← Alle dagbøker
diarist.Alias

MEDUZA

67 år177 cm48 innlegg 2001 0 følgere

Start89,4 kg
Sist78,0 kg
Endring−11,4 kg
BMI nå24,9
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
21. januar 20019. september 2001
78,0 kg

Lenge siden sist -

men nå er det på`n igjen. Har hatt en laaaaaaang slankefri periode. Vekta har gått litt opp, men med hard innsats i tiden som kommer blir det sikkert resultater.
Både humøret og motivasjonen er på topp så dette skal nok gå bra.
Masse hilsen fra Meduza
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Josefine26. september 2001
Velkommen tilbake. Tror mange av oss har hatt en ferie i sommer. Vanskelig å komme igang igjen synes jeg. Men vi får motivere hverandre her på siden.

Ha en fin dag
Josefine:-)
c.AuthorAlias Viola10. september 2001
hei Meduza, velkommen tilbake! Dette er jo kjempeflott, bare 1 1/2 kg opp! Jeg gikk opp minst 4 i sommer... Men nå er jeg i gang igjen! Full fart!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias Maple10. september 2001
Huhu!!
Meduza is back!!
Du har jo ikkje gått opp mykje!! Eg vil kalle det stabilisering, syns du har vore kjempeflink!!

-Maple
76,4 kg

VEIEDAG

Det går sakte men sikkert nedover. Var på fest både lørdag og onsdag så egentlig er jeg kjempefornyd med at jeg alikevel har klart og gå ned. Skal jobbe hele helgen så alt ligger til rette for at det her skal bli en fin slankehelg.
Nå er det kun 2 uker til jeg reiser på ferie - målet var jo at jeg skulle veie 70 kg. innen ferien men det håpet brast for lenge siden. Er jeg riktig flink så kanskje jeg klarer et par kg. Man kan jo håpe.
Ønsker dere alle en fin helg.
Masse hilsen fra Meduza.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola18. juni 2001
Tusen takk for koselig bursdagshilsen!
Og du går jo trutt og stadig nedover! Om du ikke når målet ditt helt, så er du ihvertfall ganske nær, og med en liten innspurt nå så kommer du enda nærmere!
Lykke til!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias Kitty17. juni 2001
wow!! selv om du ikke veier 70kg har du garantert gjort en fantastisk jobb!! bare tenk denne sommeren sammenlignet me forrige sommer, se på gamle bilder av deg sjøl! da fårstår du hvor hardt du har stått på! grattis!!
c.AuthorAlias Isa16. juni 2001
Synes du har vært kjempeflink jeg ! Bare fprtsett sånn, så når du ditt mål vet du !

Isa
c.AuthorAlias på slankeren16. juni 2001
jøss - 15,2 det er jo supert det er mitt mål,men jeg har desverre litt igjewn.
Du hvordan får,men vekk nederst del av magen stresser meg ihem med situps men ikke så mye nedgagn i den du.
Ha du klart og få vekk den???
c.AuthorAlias lene15. juni 2001
Flott nedgang. GRATULERER. Ja, det er viktig å tenke slik at et par kilo ned er veldig bra, selv om man ikke når opprinnelig mål. Stå på så klarer du et par klio før ferien.

Hilsen Lene
77,0 kg

Liten nedgang -

men alt hjelper. Fikk ikke oppdatert i går så dette er fredagens vekt. Skal på fest i kveld med grilling og øl, så i kveld blir det ikke akkurat slankemat.
Meduza
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa13. juni 2001
liten nedgang er bedre enn ingen nedgang ! Håper du koste deg på fest !
Isa
c.AuthorAlias Viola11. juni 2001
Du har så utrolig fin og jevn slankekurve! Noen øl kan da ikke skade! Klem, Viola.
c.AuthorAlias nicky10. juni 2001
Hei meduza
Du har hatt en fin nedgang siden du begynte, så kos deg i kveld
Ølet går du fort av deg igjen
Ha en fin grillkveld

