← Alle dagbøker
diarist.Alias

M.arthe

45 år168 cm22 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start86,0 kg
Sist78,0 kg
Endring−8,0 kg
BMI nå27,6
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
22. november 20017. mars 2002
78,0 kg

Harkjør framover nå......

Hei alle sammen!!
Prøvde bunaden min i dag.... :O) og overraskende nok fikk jeg den faktisk på meg. I stående tilstand bare da vel og merke, men jeg fikk den på....... en skikkelig motivasjonsfaktor det altså.
Liksom det som har vært en av målene mine det da... så nå er motivasjonen på topp.
må nok ned noen kilo til før jeg når målet mitt og tenkte at nå skal jeg kjøre meg hardt fram til 1.april. Både med tanke på mat og ikke minst trening. Tenkte jeg skulle få til en liten treningsøkt hver dag.... SKAL!!!!
Og vet at jeg klarer det.....
Målet mitt var jo å komme under 75i løpet av mars, og jeg vil påstå at jeg er i rute.. Kan bli litt tøft å gå ned 5kilo til fram til 1. mai da. Men jeg kjører på fram til 1. april jeg nå så får jeg se hvor mye jeg går ned.....

Gleder meg til sommeren jeg og gå på stranda i bikini uten at jeg skjemmes..... MEN da MÅ jeg være flink og ikke skeie alt for mye ut...

SOL OG SOMMER HERE WE COME!!!!

Stor slankeklem fra

Marthe
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg20. mars 2002
Ville bare minne om -5 konkurransen... vet ikke om du forsatt er med ? savner vektoppdateringer!

LM
c.AuthorAlias tita9. mars 2002
Hei :)

Jeg har nå lagt bak meg en uke med DÅRLIGE resultater, har i grunnen ikke vært flink i det heletatt. Er det ikke typisk. Nå har det virkelig gått greit med vekta mi har nå gått ned 14 kilo tilsammen, men så kommer da detta evidelige motivasjonsspørsmålet......
Vell jeg kunne gått tenkt meg og gått ned 5 kilo frem til 1.april men det skal vel holde hardt. MEN jeg skal prøve så godt det lar seg gjøre.....Jeg krysser fingrene for deg og håper du klarer det. Det hadde vært morro og høre hvordan det går fremover med deg. Jeg har tenkt og legge med i hardtrening fra søndag av.
Håper du har en god helg.

Stor motivasjonsklem fra Tita. ;=)
c.AuthorAlias Cindy7. mars 2002
Hei, ville bare si lykke til med konkurransen....
Jeg er en litt "sen" slanker, dessverre, så 5 kg på meg går over ett par mnd. Jeg er bare så glad når jeg endelig kanskje når slutten av 60 tallet. Jeg har holdt på leeeenge med kamp mot kiloene som virkelig sitter hard på meg - men nå i jan bestemte jeg meg for at 2 kg i mnd, det er det minste jeg bør greie.....og kanksje denne gangen -bare kanskje- klarer jeg det!!
Ønsker deg lykke til videre, jeg ser vi er omtrent like høye også så jeg kommer til å titte litt etter deg her;-))
78,0 kg

Ang. konkurranse!!!

*Hei alle sammen!!!

Det viste seg i går at Lille meg har en konkurranse i gang for oss på 60-70 tallet og vi fant ut at det var best å samkjøre konkurransene.... så derfor damer.... Storm inn på dagboken hennes og meld dere på...... De var visstnok godt i gang men langt langt i fra en vinner....
Så brett opp armene damer.... førstemann ned 5kilo....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg6. mars 2002
Får oppdatere med sene påmeldinger i kveld... :) Har ikke fått noen enda ihvertfall... vi har konkurranse oppdatering på onsdager! håper det går bra...
Nå skal jeg se om jeg kan klare å få i meg litt frokost som faktisk blir i magen, så jeg blir i stand til å gjennomføre årets siste lab! *grøsse*
*klem* fra LilleMeg
78,0 kg

Endelig tilbake!!!

