← Alle dagbøker
diarist.Alias

Lynx

50 år187 cm31 innlegg 2001 0 følgere

Start120,0 kg
Sist112,3 kg
Endring−7,7 kg
BMI nå32,1
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. juni 200130. oktober 2001
112,3 kg

Jjjaaadah!

Måtte jo gå litt OPP når jeg kom HJEM av alle dumme ting. Kanskje norsk mat er litt for energi rik i forhold til Amerikanske burgere og feite pom fries..

Jeg vet jeg veide meg korrekt også.. Who knows. Antagligvis med vannmengden å gjøre. Uansett. 1 KG gjør ingen utslag hverken den ene eller andre veien så nok med det.

Slankehumøret er som vanlig på bunn. Har ikke ork eller lyst men lyst til å være slank har jeg. He he. Men.. man må vel svi litt før man får belønning for det.. Sånn er det med alt i livet ser det ut til. Hvilken luring fant ut at det skulle være slik? :)

Vel vel. nytt pågangsmot ( liksom ) og ny uke neste uke..
111,5 kg

Så rart!!

Nå har jeg hatt en 3 måneders pause fra alt som heter slanking egentlig. Spist uten å ta mye hensyn til kalorier eller mengder. Kost meg egentlig. Først på ferie. Så en kvikk slanking en månede for å ta av en to tre kilo. Så en ferie i 3 uker igjen. Nå er jeg hjemme og gjett om jeg var redd for å hoppe på vekten etter en månde med burgere og cola. MEN!!! SUPRISE! jeg veide det samme som da jeg dro! 111.5 kg. Slikt hjelper jo faktisk på den ikke eksisterende motivasjonen da. :)
Nå skal jeg komme over jetlaggen og så begynner jeg på den igjen en eller annen mandag. Skal også se om jeg får økt treningsdosen littegrann. Trenger å bygge noen muskler under nå slapp hud. *sukk*.

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH28. oktober 2001
Hei Lynx!

Takk for en koselig prat i går! Kjempe koselig! Godt og se deg tilbake her igjen! Det er jo ikke alt for mange gutter her så det er veldig kos at du er her!

Kjempe fint at ikke vekten har rikket på seg noe nå mens du har vært borte! Håper du finner igjen motivasjonen!

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias Minelli27. oktober 2001
Hei på deg, Lynx!

Velkommen i gang igjen! Selvfølgelig skal du ikke starte en hvilken som helst mandag. Hopp i det med en gang og start i løpet av den første uka nå! Ingen vits i å starte akkurat på en mandag, vel?

Kom igjen nå! 10 kilo ned før jul???

Klem fra Minelli
111,5 kg

Jepp - Suspition is correct

Grunnen til at det er få poster og skjeldent noe nytt er rett og slett fordi det ikke skjer noe på slankefronten. September skulle være en 5 kg ned månede. Det ble den ikke. Årsak? Mange. Andre ting og tanker tok over og det ble rett og slett ikke noe fokus på slankingen. Dette betyr ikke at jeg har gitt opp, men jeg er på "hold" akkurat nå. Kommende månde skal jeg på 3 ukers ferie til USA. Tror neppe jeg gidder å telle kalorier da heller. Mao så kommer det nok til blir bra kjedelig å lese dagboken min :) MEN! Mere kommer i November håper jeg :)Da er jeg nok igang igjen!.

Utover det vil jeg henge rundt litt av og til. Man får jo venner her inne også over tid og stunder. Så tvi tvi alle sammen og stå på :)

- Lynx
(lodjur.. ) :)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*15. oktober 2001
Hei på deg!
Skulle egentlig bare spørre deg om å bli med på en ny konkurranse -5 jeg da:0)...men så ser jeg jo at du er i USA.Håper du koser deg! Og at du heller blir med på neste konkurranse:0)
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Louise1. oktober 2001
heihei Lynx

Takk for kommentaren, det er så hyggelig å få snakket med folk som også slanker seg:)
Jeg får nytt mot hver gang jeg går inn på denne siden:) Det ser no ut til å gå bra med deg, men ikke knask i deg all slags mye rart i USA, hvis du holder deg unna det så gjør det jo ingenting om du er på "hold" i noen uker:)
Kos deg!

