← Alle dagbøker
diarist.Alias

Line M

50 år163 cm56 innlegg 2002 0 følgere

Start69,9 kg
Sist67,2 kg
Endring−2,7 kg
BMI nå25,3
📓 50+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
4. april 200227. august 2002
💔67,2 kg

Ikke veid meg ennå..!!!

Har ikke veid meg ennå, så hva vekta egentlig er, vet jeg ikke.
Skal veie meg til torsdag, så da får vi se.........
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sola😀27. august 2002
Hei du.

Blir spennende å se på torsdag, veiedagen din. Har sikkert gått ned noe.
ANg. protein rik mat, hvis du går inn på internett, på siden som heter, vektibalanse.no så ser du du litt der hva dette går ut på. Det jeg kan si er at nei mat er: potet,ris,pasta, brød - ikke veldig grovt brød da. Du finner en liste over GI-mat som er veldig gunstig å spise. jeg har kjøpt kokeboken til Dr. Lindberg og den er det veldig mye gått inni, og så står det litt om protein og hva godt det er for kroppen osv. Jeg kan ikke leve uten pasta og ris men jeg prøver å ikke spise så mye av det, ikke hver dag. Ta deg tid til å lese på de sidene og jeg håper du kan prøve det i et par tre dager bare så får du se. Jeg kan godt legge inn mattips til deg hvis du vill.
Ønsker deg en fin dag.
Stor klem fra Sola.
😟67,2 kg

Ingen forandring

Så var det ingen forandring da. Håper på bedre resultater neste uke !!!!!!!
Målet mitt på 65 kg innen 1 september er det bare å se langt etter, men skal gjøre mitt for å komme så nær som mulig....
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sola😀23. august 2002
Hei du.
Når man ikke har så mye å slanke bort så tror jeg at det tar lengre tid for å få bort de ekstra kg. Men du fortvil ikke, tenk på utskeielsene du har hatt og vekta har ikke gått opp!!
Så når det blir mandag - ny uke og nye muligheter - så tenker jeg at du vil gå ned litt. Tenker fortsatt på å fikse en konkurranse her inne, tror jeg skal sjekke litt her inne i helga om det er noen som vil være med.
Ønsker deg en herlig slankehelg.
Fredagsklem fra SOla, som skal sende deg noen oppmuntringsvibber. ~~~~¤~~~~~¤~~~~~~~~~~¤~~~~~~~~ S*S*S*
c.AuthorAlias Sola😀23. august 2002
Hei du.
Når man ikke har så mye å slanke bort så tror jeg at det tar lengre tid for å få bort de ekstra kg. Men du fortvil ikke, tenk på utskeielsene du har hatt og vekta har ikke gått opp!!
Så når det blir mandag - ny uke og nye muligheter - så tenker jeg at du vil gå ned litt. Tenker fortsatt på å fikse en konkurranse her inne, tror jeg skal sjekke litt her inne i helga om det er noen som vil være med.
Ønsker deg en herlig slankehelg.
Fredagsklem fra SOla, som skal sende deg noen oppmuntringsvibber. ~~~~¤~~~~~¤~~~~~~~~~~¤~~~~~~~~ S*S*S*
67,2 kg

En dag igjen...!!!

Ja så er det en dag igjen til veiing..... Gruuuuer meeeeeg..!!!
Har jo som mål å nå 65 kg innen utgangen av august..!!!
dvs 2,4 kg på 10 dager !!! Håpløst !!!
Men jeg skal gjøre det jeg kan for å komme så nær som mulig...!!!

Får krysse fingrene og håpe på det beste i morgen..!!!

He en fortsatt fin dag og kozzzdere massse, kjære slankevenner...
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trulte22. august 2002
Det var tøffe krav---2,4 kg på 10 dager.....UÆÆÆÆÆHHH
Om ikke du klarer det til 1 september så får du bare sette en ny dato...for du klarer det til slutt !!

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias LilleMeg😌21. august 2002
Får krysse fingrene for deg i morra! :)

og kan love deg at jeg ser ikke akkurat ut som på det bildet data'n tegna av meg, men var greit å vite hvordan jeg hadde sett ut om alle kilone var likt fordelt! :P har litt mer over rompe og mage enn det ble vist der...

når det gjelder kjæresten min begynte det bra, men det begynte som et avstandsforhold... og det går veldig bra så lenge vi er langt fra hverandre, men problemene kommer når vi er på samme sted over lengre tid... jeg vil fortsatt ha min tid for meg selv, som jeg har når jeg er langt borte og alene, mens han vil tilbringe all tid sammen med meg, vite hva jeg gjør hele tida osv... han er langt fra dominerende, en overvåkende tøffel mer... tror jeg heller bør gå på jakt etter en som tåler å ha en skikkelig diskusjon uten å bli oppløst i tårer etterpå! (ikke krangel, men en det er mulig å diskutere ordentlig med)!!!!!!!!!!!!

skulle gjerne skrevet mer men må løpe nå hvis jeg skal rekke å trene i dag!

