← Alle dagbøker
diarist.Alias

Linejenta

51 år160 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start59,0 kg
Sist58,6 kg
Endring−0,4 kg
BMI nå22,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
23. juli 200224. juli 2002
😊58,6 kg

JA se her ja

Vel vel..
Noe av det jeg skrev i går kan kanskje misforstås litt tror jeg. Kaffe er ikke ne mat hos Gr, det bare ødelegger så mye for kroppen og hode mitt, derfor skal jeg prøve å slutte..

Skal prøve å få en sunn dag i dag. Spilte squash i går og føler meg helt mørbanka, ikke trent på 2 uker..

Vel vel
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias kitti😌26. juli 2002
heisann og velkommen til disse sidene! hjelper definitvt å være med her. Får gode tips og motivsjon. JEg har også gått på lignende kurs til Grete Roede, Weight Watchers. Samme prinsipp til GR. Prøver nå å følge WW kurs for meg selv, ikke slavisk men ha det i bakhode. Trener selv ca.4 ganger i uken, gjør nderverk med kroppen:-) Har kun trent 2 ganer denne uken og dessverre ser det ut til at jeg ikke får tid til å trene mer heller...huff! I tilleg til at jeg jobber har jeg besøk av en venninne slik at et tar mye at tiden...men kommer sterk tilbake, hva trening betreffer, neste uke. Ønsker deg lykke til med slankinga...skal holed et øye med deg vet du:-) klem, kitti
c.AuthorAlias Aasalill❤️24. juli 2002

Ser man det! Dette går jo aldeles utmerkt!

Lykke til videre med din nye livsstil!

Klem Aasalill! =)

👻59,0 kg

På tide

Vet jeg ikke er veldig overvektig, men jeg er nå klar for å gjøre noe med det hele og jeg håper denne dagboka jeg fant vil være til god hjelp.

Jeg har tidligere gått på Grete Roede kurs og gikk ned fra 62 til 56, men har gått opp i ferien til 59.

Alt jeg har hatt av muskler har blitt til fett. Så dette kan ikke fortsette.

Jeg skal ikke gå på flere GR kurs, men skal følge det jeg lærte der: Dette innebærer
- Kutte ut smør (er for gla i det til å kun ta litt på skiva)
- Lage sunne retter, kutte ut pølser, kjøttdeig etc
- Mange små måltider
- Kutte ut kaffe fra og med til mandag
- Trene fast 4 ganger i uka istedenfor alle dager i 3 uker og 2 uker pause etc
- Skrive ned hva jeg spiser

Skal innom å kikke på dere etterhvert nå, så får vi støtte hverandre.

Klem

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😊24. juli 2002
Hei og velkommen hit!

Bare lurer på en ting... hvorfor skal du kutte ut kaffe? Er dett noe du har lært på GR-kurs?

Og hvor lenge siden er det du gikk på kurset?

Lykke til med målene dine!

Klem Aasalill
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.