27. august 2002
😐142,4 kgUff...
Var i 30årslag i helgen, og da ble det desverre litt for mye grillmat, men holdt meg borte fra kakene da, så noe positivt er det jo. Maken til flott velkomst her inne, det gir også motivasjon! :o)
24. august 2002
😃142,5 kgHei igjen
Jeg har spist frokost i dag! Det er ikke værst, men det ble bare et ryvitaknekkebrød med litt magerost og tomat på, det holdt. Har lest mye i bøkene til Lindberg, og har tenkt til å kutte karbohydratene først og fremst, har pcos. Utover det har jeg ingen plan egentlig. Men karbohydratene blir FY!
Takk for flott velkomst! Så koselig da!
23. august 2002
😛143,4 kgNÅ skal jeg ned!!!
Nå skal sukkerbrus, godteri kuttes ut her i gården!! Spiser også helt feil, slik jo mange av oss overvektige gjør, 2 måltider om dagen, og hopper over frokosten.. Har noen her inne tips om hvordan jeg kan få matlyst tidlig på morgenen? Spiser ikke spesielt sen middag heller, rundt 17-18tiden..
Litt grillmat skader ingen. Var veldig flott at du holdt deg unna kakene, for det er de som tar knekken på oss alle til slutt (hvis vi lar dem gjøre det).
Klem Blubbis :o)
Pippi
Flott at du har tatt stget inn i våre slanker-rekker. Her inne slitet vi alle (vel, mange av oss) med de samme problemene som deg. Jeg har også STORE problemer med å spise frokost om morgenen, og det er et av måla jeg har satt meg: det SKAL spises noe hver morgen.
Ellers kan det være riktig så vanskelig å stå imot god mat, goddis og kaker- så jeg synes du var veldig flink som stod imot kakene. Man må ta et steg om gangen- ellers kan man føle at man mislykkes- og det gjør man jo ikke. Tross alt: vi forandrer livsstilen vår og det skjer jo ikke over en uke- dette skal jo vare resten av livet, så man følge et opplegg en klarer å leve med!
Lykke til videre. Håper nedgangen din fortsetter. Det er godt meg forandring i vekta når man har problemer med "å holde" seg unna "det gode livet".
Av og til er det umulig å si nei, så da får vi bare beregne litt lengre tid på vektnedgangen vår. Jeg synes du er flink som sa nei til kaker, det hadde helt sikkert ikke jeg klart! Neste gang blir det kanskje lettere å begrense grillmaten også, og da er du absolutt på vei til et nytt og sunnere kosthold.
Stå på fortsatt!
Slankeklem fra Molla
Klem fra bompi