Det går tregt!!
Nei nå går det skikkelig sakte, har ikke vært noe i flink i uken som har gått...
Veide 62,8 en dag men var fort oppe over 63 igjen. akk ja på med nytt mot!!!
Veide 62,8 en dag men var fort oppe over 63 igjen. akk ja på med nytt mot!!!
Jeg har ikke planer om å gå ned så veldig mye i vekt, men det er dette kostholdet mitt jeg er mere urolig for. Spiser nemlig altfor mye sjokolade o.l ,og har nå på 5-6 måneder gått opp 7 kilo. veide nemlig 43 kilo før , og da var jeg vanlig slank.
har liten kroppsbygning, så selv om BMI en min tillsier at jeg nesten er undervektig, så er jeg ikke det. Når jeg målte eple/pære formen så fikk jeg som svar at jeg var over det annbefalte, så det er nok veldig individuelt hvordan denne BMI en er. Har jo hørt at den bare brukes som en rettesnor, så jeg tar ikke den så alvorligt. Men i alle fall så skal jeg prøve å skjerpe kostholdet mitt kraftig og begynne å trene litt mere. Jeg kan ikke fortsette med å spise 2 sjokolader hver bidige dag heller, for da blir det bare til at vekten blir enda høyere.. Så er det også det med høyde da. Er bare 152 cm, og det er jo veldig lavt. Er nok derfor jeg har alt fettet plasert ett sted, nemlig rundt midjen:)
Du klarer deg jo fint da:)
har jo gått ned, og det er jo positivt.
bare stå på videre du, så skal du se at dette kommer til å gå fint.
klemmer fra Milla!