Lenge siden jeg har vært her nå...
Og det er på grunn av at jeg har fått meg jobb i sommer. En datajobb, tror det blir moro jeg. Morsomt å komme seg ut av huset og snakke med personer utenom familien, gjør jo ikke noe at det er kjekke gutter rundt meg heller da *s*
Slankinga? Joda, noen dager går den rett vest, og andre dager ganske bra ;/ Jeg prøver å holde meg i skinnet, men enkelte dager blir det veldig vanskelig, jeg har i hvertfall ikke kommet over 73 kg igjen. Veide meg ikke i dag, så jeg har ikke registrert ny vekt.
Håper det går bra med alle dere:) Keyz: Blir ikke no ferie på meg i sommer, kanskje en eller to dager i Østersund, men ellers er det jobbing! Money money money... :D
72 BLANK!!!
Endelig ser jeg tallet 72 blank igjen! Sist jeg så det var på 1. nyttårsdag, siden da har det bare jevnt gått oppover, men ikke nå nei!
Dagen i går gikk jo veldig bra den, men... det ble ikke no skikkelig middag, no som gjorde meg veldig sulten da jeg la meg, men jeg holdt ut. Drakk litt vann i steden, og sovnet :-)
Dagen i går:
Frokost: 2 skiver slankebrød med mager fløtemysost, en kopp kaffe og en halvliter vann.
Lunsj: En nutrilettbar, 220 kcal.
- En kopp kaffe
Middag: En skive slankebrød med appelsinmarmelade, en rett-i-koppen (lapskaus) og en liten osteloff (dårlig middag, jeg vet, men ikke så ille med kcal).
- En kopp kaffe.
Kvelds: Vannmelon.
Trening: Ingenting
Det spørs hvordan det går med spisingen i dag, skal være barnevakt, og ta med ungen på bursdag til søskenbarnet mitt. Der blir det sikkert litt kaker og sånt... Får vel bare smake moderat, og så har jeg tenkt å ta med den andre Nutrilettbaren bortover til der jeg skal være barnevakt, slik at jeg spiser den som kveldsmat, og ikke godterier :-)
Ha en fin dag, her er det solskinn og varmt i dag!
JIPPI!
Oi!!! Fikk helt sjokk da jeg gikk på vekta i dag morges jeg. Hadde aldri trodd at jeg skulle gå ned i vekt i dag =)
Ellers så gikk dagen i går veldig bra, bortsett fra isen helt på slutten av dagen da ;) Men jeg måtte ha noe, og den isen er laget av skummet melk, og jeg innbiller meg at den er bedre enn en sjokolade eller fløteis ;) Her er oversikt over dagen i går:
Frokost: 1 skive slankebrød med mager fløtemysost, en kopp kaffe og en halvliter vann.
Lunsj: 2 skiver slankebrød med mager fløtemysost, en kopp kaffe og en halvliter vann.
- En halvliter Pepsi Max.
Middag: Pasta med litt ost, vannmelon og 2 glass appelsinsaft.
Kvelds: McFlurry med Nonstop og en kaffe.
Trening: Ingenting
I dag skal jeg til homeopaten, og da blir spiserytmen min helt endret... Håper bare jeg klarer å holde meg unna noe på veien hjem, kanskje jeg skal kjøpe meg en Nutrilettbar i 14-tiden? Tror jeg kanskje slår til på det :)
Ha en fin dag dere alle, og takk for kommentarene, de hjelper så mye!
En litt dum dag...
Dagen i går startet så bra, men sprakk totalt i løpet av dagen.... Derfor bestemte jeg meg for å ikke veie meg i dag, for jeg vet at jeg ville ha vært tyngre enn i går. Men uansett, er er gårsdagen:
Frokost: 1 skive slankebrød med mager fløtemysost, en stor kopp te.
- Ett glass Champagnebrus
- 6-7 marshmallows
Lunsj: 2 skiver slankebrød med mager fløtemysost, en stor kopp te.
- Ett glass Champagnebrus
- En neve saltstenger
Middag: Pizza på Egon, salat og et glass vann (mamma inviterte med meg ut)
- En boks Cola Light
Kvelds: 4 kapteinkjeks og en stor kopp te
- 2 never med saltstenger
Trening: Stepmaskin i en halvtime = 305 kcal, styrkeøvelser for rygg og mage, og uttøyning.
Nå må jeg få opp motivasjonen, den har ikke helt kommet enda, men men...
Mandag, og se på vekta!!!
Jippi, jeg har holdt samme vekt gjennom helga!!! Jeg er bare så glad i dag, og motivasjonen for en ny uke er på TOPP!
Ellers så har det vært ei topp helg, har kost meg med familien, god mat og litt flørting ;)
Og i går var jeg på Rosenborgkamp, var moro det, masse liv og masse mennesker å se på :-)
Dagen i går:
Frokost: 1 skive slankebrød med mager fløtemysost, et lite sjokoladekakestykke og en stor kopp te.
