Nå har jeg ihvertfall begynt
Hallo igjen
Nå har jeg ihvertfall begynt og klart meg sånn noenlunde. 200 gram ned er ihvertfall en begynnelse. Kveldene er verst. Kunne trodd jeg ikke hadde spist på mange dager så sulten er jeg da.
Prøver å drikke masse da, men er ikke så lett det heller på helt skåltom mage (kjennes ihvertfall slik ut).
Men det er vel alltid verst i begynnelsen, og etter hvert som kiloene forsvinner blir det lettere. Ihvertfall for motivasjonen.
Så lurer jeg på om noen av dere har noen gode tips om trening hjemme. Jeg går tur av og til, men er veldig sløv akkurat der.
Er nok litt tiltaksløs på det området.
Ellers ønsker jeg dere alle lykke til videre. Er spennende å følge med.
Slankeklem fra Lotte27
Nå har jeg ihvertfall begynt og klart meg sånn noenlunde. 200 gram ned er ihvertfall en begynnelse. Kveldene er verst. Kunne trodd jeg ikke hadde spist på mange dager så sulten er jeg da.
Prøver å drikke masse da, men er ikke så lett det heller på helt skåltom mage (kjennes ihvertfall slik ut).
Men det er vel alltid verst i begynnelsen, og etter hvert som kiloene forsvinner blir det lettere. Ihvertfall for motivasjonen.
Så lurer jeg på om noen av dere har noen gode tips om trening hjemme. Jeg går tur av og til, men er veldig sløv akkurat der.
Er nok litt tiltaksløs på det området.
Ellers ønsker jeg dere alle lykke til videre. Er spennende å følge med.
Slankeklem fra Lotte27
Mitt treningstips er trim videoer og step. Livet mitt er så presset på tid, og da er det så lett å la treningen bli salderingsposten. Derfor er det å trene hjemme noe som funker kjempefint for meg, fordi da bruker jeg i hvertfall ikke tid på å reise til og fra trening. Og det mage fine treningsvideoer å få kjøpt. Mine er riktignok ganske gamle og det er nok ikke like motiverenede som å trene sammen med andre. Ellers så prøver jeg å bruke beina når jeg har mulighet til det. Tar sekken på ryggen når jeg handler osv. PÅ disse tider bruker man jo like lang tid på å først skrape bilen for is, deretter for å finne parkering, som å gå. I tillegg er jeg så heldig at jeg har hest og mye av arbeidet med den er ganske fysisk. Men likevel, så fort jeg slutter å trene fyker vekta i været som en kanon. Ti kilo i året er det minste problemet for denne jenta! Men nå har jeg funnet masse motivasjon her på disse sidene!! Stå på, klem fra April
Jeg er også ny her.
Jeg begynte slankingen i går, og har tatt av en kilo siden i går morges.
Trening som jeg har begynt med er at jeg finner meg et rom jeg får være helt alene i, som heller ingen naboer ser inn......(hater at andre ser meg når jeg trener). Samboeren har bygget en ti cm høy plate, setter på musikken på full guffe og går/danser opp og ned på platen i ca 1 time annenhver dag.
Tror det heter step på fagspråket, men jeg er ikke akkurat noen sliter av dørstokkene på aerobic-studioene, så sikke er jeg ikke. Men jeg lover deg at svetten hagler, men blir ikke noe særlig annpusten. Kommer så klart ann på tempoet.
Det var et lite tips fra meg.
Ønsker deg forresten masse LYKKE TIL!
200 gram på en dag er jo kjempeflott. Det er jo 1,4 kg i uka, hvis du regner slik. Dette kommer til å gå bra.
Liker du å danse? Jeg tenkte jeg skulle sette på musikk og begynne å danse litt. Det er jo kjempegøy, også får du god trim mens du gjør det. Kanskje du kan gjøre det sammen med ei venninne.
Uansett, lykke til videre. Jeg følger med.
Klem fra Elisa28!