Det er noen som sier at når jenter ser seg i speilet ser de 5-10 kilo mer enn de har. Når gutter ser seg i speiler tror de de er 5-10 kilo lettere enn det de er. Det er vel bare å krype til korset: det er fett, og det må bort.
3 i heiagjengen
Sussi❤️27. juli 2002
Mye mulig, du har rett i hva vi ser i speilet... NB. Dette er en dameengel!
Velkommen hit, håper du fortsetter, vi trenger fler medlemmer i herreavdelingen. Slankehilsen Sussi
augusta❤️20. juli 2002
Kjære LordB!
Så herlig å se at det er aktivitet i klubbens herreavdeling. Dere er jo en hel gjeng med aktive mannfolk!
Også jeg ønsker deg velkommen i klubben. Det du skriver om forskjellen mellom hva kvinner og menn oppdager når de set i speilet sitt, det tror jeg har noe å gjøre med selvtillit. Og kvinner og menn har mange sysler, som de helst vil gjøre hver for seg…
Men når det kommer til slankning! – så er det godt for oss å gjøre det sammen!
For det finnes dager da kvinner er motløse og mennene kan trøste med følelsen av full kontroll, og det finnes dager da mennene ønsker full kontroll og likevel føler seg motløse…
Så vi har mye å gi hverandre i en slankeklubb!
Håper du vil komme innom ofte og dele med oss andre.
Nu de beste ønsker fra Augusta
Ronja😊20. juli 2002
Ja og som de sier "det er bedre å hoppe i det enn å krype i det";) Velkommen inn hit, dette er kjempeflotte sider hvor du kan hente masse motivasjon,ros og ris hos oss andre medslankere:) Har du bestemt deg for hvordan du vil gå ned? Jeg tror det er lurt å sitte seg korte delmål underveis:) Bare stå på så skal du se at dette kommer til å gå strålende, det er de første fjorten dagene som er verst. Ønsker deg lykke til:) skal følge med deg:) klem fra Ronja
NB. Dette er en dameengel!
Velkommen hit, håper du fortsetter, vi trenger fler medlemmer i herreavdelingen.
Slankehilsen Sussi
Så herlig å se at det er aktivitet i klubbens herreavdeling. Dere er jo en hel gjeng med aktive mannfolk!
Også jeg ønsker deg velkommen i klubben. Det du skriver om forskjellen mellom hva kvinner og menn oppdager når de set i speilet sitt, det tror jeg har noe å gjøre med selvtillit. Og kvinner og menn har mange sysler, som de helst vil gjøre hver for seg…
Men når det kommer til slankning! – så er det godt for oss å gjøre det sammen!
For det finnes dager da kvinner er motløse og mennene kan trøste med følelsen av full kontroll, og det finnes dager da mennene ønsker full kontroll og likevel føler seg motløse…
Så vi har mye å gi hverandre i en slankeklubb!
Håper du vil komme innom ofte og dele med oss andre.
Nu de beste ønsker fra
Augusta
Ønsker deg lykke til:)
skal følge med deg:)
klem fra Ronja