Lunsj: 2 skiver slankebrød med mager fløtemysost, en kopp kaffe.
Middag: 2 slankebrødskiver med omelett, ett glass appelsinsaft.
- Litt popcorn, 1 kaffe og en Ifaeske (Rosenborgkamp *s*)
Kvelds: En kopp kaffe og 4 kapteinkjeks.
Trening: Ingenting.
Dett var dett, dere får ha en fin dag!
En helt annen start på helga enn forrige helg
Tjoho! 72.6 kg igjen, og det er lørdag! Forrige lørdag var jeg over 73 kg, så jeg har helt klart et annet utgangspunkt denne helg. Ble så glad da jeg sto opp i dag, for etter bursdag og kaker, så trodde jeg at det kom til å ta en stund før jeg kom ned hit igjen!
Det er lørdag i dag, og jeg kommer til å kose meg litt, men det har jeg lov til på lørdagene!
Dagen i går:
Frokost: 1 skive slankebrød med mager fløtemysost, en stor kopp te.
- Litt saltsnaks og noen Nonstop
Lunsj: 2 skiver slankebrød med mager fløtemysost, en kopp kaffe.
- En kopp kaffe
Middag: 2 toast med ost og paprika, to armeriddere (aldri mer *gulp*)
- En kopp kaffe
Kvelds: En minibolle, en kopp med saltsnacks.
- 6 risbrød (Sånne småe som man kjøper i pose på dagligvarebutikk), en stor kopp te
Trening: Ingenting.
Håper dere alle får en superfin lørdag og helg!
Gratulerer med dagen Litjpia!
Hei hurra! I dag har jeg bursdag, og vekta var veldig positiv :)
Selv om vekta var veldig bra i dag, så har jeg unnet meg selv en kosedag på bursdagen min. Har bursdag bare en dag i året, så jeg har ikke dårlig samvittighet.
Har heller ikke tenkt å veie meg i morgen, for jeg VET at vekta vil være høyere enn i dag ;)
Håper dere alle har hatt en fin dag!
Dagen i går:
Frokost: 1 skive kneippbrød med appelsinmarmelade, en kopp kaffe og en halvliter vann.
- En neve solsikkekjerner
Lunsj: 2 skiver kneippbrød med hjemmelaget solbærgelé, en kopp kaffe og et glass iste.
Middag: Jasminris med grillkrydder, litt dressing og en spiseskje med potetsalat til, og et glass appelsinsaft.
Kvelds: En skive slankebrød med mager fløtemysost, et glass iste, og en kopp te.
- Dietorelledrops til filmkosen
Trening: Ingenting.
Back on track!
Hey hey hey! Jeg er tilbake på startpunktet igjen *jippi*
Dagen i går var veldig bra den, fikk tatt sprøyta og det ble ikke så dyrt som jeg hadde fryktet. Det var jo virkelig synd da *s*
Ellers så var jeg bare ute og koste meg i finværet i går, deilig det også!
Maten i går:
Frokost: 1 skive slankebrød med mager fløtemysost, en kopp kaffe og en halvliter vann.
Lunsj: 2 skiver kneippbrød med hjemmelaget solbærgelé, en kopp kaffe og en halvliter med vann.
- Et glass iste
- to kapteinkjeks
Middag: To hjemmelagde hamburgere, vann.
Kvelds: 3 kapteinkjeks, og en kopp med iste.
Trening: Ingenting.
Ellers så skal jeg bake i dag, en ny runde med slankebrød og noen kaker til i morgen. Men jeg skal være flink i dag også jeg, har vært det i to dager nå så!
Kos dere i dag, her regner det, så jeg skal ta med søster på butikken og shoppe litt ;)
Litt bedre i dag
Hei :)
Vekta var litt bedre i dag, så det ser ikke alt for mørkt ut.
I går var jeg virkelig flink både med mat og trening:
Frokost: 1 skive slankebrød med mager fløtemysost, et glass iste og en kopp te med suketter.
Lunsj: 2 skiver slankebrød med mager fløtemysost, halvliter med vann.
- Et glass Pepsi Max
Middag: Lasagne, vannmelon og saft.
- Et glass saft
- En kopp te
Kvelds: 1 skive slankebrød med mager fløtemysost, en liten jordbæryoghurt og en halvliter vann.
Trening: Stepmaskin i 30 min (314 kcal), styrkeøvelser for rygg og mage, uttøying.
Ellers så skal jeg til legen i dag, skal få en kortisonsprøyte. Jeg vet at det kanskje ikke er det beste å få i seg, men jeg vet at allergien og astmaen min blir bedre, og jeg kan få være litt ute i finværet. Andre astmatikere får jo i seg kortison hver dag, så jeg overlever vel :)
Dere får ha en flott dag, det skal jeg ha!