-LilleMeg-
c.AuthorAlias RH😉21. august 2002
Hei på deg!

Godt og se at jeg ikke er alene om å grue meg, men men vi skal nå klare dette! Selv om vi kanskje bruker en uke eller to ekstra så skal det gå! Det viktigste er at man gjør noe med dette med slankingen!

Men ja huff så lett det hadde vært hvis vi bare hadde kunne sagt Sim sala bim også var det borte, du har rett i det gitt. Men men sånn er det nå ikke, men vi kan jo si Sim sala bim til all godisen da, sånn at den forsvinner fra helgene! hi hi vel har gått inn en avtale med Jenta*s* her om ikke og spise noe godis på 30 dager og nå er det 24 dager igjen og vi har begge klart og holde oss borte fra det! Så heng deg gjerne på de siste 24 dagene hvis du vil?

Ha en super duper dag i dag!

Mange gode klemmer fra Rikke

PS. Lykke til i morgen!
🙁67,2 kg

Uff.... mandag......

Ja som kom den etterlengtede mandagen igjen da...!!!!
Ehhhh, NEI.

Har hatt en utrolig bra helg, båttur lørdagen og søndagen.
Er litt solbrent, men det er utrolig hva litt rødt og brundt gjør med en.
Føler meg litt med "delikat" når kroppen har fått litt farge.

Siden helge var så fin, ble det litt utskeier også, potetgull, sjokolade, smågpdt, napoleonskake ..... Ja og litt til.
Samt grilling både fredag og lørdag..!!!

Sånn var var mine synder sagt og nå håper jeg på en fin slankeuke....

Klemmer fra Line M
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊19. august 2002
Heisann!

Høres ut som du har hatt en fin fin helg. Kjekt det. Ikke få så veldig dårlig samvittighet for hva du spiste i helgen. Det er vel lov å kose seg litt i helgen vel?
Ha en fortsatt fin dag!

Klem!
😀67,2 kg

Endelig helg

Har ikke veid meg i dag, men regner ikke emd at det er så store forandringer.

I dag drar vi på hytta (til foreldrene til typen) og i morgen tar vi båten og kjører til hytta til modern, en utrolig fin tur i mjøsa !!!
Gleder meg som en liten unge. Håper på fint vær.
Ellers skal det bli deilig å ta igjen all den tapte søvnen, ZZZZZzzzzzz, er utrolig trøtt om dagen.
Kansje jeg burde spandere på meg et par vitamin bokser !!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sola😃16. august 2002
Hei
Jeg lurer på om du vet om noen konkurranse som går nå får oss på 60kg klassen?? Jeg var med hos AHA men hun har ikke vært her inne på veldig lenge.
Ønsker deg en herlig helg.

Klem fra Sola
c.AuthorAlias MTE😊16. august 2002
Heisann Line!

Vil bare inn om og ønske deg en fin fin helg
og kos deg på hytten. Du får sove litt i helgen
for å ta deg inn igjen da. Vitaminer er vel gjerne
ikke dumt heller.

Klem!
☹️67,2 kg

Ikke så aller værst

ble gårdsdagen heller. Frokost og lunsjen ble som "avtalt" 2 finn crisp med magerost til frokost og 2 stk yoghurt til lunsj. Middagen ble kyllingfillet og ris, namm, namm....

På kvelden bar det bort til svigersene mine, vaffler og is...!!
Klarte faktisk å beherske meg, KUN 1 1/2 vaffelplate og 2 spiseskjeer med is !!!
Det er ikke værst til å være meg, pleier å fråtse vaffler....!!

I dag blir frokost og lunsj det samme, middagen vet jeg ikke.
Skal også prøve å komme meg bort på SATS i dag !!!!

Ha en fortsatt strålende dag ale sammen
KLmmer fra Line M
😄67,2 kg

Helgens oppsumering

Det ble ingen SATS trening denne helgen. Men jeg må jo sies at å vaske to biler (lørdagen) og å polere en bil (søndagen), er nok trening i seg selv !!!!
I dag blir det trening; 1 time Aerobic

Om dagen spiser jeg sunt og godt. Men på lørdagen forspiste jeg meg på pizza !!! Ufff, ble uvell utover kvelden...!!!

