← Alle dagbøker
diarist.Alias

Måne

54 år170 cm135 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start102,6 kg
Sist83,1 kg
Endring−19,5 kg
BMI nå28,8
📉 Ned 10+ kg📓 100+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. juli 200124. august 2002
❤️83,1 kg

Boller på jobb!!!

Ikke så lett å slanke seg når vi har hatt hundrevis av boller stående på jobb, men fra neste uke er det slutt!!!!

Jeg gleder meg sinnsykt til neste helg, det finnes så mange søte kjekke gutter i dette landet. Og når en har en av disse på snøret blir ting bra ;)

Klem Måne
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️27. august 2002
Min kjære trofaste følgesvenn !

I mitt innlegg på søndag, lovte jeg at alle mine trofaste følgesvenner skulle få en personlig hilsen fra meg i sin dagbok, da jeg tar en liten pause… Det viste seg å være litt overmodig – jeg ’forbereder’ besøk fra min kjære elskede engelskmann, og det viser seg at jeg bruker tiden til alt annet enn å være ’sosial’ på nettet… Jeg ante ikke hvor mye tid som ville gå med til napping av hår, barbering, voksing osv osv osv *ler* Det er jo ikke småtteri som skal være shinet opp når elsklingen kommer *ss* Derfor har jeg laget en ’felles melding’ til dere mine trofaste følgesvenner, og håper at dere kan tilgi meg det.

For å berolige de av dere som er redd for at det har skjedd noe, så kan jeg fortelle at det har det ikke. Jeg har rett og slett tatt meg ferie :o) Men det skal sies, at dersom jeg ikke hadde hatt ferie, så hadde jeg allikevel tatt meg en pause. Den siste tidens ’småkjekling’ her inne, som jeg selv også dessverre er blitt en del av, er noe jeg klarer meg veldig godt uten (minner meg om ungdomsskoletiden *grøss*) så jeg håper at når jeg kommer tilbake etter ferien så er dette et forbigått stadium *ss*

Til slutt vil jeg bare få takke hver og en av dere, og dette går direkte til akkurat DEG som leser det: TAKK for at du så trofast følger meg på min vei mot et slankere liv. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg, og du skulle bare vite hvor mye din støtte betyr for meg… Takk for at du er til ! ( Og når jeg er tilbake fra ferie, så håper jeg at jeg kan være den NasseNøff som du ble kjent med i begynnelsen…)

Ha det helt strålende, ta vare på deg selv, og stå på !

Stor klem fra NasseNøff
PS: Som forøvrig står på Sognsvann kl 18 i kveld for å gå tur, så for de som kan – kom da vel !??
❤️83,2 kg

Heisann!!!

Nå skal jeg begynne å straffe vekta mi fysisk når den ikke viser mindre vekt enn firrige gang, hi hi!!!

Har lånt meg en Orbitrek av ei vennine, så nå kan jeg trene på kveldene når jeg kommer hjem.

Ellers har jeg det så utrolig bra for tiden, og jeg synes faktisk jeg fortjener det!!!!

Håper alle sammen der ute har det bra!!!

Klem Måne
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Morgengry😌20. august 2002
Hei Måne.
Jeg synes du har hatt en flott vektnedgang, jeg. Forstår godt at du har det bra med deg selv, fortiden. Det er så godt å føle at man lykkes med noe.
Hva er en Orbitrek?

Hilsen Morgengry
❤️83,2 kg

Uff og uff!!!

Nå skal jeg virkelig ta meg sammen, dette går ikke lenger. Jeg står på steet hvil og har gjordt det en stund nå, men på en annen side har jeg spist hva jeg vil uten å tenke over ha det er jeg trykker i meg!!!

Ny dag og nye muligheter, 2 kg på 13 dager???? Klarer det, ikke sant????

Klem Måne
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😃18. august 2002
Hei hei Månestrålen vår ! Godt å se at du fremdeles er med oss *ss* Ikke fortvil ang vekta - kanskje den som min har godt av å bli forvist inn i et skap og være der en stund og tenke seg om. Og så kanskje den slipper ut igjen når den har bestemt seg for å være snill *ler*

2 kg på 13 dager er fullt mulig det. Drikk masse vann - det hjelper !

