← Alle dagbøker
diarist.Alias

Loca

43 år173 cm2 innlegg 2001 0 følgere

Start71,2 kg
Sist71,2 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå23,8
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
4. oktober 20015. oktober 2001
71,2 kg

Deppedag...

Hei alle sammen!!

Dette er dag 2 i "mitt nye sunne liv." Har gaatt saa som saa. Tenker paa aa spise sundt hele tiden, men aa gjoere det er en annen ting. Er redd det blir med tanken mange ganger, foeler meg sunn bare ved aa skrive opp hva jeg spiser. men det hjelper jo lite saa lenge man stadig faller for fristelser til aa proppe i seg...

Her er hva jeg har spist i dag:

Frokost: 2 grovbroedsiver med gulost

lunsj: (huff og huff) 3 sjokolader. (hadde en sinnsykt daarlig dag, satt og deppa og spiste sjokolade. vet det er det dummeste man gjoer...)

middag: ostebriks med ost, enda en sjokolade og karameller....

er skuffa over de sjokoladene, men jeg tenker alltid "dette er siste gang, naa er det ALDRI mer!!" men saa glipper det for meg hele tiden....jeg vet ikke hvor dette skal ende jeg, fortsetter jeg saann kommer vekta til aa fyke rett oppover!! er ikke mer enn 2 aar siden jeg veide 59 kg, i dag veier jeg 71!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nedivekt6. oktober 2001
Hei Loca!
Så synd med de sjokoladene idag da. Det er jo ikke annet å gjøre enn å starte på nytt. Det virker kanskje som at du ikke fikk i deg nok "vanlig" mat igår. Det er jo mye lettere å sprekke når man er sulten, vet du. Det hjelper masse å spise litt sunt, når du holder på å sprekke. Ta med deg en frukt e.l. som du kan spise om du får lyst på noe godt, så er ikke trangen til å sprekke like ille. Krysser fingrene for deg og håper det går bedre snart da. Må ikke deppe mer nå. :)
Slankevibber fra *Nedivekt* ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
c.AuthorAlias giram5. oktober 2001
Skjønner at det er tungt for deg! Jeg sliter med slankinga når jeg er på skolen, er vanskelig med mat osv da, men men...

Lykke til, skal se innom deg når jeg er her:o)
71,2 kg

paa slankern :)

Hei jenter!! (og gutter?)

Ja, naa har jeg sittet her i et par timer og lest og lest, og faatt saa mye inspirasjon og raad at jeg foeler meg 10 kg. lettere allerede :)
Dette er en av de beste sidene jeg noensinne har vaert inne paa!
Er akkurat fyllt 18 aar, og sliter litt med daarlig selvbilde pga. vekta. De fleste vil nok si jeg ikke trenger slanke meg, men det er slett ikke det jeg foeler selv! har en nogenlunde slank kropp, men magen...den er enorm!! Kan ikke sitte uten aa legge en genser eller noe over den..og det vil jeg ha en slutt paa :)
maa bare faa med at jeg studerer i utlandet, og maten her er det saa som saa med. spiser lunsj i 1 tiden, og middag klokken 22. er ikke mye som ligner grovbroed og leverpostei her, men jeg skal da ihvertfall proeve aa finne frem til et nogenlunde sunt kosthold. i kombinasjon med trening haaper jeg det vil gi meg fine resultater. Har ikke en gang tilgang til badevekt her, kommer derfor til aa gaa paa apoteket ca 1 gang i uken aa veie meg.

Her er hva jeg har spist i dag:

frokost: 2 skiver loff med ost, skinke, tomat og salat + pomelojuice

lunsj: 2 skiver loff med gulost, 1 eple + kaffe

middag: salat og 4 biter chicken Mcnuggets

greide selvfoelgelig aa stappe i meg en sjokolade paa kvelden. Way to go...

drikker i tillegg litervis med vann, kaffe og te.

sier tvi-tvi til alle sammen, maa bare si at det er utrolig mye flinke folk her! haaper at jeg endelig skal klare aa naa maalet, uten aa sprekke etter 2 dager :)

Ciao!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Nedivekt5. oktober 2001
Hei Loca. Så koslig at du har lagt inn dagbok her da! Takk for oppmuntring, og råd. Tror jeg skal en tur på IKEA, ja. Jeg håper du finner sunn og god mat der, som du kan spise mens du slanker deg. -selvom det ikke virker som du trenger å gå ned noe særlig. På den andre siden har jo ingen vondt av sunn mat og litt trening.

Lykke til med studier og slanking da.

*Nedivekt*
c.AuthorAlias Victoria5. oktober 2001
Hei! Som du kanskje har sett på innloggingssiden så arrangerer vi slanketreff i Trondheim den 20/10. Vi ville bare si at om det er noen nye som kunne tenke seg å være med så er det bare å melde seg på. Jo fler jo bedre. Meld deg på ved å svare på påmeldingsskjema under invitasjonen. med klem fra Victoria og Ingvild.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.