Klem fra Michelle
c.AuthorAlias minelli30. september 2001
Hei, hej, lilla lodjur!

Måtte bare en liten tur innom dagboka di! Så jo at vekta hadde gått litt ned. Må selv innrømme at jeg gruer meg skikkelig til å gå på vekta i morgen...

November? Det er jo lenge til det da...Du trenger jo ikke vente helt til det med å slanke videre! Spis vanlig og kutt ut all godis, så skal du se at vekta kanskje går sakte ned av seg selv!

Ha en god søndagskveld!

Klem fra Minelli...som har verdens svarteste samvittighet etter denne helgen...
111,9 kg

Fa**** å da...

Skulle jo ikke gå OPP med nesten en kilo da!!! Hva er det som har skjedd nå da?? ( Sorry jenter - Jeg kan ikke skylde på den der månedsgreia :) Ikke spiste jeg en hel masse rart i går og jeg trente, drakk masse vann etc etc etc.. Buu huuu! Nå ligger jeg jommen meg dårlig an :-|
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH19. september 2001
Baklengsslanking ja, du er ikke alene om det jeg er vist med på den jeg også! Men nå skal vi være flinke Lynx så slår vi rotta av dem alle sammen!

Ha en kjempe fin dag!

Klem RH
c.AuthorAlias pelikan19. september 2001
Kanskje du har mansen? ;o)

Hvis du vet at du har levd sunt og greit, skal du bare ta det med ro: Vektnedgang skjer jo som kjent i trappetrinn, og denne ukens sunne innsats blir kanskje belønnet i neste uke. At vekta av og til varierer med opptil en kilo, er jo helt naturlig og der går over igjen. Kanskje du har spist saltholdig mat uten å tenke over det?

Stå på - og fortsett å drikke vann (skvulpe, skvulpe).

Hilsen fra pelikan
c.AuthorAlias Minelli19. september 2001
Hei Lynx!

Driver du med baklengsslanking eller? Siden du trente i går, så kanskje du fikk litt mer muskler? Det veier jo mer enn fett, men tar mye mindre plass! Eller kanskje du bare har litt mer vann i kroppen i dag. Sats på det du!

Minelli
111,1 kg

- 0.4 i konkuransen!!

Hvordan ligger jeg an da tro?.. Hm.

Uansett. Neste mål må jo være 99.9.. Og deretter 88.8. Gøy med sånne tall
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias knotten18. september 2001
- 400 gram ! du blir en hard konkurrent i -5 konkurransen. Lykketil videre!
c.AuthorAlias Minelli18. september 2001
Hei Lynx!

Litt tidlig ute i dag...det er bare tirsdag enda, da! Skal nok klare 400 gram jeg også...

Morsomt å ha med en mann i konkurransen også!

Minelli
c.AuthorAlias Amorica18. september 2001
Heisann!

Godt at vi fikk med oss en mann også i denne konk! :))

Du leder ihvertfall over meg! Jeg har bare minus 100gram til nå jeg da...*sukk*

Stå på videre! I morgen viser vekta 110 og et eller annet tenker jeg! :))

Ha en fin kveld!

Hilsen fra amor:)
c.AuthorAlias RH18. september 2001
Hei på deg Lynx!

ser du ligger en dag forran oss andre her, hi hi

Men du har jo klart det veldig bra fra i går til i dag! Krysser fingrene for at du klarer 110, ett eller annet i morgen!

hi hi venner med vekten igjen ser jeg!

Klem RH
111,5 kg

-5 kg?

