← Alle dagbøker
diarist.Alias

Lixi

50 år175 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start143,4 kg
Sist142,4 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå46,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
23. august 200227. august 2002
😐142,4 kg

Uff...

Var i 30årslag i helgen, og da ble det desverre litt for mye grillmat, men holdt meg borte fra kakene da, så noe positivt er det jo. Maken til flott velkomst her inne, det gir også motivasjon! :o)
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blubbis😌30. august 2002

Litt grillmat skader ingen. Var veldig flott at du holdt deg unna kakene, for det er de som tar knekken på oss alle til slutt (hvis vi lar dem gjøre det).

Klem Blubbis :o)
c.AuthorAlias pippi😊28. august 2002
Du var kjempeflink som holdt deg unna kakene - lykke til videre !

Pippi
Bilde
c.AuthorAlias Jannicke😀28. august 2002
Jeg melder meg på i velkomstkomiteen.
Flott at du har tatt stget inn i våre slanker-rekker. Her inne slitet vi alle (vel, mange av oss) med de samme problemene som deg. Jeg har også STORE problemer med å spise frokost om morgenen, og det er et av måla jeg har satt meg: det SKAL spises noe hver morgen.

Ellers kan det være riktig så vanskelig å stå imot god mat, goddis og kaker- så jeg synes du var veldig flink som stod imot kakene. Man må ta et steg om gangen- ellers kan man føle at man mislykkes- og det gjør man jo ikke. Tross alt: vi forandrer livsstilen vår og det skjer jo ikke over en uke- dette skal jo vare resten av livet, så man følge et opplegg en klarer å leve med!

Lykke til videre. Håper nedgangen din fortsetter. Det er godt meg forandring i vekta når man har problemer med "å holde" seg unna "det gode livet".
c.AuthorAlias Molla😌27. august 2002
Heipådeg!
Av og til er det umulig å si nei, så da får vi bare beregne litt lengre tid på vektnedgangen vår. Jeg synes du er flink som sa nei til kaker, det hadde helt sikkert ikke jeg klart! Neste gang blir det kanskje lettere å begrense grillmaten også, og da er du absolutt på vei til et nytt og sunnere kosthold.
Stå på fortsatt!
Slankeklem fra Molla
c.AuthorAlias bompi😌27. august 2002
Jeg vil også ønske deg velkommen! Selv om jeg er litt sent ute da :) Ting Tar som kjent Tid. :) Det kan ofte være vanskelig å holde seg unna grillmat og kaker og det som verre er, så det er viktig å ha i bakhodet at det er fy-mat :) Og, at du holdt deg borte fra kakene var jo bra :) Ta en ting av gangen, og ta tiden til hjelp, så går nok dette den rette veien!

Klem fra bompi
😃142,5 kg

Hei igjen

Jeg har spist frokost i dag! Det er ikke værst, men det ble bare et ryvitaknekkebrød med litt magerost og tomat på, det holdt. Har lest mye i bøkene til Lindberg, og har tenkt til å kutte karbohydratene først og fremst, har pcos. Utover det har jeg ingen plan egentlig. Men karbohydratene blir FY!

Takk for flott velkomst! Så koselig da!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ABBA😊25. august 2002
Hei Lixi!

velkommen hit til oss andre slankere. Bra at du har fått en pangstart, det gir et kikk som er deilig i starten. ( ellers også)
Skal kikke innom å passe på deg jeg. Du må gjerne kikke innom meg også.

Klem fra ABBA
c.AuthorAlias Jenta*S*😃25. august 2002
Hei på deg og velkommen hit!
Nå har du tatt første steg mot et nytt og helt sikkert bedre liv!:0)..høres fornuftig ut å kutte karbohydratene ja! Det funker vissnok kjempebra for flere her inne! Har tenkt tanken selv og kommer til å teste det ut i løpet av de nærmeste dagene! Uansett..nok om det...jeg vil ønske deg masse lykke til videre! Stå på!!!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias ivalodia24. august 2002
Hallo Lixi :-)

Slenger meg på her og ønsker deg velkommen hit :-)

Når det gjelder dette med frokost, jeg var heller ikke slik som spiste frokost, kunne gå langt utpå ettermiddagen og da gikk som regel alt jeg kunne spise ned på høykant!

