Håper på motivasjon.
Jeg har tatt av 30 kilo alene. Men det virker som om de siste 5 kiloene, sitter fast. Det hjelper ikke hvor lite, eller hvor mye jeg trimmer. De vil bare ikke slippe. Håper at dette kan hjelpe. Jeg føler meg relativt fornøyd, men ønsker å bli helt fornøyd, og da er det noen kilo som mangler.
Ha en god slanke helg, alle sammen.
Hilsen Libra
Ha en god slanke helg, alle sammen.
Hilsen Libra
skulle bare si at du bare kan la de siste fem kiloene være:)
siden du er litt fornøyd
klem fra Maria