Håper du fremdeles er like forelsket og lykkelig ! Selv venter jeg nå på at min elskede skal komme - i dag er det nøyaktig en uke og 4 dager igjen ! Eller 11 dager da...*ss* Gleder meg vilt og hemningsløst - virkelig !

Vi snakkes Måne !

Klem fra NasseNøff
c.AuthorAlias Helena😀17. august 2002
Er du missunelig på meg??? Det var hyggelig!! Jeg nærmer meg 70 nå ja.... håper at 7 tallet viser seg i morgen!!! Men se på deg da!! Du har jo gått ned nesten 20 kg!!!! Applaus for det!!
Klem Helena
c.AuthorAlias Monica12317. august 2002
Du får se det positive i det at du står på stedet hvil som du sier; du går allefall ikke opp. Noen innskjerpingsdager pleier å gjøre monn. Da går vekta ned samtidig som man føler at man behersker dette slankegreiene - det synes allefall jeg.
2 kg på 13 dager høres mye ut, men det er jo lov å prøve! Lykke til.
❤️83,6 kg

Lenge siden sist!!!

Har vært mye ute og reis, og nå har jeg også begynt i ny jobb!!!

Må innrømme at jeg ikke har veid meg i dag, grunnen er at jeg har mensen og da er det så deprimerende å veie seg.

Nå skal jeg rundt til folk å skrive kommentarer, lette litt på den dårlige samvittigheten min.

Klem Måne
❤️83,6 kg

Bare raskt innom!!

Kom hjem i går kveld og nå sitter jeg og venter på flybussen..... viktig å ikke være for lenge på et sted, he he!!

Vil bare takke alle som har vært innom meg å skrevet kommentarer, jeg skal bli flinkere til å skrive kommentarer til andr når jeg kommer tilbake.

Klem Måne
❤️83,6 kg

Hei og hopp alle sammen!!!

Nå har mannen i mitt liv reist fra meg igjen :(
Men det er sånn som skjer, går ut fra han kommer tilbake. Er bare 9-10 dager til jeg ser han igjen, jeg gleder meg allerede!!!

Jeg har også fått meg lange negler, sånn som er støpt på. Det kan annbefales, skikkelig stilig.

Vekta går nedover igjen!! Må innrømme at jeg var litt lei av å stå på stedet hvil!!!

Håper alle har en fortreffelig dag!!!

Klem Måne
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trulte1. august 2002
Ååå negler er stiiiilig.
Kanskje var det det jeg skulle spandere på meg selv ved neste jubileums sjanse ?? Problemet mitt er pC'en....jeg hadde en periode der jeg gikk og støpte negler men jeg fikk dem aldri lange nok...men de var mer enn lange nok til å kiiiiile seg fast i tastaturet. Da hadde jeg enda flere merkelige skrivefeil enn jeg har nå *ler*
Heldigvis er både negler og hår penere og bedre og sterkere med det kostholdet jeg har nå...så kanskje jeg kan oppleve å få EKTE lange negler også en gang ???

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias NasseNøff😄1. august 2002
Hei Månestrålen vår *s*
Må bare innom deg og si at jeg tror det er MANGE år siden sist noen kalte meg 'kul', så jeg må bare få si takk og takk *ler* Er glad jeg kan få andre til å le - det er den beste 'belønningen' jeg kan få - å gjøre andre glad *ss*

Kos deg videre Måne !

Klem fra NasseNøff
c.AuthorAlias Jojoen😃31. juli 2002
Hei igjen :-)
Gratulerer med nye negler og nedgang på vekta. Det er herlig når det løsner litt. Er litt grønn av misunnelse her når jeg ser den fine vekta di.. men du har fortjent hver eneste hekto ned. Du har stått på og vært veldig flink.

Stå på videre så ser du snart 70-tallet :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias nameit😀31. juli 2002
Hei du milde Måne!

