← Alle dagbøker
diarist.Alias

Kris

53 år170 cm52 innlegg 2000–2002 0 følgere

Start104,4 kg
Sist76,6 kg
Endring−27,8 kg
BMI nå26,5
📉 Ned 20+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
18. august 20001. august 2002
😛76,6 kg

Huff og huff

Heisann!

Det er jammen ikke mye som skal til før vekta fyker i været! Mer enn 2 kg opp...fysj..de skal fort av!

Jeg har ikke vært hjemme på en stund, så jeg har ikke fått oppdatert dagboka mi eller lest deres. Gleder meg til å se hvordan det går med dere etterpå...

Daten ja...den var slett ikke værst...
Vi møttes i stua kl 19.00..hehe...iført pentøy...det var jo det som sto på kortet. Så ble vi hentet av en kamerat...og det var ikke i en hvilken som helst bil - men en hvit limmo! (Han jobber på limmoutleie da :)) På vei til byen drakk vi et glass hvitvin...det var kanske romantisk til tross for at vi har vært sammen i mange, mange år.. Vi kjørte rundt i byen en liten stund før bilen stoppet utenfor BigHorn - mannen min elsker nemlig biff! (Jeg er glad i det jeg også forresten). Der spiste vi en nydelig middag og drakk rødvin til - jeg stusset litt over at han stadig sjenket opp vann til meg, og ikke så mye rødvin...men - det er sikkert fordi jeg er på slanker''n tenkte jeg.. Vi satt ganske lenge ved bordet, og ved 23 tiden ble vi hentet av kameraten vår igjen. Så bar det av gårde på en laaang biltur - til Gardermoen! Jeg tulla og sa at nå kan vi jo bare sette oss på et fly og reise til syden...og tro det eller ei - det var det vi skulle! Jeg fikk lettere hetta...ingen klær..ingen ting - og ikke datteren vår! Men da bilen stoppet utenfor flyplassen så jeg svigermor og svigerfar med 2 store kofferter - og bak dem satt jenta vår og gjemte seg.. De hadde vært hjemme hos oss og pakket det vi trengte mens vi spiste middag. Jeg ble helt målløs! Så bar det avsted til Rhodos...2 herlige uker bare vi tre. Det var helt fantastisk!
Puh...det ble en lang avhandling det..

Ellers i sommer har vi campet - spist og drukket..nå er det fram med havrelefsa og vannflaska...Spist er spist og drukket er drukket. Ferien er over...

Ha en strålende fin dag alle sammen!

Klemmer fra Kristin.

6 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️9. oktober 2002
Tilbake til utgangspunktet....

....MENTALT altså ! Jeg ser at Nite har nevnt dette i sin dagbok også. Det har seg nemlig sånn at NasseNøff satte seg ned her en dag og tenkte at NÅ er det på tide å finne ut hva som gikk galt... For NOE har gått galt. Alt gikk så bra i begynnelsen - ikke at jeg RASTE ned i vekt eller noe, men jeg gikk litt ned i vekt, litt ned i cm, og ble i mye bedre fysisk form. Men på et eller annet tidspunkt så skar det seg fullstendig, og jeg fant meg selv stadig oftere falle tilbake til gamle uvaner og at vekten stoppet opp. Jeg skjønte ikke hva som gikk galt, ble bare utrolig fortvilet og forbannet, og da gikk det så som så med slankingen. Derfor satte jeg meg ned - analyserte meg selv og situasjonen - og det var da jeg fant tilbake til utgangspunktet og skjønte hvor det gikk galt.

