← Alle dagbøker
diarist.Alias

Luz

53 år168 cm5 innlegg 2002 0 følgere

Start79,0 kg
Sist77,8 kg
Endring−1,2 kg
BMI nå27,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
4. februar 200213. juni 2002
77,8 kg

Omsider ned i vekt :-)

Etter at jeg begynte å kutte drastisk ned på brød-inntaket, så går vekten endelig rett vei - nedover :-) Hurra! Det går sakte, men så lenge det går nedover, så er jeg fornøyd. Trener fortsatt, og det er deilig å se at kroppen blir fastere. Ser bikinisesongen lyst i møte :-)
78,0 kg

Rare greier!

Snålt! I det siste har jeg kuttet ut selve slankingen. Tenker enda på hva jeg putter i munnen, men har spist både sjokolade og chips. Og så går jeg ned i vekt likevel :-) Bruker enda CLA. Kanskje det virkelig virker? Vel, jeg skal ikke klage!!

Det går sakte, men det går i det minste nedover :-)))
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tøysa12. mars 2002
Hei på deg!
heldiggris! Du er en av de heldige cla virker på tydeligvis.
kanskje jeg skal prøve en annen type og se.Det er jo mulig det virker da,,,,jeg får se.Lykke til videre..
78,6 kg

Rett vei :-)

Nå føler jeg omsider at det skjer noe. Har krympet en del i cm, men det er kjekt at det omsider viser på vekten også :-)Deilig å kunne veie seg om kvelden, og se at det står 78 komma noe. Tar fortsatt CLA, og hvem vet om det er det som hjelper eller ei - skade kan det i alle fall ikke gjøre :-)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"2. mars 2002
Ja, det er deilig når man selv ser at det skjer noe med vekt og cm.
Selv har jeg krympet ut av mine bukser. Kan dra av meg buksene med alle knappene kneppet, hehe. Sagging er tingen...

Jeg synes du har vært kjempeflink, jeg da.

Lykke til videre.

Klem, A_P
79,4 kg

Vekten står stille, men krymper i cm.!

Selv om vekten står nesten stille, så krymper jeg cm for cm! Kan det være CLA som hjelper, tross alt? Hadde vært litt kjekt om jeg også gikk ned i vekt, men så lenge jeg blir mindre omfangsrik, så er det jo det som teller :-)
79,0 kg

På rett vei :-)

Je har oppdaget "slankebrødet"! Det smaker godt, og jeg forblir mett i mange timer etter at jeg har spist. To små skiver til frokost og to til lunsj,og jeg har null behov for småspising.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.