Skikkelig stolt!
Har trent utrolig mye den siste tida! Jeg syntes det er kjempegøy å sykle! Føler meg mer våken og opplagt for tida. Vann smaker plutselig like godt som cola og hamburger/kebab er ikke no godt lenger! Jeg skal aldri slutte å bevege meg! Folk sier at jeg ser friskere ut, og at jeg virker mye blidere og opplagt enn før! Takk takk takk!
Da er jeg i gang
Er innen for normalvekt, men har lissom det lille ekstra. Spesielt er jeg ikke fornøyd med lår og legger. Har derfor invistert i sykkel, som er en treningsform jeg faktisk liker! Man får masse frisk luft og sol, samtidig som man svetter litt. Er det noen som har et tips angående hvordan jeg kan rette trening/slanking mot legger og lår? Hadde vært veldig fint!
smitt meg da!!
jeg sliter litt (kan man si) med motivasjonsbiten... kommer
ikke i gang med trening en gang! :o) nåja...
flink er du!
¤tiili¤