← Alle dagbøker
Måne
54 år170 cm135 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start102,6 kg
Sist83,1 kg
Endring−19,5 kg
BMI nå28,8
📉 Ned 10+ kg📓 100+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 24. august 2002
❤️83,1 kgBoller på jobb!!!
Ikke så lett å slanke seg når vi har hatt hundrevis av boller stående på jobb, men fra neste uke er det slutt!!!!
Jeg gleder meg sinnsykt til neste helg, det finnes så mange søte kjekke gutter i dette landet. Og når en har en av disse på snøret blir ting bra ;)
Klem Måne
18. august 2002
❤️83,2 kgHeisann!!!
Nå skal jeg begynne å straffe vekta mi fysisk når den ikke viser mindre vekt enn firrige gang, hi hi!!!
Har lånt meg en Orbitrek av ei vennine, så nå kan jeg trene på kveldene når jeg kommer hjem.
Ellers har jeg det så utrolig bra for tiden, og jeg synes faktisk jeg fortjener det!!!!
Håper alle sammen der ute har det bra!!!
Klem Måne
17. august 2002
❤️83,2 kgUff og uff!!!
Nå skal jeg virkelig ta meg sammen, dette går ikke lenger. Jeg står på steet hvil og har gjordt det en stund nå, men på en annen side har jeg spist hva jeg vil uten å tenke over ha det er jeg trykker i meg!!!
Ny dag og nye muligheter, 2 kg på 13 dager???? Klarer det, ikke sant????
Klem Måne
14. august 2002
❤️83,6 kgLenge siden sist!!!
Har vært mye ute og reis, og nå har jeg også begynt i ny jobb!!!
Må innrømme at jeg ikke har veid meg i dag, grunnen er at jeg har mensen og da er det så deprimerende å veie seg.
Nå skal jeg rundt til folk å skrive kommentarer, lette litt på den dårlige samvittigheten min.
Klem Måne
Bare raskt innom!!
Kom hjem i går kveld og nå sitter jeg og venter på flybussen..... viktig å ikke være for lenge på et sted, he he!!
Vil bare takke alle som har vært innom meg å skrevet kommentarer, jeg skal bli flinkere til å skrive kommentarer til andr når jeg kommer tilbake.
Klem Måne
Hei og hopp alle sammen!!!
Nå har mannen i mitt liv reist fra meg igjen :(
Men det er sånn som skjer, går ut fra han kommer tilbake. Er bare 9-10 dager til jeg ser han igjen, jeg gleder meg allerede!!!
Jeg har også fått meg lange negler, sånn som er støpt på. Det kan annbefales, skikkelig stilig.
Vekta går nedover igjen!! Må innrømme at jeg var litt lei av å stå på stedet hvil!!!
Håper alle har en fortreffelig dag!!!
Klem Måne
Får besøk i dag!!!
I dag kommer mannen i mitt liv på besøk til meg, han blir til i morgen og da reiser vi videre!!! Kjedelig at han har sommerjobb i en annen by!!! Men vi får ta alt det forsømte igjen til høsten, he he!!!
Klem Måne
Er så lei......
... av å være jente!! Kunne ikke mannfolk hatt mensen??? Var ikke noe bombe akkurat at jeg ikke har gått ned, vel egentlig har jeg nok gått ned for vekta mi øker alltid når jeg har mensen!!!!
Har vært hos mormor noen dager, så jeg har ikke vært inne her på en stund!!! Men det er jo sommer og da skal en reise bort litt ikke sant!!?
Til helga skal jeg få meg støpte negler, gleder meg virkelig!!!
I morgen er det oppdatering i konkuransen!!!
Klem Måne
Hei!!!
Har vært borte i bursdag, det er for så vidt kjekt, helt til en skal veie seg og en ikke har gått ned. Hadde jeg holdt meg hjemme disse dagene hadde jeg sikkert vært nede på 84.4 kg nå!!!! Får se det positive i det, jeg har ikke gått opp!!
Nå skal jeg inn å registrere vekta mi i konkuransen som på går!!
Ha en fortreffelig helg alle sammen!!!
Klem Måne
Har litt problemer....
.... med å fatte at jeg faktisk er nede på 80-tallet. Hver dag må jeg opp å rette på vekta for det lurer seg inn et 9-tall på begynnelsen ikke et 8-tall. Jeg har liksom vært på 90-tallet så lenge, men nå har jeg kommet meg ned på 80-tallet og kan ikke fatte det. Men det er virkelig gøy å være her nede.
Har ikke vært å jogget i dag heller, har skikkelig vondt på innsiden av låret. Men det er jo bedre, gir det 2 dager til så er jeg nok fitt for fight igjen. I mellom tiden får jeg trene vekter, som kjent så øker forbrenningen når muskelmassen øker. Jeg går turer også, men bare på flat mark, for da gjør det ikke så vondt. Hvorfor skjer slike ting med en gang en her kommet i et godt gjennge???
Håper alle får en fin dag, jeg får besøk av mamma og mormor i dag. Jeg har innvitert de ut på middag, jeg sa selvfølgelig at de måtte betale, hi hi!!
Klem Måne
Hei og hopp alle sammen!!!