Hilsen Nicky
77,4 kg

Den store knekkebrød - dagen

Havre-knekkebrød er kjempegodt. I dag har jeg spist knekkebrød til frokost knekkebrød til lunch og knekkebrød til middag. Det blir helt sikkert også knekkebrød til kveldsmat. Har spist knekkebrød med magerost, knekkebrød med skinke og knekkebrød med kalkun pålegg. Temmelig ensidig kost i dag men slik blir det når ikke fantasien er helt på topp.
Trening har det også blitt. Syklet 30 min. + 75 min. styrketrening så nå sitter jeg her med kjempegod samvittighet
I morgen blir det 60 min. spinning og så spinning + vekttrening på fredag. Må stå på nå hvis det skal bli bikinisommer på meg.
Masse hilsen fra Meduza.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa7. juni 2001
Flink du er ! Hvordan rekker du all treningen ?? Jeg er helt imponert jeg !!

Isa
c.AuthorAlias Viola7. juni 2001
Så flink du er til å trene! Dette må jo bare gi resultater!
Jeg kan ikke spise havreknekkebrød nå, de er rett og slett alt for gode for meg, jeg klarer ikke å stoppe. Særlig med brunost...
Hilsen Viola.
77,4 kg

Nå er det alvor -

Mye god mat og godt drikke i helgen uten at det tok helt av. Vi får se til fredag hvordan det er gått med vekta. Skal gjøre en kjempeinnsats nå fram til ferien, men det er en del "festligheter" nå i Juni som igjen betyr god mat og godt drikke. Merkelig det her at man ikke kan kose seg uten alle disse kaloriene. Skal gjøre en ekstra innsats på treningsfronten framover så får jeg håpe det kan få litt fart på vekta.
Masse hilsen til dere alle fra
Meduza.


2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola5. juni 2001
Ja de festlighetene er ikke lette å hanskes med...for meg har det vært helt umulig i det siste. Dessverre. Men nå er det den MEGET smale vei i noen uker framover. Vi skal vel klare å gå ned litt mer før sommeren, ikke sant??!?!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias Gunilla5. juni 2001
Måtte bare skrive en liten kommentar og si at jeg er imponert over vektnedgangen din! :-)
Litt usunn mat skal man jo unne seg, så fremt man ikke skeier helt ut. Selv er jeg spent på hvordan det blir å holde vekta etter at man har gått ned et visst antall kg... Det er da jobben begynner!

Lykke til med forhåpentligvis varme junidager!
77,4 kg

På Pinse-tur

I dag reiser jeg på tur for og besøke familien, men først skal jeg få med meg en 1 time spinning + styrketrening. Det blir nok dårlig med trening mens jeg er borte men skal nok ta meg noen lange spaserturer. Familien eier 2 Irske ulvhunder som sikkert har like stort behov for trim som det jeg har.
Får vel også tenke slanking når det gjelder maten men noen utskeielser blir det vel.
Når jeg kommer tilbake har jeg tenkt at jeg skal bruke dagboka
vær dag fram til ferien. Så får vi se da om det kan gi litt ekstra inspirasjon og innsats fram til ferien.
Kun 1. mnd igjen så er det 5 uker fri - gleder meg.
Ønsker dere alle en fin Pinse helg.

Masse hilsen fra Meduza som er ved godt mot og innstilt på at slankekuren skal fullføres.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitt31. mai 2001
hei meduza!

du får ha en fin tur!
jeg er sikker på at du klarer å holde deg på matte, og trimmer du litt, så hjelper jo det også!

klem fra kitt
77,7 kg

VILJESTYRKE HVOR ER DU ???????

Ukedagene går fint men så fort det blir helg er det akkurat som jeg har glemt alt som heter slanking. Det blir alt for mye mat på meg og for lite trening og det blir man jo ikke akkurat tynnere av. Jeg vil så gjerne ned til 70 kg. men det ser desverre ut til at det kan ta litt lenger tid enn det jeg hadde tenkt.
Har kjøpt meg Eple-eddik kapsler så nå får jeg se om det kan få noe fart på forbrenninga også skal jeg selvfølgelig trene masse og prøve holde meg til mager kost.
Snart er det helg igjen og da reiser jeg på Mc tur - reiser på torsdag så da utsetter jeg veiinga til neste fredag. Skal besøke familie så dette blir garantert nok en helg med masse kalorier.

