← Alle dagbøker
diarist.Alias

Kristine

42 år157 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start50,0 kg
Sist50,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå20,3
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. mars 20024. mars 2002
50,0 kg

DENNE DAGBOK ER SPERRET

P.g.a. misbruk fra denne brukeren av denne tjenesten, er dagboken sperret og videre bruk av Slankere.com er herved uønsket. Ref. regler ved registrering som er godkjent ved opprettelse av dagbok.

Denne brukeren har brukt disse alias: :(maria:(, kristine og alexandra. Disse tre dagbøkene er sperret.

Videre misbruk vil bli anmeldt.

Webmaster
Slankere.com
50,0 kg

jaja

Hei,hei!
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si??
jeg trodde egentlig ikke folk skulle bry seg sånn om hva jeg skrev her inne. Men jeg ser jo at visse personer ikke liker meg så jeg tror at jeg heller trekker meg fra dette.
kansje jeg kommer tilbake snart da:)
hilsen fra Kristine
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"3. mars 2002
Hmm, merkelig måte å oppføre seg på det der gitt (tenkte på kommentaren til alexandra).
Sikkert bare misunnelse, så ikke tenk noe på det.
c.AuthorAlias fett nok.2. mars 2002
Kjære, kjære Kristine!
overse henne, blir det for ille, send en e-mail til webmaster.
Håper du blir, stikk i alle fall innom av og til og fortell hvordan det går.

Hilsen fra Rita
c.AuthorAlias :(maria:(2. mars 2002
Jeg synes at det er skikkelig ergelig at du trekker deg. Det skulle egentlig ikke ha noe å si hva andre mener om deg her.
Det er ingen som kjenner deg.
lykke til uansett:)
hilsen Maria
c.AuthorAlias fett nok.2. mars 2002
Hei på deg!

Kanskje jeg beveger meg ut på usikkert vann her, men si i tilfelle i fra. (Usakelige meldinger som den ene over, tror jeg bare jeg overser.)
Du vet sikkert at du ikke trenger å slanke deg, men er det for å finne en vekt du føler deg 100% fornøyd på som samtidig ikke er undervektig ser jeg ikke noe feil i å gå ned den eller de kiloene. Det er så jæ... enkelt for oss som er mer enn nok overvektige til å overse/fornærme de som vi ser som tynne, men som kanskje ikke er fornøyd med seg selv.(for en setning, håper du forsto den).
Men pass deg, spis litt 4-5 ganger daglig, det å sulte seg er ikke tingen, du ødelegger forbrenningen, vipper kanskje over til anoreksia (håper du ikke sliter med dette, det har jeg hatt i nær familie og det var ikke tøft for henne med 4 år på sykehus).
Nå skal ikke jeg være en frøken som skal fortelle deg hva du skal gjøre og ikke gjøre, det er noe du avgjør selv, men håper du ser at du må ha noe mat.

Oppsøk i tilfelle lege hvis det er noe som plager deg ang vekten, og pliiiis overse tullete meldinger som den over.

Ønsker deg lykke til!

Hilsen fra Rita
c.AuthorAlias alexandra2. mars 2002
hei stygge stankelbein!!!
jeg hater stygge stankelbein som deg!!!
har du ikke noe bedre å gjøre enn å være her da BITCH?
Jeg hater anoreksi vrak som deg
hilsen Fat girl
c.AuthorAlias :(MARIA:(2. mars 2002
hei!
Jeg ser du skriver at du ikke spiser.
Du MÅ spise!
jeg vet det kansje er vanskelig, fordi jeg har nemlig vært i samme situasjon og jeg vet at den måten du slanker deg på ikke er sunn eller bra for deg.
Og jeg ser på høyden din i forhold til vekta di at du slettes ikke trenger å slanke deg.
Tenk litt på det jeg har skrevet, og jeg håper du ikke gjør et dårlig valg. Men det er jo selvfølgelig opp til deg.
koooz fra Maria
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.