Det har seg nemlig sånn at da jeg begynte hele denne prosessen, så var mitt fokus at jeg ønsket å legge om livsstilen min.Jeg ønsket rett og slett å leve et sunnere liv og være i bedre form; og hvis det igjen ville resultere vektnedgang så ville det være en flott bonus !! Slik begynte jeg også, og det fungerte utrolig bra. Men så, på et eller annet tidspunkt, så endret fokuset seg gradvis fra å tenke livsstilsendring til å tenke SLANKING. Jeg skjønner ikke at jeg ikke så faresignalene med en gang. Når man har prøvd å slanke seg x antall ganger i sitt liv, og alltid endt opp med at det skjærer seg, så blir slanking - sånn rent mentalt - en utrolig negativ tanke, og noe man forbinder med nederlag og mye sorg og "smerte"... Så når hjernen min begynte å fokusere på SLANKING isteden for LIVSSTILSENDRING, så endret den samtidig holdningen min til det hele, fra å være noe positivt og noe jeg faktisk ØNSKET, til å bli noe negativt og noe jeg følte at jeg MÅTTE. Dette ble så fullstendig feil for meg, at dere vil ikke tro det....

Så nå prøver jeg så godt jeg kan å få fokuset vekk fra slankingen igjen og tilbake til dette med livsstilsendring, fordi det er DET som fungerer for MEG ! Jeg har enorm respekt for alle de her inne som fokuserer på slankingen og får det til å fungere utrolig bra, og jeg skulle ønske jeg hadde samme evne. Men det har jeg ikke, og da må jeg også ta konsekvensen av det.

Til slutt bare en STOR takk til deg kjære slankevenn, for hjelp, støtte og omtanke. For det vil jeg alltid være takknemlig ! En stor, langvarig, varm og god klem kommer til deg fra en NasseNøff som har funnet tilbake til stien sin og vet at for å lykkes må hun følge den. Heldigvis blir ikke NasseNøff HELT alene på denne stien, for Nite er også der, og jammen tror jeg at ivalodia også er der ;o)

Ønsker deg lykke til videre med målene du har satt deg, både for vektnedgang og alt annet i livet !

c.AuthorAlias NasseNøff❤️27. august 2002
Kris - hvor har du blitt av ???

Min kjære trofaste følgesvenn !

I mitt innlegg på søndag, lovte jeg at alle mine trofaste følgesvenner skulle få en personlig hilsen fra meg i sin dagbok, da jeg tar en liten pause… Det viste seg å være litt overmodig – jeg ’forbereder’ besøk fra min kjære elskede engelskmann, og det viser seg at jeg bruker tiden til alt annet enn å være ’sosial’ på nettet… Jeg ante ikke hvor mye tid som ville gå med til napping av hår, barbering, voksing osv osv osv *ler* Det er jo ikke småtteri som skal være shinet opp når elsklingen kommer *ss* Derfor har jeg laget en ’felles melding’ til dere mine trofaste følgesvenner, og håper at dere kan tilgi meg det.

For å berolige de av dere som er redd for at det har skjedd noe, så kan jeg fortelle at det har det ikke. Jeg har rett og slett tatt meg ferie :o) Men det skal sies, at dersom jeg ikke hadde hatt ferie, så hadde jeg allikevel tatt meg en pause. Den siste tidens ’småkjekling’ her inne, som jeg selv også dessverre er blitt en del av, er noe jeg klarer meg veldig godt uten (minner meg om ungdomsskoletiden *grøss*) så jeg håper at når jeg kommer tilbake etter ferien så er dette et forbigått stadium *ss*

Til slutt vil jeg bare få takke hver og en av dere, og dette går direkte til akkurat DEG som leser det: TAKK for at du så trofast følger meg på min vei mot et slankere liv. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg, og du skulle bare vite hvor mye din støtte betyr for meg… Takk for at du er til ! ( Og når jeg er tilbake fra ferie, så håper jeg at jeg kan være den NasseNøff som du ble kjent med i begynnelsen…)

Ha det helt strålende, ta vare på deg selv, og stå på !

Stor klem fra NasseNøff
PS: Som forøvrig står på Sognsvann kl 18 i kveld for å gå tur, så for de som kan – kom da vel !??
c.AuthorAlias skalned😌1. august 2002
Sukk... For en mann!
2 kg er ikke all verdens, og du har helt riktig innstilling: spist er spist, du blir fort kvitt det igjen! Stå på!
c.AuthorAlias tutu❤️1. august 2002
Heisann

Jeg og skal begynne på fullt igjen, foe her er det mer enn to kilo opp...
Håper du kan holde meg litt i ørene. For det trenger jeg.