Okei.. Ser ut som om alle damene har tatt utfordringen fra hvem-det-nå-en-er med å gå ned 5 kg først.. Så jeg henger meg på for å vise at vi gubbene ikke er noe dårligere. Skal slå dere alle sammen!!! SÅ DET SÅ! :)

Gjett om jeg ikke kommer til å måtte svelge de ordene om en par ukers tid da. :P
Men uansett.. Dagens vekt pekte på 111.5. For å gå ned 5 kg må jeg med andre ord nå 106.5.... Det høres mye ut dere.. :| *gulp*. uansett. Håper du ser den og at det er godkjent startpunkt. Håper jeg ikke er for sent ute! :)
Lykke til alle sammen!
111,5 kg

Rolling rolling...

Kanskje snøballen skyter fart igjen? :) 200 ned igjen. Det føles jo så seint men... disse 100 grammene blir fot en halv kilo.. Og halve kiloer er jo en del det også :) Jeg tror jeg har kommet inn i den fasen som er litt vanskligere. I stede for å spise lite og være flink, så ligger jeg heller og vaker på "nullpunktet".. Dvs lever livet og spiser godt i den viten at jeg ikke går opp ( ellers ville jeg sett det på vekta.. ).. Men jeg går ikke ned heller. Bare litt. Kanskje jeg skulle ta et kraft tak og dra til litt igjen. Hadde vært deilig å kunne si at jeg hadde nådd ti kilo merket... Veldig artig. 10 kg er en del.. Ja søren heller. Bare så synd at jeg har vært meeeega slem i dag og storspist!! Lørdagskos av dimmensjoner. Spiste en masse kylling og fries. 2 sjokolader og en liten pose chips. 2 rundstykker etc etc. Heldigvis drakk jeg bare vann.. Hvor mange kalorier er det da tro?.. Fries sa 170 pr 100 gram.. Det var ca 400 gram jeg spiste.. det blir jo fort noe. En halv kylling... Ikke sååå ille.. Sjokolade. Hvor mange cal har en king size Japp?... Heh.. *nervøs*. Huff nei jeg må ta meg sammen. Vann og brød! Vann og brød!

Ja nå driver jeg å kakler i alle fall. Vi snakkes vel senere dere. :) God helg og masse slankehilsener!

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH15. september 2001
Hei Lynx!

Syntes du er flink som holder ut jeg, selv om det blir endel utskeielser. Men kan du ikke være kjempe flink i ukedagene og heller skeie ut en dag i helgen? Da kan du virkelig klare dette! Det er bare ett lite tips da! Ha iallefall en koselig lørdagskveld!

Klem RH
111,7 kg

100 gram. Oi oi oi

Ja nå raaaaaaser det nedover igjen ja!! hehe :) Neida.. Det gjør nok ikke det. Men kanskje jeg kan henge meg på denne 5 kg konkuransen noen av dere har kastet dere på. Seff så vil jeg jo ende som taper der, for motivasjonen min er på bunn. Men jeg skal *prøøøøve* å komme i gang igjen. Har endå alt for mye mage her, selv om den har endret utseende den også. Vi menn får jo alt rundt livet.. :)

Uansett.. Stå på alle sammen. Flott å lese at alle klarer seg så bra. Jeg får prøve å komme i gang igjen nå snart. :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli14. september 2001
Hei Lynx!

Har du gitt vekta di en klem eller??? 2 klemmer gir kanskje 200 gram ned? Nei, skal ikke tulle! 100 gram ned er jo også ned, og det betyr at det er rom for å gå ned ytterligere!

Kom igjen nå Lynx, meld deg på -5-konkurransen om du ikke har gjort det ennå! Og ikke ha den innstillingen at du skal tape da!

Ønsker deg en god helg!

kLEM FRA Minelli
c.AuthorAlias RH14. september 2001
Hei på deg Lynx!

Mandag er dagen konkurransen starter, jeg kommer til og ha en oppdatering i dagboken min en gang i uken slik at vi får en oversikt over hvordan det går! Så i helgen må du bare hente masse motivasjon slik at du er klar for mandagen! Sender deg masse motivasjon!