Prøv å ikke spise sent på kvelden, da går det jo lengere tid og man blir lettere sulten om morningen, lag noe fristende, f.eks stek et grovt rundstykke, legg på litt fristende pålegg, f.eks kalkun pålegg,litt salat og tomat, det smaker jo så godt og er sunt :-)Ev kornblanding o.l, man er ikke sulten dagen etter ved frokost tider,men spis for det, da vil kroppen venne seg til mat tidlig og over tid vil det bli slik at du føler sult om morningen!
Spiser jeg ikke frokost.. da går som regel resten av dagen skeis, får sukkerkikk, spiser usunt og jeg er ikke flink..

Husk at trim og kosthold hører sammen for å få ned vekta, begynn å gå ... gå av bussen et par stopp før, ev la bilen stå..Man må ikke starte på store helsestudio for å se nedgang, ta en dag av gangen og la kroppen få tid :-) Se frem mot bedre resultater ----) over tid :-)

Lykke til på reisen mot et slankere liv :-)
Bilde
😛143,4 kg

NÅ skal jeg ned!!!

Nå skal sukkerbrus, godteri kuttes ut her i gården!! Spiser også helt feil, slik jo mange av oss overvektige gjør, 2 måltider om dagen, og hopper over frokosten.. Har noen her inne tips om hvordan jeg kan få matlyst tidlig på morgenen? Spiser ikke spesielt sen middag heller, rundt 17-18tiden..
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias else😃24. august 2002
hei og velkommen hit!!!

ja, frokost er viktig!!! du får bare prøve deg frem og se om det er noe du greier å spise!!! Selv spiser jeg rugsprø eller andre knkkebrød, men jeg har aldri hatt problem med å spise om morgenene.. Jeg er et skikkelig A-menneske så jeg er lys våken og trenger noe å starte dagen med!!!

Tar du deg en tur rundt her inne og ser på de som har vært her lengst, så finner du masse tips og råd!!!

Sett deg noen delmål og belønn deg selv med noe fint! Nye klær, sminke, frisørtime e.l ta 5 og 5 kg til å begynne med!!!

drikk masse vann, så lenge kroppen tror den mye tilgang på vann, skiller den ut mer også! dermed går vekten ned!

Du får ha lykke til, så stikker jeg vel innom å ser hvordan det går!!

Klem Else
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃23. august 2002
Hei Lixi :-)

Velkommen til dette stedet.

Å ja, jeg kjenner meg igjen i det med å ikke bli sulten før langt på dagen.. men de siste månedene har jeg spist frokost enten jeg ville eller ikke. Og de aller fleste dagene har jeg vært sulten nok til å få i meg litt mat.

Har du tenkt på hvordan du vil gå frem, kosthold, osv.?

Lykke til.

Klem fra Jojoen

Bilde
c.AuthorAlias Trulte😉23. august 2002
Maskinen roter litt ser jeg.....
c.AuthorAlias Trulte😉23. august 2002
Velkommen hit. Og lykke til i kampen med kiloene og på veien mot ett sunnere og lettere liv.
Alt er en vane også frokostene. Dessuten så er det viktigste å få i seg NOE...om ikke annet så ett glass juice. En frukt er nok til å få igang forbrenningen...og når den er igang blir du nok sulten*ss*

Lykke til

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias Molla😌23. august 2002
Heipådeg!
Gratulerer med avgjørelsen om å begynne et nytt og "lettere" liv! Nå har du tatt avgjørelsen, og dermed er du allerede godt i gang.
Jepp, første bud er: Spis frokost! Uansett om du ikke orker!!!! Jeg var akkurat som deg, kunne la være å spise i hele tatt før langt utpå ettermiddagen. Så begynte jeg å TVINGE meg selv til å spise frokost! Og det gjør jeg fremdeles. Er ikke sulten om morgenen, men spiser likevel. Havregryn og melk + sukker (helst fruktose) er fast hos meg nå, lettere enn å sitte å tygge på tørre brødskiver eller harde knekkebrød... ;).
Viktig med flere måltider utover dagen, helst 4-5. Og drikk MASSE vann, hele dagen. Når du i tillegg kutter ut sukkerbrus og snop, så er du på god veg. Få til noen spaserturer noen ganger i uka også, så tror jeg snart du vil få se resultater.

Det skal bli spennende å følge med deg! Lykke til!
Slankeklem fra Molla
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.