← Alle dagbøker
Lillepus
47 år174 cm7 innlegg
2002
0 følgere
Start134,1 kg
Sist131,3 kg
Endring−2,8 kg
BMI nå43,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka ...og nedover!
Igår skeiet jeg ut, med mat på Burger King og greier.
Men idag er det deilig å være tilbake i "gamle" vaner!
Lillepus :o)
Registrering av vekt...
Det går nedover...
6. dagen
Her går alt helt flott! Har gått ned 3.2 kilo siden jeg begynte på Cambridgekuren, ennå jeg har mensen. :o)
Går ikke på ren kur. Spiser litt brød til suppen, og tar et kanelknekkebrød til varm sjokolade.
I tillegg spiser jeg 2 epler hver dag, og drikker masse vann.
Dette fungerer fint for meg som er opptatt av at magen min må ha litt å jobbe med.
Men etterhvert vil jeg kanskje gå over på ren kur, eller evt. gå på ren kur noen dager i uken.
Det finner jeg nok ut av.
Lillepus (",)
NÅ ER DET NOK!!!!!!!!!!!!
I dag begynte jeg Cambridgekuren!
Den første dagen i resten av mitt liv *s*
I dag begynner jeg med nye matvaner og sunnere livsstil...
Skal begynne på Elixia førstkommende mandag, og jeg ønsker å føle meg litt mer vel når jeg begynner å trene.
Er ikke særlig digg å stille på trening med dorsk kropp og tungsinn.
Derfor skal jeg motivere meg litt frem til mandag, ved å legge om kostholdet og tenke mer positivt.
Nå skal jeg spise et par knekkebrød og drikke vann.
Senere idag skal jeg kjøpe inn masse frukt. Heretter blir det "Fem om Dagen er godt for Magen"! *s*
Har ikke veid meg idag, men jeg regner med at jeg veier mer enn registrert...
Tror ikke jeg kommer til å veie meg hver dag (ihverfall ikke offisielt), men hver onsdag og lørdag.
Ha en fantastisk dag!
Klemmer fra Lillepus (",)
Ikke heeelt motivert ennå, kanskje?
Ikke store forandringer her foreløpig.
Jeg er nok i en "forberedelsesfase" foreløpig...
Har bestilt en bok som handler om fettforbrenning, som kommer om et par dager tenker jeg.
Og om en uke har jeg og mannen min introduksjonstime på Elixia (tidligere Frisk).
Pluss at jeg har en tante i Vestfold som driver med noe som kan minne om Bailine, men det er mer effektivt. Så jeg skal begynne å reise ned til henne et par ganger i uken for å få behandling. Blir mye billigere for meg enn Bailine.
Så jeg håper at alle disse tingene kan hjelpe meg gjennom den første tiden med slanking,
så ikke alt skal handle om mat. Jeg trenger å fokusere på helheten; Kropp, helse, sjel...
I dag skal jeg være flink!
Klemmer fra Lillepus
Min _aller_ siste slankekur...
Jeg har vært her før, da under nicket Anna Lovinda.
En ekte jojo-slanker.
Denne gangen har jeg byttet nick, fordi jeg føler at jeg må begynne helt på nytt, uten å se meg tilbake.
Vekten jeg er oppe i nå, skal jeg _aldri_ se igjen!
Jeg har fulgt med på noen "guruer" her inne, som f.eks. Jenta *S*, Elisabeth, og endel andre jeg ikke kommer på i farten...
Og jeg har enorm respekt for disse menneskene, som til tross for sine egne vanskeligheter, hjelper og støtter oss andre.
Nå skal jeg dusje meg i pågangsmotet til alle dere unike mennesker her, og ta opp kampen for siste gang! :o)
Grrrrrrrrrrrrr! *s*
Hvem vet... en dag kanskje jeg kan leve opp til nicket mitt? *ler*
Klemmer fra Lillepus
Ser du blander pulver og mat, det tror jeg er lurt!!! Jeg vil bare si at jeg synes du er flink, og at jeg håper det går nedover med deg. Med nedover mener jeg selvfølgelig vekta. Men den ser det ut som det går bra med.
Driver du med noe trening???? Selv sykler jeg til og fra skolen, og løfter litt vekter foran TVen.
Stå på!!!
Klem Måne
Håper du får en kjempefin dag!