← Alle dagbøker
Line M
50 år163 cm56 innlegg
2002
0 følgere
Start69,9 kg
Sist67,2 kg
Endring−2,7 kg
BMI nå25,3
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Ikke veid meg ennå..!!!
Har ikke veid meg ennå, så hva vekta egentlig er, vet jeg ikke.
Skal veie meg til torsdag, så da får vi se.........
Ingen forandring
Så var det ingen forandring da. Håper på bedre resultater neste uke !!!!!!!
Målet mitt på 65 kg innen 1 september er det bare å se langt etter, men skal gjøre mitt for å komme så nær som mulig....
En dag igjen...!!!
Ja så er det en dag igjen til veiing..... Gruuuuer meeeeeg..!!!
Har jo som mål å nå 65 kg innen utgangen av august..!!!
dvs 2,4 kg på 10 dager !!! Håpløst !!!
Men jeg skal gjøre det jeg kan for å komme så nær som mulig...!!!
Får krysse fingrene og håpe på det beste i morgen..!!!
He en fortsatt fin dag og kozzzdere massse, kjære slankevenner...
Uff.... mandag......
Ja som kom den etterlengtede mandagen igjen da...!!!!
Ehhhh, NEI.
Har hatt en utrolig bra helg, båttur lørdagen og søndagen.
Er litt solbrent, men det er utrolig hva litt rødt og brundt gjør med en.
Føler meg litt med "delikat" når kroppen har fått litt farge.
Siden helge var så fin, ble det litt utskeier også, potetgull, sjokolade, smågpdt, napoleonskake ..... Ja og litt til.
Samt grilling både fredag og lørdag..!!!
Sånn var var mine synder sagt og nå håper jeg på en fin slankeuke....
Klemmer fra Line M
Endelig helg
Har ikke veid meg i dag, men regner ikke emd at det er så store forandringer.
I dag drar vi på hytta (til foreldrene til typen) og i morgen tar vi båten og kjører til hytta til modern, en utrolig fin tur i mjøsa !!!
Gleder meg som en liten unge. Håper på fint vær.
Ellers skal det bli deilig å ta igjen all den tapte søvnen, ZZZZZzzzzzz, er utrolig trøtt om dagen.
Kansje jeg burde spandere på meg et par vitamin bokser !!!
14. august 2002
☹️67,2 kgIkke så aller værst
ble gårdsdagen heller. Frokost og lunsjen ble som "avtalt" 2 finn crisp med magerost til frokost og 2 stk yoghurt til lunsj. Middagen ble kyllingfillet og ris, namm, namm....
På kvelden bar det bort til svigersene mine, vaffler og is...!!
Klarte faktisk å beherske meg, KUN 1 1/2 vaffelplate og 2 spiseskjeer med is !!!
Det er ikke værst til å være meg, pleier å fråtse vaffler....!!
I dag blir frokost og lunsj det samme, middagen vet jeg ikke.
Skal også prøve å komme meg bort på SATS i dag !!!!
Ha en fortsatt strålende dag ale sammen
KLmmer fra Line M
Helgens oppsumering
Det ble ingen SATS trening denne helgen. Men jeg må jo sies at å vaske to biler (lørdagen) og å polere en bil (søndagen), er nok trening i seg selv !!!!
I dag blir det trening; 1 time Aerobic
Om dagen spiser jeg sunt og godt. Men på lørdagen forspiste jeg meg på pizza !!! Ufff, ble uvell utover kvelden...!!!
Denne uken skal jeg spise 2 finn crisp med magerost til frokost og 2 stk yoghurt til lunsj. Middagen vil variere, i dag blir det fiskegrateng.
Klem fra Line M
Da var det sant allikevell da...
...at vekta faktisk ikke var mer enn i overkant av 67 kg. Fryktet jo at den var over 70 kg...!!!!
Stolte ikke helt på det i går, så derfor kontroll målte jeg meg i dag !!! He-he, og det ver jo ikke dumt -200 gram
Mål: 65 kg innen 31 aug.
Dager igjen: 22
Kg igjen: 2,2
Yepp, yepp...
Da er vi i gang for fullt, igjen for n''te gang.....
Veide meg i dag morres for første gang siden midten av juni, nesten to mnd siden !!! Status: opp 600 gram.
Tatt i betrakning at slanking ikke har stått først på lista og det har ikke akkurat har luktet "svidd" av SATS kortet i sommer, synes jeg dette er bra...!!!!
Fryktet det værste da jeg entret vekten i dag, som faktisk hadde støvet ned....
Så dette gir meg nå et nytt piff, for å fortsette slankingen, igjen. Yippi.......!!!!!!!!!!
