← Alle dagbøker
Lula
55 år174 cm28 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start103,0 kg
Sist86,1 kg
Endring−16,9 kg
BMI nå28,4
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Den kuren her funker ihvertfall.
Det går jo nedover det her. Samtidig som jeg spiser og koser meg.. Nå har vi grillet to kvelder på rad. Har t.o.m hatt litt dressing på salaten samt en cognac til kaffen.
Når jeg kan leve et slik godt liv, og samtidig går nedover - er livet herlig!
Selvfølgelig har jeg lyst på brødskive, soft-is, poteter. Men, det er på en måte ikke verdt det. Når jeg ser hvor raskt resultatene kommer, foretrekker jeg å være dyktig til jeg skal til syden. Håper kanskje at 75 er tallet i slutten av august? Det er ihvertfall ikke uoppnåelig, hvis jeg er flink!
Ha en fin dag alle sammen!
Klem
fra
Lula
Vi start på`n igjen!
Heisann!
Ja nå er det forferdelig lenge siden jeg har skrevet noe her inne. Av den enkle grunn at jeg har ikke holdt på med slanking på mange måneder.. Jeg har dyrket kjærligheten og livet!:)
Men, nå var det en god stund siden jeg hadde vært på vekta. Og fant ut at jeg måtte ta en kontroll, da jeg hadde mine mistanker om at jeg hadde gått opp endel kg. Det stemte faktisk!!:( Hehe...
Så da var det ikke annet å gjøre enn å ta skjea i en annen hånd, og skippe karbohydratene igjen.
Heldigvis vet jeg hvordan det skal gjøres, så jeg går på med godt mot! Har bestemt meg for å være dyktig, og ta av 10 kg innen utgangen av juli... Da skal jeg igjen være fornøyd!
Selvfølgelig drømmer jeg om å kunne veie 64-65 kg, men jeg er faktisk ganske fornøyd med meg selv når jeg veier rundt 75-79 kg. Og kjærsten min elsker kroppen min t.o.m slik den er i dag, så da skal jeg ikke bli hysterisk. Jeg tar en dag av gangen, så får jeg se hvor det bærer!
Gleder meg til neste veiing!
Klem
Jeg lever fortsatt..
Jeg tenkte at selv om jeg ikke har slanket meg i det siste. Så har jeg faktisk vært veldig flink til å holde meg stabil.
Det krever faktisk sitt det også!
Men, nå er det ikke lenge før jeg skal prøve å slite av meg de siste 10 kg jeg lyster på å kvitte meg med.
Skal til syden med kjæresten min i august. Og da vil jeg gjerne ha en kropp jeg kan være stolt av.
Ikke det, for jeg er faktisk ganske fornøyd om dagen. Opplever at slik kroppen min er i dag, er levelig. Kjæresten min synes jeg er fin og klærne passer bra. Så de siste kg er vel egentlig bare en liten egotripp jeg har for meg. Uansett, så vet jeg hva som skal til, og regner med å komme igang i løpet av mars engang.
Hilsen
Lula
Ikke opp i julen ihvertfall..
Jeg hadde jo en drøm om å nå et mål før julaften. Det
klarte jeg ikke, men jeg synes faktisk at all nedgang
er god nedgang. Ihvertfall når det har skjedd i løpet
av julen.
Jeg har storkost meg i julen, og nyttårsaften var en
kjemperomantisk affære.. Så livet viser seg fra sin beste
side om dagen. Jeg bare nyter jeg...
Kos
fra
Lula
14. desember 2001
82,3 kgEndelig helg!
Idag er det endelig helg.. Noe jeg har ventet på lenge!
Ikveld skal jeg i bursdag, og gleder meg til å pynte meg og gjøre meg fiiin.
Skal bare kose meg hele helgen, og smaske masse på godgutten min!;)
Ønsker dere alle en fin helg!
Klem
fra
Lula
13. desember 2001
82,6 kgYippi!!
