← Alle dagbøker
Kurgan
56 år180 cm9 innlegg
2002
0 følgere
Start103,0 kg
Sist95,0 kg
Endring−8,0 kg
BMI nå29,3
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Det er jo ikke så verst....
jeg er en glad mann idag, det går fremover, jeg har regnet på at det ligger på rundt kiloen i måneden pluss at formen er såpass god nå at det er ingenting som fremskaffer tungpusthet.
Jeg orker alt og gjør alt jeg har lyst til!
Lykke til alle andre, jeg tenker på dere, men har ikke kommet skikkelig igang med å signere bøkene deres. (noen her er jo bare enormt flinke :-) )
Jeg driver på enda..
..Men det er lenge siden siste innlegg..
Sommeren er her, det har vært en magisk tid med sol sommer og forelskelse! Det er deilig at man får litt mer oppmerksomhet igjen og jeg har fått flotte kommentarer fra både kolleger og søte damer :-) Har møtt ei spesiell ei da..sitrer i kroppen når jeg tenker på henne..
Når det gjelder treningen, så har jeg ikke kuttet ut denne, langt derifra, men det har vært en liten "vekthylle" jeg må kjempe meg ned ifra, begynner å merke det på diverse beltespenner ol nå, så da er det ikke lenge til jeg får større fremgang igjen.
God sommer folkens, jeg kommer tilbake med mer på alle fronter når det passer seg.
Da er 10 kiloen borte, en ny venter :-)
Hei alle
Det er mulig at jeg ikke har nevnt dette tidligere, men jeg begynte slankeløpet (med trykk på "løpet") med en vekt av 108 kg, denne slankere.com skrivingen begynte en god del inn i løpet, men startdatoen er i slutten av September.
Kort sagt, jeg har MASSER av motivasjon pga fremgangen, det må jo også sies at jeg er langt sprekere enn jeg noengang har vært, smidighet styrke kondisjon , alle disse faktorene gir meg så mye mer enn en vektnål som stopper tidligere enn før.
Tror i tillegg at jeg har lagt på meg noen kilo i muskelmasse, spesielt i ben og armene, noe som gir meg en litt strammere kropp enn tidligere!
Nye klær ble innkjøpt på Lørdag! sier ikke mer :-)
Takk for all støtte så langt, blir happy når jeg ser innlegg fra dere!
Kurgan
Tosifret! TA DA RA DUM TI REI
*stort glis*
Min strategi med bevisst forhold til mat og mengde, og ikke minst all treningen har virkelig begynt å betale seg, nå opplever jeg et jevnt kjør med et vekttap rundt kiloen i uka
(den stod på 98 igår) noe som er mer en nok for meg, jeg har mer tro på dette med en jevn kurve ned, kombinert med en helt ny formkurve, jeg er rett og slett i superform for tiden!!
Det som er en god tanke er at jeg kommer IKKE til å slutte å trene eller tenke bevisst på dette i overskuelig fremtid, dvs: jeg kommer til å bli tynnere og sprekere uansett hva som skjer ellers i livet mitt.
Veien er fremdeles målet, neste delmål på vektskalaen er jeg snart på så...jeg må komme opp med en ny tidsplan kontra vektmål.
Flott med støtte her, jeg tenker på dere alle når jeg holder på, har dessverre ikke vært så flink til å kommentere dere andre...skal komme sterkere tilbake på den!
Snart er det påske da skal jeg på Skitur og kose meg !
Sol og ski (og en liten kvikk lunch), herlig! :-)
28. februar 2002
100,0 kgHundre kilo og på hugget
Ja da er jeg der da, på den magiske "tre-sifret-grensa" og på full fart (det er ihvertfall meningen) nedover. Har trent like mye denne uka og har også meldt meg på noen arrangementer som vil kreve stor arbeidsinnsats av meg fremover på treningssiden.
