Klar, ferdig, SLANK!
Det er vel egentlig ikke noe å vente på lenger....eller? Etter to barnefødsler er det noen kilo som ikke vil slippe taket helt.. Har greid å gå ned fra 78 kg til 76.5. Syns det så langt har gått greit. Jeg og sambo har meldt oss inn på SATS og skal trene der hvertfall 2 ganger per uke. Har lyst til å prøve 3, men vi får se om motivasjonen holder seg oppe....
Til sommeren skal vi gifte oss, og da SKAL jeg under 70 kilo!!! (70 er greit)
Til sommeren skal vi gifte oss, og da SKAL jeg under 70 kilo!!! (70 er greit)
- og velkommen hit. Her har du funnet noen nyttige sider og mange medslankere som kan hjelpe deg med motivasjonen. Du er vel heller ikke alene om å sitte igjen med noen fastlåste kilo etter barnefødsler. Det lød velkjent ja ! Men å stå brud til sommeren må jo være perfekt motivasjon for å kvitte seg med overskuddet ? Lykke til i allefall.
Emma66