Her går det unna - Gunnar!!;)
Jeg kan ikke annet enn å være fornøyd jeg nå... Ser ut som jeg skulle kunne klare 79 tallet før jul?!?
Vel, det er kanskje å være litt optimist. Men, jeg er jo det uansett om dagen, så jeg velger å tro det er mulig.
Livet er herlig - og jeg nyyyyyter det i fulle drag!
Klem
fra
Lula
12. desember 2001
83,6 kgÅh...det er så deilig.
Når du står på vekta, og føler deg skikkelig tung... Du er redd du faktisk har gått opp i vekt.
Men så har du gått ned...!
Deilig!
Første gang jeg ser 83 tallet på noen år, og det er en
deilig følelse. Bare jeg kommer til 81 nå, da er det lettere overvekt. Og 75 da er det normal vekt.
Har en venninde som er like høy som meg, og veier 68 kg. Hun er kjempefin i kroppen. Men hun har litt smalere benbygning, så jeg legger på to kg. Jeg regner dermed med at 69-70 kg er passe for meg.
Klem
fra
en fornøyd
Lula
Nedover fortsatt...
Ikke så fort kanskje, men så absolutt den rette veien.
Passer meg for karbohydratene, og spiser stort sett kjøtt,
fisk og grønnsaker. Unner meg saus, og det funker jo rimelig
bra.
Har tatt meg et par øl og irish når jeg har vært ute, så uten de hadde jeg kanskje hatt raskere resultat?! Men, jeg er fornøyd med at det er nedgang.
Kjærligheten blomstrer...og jeg er fortsatt i syvende himmel!
Han er bare sååå nyyydelig!
Klem
fra
Lula
Vel...
Ikke så gæli vel? Jeg er fortsatt i syvende himmel..
Og derfor er jeg kun kjapt og greit innom å registrerer
vekta mi.
Dette tyder til å bli en fantastisk førjuls tid. Har fått
nissen på besøk allerede jeg.
Klem
fra
en
LYKKELIG
Lula
30. november 2001
85,1 kgBedre og bedre dag for dag.
Joda...livet er vidunderlig.
I am in love - og vekta går nedover.
Kan jeg ha det bedre enn jeg har det nå?? Nope!!
Ønsker dere alle en vidunderlig helg og kos
dere alle sammen!
Klem
fra
Lula
26. november 2001
86,3 kgJepp..det hjelper å være forelska!!
Joda..det har gått nedover igjen, og jeg
er storfornøyd.
Samtidig som jeg lurer på om jeg har møtt
mannen i mitt liv, for jeg er sååå forelska.
Det verste er at han er forelska i meg også.
Kjekk som et uvær, og med en personlighet som
får meg totalt mo i knærne! Er det virkelig
mulig, lurer nå jeg på.
Håper jeg får endel kg gratis med dette, matlysta
er ihvertfall vekk som dugg for solen!:)
Klem til dere alle!
22. november 2001
87,7 kgBack on track
Ja...her er det lenge siden jeg har vært.
I mellom tiden har jeg hatt en periode hvor jeg
har levd livets glade dager.. Følte tilslutt at
jeg hadde lagt på meg 10 kg, og turde ikke gå på
vekta.
Idag manna jeg meg opp, og ble positivt overrasket! Det
var ikke så ille som jeg hadde trodd. Og ved å bli flink
igjen nå - finne igjen spiriten - er jeg raskt nede på
der jeg var før utskeielsene...
Det er rart hvor psykisk ting er, jeg følte at klærne ikke
passet og at fettet hang igjen... Men så hadde jeg ikke
gått opp mer.
Selvbildet mitt går hånd i hånd med bevissthet rundt vekta!!
Vel, ny dag nye muligheter!!
Klem
fra
Lula
En trøtt Lula idag..
Hei!
Idag måtte jeg på jobb kl 0900, og holdt på å forsove meg. En kjapp tur på vekta viste ingen nedgang. Men jeg hadde ikkke vært på do på noen dager, så det har vel sin grunn?!
