vel vel ...
startet dagen perfekt!! kjempe fornøyd .. men så ... kl 18.00 tok søt suget overhand .. nesten en halv is boks .. 2 epler.. 3 vafler ... huff og huff .. men men.. får se lyst på morgendagen .. den skal gå bedre !! spise litt mindre til alle måltider for å veie opp for i dag da..
Vi veier nesten det samme så det hadde vært koselig å følge hverandre litt. Jeg har holdt på i 10 dager.
Lykke til