NÅ må noe gjøres.
Hei.
Etter å ha sett i andres dagbøker i noen dager har jeg bestemt meg får å prøve dette selv. Det er så mange av dere som er så utrolig flinke. Blir nesten målløs jeg.
Jeg har tenkt til å ta det veldig pent, men er selvfølgelig åpen for å ta det litt tøffere innimellom. Jeg skal begynne med å slutte å spise når jeg er passe mett. Har en tendens til å forsyne meg 2 ganger til etter det, mat er jo så himla godt. Så skal jeg legge inn minst 4 måltider om dagen isteden for de 2 jeg har spist vanligvis. Masse vann og en liten økt på trimsykkelen min en 2-3 ganger i uka. Ellers turgåing når jeg måtte føle for det. Godteri er ikke det største problemet så det lille jeg spiser skal jeg fortsette med hvis jeg har lyst. Det er for mye mat ad gangen som er problemet og det er der jeg vil starte, så får vi se hvordan det går. Vil ikke gå i den fella å gå fort ned en gang til, raser jo opp fortere enn svint igjen. Har innsett at det tar tid å venne seg til nye matrutiner og det er derfor jeg skal ta det pent og rolig. Jeg vil ha fast veiedag på mandager, men det kan godt hende at jeg titter innom her ellers også.
Dette skal bli spennende!
Ha en god dag alle dere der ute i slankeland.
Klem fra Level.
Etter å ha sett i andres dagbøker i noen dager har jeg bestemt meg får å prøve dette selv. Det er så mange av dere som er så utrolig flinke. Blir nesten målløs jeg.
Jeg har tenkt til å ta det veldig pent, men er selvfølgelig åpen for å ta det litt tøffere innimellom. Jeg skal begynne med å slutte å spise når jeg er passe mett. Har en tendens til å forsyne meg 2 ganger til etter det, mat er jo så himla godt. Så skal jeg legge inn minst 4 måltider om dagen isteden for de 2 jeg har spist vanligvis. Masse vann og en liten økt på trimsykkelen min en 2-3 ganger i uka. Ellers turgåing når jeg måtte føle for det. Godteri er ikke det største problemet så det lille jeg spiser skal jeg fortsette med hvis jeg har lyst. Det er for mye mat ad gangen som er problemet og det er der jeg vil starte, så får vi se hvordan det går. Vil ikke gå i den fella å gå fort ned en gang til, raser jo opp fortere enn svint igjen. Har innsett at det tar tid å venne seg til nye matrutiner og det er derfor jeg skal ta det pent og rolig. Jeg vil ha fast veiedag på mandager, men det kan godt hende at jeg titter innom her ellers også.
Dette skal bli spennende!
Ha en god dag alle dere der ute i slankeland.
Klem fra Level.
Jeg trr du har HELT rett, det er viktig å ikke bite over for mye på en gang- slankemessig mener jeg. Det er viktig å ta et steg om gangen, ellers kan man bli helt utnattet og gi seg før en egentlig har begynt! Star med størrelsen på måltidene dine, spis mer salat enn før- drikk et glass vann før du spiser. Da blir du like mett, men med ferre kalorier! Og spis flere ganger til dagen- så holder du forbrenningen oppe. Lykke til videre, jeg skal følge med i dagboka di!
Se dagboka mi.
Hilsen Eira
Velkommen hit. Her er vi mange i samme båt!
Ned...opp..ned.. og bli der!! Det aner meg at du også har vært en skikkelig jojo. Samme her. Men nå vil vi ikke det mer. Derfor gjelder det å bruke tidentil å finne ut et kosthold som virker, som vi trives med og som vi innstiller oss på å fortsette med. Ikke tilbake til gamle vaner.
Lykke til.
Klem fra Jojoen