I dag våknet jeg og holdt på å dø............ jeg har så vondt på innsiden av låret. Det er faktisk så ille at jeg tror jeg har forstrukket noe, jeg trodde det var gangsperre, men ikke nå.
Skal ikke ut å jogge i dag, tar å går ned på treningssenteret senere, men da skal jeg trene med vekter ikke så mye kondisjon.
Noen som vet hvor det går ann å få tak i en billig ergometersykkel????
Håper alle har en fin dag!!!
Klem Måne
Opplysning!!!
Hvis noen lever i den troen at en bare må strekke ut fremsiden og baksiden av lårene og rompa når en har vært ute å jogget, kan jeg med dette avkrefte de ryktene. Jeg har så vondt på innsiden av lårene at dere vil ikke tro det!!!!
Når det gjelder denne joggingen min, så var jeg faktisk ute å jogget i dag også. Jeg blir rett og slett imponert av meg selv!!! I morgen skal jeg ned på trenings senteret å trene!!
Håper alle har hatt ei fin helg!!!
Klem Måne
Nytt og bedre liv!
Jeg har nå kommet meg over det værste sjokket etter bildene, men fy flate..............!
Traff en kammerat i går kveld når jeg gikk ned på treningssenteret for å trene i pur frustrasjon, han sa at det var lurt å drive noe fysist fortring om morningen før en spiser for da må kroppen tære på fett reservene. Det skal jeg nå prøve ut, har begynt i dag. Jeg har nå vært ute å gått 1,6 km og jogget tilbake. Og dette skjedde før klokka 10 en lørdagsmorgen.
Når det gjelder trenings frustrasjonen min i går så gikk den ut på følgende: 18 min rask gange på tredemølle, 6 min på sykkel, 18 min på trappemasakin, 40 min på tredemølle vekselvis rask gange og jogging. Tror det var bedre enn å sette seg ned å trøste spise.
Milde himmel, for noen bilder!!!! Tror aldri jeg helt kommer til å komme over dem.
God helg alle sammen!!!
Klem Måne
Jeg er dypt sjokkert, for å si det mildt!!
Vekta er den samme, men det er jo av og til sånn at den stopper opp. Men det er ikke grunnen til at jeg er sjokkert. Grunnen til det er bilder jeg har fremkallet, som er fra april. Fy faen, hvor jævlig går det ann å se ut. Valkene tyter ut over alt!!! Fatter ikke at jeg ikke så hvor jævlig jeg så ut!! Det er ca 8-9 kg siden nå, men jeg er skremt for å si det mildt!!! Aldri mer over 90 kg!!!! Fy flate!!! Jeg gremmes over meg selv!!!
Skal henge opp bilder på kjøleskapet og ellers i leiligheten, sånn i tilfelle jeg skulle få lyst på mat!!!
Sjokkerte klemmer fra Måne!!
Hei og hopp!!!
Må innrømme at jeg ikke har veid meg, men jeg skal gjøre det i morgen!!! Satser bare på at vekta har holdt seg!!!
Det er veldig dyrt å være forelsket når han du er forelsket for tiden har jobb i en annen by!!! Ca 1200,- i måneden dyrt er det faktisk!!! Ja, jeg har fått regninga på mobiltelefonen!!! Men jeg er fortsatt forelsket!!
Slankingen går det greit med, har ikke veiet meg, men jeg håper på det beste!!!
Klem Måne
I mitt innlegg på søndag, lovte jeg at alle mine trofaste følgesvenner skulle få en personlig hilsen fra meg i sin dagbok, da jeg tar en liten pause… Det viste seg å være litt overmodig – jeg ’forbereder’ besøk fra min kjære elskede engelskmann, og det viser seg at jeg bruker tiden til alt annet enn å være ’sosial’ på nettet… Jeg ante ikke hvor mye tid som ville gå med til napping av hår, barbering, voksing osv osv osv *ler* Det er jo ikke småtteri som skal være shinet opp når elsklingen kommer *ss* Derfor har jeg laget en ’felles melding’ til dere mine trofaste følgesvenner, og håper at dere kan tilgi meg det.
For å berolige de av dere som er redd for at det har skjedd noe, så kan jeg fortelle at det har det ikke. Jeg har rett og slett tatt meg ferie :o) Men det skal sies, at dersom jeg ikke hadde hatt ferie, så hadde jeg allikevel tatt meg en pause. Den siste tidens ’småkjekling’ her inne, som jeg selv også dessverre er blitt en del av, er noe jeg klarer meg veldig godt uten (minner meg om ungdomsskoletiden *grøss*) så jeg håper at når jeg kommer tilbake etter ferien så er dette et forbigått stadium *ss*
Til slutt vil jeg bare få takke hver og en av dere, og dette går direkte til akkurat DEG som leser det: TAKK for at du så trofast følger meg på min vei mot et slankere liv. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg, og du skulle bare vite hvor mye din støtte betyr for meg… Takk for at du er til ! ( Og når jeg er tilbake fra ferie, så håper jeg at jeg kan være den NasseNøff som du ble kjent med i begynnelsen…)
Ha det helt strålende, ta vare på deg selv, og stå på !
Stor klem fra NasseNøff
PS: Som forøvrig står på Sognsvann kl 18 i kveld for å gå tur, så for de som kan – kom da vel !??