Gratulerer med 100 gram ned! Jeg syntes du er flink jeg! Selv om motivasjonen ikke er helt på topp så gir du deg ikke og det står det masse respekt av!

Ha en strålende slankedag og helg Lynx!

Masse motivasjons klemmer fra RH
111,8 kg

Blææææææ

''Nuff said...

Dumme vekt *sparker den* som ikke vil vise mindre...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH13. september 2001
Neimen Lynx da! Du skulle være snill mot vekten! Ellers er den ikke snill mot deg husker du???

Stå på nå Lynx! Sender over masse motivasjon! Ta i mot!

Klem RH
111,8 kg

100 gram.... woo woo ( falsk entusiasme )

Ser ut til at det går trått.. Ikke rart. Jeg er dritlei av slanking også. Motivasjonen sjangler, og jeg har begynt med unskyldninger igjen. "Bare i dag". "En til gjør ikke noe". "Ja nå kan jeg jo likegodt spise mye da jeg allerede har ødelagt dagen".. Sånt funker ikke..

Og for en happening i går da! Så tragisk å se de to World trade center tårnene falle. Huff det var et sjokk. Trodde ikke det jeg så med en gang - Det gikk liksom ikke opp for meg på en stund. Sitter enda å gaper litt. Man tror terror bare er noe som skjer alle andre steder, men der kan man være på ferie eller jobb eller hvem vet.. Og vips.. Ferdig. :(

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli12. september 2001
Hei Lynx!

Du kan jo ikke gi opp nå! Du har jo faktisk gått ned mye allerede, så du har jo bevist at du klarer det! Slutt med de unnskyldningene. Istedenfor å begynne så hardt igjen, kanskje du skal ta det litt gradvis...sånn at du nesten ikke merker at du slanker deg? Kan jo begynne med å kutte ned på godis, spise LITT sunnere og litt mindre mat. Deretter trene litt, og deretter kombinere alt sammen. Det var sånn jeg begynte. Etterhvert går alt av seg selv. Selv om jeg skal innrømme at jeg er skikkelig lei innimellom! Da hjelper det faktisk å være her og lese dagbøker eller chatte litt, så pleier motivasjonen å øke igjen!

Kom igjen nå! Står du på nå, så er du under 110 før september er omme!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias RH12. september 2001
Huff a meg da! Her var det ikke mye motivasjon i dag! Lei av slankingen, men se da du har jo klart og gå ned 8 kilo! Det er jo bare mega bra! Bit tenna sammen nå og kjemp videre! Dette klarer du! Tenk på hvorfor du slanker deg og hva hensikten er egentlig? Jo det har vel noe med at du vil føle deg mer vel? Ikke gi opp Lynx! Dette klarer du!

Tragisk dette som har skjedd i USA, vi får sende noen varme tanker til de rammede!

Ha en strålende slanke dag!

Masse stå på klemmer fra RH
111,9 kg

Jeg så deg nok mr 111!!!!! Du slipper ikke unna!

Jepp! I dag hoppet jeg på vekten og etter å ha lurt litt på hva den skulle vise i dag ( de er utspekulerte med å holde deg på pinebenken ikke sant?), så bestemte den seg for å peke på 111.8 i dag.

*mild jubel*
Endelig borte med 112. Så hoppet jeg i dusjen og tenkte.. Hm.. la meg prøve igjen. Og da viste den 112.0. GRRRR. Men i alle fall skallet av noen hundre gram over natten. Mål er 111.0 før uka er omme. Da skal jeg klare 110 før månden er slutt. Gud det har vært en lang vei men det skal bli deeeeeeeeilig!

Ellers så er det plagsomt med noen gamle og nye bukser. Funnet ut at det er bedre å kjøpe seg nye belter fremfor nye bukser. Noen slarker. Andre sitter fint. pussig.. :-7

Ellers håper jeg alle har det bra, og takk for evnt. Hilsner i boka mi :) Alltid så hyggelig å få en beskjed eller 3 :)
(p.s - Var så lei av å se 112, så jeg satt 111.9 som vekt i dag.. he he he.. :)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH10. september 2001
God morgen Lynx!

