← Alle dagbøker
diarist.Alias

Livsnyteren

52 år158 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start64,0 kg
Sist64,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå25,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
64,0 kg

Lørdag har man ikke lyst på broccoli...

BROCCOLI ER IKKE LØRDAGSKOS !
Helgen er her og det man vanligvis gjør på en slik dag er ikke lenger mulig, det seg være: potetgull med dipp, mere dipp, ostepop, middag med fløtesaus, alkohol og gotterier !
Som den livsnyter som jeg er....(!), er dette en endring som jeg må venne meg til. Jeg er ikke feit, jeg er ikke tynn og det aller viktigste: Jeg er ikke fornøyd ! Og hva kommer dette v ??? Jo nemmelig den uskydige ostepopen, de gode sausene !!

REGNESTYKKET.......
Jeg skjønner jo jeg også.... enten jeg vil eller ei... at det som kommer inn skal forbrennes eller brukes til noe fornuftig i kroppen, og det ville vel være å overdrive å tro at jeg jogger så mye eller at kroppen min har bruk for så mye ostepop !!! Jeg hadde jo mattematikk på skolen og da lærte jeg å forholde meg til et tall (for eksempel kalorier) og trekke fra et annet tall (for eksempel det kroppen forbrenner) og sitte igjen med en rest...... IKKE BRA at jeg husker så godt, dette tyder mer og mer på at jeg må sjerpe meg, la de vakre gule små cheesedodles''ene oppbevares i butikken en periode....

SINGEL !
Jeg har bestemt meg for å sjerpe meg, er singel og sier til meg selv at jeg må ta ansvar for min egen sivilstatus !!! :-)

HVOR STARTET DET ?
Vi er en jentegjeng som er holder sammen og finner på masse spennende og har et temmelig hektisk og aktivt liv. En venninne av meg fortalte at hun hade begynt å slanke seg og jeg kunne tydelig se endringer i type klær hun kunne bruke og utstrålingen av "fornøydhet" etter bare kort tid. Hun bruker blodtypedietten kombinert med spis deg glad boken.
KAN HUN KAN JEG ! :-) - jeg hadde bestemt meg ! Jeg skulle ikke være sløgga som satt igjen med hengemage og gnissende lår ! Her gjalt det å henge med i svingene.

Så kjære broccoli - velkommen til min kropp !!!!



1 i heiagjengen
c.AuthorAlias milla_1813. januar 2002
Hei Livsnyteren!
Ble skikkelig motivert av å lese innlegget ditt!
Dette tror jeg du kommer til å klare med glans, det har bare litt å si om man virkelig vil eller ikke. Tror nok i alle fall at du klarer dette her.

Er helt enig med deg at broccoli ikke er lørdags mat. Hadde aldri klart å spise broccoli på en lørdagskveld. Men det er jo viktig å unne seg noe god tmens man slanker seg da. Tror nok det er smart med en fast godtedag i uken, og det kan jo for eksempel være lørdagen. Jeg selv er rimelig avhengig av godteri..eller lettere sagt så er jeg avhengig av matkantinen på skolen.. men nå SKAL jeg venne meg av med den vanen. jeg har brukt altfor mang epenger på sjokolade, cola og diverse smågodt der..

Håper vi kan motivere hverandre litt..
Har du et spessielt mål du skal nå, når det gjelder vekten?
Mange klemmer fra Milla!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.