← Alle dagbøker
diarist.Alias

Liselotte

51 år170 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start91,4 kg
Sist91,4 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå31,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
25. august 200228. august 2002
91,4 kg

Godt humør igjen!!

Etter de koselige og oppmuntrende innleggene i dag boka er humøret helt på topp igjen.
Gruer meg litt til fredag, veiedag. Regner ikke med å ha gått ned noe nåda men bare jeg ikke har gått opp!!!
Fikk mensen idag og føler meg super oppblåst, ikke gunstig for veiedagen. Men det er vel bare å hoppe i det ikke sant??
Ha fin dag alle som leser!!
Klem fra meg.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias sef😃29. august 2002
Hei og velkommen hit :) ! Synes du er kjempeflink, jeg-du har jo gått ned masse allerede før du kom hit! Veiedagen går sikkert fint, du må ikke være så streng mot deg selv- alle kan sprekke litt innimellom, det er lov. Man må unne seg litt, hvis ikke kan det lett bli veldig tøft. Vel, lykke til med veiedag i morgen :) ! Håper du får masse glede av å ha slankedagbok her. sef :)
c.AuthorAlias Eira😉28. august 2002
Hei!!

Flott! Da årnær vi dette sammen. I dag hadde vi gjester og jeg spiste kjeks og kake. Det er sånt som hører skikkelig med........hm..........

Du, hva er Bechtrewes? Svømming er uansett god trim. Jeg liker å svømme, men har liksom ikke tid. Har du flere barn? Hilsen Eira.
💔91,4 kg

Drømmen som brast??

Uff og uff...etter 7 uker uten så mye som en liten sprekk ødela jeg alt i helga, jeg spiste ting jeg ikke har lov til og ikke minst jeg drakk BRUS!!!både lørdag og søndag, hvordan er det mulig å ha så liten viljestyrke, når det eneste jeg vil er å bli tynn igjen???Og hvordan skal jeg klare å fortsette nå? Det eneste jeg har lyst til er å sette meg ned å spise og spise og spise.ååååååååååhjelp meg noen...

p.s ikke meningen å la min frustrasjon gå utover dere, det er jeg som er en taper....måtte bare blåse ut litt....

Klem fra meg.
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jannicke😉28. august 2002
Hei og velkommen!

Er enig med Nite! Dette er ikke verdens unergang. Du gjør det jo kjempebra! På 7 uker: 14 kg! Det er en kjempe- prestasjon. Det er ikke mange av oss her inne som klarer det! Men grunnen til at du har klart det er vel nettopp fordi du er så seriøs?! Du kommer til å nå målet ditt fortere enn svint hvis du fortsetter like bra! LYKKE TIL videre!
c.AuthorAlias Eira😊27. august 2002
hei!

Ny her jeg også. Skal vi ha felles veiedag og rope hurra og huff sammen?

Se dagboka mi.

Hilsen Eira
c.AuthorAlias Jenta*S*🐷27. august 2002
hihi....ops! Sendte visst 2 ganger jeg...hjelper nok ekstra mye det:0)
c.AuthorAlias Jenta*S*🐷27. august 2002
Her kommer min spesielt utvalgte hjelpe-gris!;0)..hehe...
Ok,....helt alvorlig nå,svar meg på dette?:
VIL DU:
Gå ned i vekt?
Føle deg mer vel med kroppen din?
Handle klær akkurat som du vil og i den størrelsen du vil?
Få bedre kondisjon?
Få bedre blodsirkulasjon?
Styrke hjertet?
Få lange blikk fra gutta?...(hehe)
Føle at du kan være med på ting uten å ha dårlig samvittighet,da mener jeg ta en fest,spise en hamburger,hva som helst....uten den hersens dårlige samvittigheten?

Listen er eviglang....jeg tror du vet det selv også.At det er faktisk ikke SÅ mye å forsake brus,snop og usunn mat en stund for å oppnå dette...MEN...jeg vet jo såklart at det er vanskelig! Men jeg gjentar....vil du det NOK?
Vil du det,vel da har du svaret ditt:0)....

Stå på,jeg LOVER deg at det er verdt slitet!
Om du må,så unn deg en dag i uka,der du kan spise det du vil og drikke brus...men begrens det da til en dag i uka.
Ellers prøv å vær flink,spise sunt og trene i uka,DA vil du se resultater i en fei!
PROMISE!
Skal følge med deg videre!
Klemz fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Morgengry😉27. august 2002
Hei Liselotte, og velkommen hit.
Hvis det er noen trøst, så har vi alle vært der. Det er helt normalt å ha en "sprekk" en gang i blant. Og du har jo holt deg i 7 uker. Det er jo en seier! Og du har tatt av deg nesten 14 kilo. Er ikke det flott!! Så opp med motet, det er bare sundt å skeie ut en gang i blant.

Klem fra Morgengry
c.AuthorAlias nite😊27. august 2002
Pssst. her er jeg. Nite heter jeg og blir litt lei meg når jeg ser du er sint på deg selv. Ikke la en liten snubling gjøre deg så forbannet. Du skal ikke gå for fort ned ellers er sjangsen for at du er over startvekten din fortere enn du hadde ønsket.

Kalle det ikke sprekk, men en liten snubling, og forresten, du er vel ikke annet enn et menneske, er du vel?

Forresten, velkommen hit, og stå på.

Hilsen Nite
Bilde
😟91,4 kg

offameg

Jeg begynte å slanke meg for syv uker siden, da stoppa nåla på den "nette" sum av 105 kg....to svangerskap har visst gjort sitt, og siden jeg sliter med helsa blir det vanskelig med trening. Men har ialle fall kommet igang, men i dag ødela jeg alt....drukket brus!!!ÅÅÅÅÅ jeg blir så sint på meg selv....Jeg registrerer meg likevel, og håper at det bare var en liten sprekk, og at jeg klarer å motivere meg på nytt i morgen. Veier meg hver fredag, og målet mitt er iallefall 65 kg...uff laaaaaaaaaaaaaaaang vei igjen

deppa idag...klem fra meg
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Linda😃25. august 2002
Hei hei og velkommen!

Du har jo vært kjempeflink frem til nå så dette klarer du!
Du har jo straks gått ned 15 kilo og det er jo noe å være meget stolt av synes jeg!
Håper du ikke er så deppa i morgen:)

Hilsen Linda
c.AuthorAlias Jenta*S*😃25. august 2002
Hei på deg og velkommen i gjengen!
Skjønner at det føles vanskelig,men hvis du vil dette NOK,så klarer du det! Det er jeg sikker på!!
Masse lykke til!
Klem fra Jenta*S*
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.