Denne uken skal jeg spise 2 finn crisp med magerost til frokost og 2 stk yoghurt til lunsj. Middagen vil variere, i dag blir det fiskegrateng.

Klem fra Line M
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias inger😑13. august 2002
Hei

Takk for hilsenen
Du lurte på hvor du fant Jentamat.

Adressen er www.Jentemat.no (lå ned når jeg testet)
Les mer her http://www.slankeguiden.no/artikkel.asp?KatID=1&ArtID=2
http://www.slankeguiden.no/artikkel.asp?KatID=2&ArtID=23

Lykke til videre
Inger
c.AuthorAlias Aasalill😄13. august 2002
Ville bare titte innom å si takk for innlegget i dagboka mi... Joda jeg er på vei opp fra gjørma. Godt at noen sier det på den måten av og til, det får en virkelig til å tenke...

Og jeg ser at du er oppe fra gjørma sjøl! Kjempebra! Stå på videre, dette klarer du!

Stor klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias Madonna😉13. august 2002
Heisann!
Jeg har kikket litt rundt i dagboka di, og må si jeg skvatt litt når jeg plutselig så 100-tallet...:)
Du har bra nedgang ser jeg, og snart ligger BMIen din på 'normal';-)

Xenical som jeg går på, er piller som nedsetter opptaket av fettet i tarmen, slik at det ikke tas opp i kroppen.
Når det tas en kapsel før hvert måltid, vil en tredjedel av fettet fra maten bli med avføringen ut. Og dette synes visstnok godt i doskåla. Fettet "flyter rundt".....uææh..en tankevekker for hva man stapper i seg..

Klem, Madonna
😀67,2 kg

Da var det sant allikevell da...

...at vekta faktisk ikke var mer enn i overkant av 67 kg. Fryktet jo at den var over 70 kg...!!!!
Stolte ikke helt på det i går, så derfor kontroll målte jeg meg i dag !!! He-he, og det ver jo ikke dumt -200 gram

Mål: 65 kg innen 31 aug.
Dager igjen: 22
Kg igjen: 2,2
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica1239. august 2002
Hei!
Hyggelig at du "stakk innom". Du gjør det jo bra selv! Lykke til til deg også.
😌67,4 kg

Yepp, yepp...

Da er vi i gang for fullt, igjen for n''te gang.....
Veide meg i dag morres for første gang siden midten av juni, nesten to mnd siden !!! Status: opp 600 gram.

Tatt i betrakning at slanking ikke har stått først på lista og det har ikke akkurat har luktet "svidd" av SATS kortet i sommer, synes jeg dette er bra...!!!!

Fryktet det værste da jeg entret vekten i dag, som faktisk hadde støvet ned....

Så dette gir meg nå et nytt piff, for å fortsette slankingen, igjen. Yippi.......!!!!!!!!!!

Dagens synder:
Frokost: 2 stk Finn Crisp med magerost. Totalt ca 50 kcal
Lunsj: 2 stk yoghurt. Totalt 275 kcal
Middag

Ønsker alle sammen en strålende dag.
Hilsen en fornøyd slanker !!!!!
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alijana😃8. august 2002
Hehe, må si du har hatt drastiske vekthopp i det siste...:)
Bra vekta ikke var så ille som du hadde fryktet, i alle fall.
Ønsker deg lykke til videre nedover!
Klem Alijana
c.AuthorAlias MTE😊8. august 2002
Hei Line!

Takk for koselig komentar.
Vekten din var da ikke så
ille. ;o) Flott. Blir kjekkere
å fortsette da. Kos deg!

Klem!
c.AuthorAlias Aasalill😵8. august 2002
Eh... den kom flere ganger enn planlagt... fikk nemelig feilmelding, så jeg sendte på nytt... Unnskyld...
c.AuthorAlias Aasalill😵8. august 2002
Eh... den kom flere ganger enn planlagt... fikk nemelig feilmelding, så jeg sendte på nytt... Unnskyld...
c.AuthorAlias Aasalill😊8. august 2002
Godt å se at du er tilbake igjen!!! Jeg tar deg likevel ikke med i konkuranseoppdateringen i dag som du bad om, hvis du ikke har ombestemt deg da? Gi meg et hint da..

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias Aasalill😊8. august 2002
Godt å se at du er tilbake igjen!!! Jeg tar deg likevel ikke med i konkuranseoppdateringen i dag som du bad om, hvis du ikke har ombestemt deg da? Gi meg et hint da..