Gjort deg til kamerat med vekten i dag ser jeg! JIPPI! Ser du det lønner seg og være på godsnakk med den skjønner du!

Syntes det er mest riktig og sette 111,8 kg på vekten din i dag jeg. Man skal veie seg etter en dotur om morningen og ikke etter en dusj! Det er iallefall da den viser mest riktig!

Håper du får en strålende dag i dag! Og stå på nå så klarer du neste mål før uken er omme!

Masse klemmer fra RH
c.AuthorAlias Blomsten10. september 2001
Hei Lynx og god morgen :))

Ja, se det.Gratulerer :)) Hvis buksene sitter for løst, så er det såååÅÅåå bra *S*. Er bare så super-innamari-deilig-fantastisk-vidunderlig når klærne begynner å føles bedre på kroppen!!!!
Kjempebra..*s*. Så nå når du målet før du aner ordet av det. 110 altså. Ja, for som du sier, full skjerpings og så er det 110 innen uken: Dessuten...så har du jo allerede lagt av deg den super-gigantiske-mega-tobleronen du har spist og den utskeielsen du hadde for noen dager siden.
Og da....da gjør du som du skal gjøre du. Fest og hverdag!! Kjempbra igjen, stå på..og ha en vidunderlig uke Lynx

Hilsen meg
Blomsten......som også har hatt en utskeielse, 2 for å være ærlig, men som nå er der jeg skal være igjen...*S*
112,1 kg

Grrr....

Nå SKAL jeg under dumme 112 snart!!! Jeg har ligget der i en evighet nå. Min skyld. I know. Jeg har vært slapp og lat og ikke fulgt en streng diett. Men kommende uke så skal den bort. jeg er driiiiit lei av å se to tallet. 111 here i come!

Ellers skjer det ikke så mye. Skriver ikke så ofte fordi det rett og slett ikke går nedover noe særlig :( Men sjerpings igjen nå. Lover!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli9. september 2001
Hei Lynx!

Det er jo bare 200 gram (eller 101 faktisk...) til du er på 111. Med bare ørliten skjerpings skulle det jo gå relativt raskt, og med full skjerpings, så kanskje du til og med ser 110 før uka er omme!

Trå til, Lynx! Du har jo bevist at du har klart det tidligere, så det er bare å fortsette med gode spisevaner og trening!

...så blir du slank til du (kanskje) skal til USA, vet du!

Ønsker deg en fiiiiiiin slankeuke!

Klem, Minelli
c.AuthorAlias RH9. september 2001
Hei Lynx!

Vi alle står stille innimellom og jeg er sikker på at hvis du blir litt streng mot deg selv igjen så ser du det veldig fort! Det er jo bare 200 gram igjen så klare du det! Og da kommer motivasjonen med ett litte dytt også! Så bare stå på masse så klarer du det!

klem RH
112,2 kg

Nedover igjen!

Hui å det går! Synes jeg spiser alt for mye og ikke passe godt nok på jeg, men vekta går ned den :) Kiloene som var der når jeg kom hjem fra syden er nå borte igjen. OG JEG HAR SPIST EN KING KONG TOMBLERONE !!! MUHAHAHA ( den var jaggu knask den etter månder uten snop :)

Målet er som sagt 110. Det må jeg da klare. Men hovmod står for fall. Må ikke glemme å jobbe jevt å trutt og holde seg til programmet. Jeg har blitt slappere i det siste. Spist "En ekstra brødskive" og slikt.. Når man gjør det hver dag skal man passe litt på, men vekta gikk nå ned i alle fall uansett.

Utover det ønsker jeg alle en flott slankeuke! Stå på!

Hilsen en lettere Lynx!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias modah9. september 2001
Hei igjen!

Måtte bare stikke i stad jeg,hentet en full jente gitt.Håper det blir bedre etter hvert for deg,men prøv den vi prata på om å holde seg vekk litt,kan hende det hjelper.Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for deg at det blir bedre snart!!