Ellers er jeg slapp og trøtt idag... Ble kjempedårlig i magen når jeg kom på jobb, så det ligger vel noe der?! Vel, jeg skal spise litt cottage cheese med kokt skinke og agurk nå. Så kanskje magen stabiliserer seg litt igjen.
Prøvde meg på chatten fra jobben igår, men da jeg måtte ta telefonen skar det seg fullstendig. Så jeg får heller prøve meg igjen ikveld, hjemmefra!:)
Ellers har jeg min 42-str bukse på idag, så jeg føler meg fin og fjong!
Ha en fin helg alle sammen!
Klem
fra
Lula
Trimmen er igang!
Hei og hå!
Idag har Lula vært på SATS og trent! Pust og pes!
Hehe...trente ben, rumpe og rygg! Her heldigvis ganske fast i fisken. Da vektøkningen og nedgangen har vært veldig jevnt fordelt på kroppen. Og siden jeg ikke har født noen barn, er magen ganske fast. Men, synes det henger litt for mye på ryggen, så den skal trenes fast og fin nå!:)
Egentlig var det ganske moro! Og siden det ligger rett ved siden av jobben, håper jeg det skal bli enkelt å gå enten før eller etter jobb.
Jeg har heldigvis mulighet til å trene på formiddagen, hvor det er lite folk. Og da føles det bedre å svette seg rød i toppen! Føles lettere å "ta den helt ut" da!
Ellers spiser jeg for lite!! Det er faktisk et problem jeg må begynne å ta tak i. Jeg vet at jeg bør spise mer, enda så utsetter jeg spisinga hele tiden. I dag f.eks. har jeg kun spist knaskegulerøtter.....
Dette er jeg litt bekymret over....! Men, når man ikke er sulten er det faktisk et ork å styre med mat! Kuren jeg følger tillater å spise så mye jeg vil, av den maten jeg kan spise. Så det har ingenting å si for vekttapet hvor mye/lite jeg spiser. Derfor er dette tåpelig av meg!!
Lover å jobbe med det fra i morgen, samt at jeg skal lage meg middag når jeg kommer hjem ikveld!!
Ellers var det hyggelig å se noen kommentarer i dagboka mi igjen, takk for at jeg får en ny sjanse.
Ha en vidunderlig dag, alle sammen!
Klem
fra
Lula
En stor dag!
Hei og hopp!
I dag er Lula veldig glad!!
Jeg fikk det for meg å prøve klær i skapet, som jeg har hatt som gulerot. Min LOGG-bukse fra Hennes & Mauritz i str 42.
Når jeg var på mitt tyngste fikk jeg ikke ene låret inn i benet på den, og i dag satt den som ett skudd!!!
Jeg bøyde og tøyde, satt meg ned på huk og den satt perfekt!!!
Da har jeg kommet langt!!
Så nå må jeg nok begynne å snuse på en ny garderobe. For det andre jeg har begynner å bli litt for løst i strikken... Et luksusproblem vil jeg kalle det!:)
Det er ubegripelig deilig når resultatene blir så håndfaste, og jeg ser det selv så tydelig.
Tenk når jeg har gått ned 10kg til?! Da bruker jeg vel str 38/40 da? Vel, den er kanskje litt stor i størrelsen den buksa, men hvem vet. Har en benbygning som er grov, men har lange ben som er slankere enn overkroppen. Så jeg bruker gjerne en størrelse på overkroppen.
Vel, en liten gladmelding fra meg i dag!
Klem
fra
Lula
Kjærligheten og livet, høres jo deilig ut. Synd at livet må være en evig slankekur, men det er jo deilig også. Kutte ut karbohydrater? Jeg har prøvd, men fikset det ikke. Hvordan gjør du det?
Lykke til!
Hilsen Lille Trille
Takk for chatten i går. :o)
Nå er det bare en vei og
det er ned over. Stå på så
forsvinner kiloene skal du
se. Her kan du få mye inspira-
sjon. Lykke til! Ha en fortsatt
fin dag!
Klem!