Dagens synder:
Frokost: 2 stk Finn Crisp med magerost. Totalt ca 50 kcal
Lunsj: 2 stk yoghurt. Totalt 275 kcal
Middag
Ønsker alle sammen en strålende dag.
Hilsen en fornøyd slanker !!!!!
Tilbake for fullt
Nå, er det slutt på alt tullet om dagen, den ene brusen og sjokoladen har rent nedover halsen på meg i ferien....
Men nå er ferien over, og etter å ha vært i tenke boksen en stund, har jeg bestemt meg for å fortsetter her og å ta opp kampen mot kiloene...!!!!
Så: Jeg start med nytt mot i dag og veier med først til torsdag. Har jo ikke veid meg på en veklig god stund nå.
Skal også begynne å skrive ned hva jeg spiser og hvor mye trening det blir.
Håper på videre oppmuntring og støtte.
Klem fra Line M

Har ikke daua !!!!
Ja, motivasjonen er fremdeles på bånn og hvor mange kilo jeg har gått opp igjen aner jeg ikke, men håper jeg er under 70 kg.
Tar en "pause" til etter ferien og takk til aasalill som tar litt "tak" i meg. Trenger det. Takk skal du ha.
Men som sagt er tilbake for fult etter ferien.
I morgen setter vi oss på sykkelen og kjører mot Paris, så blir det London og så hjem igjen, totalt 15 dager....!!!
Ha en fortsatt fin sommer alle sammen
Takk
Takk for alle kommentarene og det er sant, skal virkelig en helgs utskeielser og litt vektøkning ødelegge meg helt og få meg til å gi opp??!!!??!!!????!!!!!????
NEI, tror ikke det nei, skal nå starte igjen med friskt mot og håpe på bedre tider.
Skal komme inn igjen i det fine slankesporet jeg var i før jeg hoppet over i spisesporet !!!
Takk til dere alle, dere er utrolige
Ønsker alle sammen en fin dag
Klem fra Line

Uff....
Vet ikke hvorfor jeg ødelegger for meg selv på denne måten.
Har virkelig skeiet ut denne helgen, med potetgull, sjokolade, lakris og ingen trening, men det ble ihvertfall ikke så mye brus da !!
Att det går ann, å gjøre noe sånt no, angrer som bare det...!!!
Så nå må jeg virkelig skjerpe meg...!!!!!
Skidso ???
Nå må jeg virkelig investere i en ny vekt. Veide meg i dag.
Først var den på 66.3 kg 3 ganger, så 66,8 kg 3 ganger og 66,6 kg 1 gang.
Men JEG KLARTE MÅLET MITT !!!!
Eller ihvertfall det ene, skulle se 66 tallet, men det helt optimale var jo at vekta havnet på 66,5 kg.
I dag skal jeg trene, 10 min på tredemølle, 10 min på stepmaskin og 10 min sykling. 100 situps(rette), 60 situps (skrå) og 30 ryggups. Kansje noe mer også....!!!
Nå kommer feriepengene......
Ønsker alle en fortsatt fin dag c,")
Klem fra en blid og fornøyd slanker...!!!!
Hesann folkens
Gikk på vekta i dag morres og den stod fremdeles på 67.1 kg, så jeg får være flink i dag og i morgen, så kansje jeg ser 66 tallet til fredagen.... Det er ihvertfall lov til å håpe..!!!
I går ble en slapp dag, spise pizza til middag (ca 550 kcal) og is til dessert (220 kacl), så sovnet jeg på sofaen og sov der til jeg gikk å la meg i senga !!!
Så jeg skal vel være glad for at vekta ikke viste mer i dag.
I dag kommer ei venninne på besøk, vi skal ha ost, kjekes og vin. Samt at hun skal ta tarot på meg. Gleder meg !!!
Men nå må jeg tilbake til arbeidet....
ha det bra så lenge.
Klem fra Line
Blir spennende å se på torsdag, veiedagen din. Har sikkert gått ned noe.
ANg. protein rik mat, hvis du går inn på internett, på siden som heter, vektibalanse.no så ser du du litt der hva dette går ut på. Det jeg kan si er at nei mat er: potet,ris,pasta, brød - ikke veldig grovt brød da. Du finner en liste over GI-mat som er veldig gunstig å spise. jeg har kjøpt kokeboken til Dr. Lindberg og den er det veldig mye gått inni, og så står det litt om protein og hva godt det er for kroppen osv. Jeg kan ikke leve uten pasta og ris men jeg prøver å ikke spise så mye av det, ikke hver dag. Ta deg tid til å lese på de sidene og jeg håper du kan prøve det i et par tre dager bare så får du se. Jeg kan godt legge inn mattips til deg hvis du vill.
Ønsker deg en fin dag.
Stor klem fra Sola.