Mat, ja jeg spiser jeg..men har merket at jeg blir hurtigere mett av mindre porsjoner, noe som er bra, da gjelder det bare å sette bort maten når jeg merker at det er nok.. hmmm
Jeg har blitt mye mer selvopptatt av dette her, mye speiltitting og veiing, skal prøve å la være en stund nå, det er jo umulig å se forandringer sånn..
Takk for støtteerklæringer her, det setter jeg stor pris på :-)
Noen som kjenner til at venner og familie er lite "støttende" når man nevner treningsmengde og slankeplaner? merkelig fenomen det der...
K.
24. februar 2002
101,0 kgJeg er på vei!
Mye trening denne uka, variert og lett kost.
Jeg har tenkt mye på hvordan jeg kan endre kostholdet uten å føle at det blir "unaturlig" for meg, har bestemt meg for å forenkle det maks: JA-dager og NEI-dager, for å balansere vekten bør man ha like mange av hver.. For tiden er det kun Lørdagene som er NEI-dager, for da er det enten bytur eller hjemmekos med noen ekstra kalorier eller såkalt "usunn" mat.
Motivasjonen er ikke rokket i det hele tatt, faktisk så blir jeg litt rastløs de dagene jeg ikke trener..jeg har selvpålagte pausedager innlagt i treningsskjemaet, for å sikre at jeg ikke får slitasjeskader ol
K.
18. februar 2002
102,0 kgFremgang er medgang
Hei
Jeg trener nesten hver dag nå, fri denne helgen, prøvde en bukse som jeg slet med i sommer, nå må jeg lage nytt hull til beltespennen :-)
Koste meg LITT i helgen, spiste taco , satser på mager mat til middag denne uka, pluss daglig mosjon/trening.
Humøret er stigende også, det er sikkert pga lengere dager.
13. februar 2002
103,0 kgTrening og mat sist døgn
Dagboka blir jo en dag forsinket, jeg kommer til å legge ut hva jeg har gjort av trening og muligens matinntak fra dagen i forveien:
En time på Aerobics, armhevinger, uttøyning
eple, krutonger
vanlig lunsj, skummet melk(alltid skummet)
Fiskesuppe, lettbrus
12. februar 2002
103,0 kgFørste innlegg på slankere...
Og målet er.....85 kg..jeg er muskuløs og bredskuldret
Ressurser er viljestyrke, tålmodighet, treningsiver, "matbevissthet".
Har vært oppe i hele 113, overvekten er ikke meg i det hele tatt, jeg har alltid levd aktivt og er vel egentlig per idag mer aktiv enn de fleste jeg kjenner.
Men jeg skal være ærlig med dere, det har ikke alltid vært slik, inaktivitet og for stort inntak av kalorier har satt meg i den posisjon at jeg trenger å ta av en god del.
Og det SKAL jeg gjøre!
Uansett så har jeg innsett at det er livslang planlegging som må til for å BEHOLDE målvekten, jeg ser mange her inne som spiser like mye som små kaniner i slankeperioden for å miste mest mulig fett på kortest mulig tid.
Det skal IKKE jeg, her i gården blir det trening som gjelder, selvfølgelig fulgt av et sunt og fettfattig kosthold.
Det er det som har hjulpet meg ned 10 kg og som skal hjelpe meg til å nå målet mitt.
Håper ingen blir forbannet på det utsagnet, håper dere heller får lyst til å være med meg på å holde vekten nede, noe jeg ser på som vanskeligere enn å ta av..
Ok here I go !! ønsk meg lykke til :-)
Ka er dog det for et hode å sette på? Det går jo godt! Og så er det flott å se aktivitet i klubbens 'herreavdeling'! Dere er jo en hel gjeng av mannfolk!
Selv er jeg rett så ny her. Klarte å gå ned et par kilo før ferien og også å gå opp et par kilo i ferien - men er nu tilbake for fullt og er så glad for å ha funnet en klubb å være med i.
Det er første gang jeg har slanket i lag med andre - det synes jeg er alle tiders!
Håper vi får 'se' masse til deg fremover og ønsker deg det beste.
Hilsen fra Augusta
hehehe