Hei alle sammen. nå er jeg endelig tilbake,dere skjønner det at vi har hatt en del trøbbel med maskina vår og jeg har ikke kommet meg på internett.... så jeg sier bare en ting. Det er godt å være tilbake..

Slankinga har gått sin gang den og jeg må si at jeg syntes selv at jeg har vært flink.

mitt neste mål nå er å komme meg på status lett overvekt innen 1. april. Vet at det blir tøft ( det er 3kilo igjen det) men jeg vil og SKAL klare det. Føler ellers at det er ganske moro å slanke seg og jeg gleder meg til jeg når målet mitt.

Det jeg lurer på nå er det noen konkurranse på gang for oss på 70tallet??? Hvis ikke tenkte jeg at jeg kunne starte en jeg da. Meld dere på hos meg da.... også kan vi jo starte for eksempel fra mandag av......

Stor slankeklem fra M.arthe
11 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg5. mars 2002
Heisann :) Har konkurranse for 60/70 tallet jeg... er på 3.uka nå, men tror nok vi er LANGT fra en vinner så langt... vet ikke om vi skal samkjøre konkurransene eller kjøre to parallellt ? uansett kan du sikkert ta over etter meg, jeg skal gi meg etter denne konkurransen... ikke noe vits for meg i å konkurrere om å gå mer nedover! hehe... er snart fornøyd jeg!
*klem* fra LilleMeg
c.AuthorAlias Minelli5. mars 2002
Hei M.arthe!

Angående konkurransen, så holder LilleMeg fortsatt tak i den, med oppdateringer på onsdager. Kan ikke dere som vil være med slenge dere på denne, da? Vi har jo nettopp startet??

3 kilo på en måned burde være mulig det...om det ikke blir noen store påskeutskeielser. Jeg frykter det litt, for jeg elsker nemlig marsipan!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Mulle5. mars 2002
Ja jeg er med på konk!! Takk for at du var innom meg!!!
Blir det hos deg fra torsdag??
Hva er målet? først minus 5? eller mest mulig på 1 uke?
c.AuthorAlias Minelli5. mars 2002
Hei!

Det er egentlig en konkurranse pågående for 60-70-tallet, det er LilleMeg som styrer den, men du kan sikkert ta over siden hun aldri oppdaterer resultater!

Hør med henne i alle fall om det er greit at du overtar...jeg blir jo forvirret om jeg skal være med på to konkurranser samtidig!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias pæreformen5. mars 2002
Hei Marte !
Takk for tipset, fant oppskrifta der du sa.
PS. skaff deg en kjekk mann som jobber med data, da slipper du problemer he. he.....
Er litt blond og ikke helt på "nett", hva går slankekonkurransen ut på ? Mest mulig ned på en uke ?
Klem fra Pæra :-)
c.AuthorAlias tøysa5. mars 2002
OK!!! torsdag er greit det gitt......
c.AuthorAlias HelenaX5. mars 2002
Velkommen tilbake, M.arthe! Må si du har vært flink å holde fokus på slanking uten tilgang til internett og slankedagboka :-))

Melder meg selvfølgelig på konkurrasen på torsdag :-)
c.AuthorAlias Nefele5. mars 2002
Hei M.arthe og velkommen tilbake!

Jeg er med på konkurransen jeg (for første gang). Når starter vi? Torsdag passer meg fint, for da har jeg veiedag. Men, det er kanskje litt kort varsel? Men mandager er kanskje ikke den beste dagen, rett etter helga....? Uansett så spiller det ikke så stor rolle, jeg kan legge inn en ekstra veiedag så lenge konkurransen pågår.

Ellers så ser jeg at du har hatt en fin nedgang selv om du har vært borte fra dagboka lenge. Gratulerer til deg! Skal se at det er du som stikker av med seieren i konkurransen!

Nefele
c.AuthorAlias abelone5. mars 2002
Hei og hopp!!!

Melder meg på konkurransen!!
Trenger veldig litt ekstra motivasjon.