Ellers så må jeg si at det var litt av en date. Ikke ofte du hører om slike.

Håper du koser deg i varmen, og nå er det full fres, kiloene skal av!!!!

Klem fra Trude
c.AuthorAlias NasseNøff😄1. august 2002
......WOW !! ..... ...... ....WOW ! .... .... WOW !!! .....
Makan til mann ! Noe så vidunderlig - det er vel ikke så veldig mange mannfolk som ville funnet på noe sånt !!?? Jeg er helt imponert, og fikk faktisk gåsehud da jeg leste om din fantastisk romantiske mann og hans overraskelse til deg *s* Dette fortjente du garantert, og du må jo være litt av en kone for ham også når han gjør noe sånt for deg !!! *ss* (skal jo ha skryt du også, ikke bare han *ler*)

Og så 2 flotte uker på Rhodos da - da er vel ikke litt mer enn 2 kg noe å bry seg om ! Det kommer til å renne av deg igjen fort som bare det nå som du er tilbake igjen *s* Jeg hadde nesten ønsket det lille ekstra der velkommen jeg hvis noen gjorde noe så romantisk og flott for meg !! *ler*

Ha en strålende dag du også. Kikker innom igjen en annen dag og da er jeg helt sikker på at 'ferietillegget' er borte igjen *s*

Kjempeklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃1. august 2002
Jeg vil også på date :-)
Jøss, så spennende.. ha ha

Det høres ut til at du har hatt en herlig ferie, vel fortjent :-)

2 kg den gale veien er jo ikke så galt siden du har kosa deg og hatt en slik ferie. En tur til syden kunne fort kostet både 10 og 12 kilo...

Nå er det hverdag igjen og du er garantert tilbake på rett spor. Lykke til.

Klem fra Jojoen
Bilde
😌74,2 kg

oppdatering

Hei!

Er en liten tur innom har for å oppdatere vekta, og jammen var ble jeg glad da jeg veide meg i dag tidlig, for jeg har jo gått ned! Riktignok ikke så fryktelig mye, men 200 gram ned i en ferieuke er jeg kjemprfornøyd med!

Vi har kommet hjem en liten tur fra campingen - det er ikke akkurat strålende det ferieværet vi har fått...men, men. Vi koser oss alikevel. Nå skal datteren vår være hos mormor og morfar fram til søndag, og det å ha 4 dager helt alen sammen med mannen min - DET er ferie det! Gjett om vi skal kose oss!!
I dag fikk jeg forresten en herlig overraskelse. Det ringte på døra, og der sto det et blomsterbud. Ikke skjønte jeg noe, for ingen av oss har bursdag eller noe som burde feires. Det var 30 røde roser og et kort hvor det sto:

"Til verdens vakreste jente".

Kan jeg få be deg på en date på
lørdag? Vi møtes i stua kl. 19.00.
Antrekk: Pent.

Elsker deg!

Hilsen kjærsten din."

Var det vakkert eller? Trodde ikke han kunne være så romantisk jeg...og vi som har vært sammen og gift i så mange år da :) Gleder meg gjør jeg i alle fall!

Nå skal jeg lese dagbøkene deres, gleder meg til å se hvordan det går med dere.

Ha en fin kveld!

Klemmer fra Kristin.
14 i heiagjengen
c.AuthorAlias skalned😌12. juli 2002
Oi, så herlig mann du har! Hm... har han en bror?? ;-) Ha en fortsatt fin ferie!
c.AuthorAlias Pernilla😄12. juli 2002
Heisann!!!!

Vil bare forsikre meg at alle deltakerene får med seg bytte av oppdateringen i konkurransen, derfor kommer jeg med denne meldingen:
neste uke overtar LILLE TRILLE oppdateringen, og derretter tar AUGUSTA over for henne etter èn oppdatering. Med andre ord:
Torsdag18.juli: Lille Trille
Torsdag25.Juli: Augusta
Torsdag1.aug: Augusta
Jeg er tilbake den 5.aug og kan gjerne overta etter det, men det kan jeg jo høre med Augusta om hva som skjer etter det.

