Første dag
Jeg jobber natt så jeg sliter litt med å spise regelmessig, og nok. Før har jeg noen dager bare spist ett eller to måltider.
To knekkebrød kl 0730
To knekkebrød kl 1300
Ett rundstykke kl 1600
To brødskiver kl 1900
Tre fajitas kl 2130
Trente 1 time aerobic
To knekkebrød kl 0730
To knekkebrød kl 1300
Ett rundstykke kl 1600
To brødskiver kl 1900
Tre fajitas kl 2130
Trente 1 time aerobic
Å spise flere små måltider er bra. Husk å drikke ca. 3 liter vann pr. dag.
Jeg personlig synes nok at du spiser litt for mye brød-mat.
Det finnes mange magre middager også. Prøv i tillegg å få i deg frukt og grønt.
Lykke til.
Klem, A_P