Ønsker dere alle en flott slankeuke.

Masse hilsen Meduza
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Maple29. mai 2001
Heisann!!
Eg kjenner meg SÅNN att i den beskrivelsen din av helgane. Dei er SÅ vanskelige!!! Desse maidagane har ikkje vore så lette!! Men du har jo vore så flink hittil. Kanskje du berre treng å stoppe opp litt på dette nivået og samle krefter til neste slag? Lykke til uansett!!

Klem frå Maple
c.AuthorAlias Anastasia28. mai 2001
Det første jeg må få poengtere er at det er lov til å ta noen pusterom når man har holdt på så lenge og vært så flink som du. Men samtidig så vil jeg råde deg til å bite tennene sammen til du har slanket deg ferdig. Jeg har gjort den tabben flere ganger. Slanket meg kjempemye, men stoppet når det har vært fire-fem kilo igjen, for da går alt så mye tregere. Men resultatet er at jeg aldri har kunnet legge bort de slanke-tankene i hodet mitt. Og da begynner det maset med mat, trim og kalorier på nytt, og det blir lettere å legge på seg alt igjen.

Ikke sikkert du får det likedan, men allikevel: når du har vært så flink - hvorfor ikke strekke seg frem til målet, og oppleve den skjønne gleden det er å stå opp om morgenen, 110 % fornøyd med kroppen sin, og passe perfekt inn i alle sine klær. Hmmmm.

Kos deg på MC turen !
c.AuthorAlias Isa28. mai 2001
Sender over en STOOOOR dose med viljestyrke !! Håper den kommer fram !! :)

Legg planer i helgen for hva du skal spise og hva du ikke skal spise, så kommer det ikke noen overraskelser !!

Lykke til !

Isa
c.AuthorAlias kitt28. mai 2001
hei Meduza!

eplecider skal ha stor virkning på kroppen.
har selv drukket det i noen perioder, men ikke tatt kapsler.

jeg er sikker på at du klarer å nå 70 kilo!

klem fra kitt
c.AuthorAlias Mulle28. mai 2001
Det blir spennende å se hvordan eplesideren funker! Jeg har vært veldig i tvil, men så i en svensk avis om en dame som hadde sett merkbare forskjeller på perioder med eplecidereddik og uten. (Hun var under grundig oppfølging) Funker det på deg skal jeg jammen ha en boks eller tre jeg også, lykke til!
Mulle
77,7 kg

PÅ`N IGJEN -

Har bevilget meg en liten slankepause uten at det tok helt av.
Har bare gått opp 200 gr. så jeg får si meg fornøyd med det.
Det er bare 5 uker til jeg skal ha sommerferie så målet om å veie 70 kg. når jeg reiser på ferie kan jeg bare glemme. Satser på at jeg kan klare en 3-4 kg. i hvertfall, så får jeg ta resten etter ferien. Regner ikke med at jeg klarer å gå ned i vekt i ferien - får heller ha som mål at jeg skal veie det samme etter ferien.
Her er det sol fra knallblå himmel så nå skal jeg snart ut og få litt sol på kroppen.
Ønsker dere alle en strålende helg.
Masse hilsen fra Meduza.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nin28. mai 2001
Hei på deg!
Tror det er lurt å ha en pause innimellom!!! Så lenge man klarer å ta seg inn igjen - så er det jo supert!!!
Ha en herlig dag!
Nin
c.AuthorAlias siv26. mai 2001
Hej Meduza! Ville bare indenom for at gratulere dig med det flotte vægttabet. Bliver det ikke dejligt at hoppe i en bikini med en helt ny krop? Jeg håber det bliver mig næste år! Lykke til videre Klem Siv
77,5 kg

Det blir en mager uke -

etter en helg med alt for mange kalorier satser jeg på noen dager på vann, grønnsaksuppe og masse trening. Så får jeg håpe det kan veie opp for utskeielsene i helgen. Det er lov og håpe i allefall.
Det er akkurat som når helgen kommer så har jeg glemt alt som heter slanking, ikke rart at vektnedgangen går trekt. Sommerferien nærmer seg med stormskritt og det hadde vert fint med noen kilo mindre innen den tid. Her er det bare å stå på og ikke la en dårlig helg ødelegge motivasjonen.
Ønsker dere alle en flott uke.