Beklager hvis dette blir litt komplisert, men jeg skal som sagt på ferie, og da kan det jo bli litt vanskelig å holde oppdateringen.

Jeg vil iallfall ønske deg er riktig strålendes sommer!!!!!!!!!

Stor sommer-klem, Pernilla
c.AuthorAlias NasseNøff😊9. juli 2002
Kjære Kristin ! *smelt* - han kjæresten din er jo bare fantastisk søt da !! Det må jo bare ha vært så utrolig romantisk og fantastisk !!?? *s* Og så til verdens vakreste jente da - er det ikke bare helt utrolig nydelig !!??

Nå er jeg jo så spent på hvordan dere hadde det - gleder meg kjempemasse til å lese om det. Wow - dette fortjente du virkelig. Gleder meg STORT på dine vegne !!!! *kjempesmil*

Takk også for hilsen i boka mi ! Tja, flink og flink. Jeg styrer unna sjokoladen og fast food. Det siste er det enkleste, i og med at jeg ikke spiser kjøtt *s* Innrømmer at det noen ganger er fristende å slenge inn på en sjokolade, men så langt har jeg klart meg bra *S*

Vi snakkes da Kristin - kommer innom igjen snart, må jo lese om hvordan det gikk på denne daten deres !!

Kjempeklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Caroline❤️7. juli 2002
Må som alle andre begynne med ååååååååå, for en søt kjæreste du har!!!:)

Måtte bare stikke innom for å skryte av det du har oppnådd, ned 30 kilo- det er virkelig bra. En inspirasjon for oss andre, vet det er mange av dere andre som har gått ned mye, og det står det respekt av!!!

Skal bli smittet av dere jeg:)

Kos Carro
c.AuthorAlias Tulla❤️5. juli 2002
Heisann
Takk for hyggeleg kommentar i dagboka mi.... det er så koseleg.
Du spurde kva for operasjon eg har teke, det er ein "slankeoperasjon" som er heilt ny her i landet, det er faktistk berre på Førde Sjukehus dei utfører den (endå..?) Det har vore ein del i media om den, iallefall lokalt, det siste var at dei ikkje fekk pengar til å utføre operasjonane, slik at dei kanskje måtte stoppast... det vart heldigvis ordna!
Operasjonen går ut på å redusere magesekken, og å "koble om" tarmane, slik at maten berre går gjennom ca. 1 meter tynntarm, dermed blir næringsopptaket redusert.
Du har no vore kjempeflink som har klart å gå ned så mange kilo utan slik hjelp, det er flott!

Den mannen din høyrest ikkje så værst ut, du..... eg trur eg skal vise min mann innlegget ditt....

Ha det koseleg i frihelga (misunn, misunn....barnefri, kva er det....??)
Tulla
Bilde
c.AuthorAlias Tarangai❤️5. juli 2002
Hei, hei.
Så flink du har vært som har greid å gå NED i ferieuka di!!!
Og takk for hyggelig kommentar i dagboka mi, koslig at noen gidder å lese den også, selv om jeg ikke kan skryte av å høre til superslankerne her........
Kos deg masse på lørdag, spennende med en så romantisk mann. Herlig!!!
Nei, nå er det ferie her. Jippi!!!!!
klem fra Tarangai
c.AuthorAlias Parsifal😊5. juli 2002
Tusen takk for koselig melding i dagboka mi!
Hvor kjempeflink du har vært!! 30 kilo ned er jo strålende:)
Kos deg på lørdag med mannen din.

Klem fra Parsifal
c.AuthorAlias Pernilla❤️5. juli 2002
Såååå søtt av mannen din da... Ble rent misunnlig nå jeg. (er i "lei-av-å-være-samboer-perioden", og kunne trengt en sånn oppmuntring)
Klart du kan være med i konkuransen. Har lagt inn torsdagens vekt allerede.

