← Alle dagbøker
diarist.Alias

Kurgan

56 år180 cm9 innlegg 2002 0 følgere

Start103,0 kg
Sist95,0 kg
Endring−8,0 kg
BMI nå29,3
📉 Ned 5+ kg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
12. februar 20029. juli 2002
😟95,0 kg

Det er jo ikke så verst....

jeg er en glad mann idag, det går fremover, jeg har regnet på at det ligger på rundt kiloen i måneden pluss at formen er såpass god nå at det er ingenting som fremskaffer tungpusthet.

Jeg orker alt og gjør alt jeg har lyst til!

Lykke til alle andre, jeg tenker på dere, men har ikke kommet skikkelig igang med å signere bøkene deres. (noen her er jo bare enormt flinke :-) )
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias augusta❤️19. juli 2002
Kjære Kurgan!

Ka er dog det for et hode å sette på? Det går jo godt! Og så er det flott å se aktivitet i klubbens 'herreavdeling'! Dere er jo en hel gjeng av mannfolk!

Selv er jeg rett så ny her. Klarte å gå ned et par kilo før ferien og også å gå opp et par kilo i ferien - men er nu tilbake for fullt og er så glad for å ha funnet en klubb å være med i.

Det er første gang jeg har slanket i lag med andre - det synes jeg er alle tiders!

Håper vi får 'se' masse til deg fremover og ønsker deg det beste.

Hilsen fra Augusta
c.AuthorAlias stella😉10. juli 2002
neimen ... ser mann det :-) et hankjønn ... det er ikke hverdagskost...

hehehe
❤️96,0 kg

Jeg driver på enda..

..Men det er lenge siden siste innlegg..
Sommeren er her, det har vært en magisk tid med sol sommer og forelskelse! Det er deilig at man får litt mer oppmerksomhet igjen og jeg har fått flotte kommentarer fra både kolleger og søte damer :-) Har møtt ei spesiell ei da..sitrer i kroppen når jeg tenker på henne..

Når det gjelder treningen, så har jeg ikke kuttet ut denne, langt derifra, men det har vært en liten "vekthylle" jeg må kjempe meg ned ifra, begynner å merke det på diverse beltespenner ol nå, så da er det ikke lenge til jeg får større fremgang igjen.

God sommer folkens, jeg kommer tilbake med mer på alle fronter når det passer seg.
98,0 kg

Da er 10 kiloen borte, en ny venter :-)

Hei alle
Det er mulig at jeg ikke har nevnt dette tidligere, men jeg begynte slankeløpet (med trykk på "løpet") med en vekt av 108 kg, denne slankere.com skrivingen begynte en god del inn i løpet, men startdatoen er i slutten av September.

Kort sagt, jeg har MASSER av motivasjon pga fremgangen, det må jo også sies at jeg er langt sprekere enn jeg noengang har vært, smidighet styrke kondisjon , alle disse faktorene gir meg så mye mer enn en vektnål som stopper tidligere enn før.

Tror i tillegg at jeg har lagt på meg noen kilo i muskelmasse, spesielt i ben og armene, noe som gir meg en litt strammere kropp enn tidligere!

Nye klær ble innkjøpt på Lørdag! sier ikke mer :-)

Takk for all støtte så langt, blir happy når jeg ser innlegg fra dere!

Kurgan
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bigbrother3. april 2002
Her går det unna i svingene!!
Kan ikke annet en bøye meg i støvet, Stå på, dette blir sommer med flexing i standkanten.

Jeg får sette meg som mål og ta deg igjen.. mitt 2 mål (første var å komme under 100) er 90.. så jeg har 9 små igjen før sommeren setter inn..

lykke til videre
c.AuthorAlias "A_P"13. mars 2002
Gratulere med minus 10Kg!! STRÅLENDE!
Lykke til videre i løpet.

A_P
c.AuthorAlias Nunnen13. mars 2002
Gratulerer så mye, ti kilo minus er litt av en bragd. Klart at sånt vises på klærne og at bonusen da må bli ny-innkjøp.
Stå på!
99,0 kg

Tosifret! TA DA RA DUM TI REI

*stort glis*
Min strategi med bevisst forhold til mat og mengde, og ikke minst all treningen har virkelig begynt å betale seg, nå opplever jeg et jevnt kjør med et vekttap rundt kiloen i uka
(den stod på 98 igår) noe som er mer en nok for meg, jeg har mer tro på dette med en jevn kurve ned, kombinert med en helt ny formkurve, jeg er rett og slett i superform for tiden!!