Masse tanker og klemmer fra modah
c.AuthorAlias Blomsten5. september 2001
Hei Lynx *S*

Så var den utskeielsen borte mhp kiloer..og bare gode minner er igjen fra ferien!! Kjempebra!! *S*
Så nå er det bare det neste delmålet på 110 kg som lokker her. Og det..det tror jeg du klarer med glans :))
Du..apropos vektnedgang: Ser du jobber jevnt og trutt med 10 kg vektene. Ganske tungt. Er det mange øvelser du gjør? Mage/armer, lår, rygg??

Hilsen meg
Blomsten........som håper de 2 kg er borte i løpet av 2 uker jeg for da er du 10 kg, 20 margarinpakker lettere og har mere muskler siden du har begynt med trening *S*
c.AuthorAlias modah4. september 2001
Heisann!

Så fint det går med deg da,dette er jo kjempebra det,med ferie og alt!
Håper du hadde en fin sydentur og den tombleronen missunner jeg deg*s*
stå på videre,snart er du på 110!

Lykke til!!

Klem fra modah
c.AuthorAlias RH4. september 2001
Hei Lynx!

Velkommen tilbake! Kjempe bra at du allerede har klart og bli kvitt feriefettet! Det var nok godt og bare frotse i seg tenker jeg! Håper alt er bedre med deg nå iallefall etter ferien!

Ha en super dag i dag!

Klem RH
112,8 kg

Tilbake til hverdagen

Jepp. Nå er ferien over og hverdagen er tilbake. Det betyr at det blir litt lettere å holde styr på måltider, rutiner etc. Frokosten består som vanelig av en dyp skål med havregryn og lett melk. Lunch er 1 - 1.5 skiver med grovt brød og salami. Middagen varierer litt men består som oftest av et rundstykke med pålegg eller en ny skål med havregryn. Jeg har også begynt å trene regelmessig med vektene jeg kjøpte. Vet ikke hvor mye som skal til for å få en god work out men noe er bedre en ingenting. Gjør mest øvelser for bryst og armer foreløpig, og følger noen programmer jeg har funnet fra proffe råd på nettet. Får håpe at det virker da :) Jeg er enda litt usikker på kalori inntak vs vekt tap og om tap av muskelmasse i forhold til "fleske" så de som har masse innsikt på dette må gjerne ta kontakt. Ikke at jeg er bekymret men skal man gå ned kan man gjøre det ordentlig med en gang!
Vet ikke hvor mye jeg ligger på. Setter meg grenser på ca 2000 - 2500 kcal pr dag, som er ca halvparten av hva en mann på min størrelse forbruker pr dag. ( Hadde jeg vært aktiv hadde jeg brent av nærmerer 6000 kcal pr dag i følge en artikkel jeg leste... )

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten3. september 2001
Hei Lynx..

Tidlig på'en etter ferien skjønner jeg. Du har jo allerede rukket å skrive innlegg her inne, kommentarer og trent litt i tillegg til å kommet deg på jobb igjen :))

..og matinntaket ser jo ut til å fungere helt utmerket det, siden du går ned en halv til 1 kg i uken. Vi vil jo gjerne at det skal gå hurtigere, men *S'.så lenge vi holder ut så kommer det til å gå nedover jevnt og trutt. Ikke for det. Dere som menn, dere er heldige og taper mere enn oss på samme kosthold, selv om det er tilpasset et kaloriinntak for menn!!!
Grr..er litt irritert på det ser du..*ler godt*

Uansett..ha en super dag..og *S*

Hilsen meg
Blomsten...som nå skal henge opp litt tøy her...er mellom oppdrag..og da..da blir man automatisk husmor igjen..*ler*
112,8 kg

September.. Nye mål og nye dager.

