← Alle dagbøker
diarist.Alias

Liza

50 år175 cm4 innlegg 2002 0 følgere

Start79,5 kg
Sist78,9 kg
Endring−0,6 kg
BMI nå25,8
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
23. juli 200229. juli 2002
😌78,9 kg

At jeg må være så matgal om kvelden!!!

I dag sto jeg ikke opp før kl halv ti, ble vekket av en forbasket selger på teledonen. Kunne spart seg det ja, hater telefonselgere. Ja ja, nok om det. Jeg gikk i dusjen og fikk spylt meg med litt kaldt vann slik at jeg våknet skikkelig og satte meg for å se på tv. Lagde meg en shake og koste meg med den. Lagde meg middag som jeg skulle spise i pausen på jobb. Kan hvis jeg vil. Tok sykkelen med meg på bussen et stykke og syklet resten (ca 15 min) til jobb (turen ville tatt 1 og en halv time hjemmenfra) Liker godt å sykle. På jobb var det skikkelig kjedelig og dagen gikk tregt. Spiste middagen min i pausen og etter det hadde jeg meg et eple og før jeg gikk fra jobb hadde jeg meg en shake. Syklet til Sats treningssenter og meldte meg inn, var til og med så heldig at jeg fikk kjøpt meg nye treningssko som var satt ned med hele 1000,-. Nå skal jeg være flink å trene skikkelig, må bare.
Skal få meg program en av de nærmeste dagene. Gleder meg faktisk også. Nå er det lalletid!
God natt!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃31. juli 2002
Hei Liza :-)

Tusen takk for koselig hilsen.
Der sa du det: "Kan hvis du vil" Klart du kan. Vi er så flinke, hihi :-) Og de nye treningsskoa dine får nok skikkelig fres på sakene. Du hadde jo ikke investert i slike hvis du ikke hadde seriøse treningsplaner?

Lykke til.

Klem fra Jojoen
Bilde
☹️79,1 kg

Bad day.....

..... so far. Var hos svigerfamilien i går kveld og grillet, hadde spist/drukket to herbashaker og to ferskener på dagen, hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle spise så mye grillmat, men jeg spiste 2 pølser i brød, 1 kotelett, brød og salat med dressing. Det var så svinagodt og jeg har så innmari problemer med viljen, faen og altså. Det var skikkelig kaldt der vi var og jeg fikk frost i meg så da jeg våknet i dag, følte jeg meg skikkelig guffen. Har da til nå (14.45) hatt meg en herbeshake, 1/2l urtete og sjokolade, 4 biter av en STOR toblerone. Satt alene foran tven, mannen min og en kamerat var og fisket. Jeg skulle egentlig vært med, men det regnet og var kaldt så jeg trakk meg. skal jobbe hele uken og har veldig lite lyst til å bli forkjølet. Ungene er hos en kamerat og der satt jeg da og syntes forferdelig synd på meg selv, og spiste sjokolade!! akkurat som om jeg kom til å føle meg bedre etter det....... oh no!! I går kveld lå jeg og tenkte på hva målet mitt er og hvordan jeg skal klare det!! Har lyst til å klare å gå ned 10 kilo frem til slutten på september for så å fettsuge magen min i beg. på nov. skal ha fri en mnd fra jobben da så da har jeg god tid til å bli god på. Har også tenkt å samle håret, nå har jeg det helt kort, men kunne tenkt meg å fått lang lugg. Pleier å gjøre det, samle om høsten/vinteren og så klippe det skamkort og farge det i all slags farger om sommeren. Nå er det knall rødt. Må vel bare ta en dag ad gangen, tenker jeg. Skal prøve å klare å la være å spise mer snop i dag.
En ny dag i morgen....
😊78,8 kg

hmm, i dag har jeg hatt en god dag!

I går kveld klarte jeg ikke styre unna snopen likevel. Spiste "gummisnop" + smarties!! Men da jeg gikk på vekte i dag ble jeg gledelig overrasket likevel. Jeg har gått ned min første kilo! Joho, nå gjelder det bare å klare resten. I dag skulle jeg ikke på jobb før fire så jeg sto ikke opp før halv 11. Drakk da en shake. Fikk lagt sammen en god del rene klær og etter det gikk min mann og jeg en 45 min lang tur. Det var superdeilig. Da vi kom hjem igjen lagde min mann middag til oss, stekt sei med løk, poteter og grønnsaker. Tenkte jeg skulle investere i en dampkoker neste gang jeg får lønn. Er blitt så innmari glad i grønnsaker. På jobb gikk det forsåvidt greit, tenkte ikke på mat i det hele tatt. Spiste 2 ferskener. Lagde meg en deilig milkshake med ferske jorbær, herbalifepulveret, ekstra lett melk og vaniljeyoghurt is. Faktisk så minnet smaken mer om banan enn jordbær, men god var den nå. I morgen har jeg fri så da vil jeg sykle meg en lengre tur tenkte jeg. Skal snart legge meg!!
Natti.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alijana😃26. juli 2002
Hei og velkommen!
Er det ikke herlig å se at vekten går nedover?
Jeg vet hvordan det er å ha godtesug...men du var lur som spiste "gummisnop" i stedet for sjokolade, slik jeg pleier...
Jeg ønsker deg i alle fall lykke til nedover på vekten...;)
Klem Alijana
😉79,5 kg

En god start på dietten!

I dag våknet jeg med et stort smil om munnen, for jeg hadde klart å legge meg i går uten å spise snop, wow jeg vet ikke hvor lenge siden det er. På mandag begynte jeg på herbalife kuren, fikk den tilsendt av ei meget koselig dame som skal hjelpe meg gjennom dette. Jeg har satt meg et mål på -15kg, men det er sluttmålet altså! Har begynt med 5 kg først, så får vi se! I dag hadde jeg fri på jobb så jeg sto ikke opp før kl. halv ti. hadde meg en shake kl halv 11. Spiste 4 plommer, og drakk et par kopper urtete, spiste middag (kyllingwok) kl 15, og etter middagen hadde jeg meg 1 liten bit av en sjokolade. Testet meg selv litt, for jeg hadde nettopp vært i sverige med ungene og handlet masse snop så det sto en hel boks foran meg med nydelig god sjokolade! Jeg hadde den lenge i munnen og nøt den, og klarte fint å legge resten vekk i skapet! En deilig følelse! Nå drikker jeg enda mer urtete og skal snart ut og male noen vinduskarmer og så skal jeg gå meg en tur. Senere skal jeg ha meg en shake til og så skal jeg klare å legge meg uten å spise mer snop!!
En god slutt på en god dag!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.