Det som er en god tanke er at jeg kommer IKKE til å slutte å trene eller tenke bevisst på dette i overskuelig fremtid, dvs: jeg kommer til å bli tynnere og sprekere uansett hva som skjer ellers i livet mitt.

Veien er fremdeles målet, neste delmål på vektskalaen er jeg snart på så...jeg må komme opp med en ny tidsplan kontra vektmål.

Flott med støtte her, jeg tenker på dere alle når jeg holder på, har dessverre ikke vært så flink til å kommentere dere andre...skal komme sterkere tilbake på den!

Snart er det påske da skal jeg på Skitur og kose meg !
Sol og ski (og en liten kvikk lunch), herlig! :-)

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias cat747. mars 2002
GRATULERER!!!
Keep up the good work!
Klem fra katta.
100,0 kg

Hundre kilo og på hugget

Ja da er jeg der da, på den magiske "tre-sifret-grensa" og på full fart (det er ihvertfall meningen) nedover. Har trent like mye denne uka og har også meldt meg på noen arrangementer som vil kreve stor arbeidsinnsats av meg fremover på treningssiden.

Mat, ja jeg spiser jeg..men har merket at jeg blir hurtigere mett av mindre porsjoner, noe som er bra, da gjelder det bare å sette bort maten når jeg merker at det er nok.. hmmm

Jeg har blitt mye mer selvopptatt av dette her, mye speiltitting og veiing, skal prøve å la være en stund nå, det er jo umulig å se forandringer sånn..

Takk for støtteerklæringer her, det setter jeg stor pris på :-)

Noen som kjenner til at venner og familie er lite "støttende" når man nevner treningsmengde og slankeplaner? merkelig fenomen det der...

K.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mary5. mars 2002
Har du lyst til å være med på minus-fem-konkurransen vår for de over 90 kg? Den starter førstkommende onsdag. Det er bare en uformell konkurranse for gøy, der vi heier på hverandre, Det kan kanskje være en liten ekstra motivasjon for å være litt ekstra flink? Vil du være med, så legg inn en beskjed i dagboken min før torsdag. (Ta med vekta di i meldingen hvis oppdatert vekt ikke står i dagboka di).

Vennlig hilsen Mary
c.AuthorAlias Masti28. februar 2002
Hei!

Ville bare si lykke til "over kanten" fra meg også!Det er bra du ikke spiser som en fugl, for da renner nok kiloene på igjen når man begynner å spise vanlig. Trening og sunn mat er nok den beste veien til et varig vekttap (håper jeg, for det er min strategi!), men man må huske å kose seg innimellom. Gjorde akkurat det selv, og sitter nå med kjempedårlig samvittighet for 3 kjeks jeg egentlig ikke skulle ha spist (litt fanatisk?).

Om ikke familie og venner hjelper deg, så lover jeg at du vil få støtte her inne. Vi er alle i samme situasjon, og er her kun for å støtte andre og for å få støtte selv. Det trengs når sofakroken skriker etter at du skal komme tilbake!

Masti
c.AuthorAlias cat7428. februar 2002
Venner og familie er ikke anonyme... når du nevner trening og sunnere livsstil blir du deres dårlige samvittighet... Og de ser sine egne problemer i stedet for å støtte deg i din kamp... tror jeg.
Lykke til over 'kanten'.
101,0 kg

Jeg er på vei!

Mye trening denne uka, variert og lett kost.

Jeg har tenkt mye på hvordan jeg kan endre kostholdet uten å føle at det blir "unaturlig" for meg, har bestemt meg for å forenkle det maks: JA-dager og NEI-dager, for å balansere vekten bør man ha like mange av hver.. For tiden er det kun Lørdagene som er NEI-dager, for da er det enten bytur eller hjemmekos med noen ekstra kalorier eller såkalt "usunn" mat.

Motivasjonen er ikke rokket i det hele tatt, faktisk så blir jeg litt rastløs de dagene jeg ikke trener..jeg har selvpålagte pausedager innlagt i treningsskjemaet, for å sikre at jeg ikke får slitasjeskader ol

K.
102,0 kg

Fremgang er medgang

Hei
Jeg trener nesten hver dag nå, fri denne helgen, prøvde en bukse som jeg slet med i sommer, nå må jeg lage nytt hull til beltespennen :-)

Koste meg LITT i helgen, spiste taco , satser på mager mat til middag denne uka, pluss daglig mosjon/trening.

Humøret er stigende også, det er sikkert pga lengere dager.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"19. februar 2002
Hei, og velkommen hit.
Godt at humøret er stigende. Det hjelper på slankingen.
Jeg har ihvertfall funnet masse inspirasjon her inne.
Det har hjulpet meg når humøret har vært dårlig.