Som du har gått ned i det siste! Blir nesten litt sjalu, jeg. *ler*. Vel, det kunne vel ha vært meg også, om jeg hadde vært utstyrt med litt mere viljestyrke til å styre unna de H.. fristelsene som stadig svirrer rundt meg. Og så jeg som var så flink da jeg var borte på ferie. Etter at jeg kom hjem, var jeg plutselig ikke så flink ...
Men det har iallfall du vært. Jogger og trener og står i.
Jeg tror nok kanskje jeg er litt misunnelig allikevel ... :-)

Ha en fin dag!

klem fra NameIt
c.AuthorAlias NasseNøff❤️30. juli 2002
Nettopp hatt mannen i ditt liv på besøk, nye negler har du fått og vekta fortsetter å gå nedover - livet smiler til Måne for tiden skjønner jeg *ss* Det er godt det - det gjør liksom alt ting så veldig mye enklere !
Nå kan du bare glede deg til neste gang du ser din kjære, og kose deg med vektnedgangen *s*
Påstøpte negler er innmari stilig, men jeg er av de som får lange naturlige negler, så det ville være bortkasta penger for meg å få støpt på noen. Jeg har alltid fått høre at "alle" misunner meg neglene mine, men selv har jeg aldri tenkt noe over det... Sånn er det vel - det man har tenker man ikke over, mens det man ikke har ønsker man seg over alt i verden. Ergo tenker jeg ikke over neglene mine, men ønsker meg derimot en slank kropp NÅ !! *ler*

Ha en flotters dag Måne !

Klem fra NasseNøff
c.AuthorAlias Blondie78😉30. juli 2002
Gratulerer med vektnedgang og nye negler! :)
Lykke til videre, tiden går nok fort til du ser drømme mannen din igjen!

Stå på! Klem Blondie
❤️84,3 kg

Får besøk i dag!!!

I dag kommer mannen i mitt liv på besøk til meg, han blir til i morgen og da reiser vi videre!!! Kjedelig at han har sommerjobb i en annen by!!! Men vi får ta alt det forsømte igjen til høsten, he he!!!

Klem Måne
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️26. juli 2002
*love is in the air* Så koselig at du får mannen i ditt liv på besøk i helgen da !! Jeg vet hvordan DET er iallfall, selv om det nå er to mnd siden sist jeg så mannen i MITT liv *snufs*

Kos deg masse med kjæresten, og vekta som bare suser nedover !! *ler*

Stor fredagsklem fra NasseNøff
❤️84,7 kg

Er så lei......

... av å være jente!! Kunne ikke mannfolk hatt mensen??? Var ikke noe bombe akkurat at jeg ikke har gått ned, vel egentlig har jeg nok gått ned for vekta mi øker alltid når jeg har mensen!!!!

Har vært hos mormor noen dager, så jeg har ikke vært inne her på en stund!!! Men det er jo sommer og da skal en reise bort litt ikke sant!!?

Til helga skal jeg få meg støpte negler, gleder meg virkelig!!!

I morgen er det oppdatering i konkuransen!!!

Klem Måne
❤️84,8 kg

Hei!!!

Har vært borte i bursdag, det er for så vidt kjekt, helt til en skal veie seg og en ikke har gått ned. Hadde jeg holdt meg hjemme disse dagene hadde jeg sikkert vært nede på 84.4 kg nå!!!! Får se det positive i det, jeg har ikke gått opp!!

Nå skal jeg inn å registrere vekta mi i konkuransen som på går!!

Ha en fortreffelig helg alle sammen!!!

Klem Måne
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica12319. juli 2002
Hei og takk for kommentar. Selvfølgelig er det kjent når det går rette veien. Jeg er inne i en god periode nå. Men vet at dårligere perioder kan komme, så dette nyter jeg. Du gjør det jo også bra.. Riktig flike er vi!!
❤️84,8 kg

Har litt problemer....

.... med å fatte at jeg faktisk er nede på 80-tallet. Hver dag må jeg opp å rette på vekta for det lurer seg inn et 9-tall på begynnelsen ikke et 8-tall. Jeg har liksom vært på 90-tallet så lenge, men nå har jeg kommet meg ned på 80-tallet og kan ikke fatte det. Men det er virkelig gøy å være her nede.

Har ikke vært å jogget i dag heller, har skikkelig vondt på innsiden av låret. Men det er jo bedre, gir det 2 dager til så er jeg nok fitt for fight igjen. I mellom tiden får jeg trene vekter, som kjent så øker forbrenningen når muskelmassen øker. Jeg går turer også, men bare på flat mark, for da gjør det ikke så vondt. Hvorfor skjer slike ting med en gang en her kommet i et godt gjennge???

Håper alle får en fin dag, jeg får besøk av mamma og mormor i dag. Jeg har innvitert de ut på middag, jeg sa selvfølgelig at de måtte betale, hi hi!!

