← Alle dagbøker
diarist.Alias

Louise

44 år165 cm9 innlegg 2001 0 følgere

Start71,0 kg
Sist64,5 kg
Endring−6,5 kg
BMI nå23,7
📉 Ned 5+ kg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
3. august 200115. november 2001
64,5 kg

Endelig!

Heihei alle sammen!

Det tok sin tid å komme under 65 kg, men nå har eg klart det! Nå må eg ta en skikkelig innspurt, skal på julebord 1. desember, må gå ned ett par kilo til det...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias jalla16. november 2001
gratulerer...

Sp.mål: Hvor mye er vann som forsvinner fra kroppen i innledningen på en slankeperoiode. Vekta mi går ned men ikke livmålet.

John are
66,0 kg

Det går nedover:)

Jeg gikk på vekten idag tidlig og fikk en hyggelig overraskelse da jeg så at jeg hadde gått ned et halvt kilo på tre dager:) Jeg tror jeg spiser litt for lite, men jeg vet ikke hva jeg skal spise hele tiden, så derfor velger jeg å ikke spise.. Litt dumt, skal prøve å skjerpe meg!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda5. oktober 2001
Gratulerer! Åh jeg gleder meg skikkelig til jeg også ser 66 på vekta, det er en stund til, men den dagen skal nok komme basta!! Gir meg heller ikke så lett. Hva er målet ditt? Hva med å spise noen Nutrilettbarer innimellom, de er kjempe gode og inneholder det du trenger av vitaminer og mineraler. Fortsatt masse lykke til!!
66,5 kg

Tror det var noe sånt vekten viste...

Jeg tror det var det vekten vist idag, den var liksom mellom 66 og 67, eg har ikke digital vekt... Eg har lagt på 67 ganske lenge så, det kan stemme... Merker det imorgen. Eg har fått et helt nytt mot nå, eg går virkelig inn for dette, eg skal klare det! Eg skal være 66 kg til lørdag, det tror eg at eg klarer:)

Happy slankedag alle sammen:)
67,0 kg

Er det noen som har erfaring med Eplesidereddik?

Det er lenge siden eg har skrevet, og har ikke gått så veldig mye ned i løpet av den tiden... Eg sprekker hele tiden!!! Så irriterende.. Men eg SKAL klare det.. Skal klare å gå ned ett kilo iløpet av neste uke. Eg drikker eplesider eddik hver dag, men eg vet ikke helt om det hjelper.. Er det noen som har erfaring med det?
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lynx1. oktober 2001
Hei Louise!
Se her! Dette går jo glimrende! Og det må være deilig å se den nye kategorien "Normalvekt" på kategorien din også :) Kan vel drømme om å se den en stund til jeg.. *hrmf. :)*

Jeg vet ikke så mye om Eplesidereddik, men det er mange smarte "ernærings spesialister" her inne ( ikke utdannede sådann, men de kan mye om masse som har med slanking å gjøre ). Prøv Minellis dagbok - Hun vet alle disse tingene her virker det som :)
Ellers! STÅ PÅ!!! Nå som du har kommet i gang så tenk tilbake. Vært tøft? SIkkert - Men du "Husker" ikke smerten og sulten eller noe. Så stå på et par måneder til så er du der du vil være :)
68,0 kg

Enda et kilo!

Ja, nå har eg gått ned ett til kilo.. Det går ikke så fort som eg håpte, men det er jo kanskje bare bra, siden det ikke er lurt å gå fort ned i vekt...
Eg vet ikke ka som kommer på menyen idag, menmen det skal ikke bli noe snop!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lynx9. september 2001
Heisann Lousie!
Stå på. Det er alltid tungt i starten for tallene er så små og veien virker så lang. Men ta en dag om gangen. Dager blir uker. Uker til månder. Og kiloene forsvinner :)

Skal følge med håper ting går bra :)
Lykke til
_ hilsen Lynx
69,0 kg

Søren der sprakk eg!

Var på besøk hos moren min igår og da sprakk eg! Eg spiste smågodt og kjeks:( eg er så sint på meg selv! Dette skal ikke skje igjen... Hele denne uken har eg faktisk spist mye usundt, har ikke gått ned et gram!
Men eg har ikke mistet motet, eg skal klare det!
69,0 kg

Trenger råd...

Nå er eg nede i 69 kg! Helt utrolig:) det går virkelig nedover.. Men eg er så redd for at det skal gå like fort opp igjen.. Er det noen som har noen råd om det å holde vekten?
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
c.AuthorAlias tutu13. august 2001
Heisann Louise.

Takk for kommentaren i boka mi.

Vet ikke helt hvordan den skal virke den forbrenningsteen. Skal prøve å finn ut mer hos helsekosten, og si det til deg etter på.

Stå på. Klemmer fra tutu
c.AuthorAlias tutu12. august 2001
Halloen.

Har tro på det at du må venne deg til å spise rett mat.
Små måltider, gjerne 5 om dagen.Bytte ut sjokolade ol. med frukt og grønnsaker.
Ellers så må du stå på, så går du enda lenger ned.
Klemmer fra tutu
70,0 kg

Jippi

Et kilo ned!!! Det er en begynnelse!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias abelone6. august 2001
Gratulere!!!!

Abelone
c.AuthorAlias Minelli5. august 2001
Hei Louise!

Ikke for å ta fra deg gleden, men man går neppe ned 1 kilo om dagen. Å gå ned 2 kilo på en uke er også ganske hardt. Det krever sunn mat og ikke minst mye trening!

Lykke til!
Minelli
71,0 kg

Here we go!

Hei Hei alle sammen!

Når jeg så denne siden og leste et par innlegg, så skjønte jeg at dette er hva jeg trenger: Støtte fra andre som er i samme situasjon:) Så jeg håper å få noen kommentarer fra dere.

Jeg fant ut at eg skulle slanke meg på onsdag, da jeg så på en av de gamle buksene mine som jeg ikke har sjans til å komme i.. Nå drikker jeg eplecider- eddik hver dag og har lagt om spisevanene mine helt. Før drakk jeg masse cola, spiste snop hver dag og spiste hele dagen! Nå drikker jeg kun light brus, spiser masse grønnsaker, tunfisk ( KJEMPEGODT), småspiser ikke gjennom hele dagen, holder meg til de faste måltidene.
Nå vurderer jeg å begynne på en pulverkur.. Er det noen som vet om det hjelper eller?
Målet mitt er å veie 55 kg, det er 16 kg som må vekk! 1. November håper jeg at jeg har nådd målet mitt:)
Jeg har en dag i uken hvor jeg kan spise noe godt, fredagen er godtedagen:)
Til neste lørdag skal jeg veie 69 kg, håper jeg :)

Menyen hittil idag
frokost: 2 grove knekkebrød med lett hvitost ( uten smør )
Lunsj: En tallerken selv-blandet salat med tunfisk.
Middag: Kylling og ris ( en tallerken ), drikke: Vann
-Louise
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.