← Alle dagbøker
diarist.Alias

Lillepus

47 år174 cm7 innlegg 2002 0 følgere

Start134,1 kg
Sist131,3 kg
Endring−2,8 kg
BMI nå43,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
7. mars 20021. mai 2002
😄131,3 kg

...og nedover!


Igår skeiet jeg ut, med mat på Burger King og greier.
Men idag er det deilig å være tilbake i "gamle" vaner!

Lillepus :o)
😄131,5 kg

Registrering av vekt...


Det går nedover...
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Måne😃30. april 2002
Hei!!!

Ser du blander pulver og mat, det tror jeg er lurt!!! Jeg vil bare si at jeg synes du er flink, og at jeg håper det går nedover med deg. Med nedover mener jeg selvfølgelig vekta. Men den ser det ut som det går bra med.

Driver du med noe trening???? Selv sykler jeg til og fra skolen, og løfter litt vekter foran TVen.

Stå på!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias lilje😃30. april 2002
Hei! Dette går jo bra! Jeg synst det hjelper å få en god start og da gjerne med hjelp av en eller annen kur. Motiverer kjempemye å se at kiloene forsvinner! Anbefaler å gå over på vanlig mat etterhvert, da...

Håper du får en kjempefin dag!

😄131,8 kg

6. dagen


Her går alt helt flott! Har gått ned 3.2 kilo siden jeg begynte på Cambridgekuren, ennå jeg har mensen. :o)

Går ikke på ren kur. Spiser litt brød til suppen, og tar et kanelknekkebrød til varm sjokolade.
I tillegg spiser jeg 2 epler hver dag, og drikker masse vann.
Dette fungerer fint for meg som er opptatt av at magen min må ha litt å jobbe med.

Men etterhvert vil jeg kanskje gå over på ren kur, eller evt. gå på ren kur noen dager i uken.
Det finner jeg nok ut av.

Lillepus (",)
🐷135,2 kg

NÅ ER DET NOK!!!!!!!!!!!!


I dag begynte jeg Cambridgekuren!
133,4 kg

Den første dagen i resten av mitt liv *s*


I dag begynner jeg med nye matvaner og sunnere livsstil...

Skal begynne på Elixia førstkommende mandag, og jeg ønsker å føle meg litt mer vel når jeg begynner å trene.
Er ikke særlig digg å stille på trening med dorsk kropp og tungsinn.
Derfor skal jeg motivere meg litt frem til mandag, ved å legge om kostholdet og tenke mer positivt.

Nå skal jeg spise et par knekkebrød og drikke vann.
Senere idag skal jeg kjøpe inn masse frukt. Heretter blir det "Fem om Dagen er godt for Magen"! *s*

Har ikke veid meg idag, men jeg regner med at jeg veier mer enn registrert...
Tror ikke jeg kommer til å veie meg hver dag (ihverfall ikke offisielt), men hver onsdag og lørdag.

Ha en fantastisk dag!

Klemmer fra Lillepus (",)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias eim20. mars 2002
hei lillepus!
Takk for kommentar i dagboka mi.
Jeg håper også at vi kan støtte hverandre i kampen om kiloene. Det er jammen ikke lett dette her, jeg trenger ihvertfall all den hjelp jeg kan få.
Lykke til med treninga, så flott at du får med mannen din!!!

klem fra eim
c.AuthorAlias unik13. mars 2002
Hei!!!
Godt å komme igang....? Jeg er også ganske ny her så vi ferskinger får stå på.
Hva er Elixia...eller det du skulle begynne på??
Ønsker deg lykke til med ditt nye liv!!
Unik
133,4 kg

Ikke heeelt motivert ennå, kanskje?


Ikke store forandringer her foreløpig.
Jeg er nok i en "forberedelsesfase" foreløpig...

Har bestilt en bok som handler om fettforbrenning, som kommer om et par dager tenker jeg.
Og om en uke har jeg og mannen min introduksjonstime på Elixia (tidligere Frisk).
Pluss at jeg har en tante i Vestfold som driver med noe som kan minne om Bailine, men det er mer effektivt. Så jeg skal begynne å reise ned til henne et par ganger i uken for å få behandling. Blir mye billigere for meg enn Bailine.