Masse hilsen fra Meduza.
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Linda15. mai 2001
Hei Meduza!!
Det går nok bra skal du se - du har en enorm jernvilje. Jeg er imponert!!! Jeg henger meg på din innsatsvilje og håper jeg greier å henge med (det skal litt til). Stå på videre!!
c.AuthorAlias mia14. mai 2001
Heisan Meduza !
Ja - det er ikke alltid så enkelt å holde alle våre gode fortsetter. Men vi er i gang du - og litt "slingring" i opplegget vil det vel alltid bli ! Men vi lar det ikke få ødelegge gode fortsetter.
STÅ PÅ !
Klem fra Mia
c.AuthorAlias Isa14. mai 2001
Høres ut som en tøff plan, men jeg er sikker på at du klarer det !!! Rart det der med helgen, det er veldig lett å glemme seg.

Lykke til og ha en flott slankeuke !!

Isa
c.AuthorAlias Viola14. mai 2001
Hm, vann og grønnsaksuppe...høres veldig rensende og fint ut. Kanskje en ide - her går det også trææææægt!
Viola.
c.AuthorAlias Nin14. mai 2001
Hei på deg!
Herlig innstilling du har!!! Hørtes ut som et tøft opplegg, men er helt sikkert effektivt!!! Skulle ønske jeg hadde den motivasjonen du har nå - send gjerne litt til meg!!
Masse lykke til denne uken!!!
Nin
c.AuthorAlias Anastasia14. mai 2001
Jeg kjenner meg godt igjen - men jeg skylder litt på bursdager ol. som har vært her i mai. Så kommer det to lang-helger på rad nå, hvor familien skal reise bort og da blir det liksom fire dager kaffeslabras i strekk.

Men jeg har samme forsett som deg, max trim, vann og mager mat fremover nå. Og jeg skal innrette meg før jeg reiser bort, ta med frukt, rugbrød, magerost, farris etc. etc. Dette skal vi klare !!
77,5 kg

Veiedag :)

Yes, dette blir en strålende dag. Ute er det sol fra skyfri himmel og BMI`N viser de etter lengtede ordene "NORMALVEKT". Kan livet bli bedre? Har fri i helgen så jeg håper fin været holder seg - hadde smakt med en duggfrisk halvliter på uterestaurant- hm. Ikke akkurat slankende men litt kos skal man jo ha. Får prøve å putte inn et par trenings-økter i løpet av helgen så går nok dette bra. Har jo enda en del kilo igjen som skal vekk så det er nok best og holde treninga ved like.

Ønsker dere alle en strålende helg.
Masse hilsen fra Meduza.
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa13. mai 2001
Gratulerer med normalvekt !! :) det må være moro !! Jeg drømmer også om det, men først vil jeg se 7tallet !

Håper du koste deg med øl og sol !

Isa
c.AuthorAlias kitt11. mai 2001
hei Meduza!!!

gratulerer med "normaltvekt".
hva er drømmevekten din da?

lykke til videre, du er kjempeflink. og som de andre sider- du imponerer!!!

klem fra kitt
c.AuthorAlias Viola11. mai 2001
Så flott, Meduza! Gratulerer med kategori-skifte! Og ha en super helg, evt. med den leskende utepilsen!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias Mulle11. mai 2001
Du er helt fantastisk!!! Gratulerer såå mye! Visst skal du ha minst 1 pils! Suverent Meduza!!
c.AuthorAlias Maple11. mai 2001
Eg har berre ein ting å seie: Du imponerer!!
Kos deg med ein utepils!!