Klem Måne
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😌17. juli 2002
Det må være en utrolig følelse når du har så mye som deg... å få den "sjokk"opplevelsen når du går på vekta og det er et 8 tall først og ikke 9!!! Ellers ønsker jeg deg en fortsatt fin slankedag og lykke til med veiing og konkurranse i morgen!!
c.AuthorAlias NasseNøff😊16. juli 2002
Hei på deg, og takk for hilsen ! *s*
Jeg lo godt da jeg leste om 'sjokkopplevelsen' din med de bildene *ler* Hva er det med bilder ?? Uff - det beste er å holde seg langt unna kamerane har jeg funnet ut... *ler*

Takk for tips ang speil. Det er sikkert lurt, men jeg har dessverre ikke mulighet til det. Har en liten leilighet og ingen steder å ha et sånt stort speil... Men det var et godt tips *s*

*ler* Skulle ønske det var meg som sleit med å skjønne at jeg var på 80-tallet... *s* Men - jeg kommer dit jeg også etterhvert. I mellomtiden er det jo morsomt og motiverende å se at andre har kommet seg dit !!

Hm... Rart det der med låret ditt... Høres jo faktisk ut som du har forstrukket en muskel eller noe, for man skal vel ikke ha såpass vondt i såpass lang tid pga jogging ? Håper det blir bedre raskt iallfall *s*

Kos deg på middag med mor og mormor *s* Artig vri det der- tror jeg skal teste ut den på noen jeg også *ler*

Klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Monica12316. juli 2002
Du har jo vært kjempeflink!! Det er rart det der når man endelig går ned i vekt. Man kan liksom ikke fatte at man faktisk har gått ned en vektklasse. Dessuten er det rart å forholde seg til sin nye kropp synes jeg. Jeg er så vant til å være god og rund at jeg fremdeles ser på meg slik, selv om jeg nå begynner å bli litt mindre rund. Folk kommenterer at jeg har blitt slankere, men jeg ser det ikke så godt selv. Du har det kanskje likedan?
c.AuthorAlias Jenta*S*😉16. juli 2002
Hei på deg og takk for kommentar! Koselig det! Neida,all motivasjon er ikke forsvunnet,dvs den er på vei tilbake nå! Jeg vil bli ferdig nå! Skjønner følelsen din av å være glad for å se 80 tallet,ja! Jeg var også lenge på 90 tallet,og det var deilig å se 80! Men jeg merker at det er på tide å gjøre seg ferdig med 80 tallet også nå,en gang for alle!!! Enig?!
Håper du snart er bedre i låret da! Men du er jo flink som klarer å komme deg ut på tur likevel da!
Stå på Måne! 70 tallet nærmer seg med stormskritt vet du!! *JIPPI*!!
Klem fra Jenta*S*
❤️85,1 kg

Hei og hopp alle sammen!!!

I dag våknet jeg og holdt på å dø............ jeg har så vondt på innsiden av låret. Det er faktisk så ille at jeg tror jeg har forstrukket noe, jeg trodde det var gangsperre, men ikke nå.

Skal ikke ut å jogge i dag, tar å går ned på treningssenteret senere, men da skal jeg trene med vekter ikke så mye kondisjon.

Noen som vet hvor det går ann å få tak i en billig ergometersykkel????

Håper alle har en fin dag!!!

Klem Måne
❤️85,4 kg

Opplysning!!!

Hvis noen lever i den troen at en bare må strekke ut fremsiden og baksiden av lårene og rompa når en har vært ute å jogget, kan jeg med dette avkrefte de ryktene. Jeg har så vondt på innsiden av lårene at dere vil ikke tro det!!!!

Når det gjelder denne joggingen min, så var jeg faktisk ute å jogget i dag også. Jeg blir rett og slett imponert av meg selv!!! I morgen skal jeg ned på trenings senteret å trene!!

Håper alle har hatt ei fin helg!!!

Klem Måne
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blondie78😉15. juli 2002
Så flink du er å jogge og trene... :)
Skulle ønske jeg var litt flinkere... I dag er det mandag, og det var skikkelig nedtur... Men jeg får vel bare stå på videre og håpe at vekta suser nedover igjen snart!
Kanskje vi når 70 tallet sammen!!!! Du er jo ikke så langt bak meg! Stå på, så tar du meg snart igjen!
❤️85,4 kg

Nytt og bedre liv!