Abelone
c.AuthorAlias tøysa5. mars 2002
hei M.arthe!
Jeg har også lurt litt på 70-talls konkurransen.Fint om du setter igang.Da blir det litt mer "press".Det går veldig fort mot sommertid nå,og det hadde vært "steikje"fint og komme seg ned til da.Mitt mål er 74,9 til påske, og det er som du sier, det kan bli litt tøfft men det klarer vi.Det som er det tøffeste er at da er det påske,og det betyr jo gjerne god mat og drikke sammen med venner og familie.Vi får håpe på gò vær så uteaktivitetene kan økes.
Gi beskjed om du setter i gang konkurranse fra mandag.
Ha en god dag!
c.AuthorAlias Freya5. mars 2002
Heisann M.arthe!

Førstemann til å melde meg på konkurransen! Har ikke vært med på det før, men det går vel ut på at førstemann ned 5 kg vinner en sydentur fra deg ikke sant? (hahahaa....) Neida, 5 kg ned betyr faktisk mer for meg enn noe annet. Starter vi mandag eller torsdag?

klem fra Freya
80,0 kg

:O( Ikke helt bra for tiden, men gir ikke opp..

Hei alle sammen!!!
Er en stund siden jeg har vært her inne jeg nå, og grunnen er at jeg har trengt litt tid for meg selv.
Har funnet ut at jeg er gravid... og gratuler ikke. Det er ikke noen drømmesituasjon. Har gått på minipille i et år nå(siden dattera mi ble født) og skulle absolutt ikke ha et barn til nå.

Har faktisk klart å holde vekta, uten at jeg en gang har prøvd. Litt godt det også.
Starter på slankinga igjen i morgen... har fått time på sykehuset til abort neste uke, så jeg må tilbake til hverdagen. Fungere normalt. Har ikke bestemt meg enda,...... skjønner ikke hvorfor livet er så vanskelig......
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ariana11. februar 2002
Kjære M.arthe! Vondt å lese om din situasjon. Det er jammen ikke lett å vite hva man skal gjøre nei. Trodde selv at jeg var i samme situasjon kun 2-3mnd etter jeg fikk minsten og det var ingen god følelse. Man er sliten og tung og orker ikke tanken på et nytt svangerskap da. Håper alt order seg for deg og dine. Klem fra Ariana....
80,0 kg

Snart ferdig med det forferdlige 8-tallet......

Hei alle sammen!!!!
Det var godt å gå på vekta i dag og se at det stod 80. Har et håp om å nå målet mitt til 1 februar da, det klarer jeg helt sikkert....
Og da er det ikke mange kilo igjen til det som virket så langt unna når jeg startet; nemlig status normalvekt.....

Føler meg egentlig ikke så mye tynnere heller, men mamma bemerket det sist jeg møtte henne, så jeg må jo bare ha blitt tynnere.

Gleder meg faktisk til å komme ned på ønsket vekt. Da skal jeg begynne å trene mye, slik at jeg unngår å gå opp i vekt igjen. Skal aldri mer veie så mye som jeg gjør nå, ALDRI!!!!!!!!!

Setter meg et nytt delmål jeg nå og det er 75 kilo innen 15mars
DVS;
48 dager
5 kilo
= ca 100g. pr dag og ca 1 kilo pr uke..... INGEN UMULIGHET!!!!!

Neste delmål blir vel å nå 6 - tallet innen 4¨mai.... OG klarer jeg det har samboeren lovet bort shoppingtur for et par tusen. :O)

Blir nesten som en ny garderobe for meg allikavel da, alle de klærne jeg ikke har brukt på lenge i str. M
Gleder meg til å bruke dem....

Ha en flott slankehelg

Klem fra marthe
81,0 kg

Dagene går og kiloene forsvinner!!!