Ellers ønsker jeg deg lykke til videre.

A_P
c.AuthorAlias Ariana18. februar 2002
Hei og velkommen hit Kurgan! Vil bare si at det blir hyggelig å følge en mann på veien til et slankere liv!! Jeg er vel egentlig en av "kaninspiserne" her,men bare for en kort periode for å komme under 3-sifra. Men blir ikke fornærma...ler!! Lykke til framover

Klem fra Ariana c",)
103,0 kg

Trening og mat sist døgn

Dagboka blir jo en dag forsinket, jeg kommer til å legge ut hva jeg har gjort av trening og muligens matinntak fra dagen i forveien:

En time på Aerobics, armhevinger, uttøyning

eple, krutonger
vanlig lunsj, skummet melk(alltid skummet)
Fiskesuppe, lettbrus

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.13. februar 2002
Hei!

Ville bare ønske deg velkommen.
Dette er det rette stedet å være hvis man vil ned i vekt, bedre enn alle kurs jeg noen sinne har vært på eller hørt om.
Skal følge med deg, dette skal du klare. Du har en god og sunn måte å gå ned på, det er ikke så lurt med bare "kaninfor" hele tiden, hvis man da ikke skal være salatspiser resten av livet.
Det samme gjelder egentlig pulver også, men det kan være en grei måte å komme igang på.

Stå på!

Hilsen Rita
c.AuthorAlias Bunny13. februar 2002
Hei!

Så bra at du har variert mosjon! Hvis du fortsetter slik så har du jo nådd målet IN NO TIME!!!

Keep up the good work,
Bunny
103,0 kg

Første innlegg på slankere...

Og målet er.....85 kg..jeg er muskuløs og bredskuldret

Ressurser er viljestyrke, tålmodighet, treningsiver, "matbevissthet".

Har vært oppe i hele 113, overvekten er ikke meg i det hele tatt, jeg har alltid levd aktivt og er vel egentlig per idag mer aktiv enn de fleste jeg kjenner.

Men jeg skal være ærlig med dere, det har ikke alltid vært slik, inaktivitet og for stort inntak av kalorier har satt meg i den posisjon at jeg trenger å ta av en god del.

Og det SKAL jeg gjøre!

Uansett så har jeg innsett at det er livslang planlegging som må til for å BEHOLDE målvekten, jeg ser mange her inne som spiser like mye som små kaniner i slankeperioden for å miste mest mulig fett på kortest mulig tid.

Det skal IKKE jeg, her i gården blir det trening som gjelder, selvfølgelig fulgt av et sunt og fettfattig kosthold.

Det er det som har hjulpet meg ned 10 kg og som skal hjelpe meg til å nå målet mitt.

Håper ingen blir forbannet på det utsagnet, håper dere heller får lyst til å være med meg på å holde vekten nede, noe jeg ser på som vanskeligere enn å ta av..

Ok here I go !! ønsk meg lykke til :-)

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ella12. februar 2002
Hei!
Flott at du trekker frem ressursene dine, de kan du virkelig bygge videre på. Personlig satser jeg ikke på kaninspising, er ikke skapt for det. Lykke til videre.
Hilsen ella
c.AuthorAlias Bunny12. februar 2002
Hei og velkommen hit!

Er ganske ny her sjøl, men "trives" veldig godt med å dele tanker og erfaringer, samt heie på andre i samme sko som meg:)

Klarer ikke tanken på å måtte spise som en kanin for å ta av vekta. Sjøl så vil jeg ikke gå rundt med tanken på at jeg må kutte den og den matvaren for alltid!!! Jeg tror mer på å mosjonere og ha et sunt matvett. Det er jo tross alt dette mange av oss har skeia fullstendig med: mye USUNN MAT.

Lykke til med vektreduseringen! Jeg skal følge med åssen det går med deg. Har du noen gode tips, så skal du bare dele dem med oss! Vi kan lære veldig mye av hverandre!

Kos deg så lenge,
Bunny
c.AuthorAlias Pæreformen12. februar 2002
Hei Kurgan !
Velkommen til disse sidene. det er ikke så mange aktive mannlige brukere av dette nettet, så det er kjempefint at du hiver deg på.
Det er spennende å lese hva menn tenker om kvinners slanking, og om hvordan du når målet ditt, både positive og negative erfaringer. Andre kan lese om dine erfaringer og få støtte av det.
Her kan du få tips og motivasjon på din vei.
Lykke til :-)
(jeg skal ikke kommenter kaninspising) *S*
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.