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias Aasalill😊8. august 2002
Godt å se at du er tilbake igjen!!! Jeg tar deg likevel ikke med i konkuranseoppdateringen i dag som du bad om, hvis du ikke har ombestemt deg da? Gi meg et hint da..

Klem Aasalill! =)
😊100,0 kg

Tilbake for fullt

Nå, er det slutt på alt tullet om dagen, den ene brusen og sjokoladen har rent nedover halsen på meg i ferien....

Men nå er ferien over, og etter å ha vært i tenke boksen en stund, har jeg bestemt meg for å fortsetter her og å ta opp kampen mot kiloene...!!!!

Så: Jeg start med nytt mot i dag og veier med først til torsdag. Har jo ikke veid meg på en veklig god stund nå.
Skal også begynne å skrive ned hva jeg spiser og hvor mye trening det blir.


Håper på videre oppmuntring og støtte.

Klem fra Line M
Bilde
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊6. august 2002
Heisann Line M!

Kjekt å se deg her igjen. Håper du har hatt en fin ferie og kost deg masse. Blir spennende å se hva vekten sier på torsdag. Er ikke sikker det er så ille som du tror. ;o) Lykke til med vekt reduksjon og så får vi nyte siste delen av sommeren.

Klem!

😟100,0 kg

Har ikke daua !!!!

Ja, motivasjonen er fremdeles på bånn og hvor mange kilo jeg har gått opp igjen aner jeg ikke, men håper jeg er under 70 kg.
Tar en "pause" til etter ferien og takk til aasalill som tar litt "tak" i meg. Trenger det. Takk skal du ha.
Men som sagt er tilbake for fult etter ferien.
I morgen setter vi oss på sykkelen og kjører mot Paris, så blir det London og så hjem igjen, totalt 15 dager....!!!

Ha en fortsatt fin sommer alle sammen
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊11. juli 2002
Heisann!

Opp med motet. ;o) Det er nok ikke så ille som du tror.
Kos deg i ferien. Håper at dere får masse fint vær og
er tilbake med godt mot når ferien er over. GOD FERIE!

Klem!
c.AuthorAlias Aasalill❤️11. juli 2002
Godt at du lever, hadde ikke vært så rart hvis du daua med den vektoppgangen din! *knis*...

Kos deg på ferie, så blir det med i konkuransen når du er hjemme igjen, ikke sant? Og det er lov å kose seg i ferien.... men godt at det ikke er lenger enn 15 dager da.... ;o) Du overlever dette! Og er du flink, skal du se at det ikke er så ille når du kommer hjem igjen likevel... =)

Ha en super-herlig ferie! Krysser fingrene for godt vær XXX... Og kjør pent!!!

Klem Aasalill! =)
100,0 kg

Takk

Takk for alle kommentarene og det er sant, skal virkelig en helgs utskeielser og litt vektøkning ødelegge meg helt og få meg til å gi opp??!!!??!!!????!!!!!????
NEI, tror ikke det nei, skal nå starte igjen med friskt mot og håpe på bedre tider.
Skal komme inn igjen i det fine slankesporet jeg var i før jeg hoppet over i spisesporet !!!

Takk til dere alle, dere er utrolige
Ønsker alle sammen en fin dag

Klem fra Line
Bilde
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill👻10. juli 2002
Hei.... noe må være galt....

Og hvor i huleste heiteste er det blitt av deg! Se å kom deg tilbake til sidene her for å oppdatere!

Så du veier 100kg ja... SÆRLIG!!! Jeg KREVER før- og etterbilder!!!

Aasalill!
c.AuthorAlias nika29❤️3. juli 2002
hei
Ikke for å være frekk, jeg spør bare for at jeg er nyskjerrig:
Går det virkelig an å gå opp over 30 kg på litt over en uke???
Line:
Ikke gi opp, jeg har sprekker rett som det er, men jeg er fast bestemt på å ikke gi opp til tross for sprekkene... gjør jeg det har overvekten vunnet.....
Dette er sikkert noen kilo som er lettere å få bort igjen siden de kom så fort. Sikkert mye vann, få tak i noe vanndrivende (helsekost) og drikk MYE vann (minst 1,5 liter om dagen) så øker nyrene utskillelsen av vann i kroppen.
Jeg tar daglig urtebaserte tabletter som får ut vannet som kroppen ikke trenger. Og jeg har fått vite at cellulittene som noen plages med er forårsaket at kroppen har for mye vann.
Lykke til :)
Klem fra Nika
c.AuthorAlias MTE😊3. juli 2002
Hei du!

