DENNE DAGBOK ER SPERRET
P.g.a. misbruk fra denne brukeren av denne tjenesten, er dagboken sperret og videre bruk av Slankere.com er herved uønsket. Ref. regler ved registrering som er godkjent ved opprettelse av dagbok.
Denne brukeren har brukt disse alias: :(maria:(, kristine og alexandra. Disse tre dagbøkene er sperret.
Videre misbruk vil bli anmeldt.
Webmaster
Slankere.com
Denne brukeren har brukt disse alias: :(maria:(, kristine og alexandra. Disse tre dagbøkene er sperret.
Videre misbruk vil bli anmeldt.
Webmaster
Slankere.com
Sikkert bare misunnelse, så ikke tenk noe på det.
overse henne, blir det for ille, send en e-mail til webmaster.
Håper du blir, stikk i alle fall innom av og til og fortell hvordan det går.
Hilsen fra Rita
Det er ingen som kjenner deg.
lykke til uansett:)
hilsen Maria
Kanskje jeg beveger meg ut på usikkert vann her, men si i tilfelle i fra. (Usakelige meldinger som den ene over, tror jeg bare jeg overser.)
Du vet sikkert at du ikke trenger å slanke deg, men er det for å finne en vekt du føler deg 100% fornøyd på som samtidig ikke er undervektig ser jeg ikke noe feil i å gå ned den eller de kiloene. Det er så jæ... enkelt for oss som er mer enn nok overvektige til å overse/fornærme de som vi ser som tynne, men som kanskje ikke er fornøyd med seg selv.(for en setning, håper du forsto den).
Men pass deg, spis litt 4-5 ganger daglig, det å sulte seg er ikke tingen, du ødelegger forbrenningen, vipper kanskje over til anoreksia (håper du ikke sliter med dette, det har jeg hatt i nær familie og det var ikke tøft for henne med 4 år på sykehus).
Nå skal ikke jeg være en frøken som skal fortelle deg hva du skal gjøre og ikke gjøre, det er noe du avgjør selv, men håper du ser at du må ha noe mat.
Oppsøk i tilfelle lege hvis det er noe som plager deg ang vekten, og pliiiis overse tullete meldinger som den over.
Ønsker deg lykke til!
Hilsen fra Rita
jeg hater stygge stankelbein som deg!!!
har du ikke noe bedre å gjøre enn å være her da BITCH?
Jeg hater anoreksi vrak som deg
hilsen Fat girl
Jeg ser du skriver at du ikke spiser.
Du MÅ spise!
jeg vet det kansje er vanskelig, fordi jeg har nemlig vært i samme situasjon og jeg vet at den måten du slanker deg på ikke er sunn eller bra for deg.
Og jeg ser på høyden din i forhold til vekta di at du slettes ikke trenger å slanke deg.
Tenk litt på det jeg har skrevet, og jeg håper du ikke gjør et dårlig valg. Men det er jo selvfølgelig opp til deg.
koooz fra Maria