← Alle dagbøker
diarist.Alias

Lykketrollet

49 år168 cm1 innlegg 2001 0 følgere

Start76,5 kg
Sist76,5 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå27,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
76,5 kg

Klar, ferdig, SLANK!

Det er vel egentlig ikke noe å vente på lenger....eller? Etter to barnefødsler er det noen kilo som ikke vil slippe taket helt.. Har greid å gå ned fra 78 kg til 76.5. Syns det så langt har gått greit. Jeg og sambo har meldt oss inn på SATS og skal trene der hvertfall 2 ganger per uke. Har lyst til å prøve 3, men vi får se om motivasjonen holder seg oppe....

Til sommeren skal vi gifte oss, og da SKAL jeg under 70 kilo!!! (70 er greit)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Emma6630. november 2001
Hei !
- og velkommen hit. Her har du funnet noen nyttige sider og mange medslankere som kan hjelpe deg med motivasjonen. Du er vel heller ikke alene om å sitte igjen med noen fastlåste kilo etter barnefødsler. Det lød velkjent ja ! Men å stå brud til sommeren må jo være perfekt motivasjon for å kvitte seg med overskuddet ? Lykke til i allefall.

Emma66
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.