Kjekt å se deg her igjen. ;o) Har du
ferie for tiden? Vekten kan da ikke
være så gale. ;o) Ja, du hadde så
fin nedgang så du er nok snart tilbake.
Lykke til med vekt reduksjon. Stå på og
opp med motet.

Klem!
🙁66,8 kg

Uff....

Vet ikke hvorfor jeg ødelegger for meg selv på denne måten.
Har virkelig skeiet ut denne helgen, med potetgull, sjokolade, lakris og ingen trening, men det ble ihvertfall ikke så mye brus da !!

Att det går ann, å gjøre noe sånt no, angrer som bare det...!!!
Så nå må jeg virkelig skjerpe meg...!!!!!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😀2. juli 2002
Hei Line! Du er jo flink!!!! Ser at du har fortsatt å hatt jevn nedgang, mens jeg bare har sløva på sofaen... Jeg må bare få si én ting; hvis du lar helgens inntak knekke deg og du bare gir opp, kan du lese hva resultatet blir i dagboka mi... Men nå er det på´n igjen for meg også, selv om jeg også sliter med å holde motet oppe...

Ikke gi opp, og la dette være en engangsforetredelse, verden går jo ikke under av den grunn!

Og husk på alle oss andre her inne som er så stolt av deg!

Klem Aasalill! =)
c.AuthorAlias Keyz1. juli 2002
Hei :o)
Legg helgens utskeielser bak deg og se fram mot en ny slankeuke! Kos deg - det er sommer! :o)

Klem fra Keyz
c.AuthorAlias prestige😌25. juni 2002
Så flink du har vært, her går d jo bare nedover :)) Stolt over deg..
c.AuthorAlias Moken😉25. juni 2002
Hei, og takk for kommentar i boka mi. Ikke fortvil over helgens utskeielser! Hadde vi ikke kunnet unne oss noen verdens ting en gang i mellom, så hadde i allefall ikke jeg klart å gå ned i vekt!! Dessuten, gjort er gjort, så nå er det bare å se framover ;O)

Stå på, så snakkes vi.
Klem Moken.
😄66,8 kg

Skidso ???

Nå må jeg virkelig investere i en ny vekt. Veide meg i dag.
Først var den på 66.3 kg 3 ganger, så 66,8 kg 3 ganger og 66,6 kg 1 gang.
Men JEG KLARTE MÅLET MITT !!!!
Eller ihvertfall det ene, skulle se 66 tallet, men det helt optimale var jo at vekta havnet på 66,5 kg.

I dag skal jeg trene, 10 min på tredemølle, 10 min på stepmaskin og 10 min sykling. 100 situps(rette), 60 situps (skrå) og 30 ryggups. Kansje noe mer også....!!!

Nå kommer feriepengene......

Ønsker alle en fortsatt fin dag c,")
Klem fra en blid og fornøyd slanker...!!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊20. juni 2002
Hei Line!

Takk for koselig kommentar.
Du har vært kjempe flink.
Nå er du i siget så nå er
det bare å fortsette. Stå
på. Ha en fin helg!

Klem!
c.AuthorAlias Ronja😊20. juni 2002
Heisann:)
Grattis med flott nedgang, og at du nådde målet ditt:) Får litt igjen på skatten jeg og, og de skal jeg bruke på klær:)
Lenge siden nå:)
Ha en forsatt topp dag:)
klem fra Ronja
Bilde
💔67,1 kg

Hesann folkens

Gikk på vekta i dag morres og den stod fremdeles på 67.1 kg, så jeg får være flink i dag og i morgen, så kansje jeg ser 66 tallet til fredagen.... Det er ihvertfall lov til å håpe..!!!

I går ble en slapp dag, spise pizza til middag (ca 550 kcal) og is til dessert (220 kacl), så sovnet jeg på sofaen og sov der til jeg gikk å la meg i senga !!!
Så jeg skal vel være glad for at vekta ikke viste mer i dag.

I dag kommer ei venninne på besøk, vi skal ha ost, kjekes og vin. Samt at hun skal ta tarot på meg. Gleder meg !!!

Men nå må jeg tilbake til arbeidet....
ha det bra så lenge.
Klem fra Line
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😛19. juni 2002
Fy! jeg er så misunnelig! Tenk å glemme at man slanker seg og samtidig gå ned! Argh! Jeg har egentlig gått litt opp (igjen) men tør ikke å innrømme det, så tar veiingen i morgen i stedet... Takk for oppmuntringen!

Klem Aasalill! =)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.