← Alle dagbøker
Louise
44 år165 cm9 innlegg
2001
0 følgere
Start71,0 kg
Sist64,5 kg
Endring−6,5 kg
BMI nå23,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 15. november 2001
64,5 kgEndelig!
Heihei alle sammen!
Det tok sin tid å komme under 65 kg, men nå har eg klart det! Nå må eg ta en skikkelig innspurt, skal på julebord 1. desember, må gå ned ett par kilo til det...
Det går nedover:)
Jeg gikk på vekten idag tidlig og fikk en hyggelig overraskelse da jeg så at jeg hadde gått ned et halvt kilo på tre dager:) Jeg tror jeg spiser litt for lite, men jeg vet ikke hva jeg skal spise hele tiden, så derfor velger jeg å ikke spise.. Litt dumt, skal prøve å skjerpe meg!
Tror det var noe sånt vekten viste...
Jeg tror det var det vekten vist idag, den var liksom mellom 66 og 67, eg har ikke digital vekt... Eg har lagt på 67 ganske lenge så, det kan stemme... Merker det imorgen. Eg har fått et helt nytt mot nå, eg går virkelig inn for dette, eg skal klare det! Eg skal være 66 kg til lørdag, det tror eg at eg klarer:)
Happy slankedag alle sammen:)
28. september 2001
67,0 kgEr det noen som har erfaring med Eplesidereddik?
Det er lenge siden eg har skrevet, og har ikke gått så veldig mye ned i løpet av den tiden... Eg sprekker hele tiden!!! Så irriterende.. Men eg SKAL klare det.. Skal klare å gå ned ett kilo iløpet av neste uke. Eg drikker eplesider eddik hver dag, men eg vet ikke helt om det hjelper.. Er det noen som har erfaring med det?
Enda et kilo!
Ja, nå har eg gått ned ett til kilo.. Det går ikke så fort som eg håpte, men det er jo kanskje bare bra, siden det ikke er lurt å gå fort ned i vekt...
Eg vet ikke ka som kommer på menyen idag, menmen det skal ikke bli noe snop!
Søren der sprakk eg!
Var på besøk hos moren min igår og da sprakk eg! Eg spiste smågodt og kjeks:( eg er så sint på meg selv! Dette skal ikke skje igjen... Hele denne uken har eg faktisk spist mye usundt, har ikke gått ned et gram!
Men eg har ikke mistet motet, eg skal klare det!
Trenger råd...
Nå er eg nede i 69 kg! Helt utrolig:) det går virkelig nedover.. Men eg er så redd for at det skal gå like fort opp igjen.. Er det noen som har noen råd om det å holde vekten?
Jippi
Et kilo ned!!! Det er en begynnelse!
Here we go!
Hei Hei alle sammen!
Når jeg så denne siden og leste et par innlegg, så skjønte jeg at dette er hva jeg trenger: Støtte fra andre som er i samme situasjon:) Så jeg håper å få noen kommentarer fra dere.
Jeg fant ut at eg skulle slanke meg på onsdag, da jeg så på en av de gamle buksene mine som jeg ikke har sjans til å komme i.. Nå drikker jeg eplecider- eddik hver dag og har lagt om spisevanene mine helt. Før drakk jeg masse cola, spiste snop hver dag og spiste hele dagen! Nå drikker jeg kun light brus, spiser masse grønnsaker, tunfisk ( KJEMPEGODT), småspiser ikke gjennom hele dagen, holder meg til de faste måltidene.
Nå vurderer jeg å begynne på en pulverkur.. Er det noen som vet om det hjelper eller?
Målet mitt er å veie 55 kg, det er 16 kg som må vekk! 1. November håper jeg at jeg har nådd målet mitt:)
Jeg har en dag i uken hvor jeg kan spise noe godt, fredagen er godtedagen:)
Til neste lørdag skal jeg veie 69 kg, håper jeg :)
Menyen hittil idag
frokost: 2 grove knekkebrød med lett hvitost ( uten smør )
Lunsj: En tallerken selv-blandet salat med tunfisk.
Middag: Kylling og ris ( en tallerken ), drikke: Vann
-Louise
Sp.mål: Hvor mye er vann som forsvinner fra kroppen i innledningen på en slankeperoiode. Vekta mi går ned men ikke livmålet.
John are