Hei alle sammen!!!
Syntes dagene går greit jeg, spiser det jeg skal, men må innrømme at jeg sliter litt med å få i meg nok drikke.
Har kjøpt meg grete og jeanettes nye kokebok LETT METT, og må på det sterkeste anbefale

Forøvrig hadde vi besøk av mamma, pappa og mine to småsøsken i helga, og mamma spurte om jeg hadde gått ned. Selv om det ikke var så mange kilo så vistes det...... YIPPI!!!!!!!!!

Målet mitt nå er å se 7- tallet før februar, vet det kan bli i tøffeste laget. Men jeg velger å sette meg tøffe mål. Legge litt press på meg selv.

Videre mål;
1) - 5 kilos konkurransen - 1kilo igjen
2) Status normalvekt - 7kilo igjen
3) Idealvekt ( under 70) - 12kilo igjen

Målet mitt er å klare å nå idealvekta mi før 4 mai.
Nå er det 102 dager igjen , og det vil si at jeg må ned ca. 110g hver dag. Underkant av 1kilo i uka....

Slankeklem fra marthe
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias HelenaX24. januar 2002
Gratulerer med overlegen ledelse i -5 konkurransen! Du må gi oss andre noen tips, hva spiser du og hvor mye trener du? Du har jo hatt en fantastisk vektnedgang disse to ukene :-)
c.AuthorAlias savanna23. januar 2002
Heisann!
Dette går jo strålende for deg! Følger du noe spesielt kosthold opplegg eller noe? Tar gjerne imot tips om hvordan du klarer å gå ned med den farten du gjør nå!

Uansett så er du flink! Fortsett med det!

Savanna
82,5 kg

Dette er jo gøy!!!!

Hei alle sammen!!!
Motivasjonen er på topp og jeg syntes det er gøy å slanke meg. Gleder meg bare til jeg når målet mitt jeg nå.....
En del kilo igjen, og ikke alle vil gå like greit som disse men jeg er i allefall bestemt på å klare det....
3kilo igjen nå så er jeg på 7- tallet, lenge siden sist jeg var der. Altfor lenge....
Gir meg selv ut januar på å komme ned under 80, og det vet jeg at jeg skal klar. Med en bra matplan og litt trening. Har ganske mye arbeid for tiden og det er ganske tungt fysisk. I går arbeidet jeg fra 07.45 -22.00. Ganske sliten ja, og i dag driver jeg og vasker hus. Godt å røre seg....
Nei alle sammen....blir dårlig med kommentarer fra meg nå, men jeg lover å ta det igjen neste gang jeg er innom. LOVER!!!!!

Stor slankeklem fra Marthe
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias HelenaX16. januar 2002
Grattis med ledelse i minus 5-konkurransen!!! Også 2,5 kg da!
Kjempebra M.arthe, du ser nok 7-tallet før februar er over oss :-)
83,0 kg

Skjønner ikke helt dette jeg,,,,,,,,,,,,,,,,

Hei alle sammen!!!
Må innrømme at jeg syntes vekta er litt rar, det er vel ikke normalt å gå ned så mye på så kort tid. Nå har jeg altså gått ned 5kilo på 10dager(tror det)
Hmmm.........
Ikke at jeg har noe i mot det, men jeg syntes bare det er litt rart.
Spiser Grete Roede mat og ligger på ca. 1100kcal pr dag. Aldri under 1000...
Jobber en del for tiden da, så det kan jo være at det gjør at jeg forbrenner en del kcalorier da.....
Er bare så nervøs for at jeg skal gå opp igjen....
Har også begynt med eplecidereddik kapsler i tilleg til kromtabletter og de har kanskje også en liten finger med i spillet...
Drikker også mye vann nå ; mellom 2 og 3 liter hver dag... Føles godt. Vet noen forresten hvor mye vann man bør drikke hver dag?

Lykke til alle sammen og en stor slankeklem fra marthe
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"16. januar 2002
Når det gjelder vannet bør du drikke 2,5 dl i timen. Er du våken i 16 timer pr. døgn er det 4 liter væske i døgnet. Noe av den væsken er jo selvfølgelig i sauser, supper, ris, etc.
Så får du i deg 1 liter væske fra mat burde du drikke 3 liter i tillegg.
84,0 kg

Yippy!!! Overvektig!!!!!!