*Hrmf*
Jeg var nødt til å bite i det sure eplet, og gå opp på vekta i dag... Dere ser jo resultatet... Den eneste lille positive tingen med dette er at motivasjonen min fløy til topps! Dessuten kom mensen i dag, så da går vel kanskje vekta ned også *håper*
Dagen i går gikk sånn rimelig bra... Skeide ut litt, men ikke alt for mye:
Frokost: 1 skive slankebrød med mager fløtemysost, kaffe og vann.
Lunsj: 2 skiver slankebrød med mager fløtemysost, kaffe og vann.
Middag: Spagetti og bønner.
-1 saftis
Kvelds: Vannmelon og .... 3 boller (fy meg!)
-1 Pinup-is (FY FY FY!)
Men nå er det en nyyyy uke! Og det skal jeg benytte meg av, utenom på torsdagen :D Da har jeg bursdag, og skal være en liten prinsesse *s*
Ha en fin dag alle sammen!
Så sitter jeg her da...
og er nødt til å virkelig ta meg sammen... Har ikke turt å veie meg i dag heller, kjenner at jeg er blitt tyngre... Hjelper jo ikke at mensen er i vente heller :(
Skal spise normalt i dag, og prøve så godt jeg kan for å ikke skeie ut. Er så lett å gjøre det når det er så varmt.
Er potta tett i dag, nyser, hoster og øynene renner. Allergi er en morsom sak når graderstokken viser 26 grader, og sola skinner :)
Ellers så er foten bedre i dag, har tenkt å trene i morgen. Etter at jeg har vært til legen og tatt en kortisonsprøyte, da blir allergien bedre, kanskje allmenntilstanden blir piggere også?
Men nå skal jeg prøve meg på solsenga en liten stund, ha en fin solskinnsdag!
Veide meg ikke i dag
Orket ikke å gå på vekta i dag jeg... Venter mensen, og derfor så er nok vekta litt tyngre enn det jeg egentlig ligger på. Krysser i hvertfall fingrene for det.
En ny dag er her, men det er lørdag. Jeg gir meg selv lov til å kose meg litt ekstra på lørdagene, ikke at jeg propper i meg mat, neida... Jeg unner meg litt lørdagsgodt, som er for det meste skumgodterier og drops. Holder meg unna de feteste tingene. Må vel nevne at jeg kun spiser godterier på lørdagene.
Jeg har også en stepmaskin her hjemme som jeg prøver å bruke. Men nå har jeg fått to insektstikk på foten, og jeg er kjempeallergisk, så den foten går ikke ned i en sko :) Får vel prøve en treningsøkt på mandag igjen. Bedre med 1 gang i uken enn ingenting? Helst vil jeg prøve å få til 2-3 ganger i uka, men i allergisesongen kan det være vanskelig noen ganger...
Ha en fin dag!
Jeg er tilbake, med nytt nick
Hei!
Har vært her tidligere, men med et annet nick. Jeg har valgt å bruke et annet nick denne gangen pga. at det andre nicket er veldig kjent.
Slankingen sliter jeg fortsatt med, har mistanke om at jeg har insulinresistens, og skal ta opp dette med legen. Dessuten så er forbrenningen min bare møkk! Jeg spiser egentlig veldig lite, og jeg kan ikke spise mindre rett og slett. Det jeg er nødt til å gjøre, er å finne et kosthold som får opp forbrenningen, og så kommer kanskje slankingen automatisk???
Jaja, jeg får prøve meg her nok en gang. Kryss fingrene for meg!
Frokost: Nutrilettbar, vann og kaffe
Lunsj: 2 stk. cm-tykke slankebrødskiver med lett fløtemysost, kaffe og vann.
Mellom: 2 pizzastykker, vann.
Middag: Litt grillmat, to glass Pepsi Max og 2 glass hvitvin.
Planen min over maten ble ødelagt i dag, mamma og pappa sa at vi ikke skulle ha middag, så jeg måtte ordne meg noe eget. Men plutselig ble det grillmat likevel, var ikke sååå usunt da.
God natt :)
Har leste litt i dagboken din (tenkt å faktisk kunne si det uten å bli ned kjeftet...hehe..) Så bra at du ikke har gått over 73 kilo da:)
Hva er forresten slankebrød? Noe du har funnet på, eller er det noe reelt?
Kos Caroline:)
Skal du på Østersunddagene eller hva det heter? Vi har vært 'masse' (jeg har i alle fall vært der mer enn to ganger! *ler*) i Østersund da jeg var liten, men aldri på de dagene. Da jeg kom i passende alder og bodde i trøndelag hadde jeg ikke bil, og nå som jeg har bil bor jeg i Oslo.. Det er litt langt å kjøre.. :p
Kos deg masse!
Klem fra Keyz