Tilbake fra ferie
Trodde kanskje det stod verre til med vekta etter en uke i SPania med MYE god mat og god vin..... :-) Har skeiet skikkelig ut og tenkt svært lite på hva jeg har puttet i munnen, men allikevel har det gått i null. Ganske fornøyd med det! Nå er det tilbake til hverdagen med trening og "slankemat"....Håper på å miste 2 kg til denne måneden. - Er det et realistisk mål? Nå har jeg stått mer eller mindre Stand-by på 84kg i en hel måned, det er absolutt påtide med litt endring her!
Gode råd mottas med takk!
Ha en fortsatt fin dag!
Sakte men sikkert...
Hei igjen - i dag var det deilig å se at jeg var kommet under 84.....Mon tro om det holder seg der? I morgen er det ny måned og nye muligheter! Er litt spent på hvordan det går nå når jeg skal på ferie.....skal prøve å være flink, men ferie er ferie :) Kostholdet i Spania er vel kjent for å være ganske sundt så jeg får prøve å ta de rette valgene på menyen. Litt rødvin skal jeg ihvertfall unne meg! Jeg har ikke vært så opptatt av å telle kalorier i løpet av denne slankeprosessen min, men ser at mange andre her gjør det og det er sikkert nyttig. Kan noen gi meg tips om hvor jeg kan finne tabeller som viser hvor mye og hva?
Dagens meny består av:
frokost:1 grov skive med fiskepudding + vann
lunsj: 1 grov skive + 1 bolle med salat + vann
mellom: 1 eple
middag: kyllingfilèt i sur-søt saus m/1dl ris + vann
kvelds: 2 kavli rug knekkebrød (tynne) m/ kalkunpålegg,agurk og paprika + vann
I tillegg til dette går det 2-3kopper kaffe + 2 kopper te og MYE vann! Jeg drikker kun vann og te/kaffe mens jeg slanker meg - har kuttet brus, saft, juice og melk. Bruker sk.melk i matlagingen og på kornblandingen en gang iblandt. Dessuten har jeg tatt meg et par fester :-) Da er det rødvin og GT det går i.
Ønsker dere alle sammen en fin helg og lykke til neste uke - jeg er tilbake, forhåpentligvis litt lettere:-), 13.mars.
Heidå!
Tøff helg........ :-(
Denne helgen har jeg virkelig kost meg - med de konsekvensene det medfører...... Men nå er det hverdag og slutt på sjokolade og saus! Håper og gå ned litt denne uka, for neste uke er det ferie i Spania og da kan det jo være greit å ha "litt å gå på" :-) Gode råd mottas med takk! Er det noen som har noen "spennende", magre middagsoppskrifter? Noe med MYE smak:-)
Har ellers ikke så mye å tilføre - er litt deppa pga endring i feil retning på vekta! Fysj og fy!!
Godt i gang!
Nå har jeg slanket meg siden 4.desember og så langt er jeg veldig fornøyd med min egen innsats! -10,4kg på 11 uker er vel bra? :-) Nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg har lyst på all mulig slags "digg" - jeg holder på å sprekke....Hjelp!
Håper på videre motivasjon og hjelp fra dere!
Ha en fin helg!
Ja, 2 kilo til er realistisk, men det kommer jo an på hva slags mat man putter i munnen, selvsagt.
Selv drikker jeg mye vann. 2-3liter pr. dag. Det hjelper på min sultfølelse.
Jeg spiser også grønnsaker/frukt som mellommåltid.
Lykke til videre, du har vært flink!
A_P