Hei alle sammen!!!
Jeg er overvektig............. :O)
Føler at det går greit, det er som noen her inne sier det går sport i det til slutt.....
Har snoket litt i skapene i dag, men klart å latt det være med det, skal lage meg pitabrød til lunsj etterpå og det gleder jeg meg til.
Masse salat...... mmmmmm!!!

Forøvrig jobber jeg en del nå og tror at det også kan bidra til at jeg går ned, vasker jeg og det er ganske tungt. ¨Går nok noen kilo da ja....''

Har satt meg delmål jeg nå, hvor første del er nådd...;O)
1`)Status overvekt(84kg) -nådd 11.01.2002
2)Status lett overvekt (75kg) -
3)Status normalvekt (70kg) -
4)Status idealvekt (67kg)-

Dette har jeg som målsetning å klare til 3.mai, da SKAL jeg bruke bunaden min for første gang på lenge..... SKAL ; SKAL ;SKAL!!!!!

Skal vi se...
Det er 112 dager igjen (16uker), og 17kilo igjen og det vil med litt hjelp av en kalkulator si at jeg må ned i overkant av 1kilo i uka, ca 150g. pr dag og det skal gå.......

Har veiedag på mandager egentlig jeg, men i dag klarte jeg ikke å holde meg unna vekta.... Kjente at jeg hadde gått ned, i allefall krympa i cm..

Nok en anbefaling: Bruk målbånd, og mål deg når du veier deg. Da ser du at du går ned i størrelse selv om du ikke går ned i vekt en uke.....

Slankeklem fra marthe
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blåklokka12. januar 2002
Gratulerer med ny vekt kategori. Jeg er helt enig i at overvekt høres mye bedre ut enn fedme. Takk for rådet om Grete Roede-oppskrifter. Jeg har kjøpt en bok i dag og det var så mange gode oppskrifter. Nå kan jeg begynne å variere kosten min!
Lykke til videre!
Klem fra Blåklokka
c.AuthorAlias LilleMeg12. januar 2002
Heisann :) er bare innom og gratulerer med ny status! :) Høres bedre ut med Overvekt eller Fedme, ikke sant? :)

*klem* fra en svevende LilleMeg
85,0 kg

Vektregistrering og konkurransestart!!!

Hei alle sammen!!!
Hadde en ganske bra sprekk i dag med litt potetgull og hjemmelaget pizza. :=(
Men føler at jeg veier det opp med at det ble bare det i dag, ikke no annet.....
Vet at det ikke er bra men sånn ble det bare....
Konkurranse ja, fit for fight jeg og førstemann..... :O)

Slankeklem fra marthe
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ada11. januar 2002
Hei, marthe, og takk for tips om krom! Det har jeg ikke hørt om før i slankesammenheng. Hvor kjøper du det, og hvor mye/ofte tar du det? Er det dyrt?
85,5 kg

Hurra!!! Bra med motivasjon!!!

Hei alle sammen!!!
Er fornøyd med den første nedgangen, litt mer enn jeg forventet, men det er jo bare julefettet som løsner. Og som sagt easy come easy go....
Har som mål å gå ned 1kilo i uka, det SKAL jeg klare. Skal forsøke å legge inn litt trening også men får se hvor lett det blir. På dagtid er jeg hjemme med jenta mi på 1år og fra 15.30 - 01.00 er jeg på arbeid, men jeg skal nok få plottet inn en liten treningsøkt nå og da.

vil bare få komme med en liten anbefaling til dere alle: Skaff dere grethe roedes kokebøker. Hun har masse gode oppskrifter så du glemmer helt at du slanker deg. I tilegg har hun satt sammen maten slik at man får mye mat. Hun har så mye kjempegodmat. ANBEFALES PÅ DET VARMESTE!!!! Har kjøpt alle tre jeg, og de kan bestilles på greteroede.no
To av de koster 100pr. stk og den nyeste med wokoppskrifter koster 249.