Så var september her da. Man starter på en ny månede og skal trå til igjen. Når jeg tenker tilbake på starten av denne kuren så føles det veldig lenge siden. Mange mange dager og uker siden jeg startet den "lange veien" nedover i vekt. Det har vel gått sånn "passe bra" antar jeg. Jeg har tatt av ca 7-8 kg i løpet av de måndene. Det kunne gått fortere - Det er jeg klar over, men jeg driver ikke å piner meg selv. I tillegg så prøver jeg også å endre hele livsstilen fremfor bare å ta hurtigtoget ned i vekt og *så* begynne med endringene. Det går i alle fall rett vei, selv om jeg har slitt mye nå i det siste med å nå 110. De siste kiloene vil liksom ikke av, og kanskje det er fordi jeg er så nærme det målet at jeg ikke gir 100 %. "Det er jo så nærme liksom". Men det blir jo en skummel tanke da. Kiloene fra ferien er også for det meste tatt av allerede. Men jeg må ha noen flere dager før jeg stoler på den målingen. Vekt hopper litt opp og ned av og til.

Målet for September setter jeg til realistisk å komme under 110. *DET* skulle jeg da helt klart klare. Det er et utrolig lavmål, men det er et greit punkt synes jeg. Blir glad om jeg krabber ned mot 108 - 106. Men regner ikke med det.

Nå er det tilbake på jobb igjen en månedes tid, før det igjen er ferie. Huff.. blir fælt å begynne å jobbe igjen. *rister på hodet*. Men det må jo til. Ja ja :) Ellers prøver jeg å aktivisere meg selv på andre måter nå med å finne nye hobbyer og ting å finne på i fritiden. Noen som har noen forslag? ( ikke si trenings studio da ;)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blomsten2. september 2001
Hei Lynx og velkommen tilbake fra ferie!

Hyggelig å se deg igjen etter noen dager som du har vært på ferie. :o)))

Hobby ja. Har ingen gode forslag jeg. Hmm..burde vel kan hende hatt mange, men er så dårlig å finne på saker for min egen del og skal derfor ikke belemre andre med dårlige forslag annet enn disse..'ler godt':
Trening<--det gjør du jo allerede...10 kg vekter etc.
Kino/teater..<---hmm.....det er jo ikke hobbyer..det er bare noe man gjør i ny og ne det..
Hmmm.....kan hende.........nei..dette gir jeg opp!! Som sagt..sikkert mange andre som har gode forslag litt avhengig av hva du liker og ikke liker vet du.
Liker du å være ute? Liker du å bevege deg? Er du en samler? osv osv... *S'.
Skal bli moro å se hva du bestemmer deg for i alle fall !!

Ellers er det superflott å se at du har satt deg delmål..og da..da er det greiere å se fremover også! Ikke så langt ned skal vite. Dessuten så er det et stort kick å klare det innen tidsfristen. Det ga meg et stort incitament til å gå videre ja!!!.
Ja, for når det står litt stille som det gjør hos deg nå, så kan det jo være rimelig frustrerende.
Ikke gi deg da Lynx, og det gjør du jo ikke etter det siste innlegget, og da..da går det nedover rimelig raskt!! :)))..IGJEN!!..

Så du..kos deg i morgen, ha en kjempedag..og du.....unner deg, men misunner deg dine ferier....MMMm..det hadde vært deilig det ...og du..godt å se at du er i godt humør igjen. Ser ut til at du kan hende får kjæresten din litt på avstand..og det hjelper jo litt...selv om det sikkert er litt hardt ennå....

Uansett..ha en kjempedag i morgen og du..tusen takk for kommentar i dagboken min. Setter pris på det vet du :))

Hilsen meg
Blomsten..som nå skal ta turen innom rensekur-,baby-, GR- og GI-gjengen her inne.:*ler*
c.AuthorAlias Linn2. september 2001
Hei på deg! Ville bare si at du er kjempeflink! ikke så dumt å sette seg et mål man har store sjanser for å oppnå, da blir man ihvertfall ikke skuffet! Stå på videre mot nye mål!
Klem Linn
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.