Overaskende....
Jeg ble sååå glad når jeg veide meg i dag til morgenen. Har vært veldig flink i det siste og trent mye. Kunne det bare gått like knirkefritt resten av tida også da...men det vil det nok ikke gjøre. Men jeg gleder meg over det jeg har klart til nå. Må kanskje også si at vekta som står oppført som startvekten min er litt feil. Startvekten min nå var 71,1 Kg, men 72,5 er det tyngste jeg har vært så derfor skrev jeg opp det. Litt mer motiverende...
I dag har jeg spist:
Frokost: 2 dl skummet melk, 2 knekkebrød (hver 27 kv\cal) med 1 skive brunost og gulost på.
Lunsj: 2 klibrød med ei gulostskive, 1/2 eple og 1/2 banan.
Middag: 2 pizza stykker
Hm, kanskje jeg klarer å holde meg unna mer mat i kveld?? Får se hvor sterk jeg klarer å være:) Ellers har jeg trent håndball i dag,men ikke mye siden jeg er helt utslitt om dagen. Har jo hatt tre kamper på to dager nå og det merkes...men det er gøy! I helgen skal jeg bare slappe av, men det skal bli tungt å se alle de andre spise snop, mens jeg ikke kan ta noe. Jaja, har begynt å ta krom så det skal visst hjelpe på godtesuget, men poenget er ikke det at jeg har godtesug hele tiden, men godteri har et psykisk overtak over meg tror jeg..høres kanskje dumt ut, men saken er den at det ofte er bedre i tankene enn det er når man først spiseer det: og i tillegg føler man seg jo ikke så bra etter at man har spist det da. For når jeg begynner å spise snop, holder det vanligvis ikke bare med en liten sjokolade nei...uff.
Ellers så har jeg vært sammen med venner i dag og sett på julegrantenninga. Det var jo litt kos da, fikk litt julestemning da ja. Og jul gleder jeg meg kjempemasse til!!!
Jaja, må gå nå. Ha det bra så lenge:)
I dag har jeg spist:
Frokost: 2 dl skummet melk, 2 knekkebrød (hver 27 kv\cal) med 1 skive brunost og gulost på.
Lunsj: 2 klibrød med ei gulostskive, 1/2 eple og 1/2 banan.
Middag: 2 pizza stykker
Hm, kanskje jeg klarer å holde meg unna mer mat i kveld?? Får se hvor sterk jeg klarer å være:) Ellers har jeg trent håndball i dag,men ikke mye siden jeg er helt utslitt om dagen. Har jo hatt tre kamper på to dager nå og det merkes...men det er gøy! I helgen skal jeg bare slappe av, men det skal bli tungt å se alle de andre spise snop, mens jeg ikke kan ta noe. Jaja, har begynt å ta krom så det skal visst hjelpe på godtesuget, men poenget er ikke det at jeg har godtesug hele tiden, men godteri har et psykisk overtak over meg tror jeg..høres kanskje dumt ut, men saken er den at det ofte er bedre i tankene enn det er når man først spiseer det: og i tillegg føler man seg jo ikke så bra etter at man har spist det da. For når jeg begynner å spise snop, holder det vanligvis ikke bare med en liten sjokolade nei...uff.
Ellers så har jeg vært sammen med venner i dag og sett på julegrantenninga. Det var jo litt kos da, fikk litt julestemning da ja. Og jul gleder jeg meg kjempemasse til!!!
Jaja, må gå nå. Ha det bra så lenge:)
Gratulerer så masse med vekta di...det er jo kjempe bra!!Men det skulle jo bare mangle også da,slik som du har jobbet og stått på..er virkelig stolt av deg!!
vekta mi sto også på 69 i dag..er jo nesten likt nå...første man i mål??:) Hvis du har satt deg mål om å nå 65 til jul,kan vi jo jobbe mot samme mål??
Jeg gleder meg også masse til jul!!
Sitter å hører på julemusikk nå...også gleder jeg meg til å kjøpe juleklær som passe til den nye vekta mi..:)
Jeg har fortsatt de samme følelsene når det gjelder gutter og sånt..men jeg tillater meg liksom ikke å tenke på hvor tjukk og fet jeg er og sånt..for jeg driver å gjør noe med det,og da kan jeg ikke få gjort noe mer.og jeg er virkelig på vei mot målet nå..og det er jo du også..
Så hvis du vil så er jeg skikkelig klar for å jobbe "sammen" med deg..dette skal vi klare vetu.:)
Også var det dette med noen godt råd da..det ser ut som om du klarer dette like godt som meg..så jeg vet ikke om jeg har så mange gode råd jeg..hmm..
Jeg vil råde deg til å bruke den boka mye..skriv ned alt du føler for,...det hjelper masse..
Og som du kanskje har merket allerede,så går jo motivasjonen opp og ned..vi må bare regne med det..noen dager holder man på å gi opp,mens andre ganger svever man i lykkeskyer...den beste motivasjonen er som oftest å gå ned i vekt..det hjelper masse..syns i alle fall jeg...
Men det er viktig ikke å gi opp når man føler seg langt nede..og det som da kan hjelpe deg masse,er å ta en turinn her,og les noen av de innleggene til de menneskene som har gått ned masse...les hvordan de har klart det..det pleier i alle fall å hjelpe for meg..
Og det at du skriver opp hva du spiser,og tell kalorier.det er lurt!
I tillegg burde du ta kroppsmål av deg selv..det er ofte man går ned i cm i steden for kilo..jeg har tatt kroppsmål,og skal ta nye når jeg er nede i 67kg...
Nå har jeg ikke tid tilå skrive mer i dag..litt synd..men vi snakkes jo!!!
Ønsker deg lykke til igjennom helga,og håper vi begge får en fin helg..husk! Det er lov å kose seg en gang i blant..:) det skal ikke være et mareritt å slanke seg..:)
Lykke til!
Vi snakkes!
Klemmer fra Anette
Ville bare takke for den hyggelige kommentaren din. Jeg har det akkuratt på samme måte som deg. Føler også at godteriet har et psykisk overtak på meg, og når jeg først begynner spiser jeg godteri for opp til 250 kr. Orker heller ikke tanken på å gå inn i en klesbutikk, langt mindre ett prøverom. Deilig å høre at jeg ikke er alene om å tenke og føle slik. Det var et kjempeflott råd om å gå turer. Det skal jeg forsøke å følge. Selv om det er litt nederlag. Før, for litt over ett år siden, veide jeg 50 kg og var supersporty, med skikkelig stålkondis. Nå blir jeg anpusten bare jeg går opp en trapp. Men nå skal jeg gjøre noe med det.
Jeg skal følge med på hvordan det går med deg!!!
Stå på videre,jeg synes du er kjempeflink.