RH???
Er klar for konkurranse jeg. Startvekt 85,5!!!

Ha en flott slankedag alle sammen!!!
Slankeklem fra marthe
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blåklokka8. januar 2002
Så fint at du er motivert! Det ble jeg også etter å ha lest kommentaren din i dagboka mi.
Takk for råd om Grethe Roede. Jeg skal få tak i bøkene og kikke litt i de.
Lykke til videre!
Hilsen Blåklokka
c.AuthorAlias beate297. januar 2002
Hei Marthe.
Takk for tipset med å henge opp et "stygt" bilde av meg selv på kjøleskapdøra. Problemet er at det ikke finnes bilder av meg selv som er tatt de siste årene, bortsett fra bryllupsbildet for 2 1/2 år sia. Men det bildet er jeg fornøyd med. Du skjønner, jeg har bevisst unngått å bli tatt bilde av for å ikke konfrontere meg selv med den harde realitet. (Strutse-mentalitet).

Ser at du virkelig er kommet godt igang med slankinga. Så flott! Du har jo tatt av 2,5 kilo på under ei uke. Hva i all verden gjør du? Iallefall: stå på videre! Det går iallefall rette veien!

Mange klemmer fra Beate
c.AuthorAlias RH7. januar 2002
Kjempe fin vekt i dag! Supert altså!

Men du vi starter konkurransen på onsdag siden det bare er 4 påmeldte! Håper det er greit for deg? Hvis du bare har veie dager på mandag, så får vi heller bruke den vekten! Håper ikke det ødela for mye av planene dine! Det er bare morro at det er flere med, hvis du skjønner!

Men mann deg opp i mellomtiden så tar vi av med konkurranse start på onsdag!

Ha en super slankedag i dag marthe! Stå på!

Mange gode klemmer fra Rikke
88,0 kg

Godt nyttår alle sammen og klar for en ny start!!!

Hei alle sammen og godt nyttår!!!!

Må bare si at jeg er skikkelig motivert til å starte en ny slankeperiode, må innrømme at jeg slet litt med motivasjonen før jul, men nå er den tilbake og nå skal de overflødige kiloene av.
Har lagt på meg litt i jula da, men easy come easy go.... så jeg ser ikke så mørkt på det akkurat.

Tenkte jeg skulle veie meg en gang hver 14dag jeg nå, for å presse meg selv litt.
Tanken er jo egentlig at jeg skal lure meg selv til å tro at jeg bare slanker meg i fjorten dager, og når de er ferdig fjorten dager til og slik skal jeg holde på til jeg har nådd målet mitt.

Målet mitt er altså å komme under 70kilo til 1.mai. Vil så gjerne inn i bunaden min skjønner dere så jeg må virkelig være flink.

Regner starten min fra i morgen, og da er det 17uker til 2.mai. Og dvs. at jeg må ned litt over en kilo i uka og det SKAL OG VIL jeg klare.

Opplegget er som vanlig (he he) Grethe Roede og skal ligge på ca. 1100kcal pr dag tenkte jeg + 1/2 time på sykkelen hver dag.


Nyttårsklem fra Marthe
86,0 kg

Starter fra nyåret jeg nå.. dårlig med motivasjon!

Hei alle sammen !!!
Sier takk for meg jeg nå, dårlig med motivasjon her i gården nå. Kommer tilbake over nyåret jeg nå, og da har jeg det travelt. Da er det bare 4mnd til jeg skal inn i bunaden min og for å få plass i den må jeg ned minst 16kilo. Helst mer, men -16kilo går.

Målet mitt er å nå 65 før bikinisesongen starter, har lyst til å føle meg vel i bikini. Også ikke minst bli sexy for samboern min.

Har for et års tid siden vært i gjennom en fødsel som endte med keisersnitt. Nå i ettertid sliter jeg med litt mage som henger over arret. Har trent sit up`s siden jeg fikk, men det virker lisom ikke som det hjelper. Noen Råd.???