Jeg har nå kommet meg over det værste sjokket etter bildene, men fy flate..............!

Traff en kammerat i går kveld når jeg gikk ned på treningssenteret for å trene i pur frustrasjon, han sa at det var lurt å drive noe fysist fortring om morningen før en spiser for da må kroppen tære på fett reservene. Det skal jeg nå prøve ut, har begynt i dag. Jeg har nå vært ute å gått 1,6 km og jogget tilbake. Og dette skjedde før klokka 10 en lørdagsmorgen.

Når det gjelder trenings frustrasjonen min i går så gikk den ut på følgende: 18 min rask gange på tredemølle, 6 min på sykkel, 18 min på trappemasakin, 40 min på tredemølle vekselvis rask gange og jogging. Tror det var bedre enn å sette seg ned å trøste spise.

Milde himmel, for noen bilder!!!! Tror aldri jeg helt kommer til å komme over dem.

God helg alle sammen!!!

Klem Måne
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blondie78😄13. juli 2002
Så flink du har vært som greide å trene før frokost! Også på en lørdags morgen i tillegg...
Det står det respekt av!
Jeg fungerer ikke før jeg har fått i meg en matbit, så jeg kommer nok aldri til å greie å trene så tidlig på morgenen..
(Er lat når det gjelder trening resten av dagen også..hadde nesten glemt det..)

Stå på videre, så skal du se at du når målet ditt forterer enn du aner!
c.AuthorAlias Jojoen😉13. juli 2002
Hei igjen :-)
De bildene kan da vel ikke ha vært så fæle, du var da ikke såå stor.. Men jeg skjønner det jo. Det er så rart, for det man ser i speilet blir jo helt annerledes på bilder. Og jeg tror på bildene. Det er jo slik andre ser oss. Jeg fikk også sjokk da jeg fikk se noen tjuvknipsede bilder fra mars :-( Jeg ble hysterisk og kvalm, huff.. Men det er heldigvis ganske mange kilo siden nå.

Gratulerer med fin nedgang. Og fortsatt lykke til.

Klem fra Jojoen
Bilde
❤️85,6 kg

Jeg er dypt sjokkert, for å si det mildt!!

Vekta er den samme, men det er jo av og til sånn at den stopper opp. Men det er ikke grunnen til at jeg er sjokkert. Grunnen til det er bilder jeg har fremkallet, som er fra april. Fy faen, hvor jævlig går det ann å se ut. Valkene tyter ut over alt!!! Fatter ikke at jeg ikke så hvor jævlig jeg så ut!! Det er ca 8-9 kg siden nå, men jeg er skremt for å si det mildt!!! Aldri mer over 90 kg!!!! Fy flate!!! Jeg gremmes over meg selv!!!

Skal henge opp bilder på kjøleskapet og ellers i leiligheten, sånn i tilfelle jeg skulle få lyst på mat!!!

Sjokkerte klemmer fra Måne!!
❤️85,6 kg

Hei og hopp!!!

Må innrømme at jeg ikke har veid meg, men jeg skal gjøre det i morgen!!! Satser bare på at vekta har holdt seg!!!

Det er veldig dyrt å være forelsket når han du er forelsket for tiden har jobb i en annen by!!! Ca 1200,- i måneden dyrt er det faktisk!!! Ja, jeg har fått regninga på mobiltelefonen!!! Men jeg er fortsatt forelsket!!

Slankingen går det greit med, har ikke veiet meg, men jeg håper på det beste!!!

Klem Måne
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️12. juli 2002
Hei på deg Månestrålen vår *s* Like lykkelig forelsket skjønner jeg - det er godt å høre !! *s* Vekta har nok ikke bare holdt seg, men sikkert også gått ned tenker jeg !

Jepp - 'avstandsforhold' er relativt dyrt. Min kjære bor ikke bare i en annen by, men et annet land, så jeg skjønner hva du mener. Nå er det heldigvis ikke altfor dyrt å ringe dit, men tlfregningene har helt klart tatt seg opp siden vi traff hverandre *ler*

Kos deg videre med forelskelsen din du Måne - dette fortjener du !!

Fredagsklem fra NasseNøff
c.AuthorAlias Helena😊12. juli 2002
Du er heldig som er forelsket!!!! Det er så koselig, da
gjør det ingenting om tlfregninga blir litt høy!! Lykke
til med veiinga i dag!!!

Helena
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.