Så jeg håper at alle disse tingene kan hjelpe meg gjennom den første tiden med slanking,
så ikke alt skal handle om mat. Jeg trenger å fokusere på helheten; Kropp, helse, sjel...

I dag skal jeg være flink!

Klemmer fra Lillepus
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Måne11. mars 2002
Heisann!!!

Det er viktig med en forberedelses periode.

Jeg har fått et skikkelig kick, så jeg er bare helt i hundre for tiden. Vekta raser nedover og alt er bare genialt.

Jeg spiser frokost (ok en banan da), jeg småspiser utenom måltidene, frukt og grønt.

Du må bare være med, dette er så genialt.

Klem Måne
134,1 kg

Min _aller_ siste slankekur...


Jeg har vært her før, da under nicket Anna Lovinda.
En ekte jojo-slanker.

Denne gangen har jeg byttet nick, fordi jeg føler at jeg må begynne helt på nytt, uten å se meg tilbake.

Vekten jeg er oppe i nå, skal jeg _aldri_ se igjen!

Jeg har fulgt med på noen "guruer" her inne, som f.eks. Jenta *S*, Elisabeth, og endel andre jeg ikke kommer på i farten...
Og jeg har enorm respekt for disse menneskene, som til tross for sine egne vanskeligheter, hjelper og støtter oss andre.

Nå skal jeg dusje meg i pågangsmotet til alle dere unike mennesker her, og ta opp kampen for siste gang! :o)
Grrrrrrrrrrrrr! *s*

Hvem vet... en dag kanskje jeg kan leve opp til nicket mitt? *ler*

Klemmer fra Lillepus
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias unik9. mars 2002
Hei!
Dette, Lillepus skal vi klare... Dette er også min siste slankekur. Dette må lykkes ellers så må jeg bare godta mitt store legeme. Noe som er vanskelig.
Nå er det ut å gå, mange små måltider og ut og gå igjen....min egen lille plan for kommende uke.
Ønsker deg all lykke til, håper å følge med deg og oppleve vår felles vellykkede krympeprosess. LYKKE TIL!! Dette blir bra.
c.AuthorAlias fett nok.8. mars 2002
Hei!

Velkommen tilbake! Selv fant jeg disse sidene for første gang rett etter nyttår, og både sidene og personene er unike, det er så godt å ha dem her.

Dette med jojo-slanking tror jeg nesten jeg kan ta doktorgrad i, og jeg er vel kanskje ikke alene.

Ønsker deg lykke til med den aller siste slankekuren, dette får DU til.
Sammen er vi sterke!

Hilsen Rita
c.AuthorAlias Elefanten8. mars 2002
Heisann!

Så greit at du har bestemt deg...ja, for det vi egentlig gjør, eller iallfall burde gjøre, er å ikke kalle det slankekur i det hele tatt. Det er heller snakk om omlegging av livsstil littegrann. Om du tenker på det sånn så har du jo allerede levd opp til navnet *smiler* Det kan bli for mye fokusering på vekt...Det er mye annet som også teller, og det igjen påvirker vekten i riktig retning: Sunn mat størstedelen av året, med plass til noen utskeileilser, litt aktivitet - for å komme i bedre form...ja, det ene påvirker jo det andre. Men skjønner deg godt...det er ikke alltid lett å holde på motivasjonen.. Jeg vil iallfall ønske deg lykke til på veien!! Skal følge med :)

Klemmer fra Elefanten
c.AuthorAlias iset8. mars 2002
hei igjen du:)
fint at du er tilbake. dette er din siste kur ja, jeg skal følge med deg og passe på tjihi. jeg hadde meg jo også en mega-sprekk forrige uke. la ikke på meg så mye jeg trodde, men kjøpte ny vekt, og den viste mye mer, så vips, var jeg oppi fedme igjen. jaja. har gått ned 6.4 til nå, og mer skal det bli. denne gangen biter vi tennene sammen og tenker på alle de andre som har klart det! vi skal ikke være noe dårligere!
hilsen Iset.
c.AuthorAlias nutta8. mars 2002
Sikkert fint med et nytt nick, og en ny start. Lura litt eg også, var her ein del for 1 år siden. Men datt av lasset. Er tilbake nå, med fleire kilo å dra på. Slik er det med oss jojo-slankere. MEN la oss være enige om at DETTE ER DEN SISTE SLANKEKUREN VÅR. Vi skal klare det.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.