14 dager siden sist
Ja, ja, da er jeg her igjen. Jeg skrev i forrige innlegg at jeg skulle veie meg hver uke og skrive dagbok etter hver gang. Men, slik ble det ikke. Har jobbet så mye i det siste at jeg ikke har hatt tid, har nesten ikke hatt tid til å spise engang... Da jeg kom hjem fra jobb en dag (eller natt , rettere sagt) så kom jeg på at jeg hadde spist en brødskive og en Piano rislunsj gjennom hele dagen! Dette er ikke bra, så nå må jeg skjerpe meg! Jeg er fullt klar over at forbrenningen stopper opp hvis man ikke spiser, og da tar man ikke av seg kilo på samme måte, men man blir kjempesløv. Jeg var ganske sløv og utmattet på jobb sist uke, så nå spiser jeg litt oftere.
Skal prøve å få tid til å veie meg neste uke, og skrive i dagboka mi.
Sjalabais!!
En begynnelse...
Hei alle dere slankere der ute! Jeg har sett gjennom noen dagbøker, og ser at mange av dere lykkes. Derfor vil jeg også prøve dette. Har vært på slanker'n i 4 år, og har tatt av 15 kilo, og lagt på meg 15 kilo igjen. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å holde vekten. ( som dere sikkert skjønner!) Jeg går mye tur, frem og tilbake hjem-barnehage-jobb, også hjem igjen + at jeg har en fysisk krevende jobb. Har gått ned "litt" etter jul uten å gjøre noe for det, men synes at jeg burde ta meg sammen litt siden jeg spiser en god del godteri. Er flink til å spise regelmessig, en brødskive her og en der... Målet mitt er å komme ned i en BMI på ca. 24,5 som ligger under normalgrensen. Det vil si at jeg må gå ned fra 82.5 kilo til 75 kilo. 7.5 kilo er ikke store greia, så den skal jeg nok klare. Har ikke tenkt å forandre livsstil helt, da jeg har prøvd dette før uten hell og lykke. Det er så lett å falle tilbake i gamle vaner, så jeg gjør noen små-justeringer jeg, så får vi se hvordan det går. Gidder ikke å skrive i dagboka hver dag, det har jeg ikke tid til, men skal veie meg en gang i uken og føre dagbok over dette. Ha en trivelig helg alle dere som leser dette!
Hilsen glad og lykkelig jente ifra vest!!!
Klem fra Tarzine