-Maple
c.AuthorAlias lala11. mai 2001
Hei Meduza!
Gratulerer så mye med kategori-skifte!! (Eia var jeg der..)
Syns absolutt du har fortjent en skummende, lysebrun. -Masse b-vitaminer også vet du....
Ha en fin helg i sola!
lala
78,3 kg

Vel overstått helg -

Er sånn passe fornøyd og er glad det er mandag. Mye lettere å leve sunt i ukedagene, ikke fikk jeg trent i helgen heller. Ikke fordi jeg ikke gadd men fordi jeg var på jobb. Men i dag er det trening igjen, skal også unne meg noen soltimer framover. Man føler seg liksom litt bedre med litt farve på kroppen.
Håper dere alle har hatt en fin helg.
Masse hilsen fra Meduza.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitt8. mai 2001
hei Meduza!!

jeg synes du er kjempeflink!!!

det går ofte best på hverdagene, men akkurat nå har jeg hatt en veldig sunn helg også.
første helt sunne helt på en stund faktisk!!!

brunfarge på kroppen har jeg også lyst på.
her er veldig mye sol nå, men jeg vet ikke om det er for tidlig å gå i shorts enda

klem fra kitt
c.AuthorAlias Viola7. mai 2001
Det må da virkelig begynne å synes på deg nå, Meduza? Det er vel en inspirasjon,vel! Minus 13 kilo og brunfarge på kroppen høres ellers meget bra ut!
Viola.
c.AuthorAlias Linda7. mai 2001
Hei Meduza!!

Du er råflink!! Målet nåes nok skal du se. Jeg sliter litt med at vekta står stille. Jeg lurer på om det kan ha med selv vekta å gjøre, for den er gammel og litt rusten. Får se om jeg låner en vekt, for det er ganske dyrt å kjøpe ny. Jeg synes og at ukedagene er lettere, for i helga skal man liksom kose seg. Vel, du er en inspirasjon og jeg skal fortsatt stå på for jeg skal gå ned til sommeren.
Stå på!!

Linda
78,3 kg

Veiedag :)

Får vel si meg fornøyd med ukas vektnedgang. Det går i hvertfall den riktige veien selv om jeg ikke er så flink i helgene. Denne helgen her blir nok bra ettersom jeg skal jobbe.

Det går fort mot sommerferie nå så jeg tror jeg skal bruke dagboka litt mere aktivt. Trenger å hente litt inspirasjon fra dere andre flinke slankere slik at jeg kan holde motivasjonen oppe. Målet mitt om å veie 70 kg. til sommerferien kan jeg nok bare slå fra meg, men jeg skal gjøre så godt jeg kan.

God helg til dere alle.
Masse hilsen fra Meduza.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitt4. mai 2001
heisann Meduza!!!

gratulerer med vektnedgang!
du er strax inne på "normalvekt" jo!!!

dette går supert med deg!

god helg.

klem fra kitt
c.AuthorAlias Viola4. mai 2001
Hei,
det går jo fint med deg, da! Og du kan jo saktens rekke noen kilo til før ferien. Sjøl har jeg begynt å gå inn her hver dag, det tar jo litt tid, men i ren desperasjon begynte jeg med det. Og det har faktisk hjulpet. (Må vel på avvenning herfra når jeg har nådd målet mit....)
Ha en riktig god helg!
Viola.
c.AuthorAlias Anastasia4. mai 2001
Gått ned over TRETTEN kilo !!!!!!!! Gratulerer !!! Du har virkelig all grunn til å se frem til denne våren. Er målet snart nådd ?
c.AuthorAlias nunni4. mai 2001
Jeg synes du har vært flink og gått ned mye. Er det ikke fint at vi kan ha sommerer og bikini/badedrakt som mål.
c.AuthorAlias Isa4. mai 2001
Takk for kommentar i dagboken !! Jeg synes det hjelper å følge med her og blir inspirert av alle andre som er flinke !!

Håper du greier å holde motivasjonen oppe ! Lykke til !

