JA se her ja
Vel vel..
Noe av det jeg skrev i går kan kanskje misforstås litt tror jeg. Kaffe er ikke ne mat hos Gr, det bare ødelegger så mye for kroppen og hode mitt, derfor skal jeg prøve å slutte..
Skal prøve å få en sunn dag i dag. Spilte squash i går og føler meg helt mørbanka, ikke trent på 2 uker..
Vel vel
Noe av det jeg skrev i går kan kanskje misforstås litt tror jeg. Kaffe er ikke ne mat hos Gr, det bare ødelegger så mye for kroppen og hode mitt, derfor skal jeg prøve å slutte..
Skal prøve å få en sunn dag i dag. Spilte squash i går og føler meg helt mørbanka, ikke trent på 2 uker..
Vel vel
Ser man det! Dette går jo aldeles utmerkt!
Lykke til videre med din nye livsstil!
Klem Aasalill! =)