← Alle dagbøker
diarist.Alias

Lotte27

51 år170 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start109,0 kg
Sist108,8 kg
Endring−0,2 kg
BMI nå37,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. januar 20028. januar 2002
108,8 kg

Nå har jeg ihvertfall begynt

Hallo igjen

Nå har jeg ihvertfall begynt og klart meg sånn noenlunde. 200 gram ned er ihvertfall en begynnelse. Kveldene er verst. Kunne trodd jeg ikke hadde spist på mange dager så sulten er jeg da.

Prøver å drikke masse da, men er ikke så lett det heller på helt skåltom mage (kjennes ihvertfall slik ut).

Men det er vel alltid verst i begynnelsen, og etter hvert som kiloene forsvinner blir det lettere. Ihvertfall for motivasjonen.

Så lurer jeg på om noen av dere har noen gode tips om trening hjemme. Jeg går tur av og til, men er veldig sløv akkurat der.
Er nok litt tiltaksløs på det området.

Ellers ønsker jeg dere alle lykke til videre. Er spennende å følge med.

Slankeklem fra Lotte27
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias April9. januar 2002
Fint at du er med på sidene her, for dette er morsomt og motiverende.
Mitt treningstips er trim videoer og step. Livet mitt er så presset på tid, og da er det så lett å la treningen bli salderingsposten. Derfor er det å trene hjemme noe som funker kjempefint for meg, fordi da bruker jeg i hvertfall ikke tid på å reise til og fra trening. Og det mage fine treningsvideoer å få kjøpt. Mine er riktignok ganske gamle og det er nok ikke like motiverenede som å trene sammen med andre. Ellers så prøver jeg å bruke beina når jeg har mulighet til det. Tar sekken på ryggen når jeg handler osv. PÅ disse tider bruker man jo like lang tid på å først skrape bilen for is, deretter for å finne parkering, som å gå. I tillegg er jeg så heldig at jeg har hest og mye av arbeidet med den er ganske fysisk. Men likevel, så fort jeg slutter å trene fyker vekta i været som en kanon. Ti kilo i året er det minste problemet for denne jenta! Men nå har jeg funnet masse motivasjon her på disse sidene!! Stå på, klem fra April
c.AuthorAlias Fett nok.8. januar 2002
Hei!!!

Jeg er også ny her.
Jeg begynte slankingen i går, og har tatt av en kilo siden i går morges.
Trening som jeg har begynt med er at jeg finner meg et rom jeg får være helt alene i, som heller ingen naboer ser inn......(hater at andre ser meg når jeg trener). Samboeren har bygget en ti cm høy plate, setter på musikken på full guffe og går/danser opp og ned på platen i ca 1 time annenhver dag.
Tror det heter step på fagspråket, men jeg er ikke akkurat noen sliter av dørstokkene på aerobic-studioene, så sikke er jeg ikke. Men jeg lover deg at svetten hagler, men blir ikke noe særlig annpusten. Kommer så klart ann på tempoet.

Det var et lite tips fra meg.

Ønsker deg forresten masse LYKKE TIL!
c.AuthorAlias elisa298. januar 2002
Hei Lotte27

200 gram på en dag er jo kjempeflott. Det er jo 1,4 kg i uka, hvis du regner slik. Dette kommer til å gå bra.

Liker du å danse? Jeg tenkte jeg skulle sette på musikk og begynne å danse litt. Det er jo kjempegøy, også får du god trim mens du gjør det. Kanskje du kan gjøre det sammen med ei venninne.

Uansett, lykke til videre. Jeg følger med.

Klem fra Elisa28!

109,0 kg

Begynner på mandag ......igjen

Hallo

Er ny her og håper å kunne få litt inspirasjon av dere her inne.
Har lest litt gjennom innleggene og får virkelig lyst til å starte her og nå. Får virkelig motivasjonen på topp når jeg leser om alle dere som har klart/er på vei til målene deres.

Fikk virkelig en topp på vekta for 5 år siden når jeg fødte mitt første barn. La på meg 30 kilo, og har gått litt opp og ned siden.
For et år siden fikk jeg mitt andre barn og la på meg nesten 20 kg og de er der fremdeles. (Grrrrrr...)

Har alltid hatt skikkelig motivasjon rett før helgen og sagt: Jeg begynner på mandag. ??????

Jada, så nå prøver jeg igjen da, og begynner i morgen (mandag)

Målet er å kunne veie 80 kg til sommeren. Kommer nok til å kombinere cambridge og Grete Roede mat sammen med tur.

Skal prøve å oppdatere meg minst 1 gang i uka her på "slankere"

Så da ønsker jeg alle dere og meg selv masse lykke til.

Håper vi alle klarer å oppnå våre mål til slutt.

Slankeklem fra Lotte27

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias elisa297. januar 2002
Hei, Lotte27

Ser du også er ny her.
Skal vi kappkjøre?
Du har nå et lite forsprang, men jeg prøver....
Ønsker deg lykke til.

Dette klarer vi!!!!

Klem fra Elisa28
c.AuthorAlias beate297. januar 2002
Hei Lotte!
Så flott at du er kommet hit og at du har bestemt deg! Jeg ønsker deg all mulig hell og lykke og tror nok du vil lykkes. Du har iallefall motivasjonen i orden.

Her finner du masse råd, tips, støtte og veiledning!

Klem fra Beate
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.