter lengtede ordene "NORMALVEKT". Kan livet bli bedre? Har fri i helgen så jeg håper fin været holder seg - hadde smakt med en duggfrisk halvliter på uterestaurant- hm. Ikke akkurat slankende men litt kos skal man jo ha. Får prøve å putte inn et par trenings-økter i løpet av helgen så går nok dette bra. Har jo enda en del kilo igjen som skal vekk så det er nok best og holde treninga ved like.
Ønsker dere alle en strålende helg.
Masse hilsen fra Meduza.
Vel overstått helg -
Er sånn passe fornøyd og er glad det er mandag. Mye lettere å leve sunt i ukedagene, ikke fikk jeg trent i helgen heller. Ikke fordi jeg ikke gadd men fordi jeg var på jobb. Men i dag er det trening igjen, skal også unne meg noen soltimer framover. Man føler seg liksom litt bedre med litt farve på kroppen.
Håper dere alle har hatt en fin helg.
Masse hilsen fra Meduza.
Veiedag :)
Får vel si meg fornøyd med ukas vektnedgang. Det går i hvertfall den riktige veien selv om jeg ikke er så flink i helgene. Denne helgen her blir nok bra ettersom jeg skal jobbe.
Det går fort mot sommerferie nå så jeg tror jeg skal bruke dagboka litt mere aktivt. Trenger å hente litt inspirasjon fra dere andre flinke slankere slik at jeg kan holde motivasjonen oppe. Målet mitt om å veie 70 kg. til sommerferien kan jeg nok bare slå fra meg, men jeg skal gjøre så godt jeg kan.
God helg til dere alle.
Masse hilsen fra Meduza.
Veiedag :) - :(
Ikke helt fornøyd, men med tanke på forige helg så får jeg vel være glad for den lille nedgangen. Med den farta her så når jeg nok neppe målet mitt som er 70 kg. fredag 6. juli. Men man skal aldri si aldri. Skal i hvertfall ikke gi opp - FETTET SKAL VEKK. Har heller ikke fått trent noe denne uken, litt p.g.a jobbing og litt p.g.a latskap. Får se om jeg kan få trent litt i helgen.
Ønsker dere alle en strålende helg.
Masse hilsen fra Meduza
Godt det er mandag -
ble både pils og pizza i helgen så det her var ingen bra slankehelg. Men nå er det mandag med knekkebrød og magerost.
Det er nok best og være megaflink framover for MC-buksa jeg kjøpte på fredag er ikke akkurat romslig. Faktisk er den litt i minste laget, men skinn vier seg ut :) og flere kilo skal vekk. Fikk også handla meg en ny dongeri bukse og en genser så det ble en dyr belønning men synes den var velfortjent.
Ønsker dere alle en flott slankeuke.
Masse hilsen fra Meduza.
Veiedag :)
Er godt fornøyd med innsatsen de siste dagene, så nå er det snart vekk det jeg la på meg i påska. Ble i grunnen litt overrasket for mensen er rett rundt hjørnet og kroppen føles derfor litt "oppblåst". Men nå er det bare å se framover og håpe på et mega bra resultat neste fredag.
I kveld har jeg tenkt meg en tur på byen, man må jo kose seg litt selv om en er på slankern. Skal også ta meg en tur i MC- butikken i dag for og se om jeg finner ei skinnbukse. Dette blir belønning til meg selv for god innsats på slankefronten.
Ønsker dere alle en strålende helg.
Masse hilsen fra Meduza :)
Ha en fin dag
Josefine:-)
Klem, Viola.
Meduza is back!!
Du har jo ikkje gått opp mykje!! Eg vil kalle det stabilisering, syns du har vore kjempeflink!!
-Maple