God Jul alle sammen, så snakkes vi på nyåret!!!!!!!

Slankeklem fra marthe
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg19. desember 2001
Heisann :) kommer innom med et par forslag til trening av mage! (sliter med slappe magemuskler som gjør meg GAL!)
du bør helst trene både mage og rygg for å få støtte, dvs du bør ta minst halvparten så mange f.eks. ryggups som du tar situps, det er også lurt å variere situps. Variasjoner er f.eks at du kan ha bena rett opp, liggende på en kjøkkenstol (90grader vinkel), på gulvet ol. Et annet tips er å løfte rompa fra gulvet, dvs først opp til ca halvparten av en vanlig situp og så løfter du rompa til du merker det i magen (har en tendens til å bli veldig tungt veldig fort)...
Huff... ble mye dette... hehe... husker ikke mer akkurat nå, men har diskutert situps med både gymlærere og aerobic instruktør tidligere! :)
*lykke til klem* fra LilleMeg (som også har lyst på en liten, men skal prøve å være så "fornuftig" [dvs høre på mamma, hehe] å vente til jeg er ferdig med en 5årig utdannelse)
c.AuthorAlias April19. desember 2001
Du får ha en riktig god jul, håper motivasjonen din kommer tilbake med det nye året. Jeg har lest at sit ups alene ikke er nok til å få bort magen. Det må aerob trening til (jogging, aerobics, hopp og sprett og gåturer) i kombinasjon med styrkeøvelsene på magen. Det er visst nok ikke lett å bare slanke de deler av kroppen som man ønsker. Stiller ikke med så gode kort selv når det gjelder mage og valker, men ser at magen blir mye mindre når jeg trener aerobt. Step er det jeg liker best. tar lite plass og så blir man skikkelig sliten!! God jul fra April
86,0 kg

Da er det mandag og på tide å slanke seg igjen

Hei alle sammen.

Har hatt en elendig uke, har ikke fått vært her inne på en stund og det vises jo også på vekta da... :O(
I dag har jeg 20års dag , og har spist det jeg selv vil. Unner meg faktisk det. Men fra i morgen av er det 1100 kcal pr. dag igjen.
Ikke lov å sprekke mere før jul nå, og nå må jeg skjerpe meg. Typisk meg å drive å utsette slankinga hele tida. Mandager starter jeg bra, så blir det torsdag og jeg sprekker. Så tenker jeg: Starter på mandag jeg, men nå nei. Dette er siste gangen...................''
Her kommer et slankere jeg (håper å nå 70 kilo til mai, vil så veldig gjerne inn i bunaden min)
SKAL UNDER 70KILO TIL MAI::: DERMED BASTA!!!

Stå på folkens, uten dere hadde jeg ikke kommet til å prøvd på nytt.

TUSEN TAKKK!!!!!!

Slankeklem fra marthe
84,0 kg

Kjempesprekk..... :O(

Hærregud , jeg skjønne ikke hvordan det går an. I dag har jeg fråtset i mat. Og nå sitte jeg her da me dårlig samvittighet. Glad for at jeg veier meg bare mandager jeg hvis ikke vet jeg at vekta i dag hadde vært temmelig høy.

Forøvrig syntes jeg at jeg har mye vann i kroppen, noen som har tips ????

Vel, får ta meg sammen igjen. Man blir ikke tynn av å sprekke så alt for ofte da. FY FY MARTHE!!!!!

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate295. desember 2001
Hei Marthe!
Jaja, en sprekk må man tåle, sålenge vi ikke har lørdag hele uka :)
Jeg har et råd mot mye vann i kroppen. Det finnes mange naturmiler i helsekostforretningene som du kan prøve. Du kan også dra til legen og høre om det er aktuelt for deg å begynne med vanndrivende medisin (diural). Forøvrig er det viktig å ligge unna for mye salt i kosten. Bruk gjerne seltin og unngå ferdigmat (det er saltbomber).

Lykke til videre! Klem fra Beate
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.