Isa
79,0 kg

Veiedag :) - :(

Ikke helt fornøyd, men med tanke på forige helg så får jeg vel være glad for den lille nedgangen. Med den farta her så når jeg nok neppe målet mitt som er 70 kg. fredag 6. juli. Men man skal aldri si aldri. Skal i hvertfall ikke gi opp - FETTET SKAL VEKK. Har heller ikke fått trent noe denne uken, litt p.g.a jobbing og litt p.g.a latskap. Får se om jeg kan få trent litt i helgen.
Ønsker dere alle en strålende helg.
Masse hilsen fra Meduza
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitt27. april 2001
hei Meduza!

dette går jo strålende!
å gå ned litt er jo bedre enn ingenting.
og du har allerede gått ned en hel masse!
du klarer nok å gå ned så mye du vil, og om det ikke blir på datoen, så får det heller våge seg...

lykke til videre!

stor klem fra kitt
c.AuthorAlias Viola27. april 2001
Flott, Meduza! Nå har du jammen gått ned 11 og et halvt kilo, det må virkelig begynne å kjennes! Ha en riktig god helg!
Hilsen Viola.
c.AuthorAlias lene27. april 2001
600 gram er mye bedre enn ingenting. Jeg synes du klarer deg flott og det er fullt mulig å nå 70 kg innen 6. juli. Men da må du ikke gi opp eller ligge på latsiden. Det er naturlig at vekten omtrent står stille en periode, men plutselig vil den gjøre et hopp igjen - så ikke fortvil. Flott at du tenker på å trene i helgen. Hilsen Lene.
79,6 kg

Godt det er mandag -

ble både pils og pizza i helgen så det her var ingen bra slankehelg. Men nå er det mandag med knekkebrød og magerost.
Det er nok best og være megaflink framover for MC-buksa jeg kjøpte på fredag er ikke akkurat romslig. Faktisk er den litt i minste laget, men skinn vier seg ut :) og flere kilo skal vekk. Fikk også handla meg en ny dongeri bukse og en genser så det ble en dyr belønning men synes den var velfortjent.
Ønsker dere alle en flott slankeuke.
Masse hilsen fra Meduza.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten24. april 2001
Hei :) Du fortjener VIRKELIG de buksene etter å ha minket 12 kg :) Gratulerer :) Nå må eg og klare dette her igjen.....har dotte av lasset, men får prøve å komme meg opp igjen. Ønsker deg lykke til med begge buksene og slankingen :) Klem fra Bitten :)
c.AuthorAlias Nin24. april 2001
Hei!
Den belønningen fortjente du!!!
Ha en fin dag!
Nin
c.AuthorAlias Viola23. april 2001
Grattus med MC-bukse og dongery, du ser sikker kjempetøff ut!!!
Ha en fin slankeuke.
Hilsen Viola.
c.AuthorAlias Maple23. april 2001
Du har jammen fortjent den premien. Du har jo vore kjempeflink, gått ned mange kilo.

Lykke til vidare Meduza
klem frå Maple
79,6 kg

Veiedag :)

Er godt fornøyd med innsatsen de siste dagene, så nå er det snart vekk det jeg la på meg i påska. Ble i grunnen litt overrasket for mensen er rett rundt hjørnet og kroppen føles derfor litt "oppblåst". Men nå er det bare å se framover og håpe på et mega bra resultat neste fredag.
I kveld har jeg tenkt meg en tur på byen, man må jo kose seg litt selv om en er på slankern. Skal også ta meg en tur i MC- butikken i dag for og se om jeg finner ei skinnbukse. Dette blir belønning til meg selv for god innsats på slankefronten.
Ønsker dere alle en strålende helg.
Masse hilsen fra Meduza :)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias nicky20. april 2001
Du har vært flink så den buksa er velfortjent
Ha en fin kveld
Nicky
c.AuthorAlias Nin20. april 2001
Hei!
Misunner deg den belønningen der!
Ha en fin tur på byen - og ha en flott helg!
Nin
c.AuthorAlias Mulle20. april 2001
Du har jo vært kjempeflink! Du finner sikkert en rå bukse som passer! Ha en flott helg!
Mulle
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.