Lykke til på daten din på lørdag!!!!!!
Spent på å høre hvordan det gikk!

God Helg

Klem, Pernilla
c.AuthorAlias MTE😊5. juli 2002
Heisann Kristin!

Måtte inn om og takk så mye for
koselig komentar. Kjempe koselig
gjort av mannen din og helt sikkert
gledelig overaskende. ;o) Håper dere
kommer til å kose dere masse med
barne fri. Det er deilig. Vi har
som sagt også barne fri. Guttungen er
nå reist med farmoren. ;o)
Fin nedgang i vekten din. Fortsett
sånn. Ha en fin fin helg!

Klem!
c.AuthorAlias chevy❤️5. juli 2002
Hei

takker for koselig hilsen i dagboken min. Det er sprøtt hvordan vi blir når vi slanker oss. kjempeglade bare vi mister noen gram, mens før var det liksom ja,ja et par kilo opp, pytt pytt liksom. Det går. Sånn var ihverfall jeg.
Så romantisk mann du har, pass godt på han de vokser ikke på trær. KOS DERE KJEMPE MYE.
Sommer klem fra Chevy
Bilde
c.AuthorAlias ivalodia😊5. juli 2002
Hei Kristin.. :-)

Tusen takk for hilsen i dagboka mi, koselig at den blir oppdatert :-)
Med en så flott mann så må du passe deg for å ikke leve på bare luft og kjærlighet ;-)
Angående skumle bivirkninger...he he... Må vel oppdatere senere, alt etter resultat..

Synes du har vært kjempeflink, nå steg motivasjonen hos meg :-)

Nyt sommerdagene

c.AuthorAlias svime😄5. juli 2002
Hei på deg!
Takk for kommentaren i dagboken min, tror nok jeg skal prøve å spise litt mer.

Så supert med nedgang i ferien da, du har nok kommet inn i gode vaner!!! det er dit vi alle vil og skal komme!!!
Er det ikke hyggelig med slike overraskelser, det må man ta vare på for det skjer ikke så ofte for de fleste av oss. Kos deg kjempemye i helgen!
klem Svime
c.AuthorAlias annek😃4. juli 2002
Hei Kristin.
PS. Kjempe romantisk kjæreste du har, kos deg!
Eurodietten består av forskjellige spesial lagde produkter: bars med div smaker, forskjellige supper, omeletter, potetmos, pasta, varm drikke kakao/cappuchino, dessert fromasjer, puddinger og mousse. Det er også sjokoladekake med sjokobiter. Alle disse produktene inneholder mye protein litt karbohydrater og forskjellige vitaminer, mineraler o.l
Dene dietten kan kun fås fra Dr. Lindbergs klinikk i Oslo. Se på denne web siden: www.vektibalanse.no
Jeg begynte hos dem for 4 uker siden og har "levd" på noe som heter ketogen kost.(mat med mye protein og lite karbohydrater) Jeg er en godte gris som elsker sjokolade og spesielt cola. Så etter 4 uker har jeg nå begynt med Eurodietten som har "spesial" sjokolade som jeg spiser som et måltid og faktisk smaker nesten som ekte deilig kokesjokolade.
Det krever 1 time hos legen første gang og med blodprøver for å finne ut om du har insulinresistens og div andre ting.(husker ikke)
Så etter ca 20 dager når alle blodprøver er klare blir det da 1/2 time hos legen hvor dere sammen finner en diett som passer til deg. Jeg har prøvd alle dietter og piller som finns, men har alltid lagt på meg mer når kuren var ferdig. Men det skal ikke skje nå. Når denne dietten/kuren er ferdig må jeg legge om kostholdet mitt for resten av livet.
Dette ble et langt brev, men, men
Lykke til videre, du har all grunn til å være stolt.
Mange klemmer fra Anne
c.AuthorAlias Ronja😊4. juli 2002
Åååååååååååå smelt for en romantisk mann du har:) Skal ikke klage jeg heller;) men det der var bare så søtt:))
Kjempebra med nedgang:) all nedgang er positivt:) Håper du får en strålende helg med kjæresten din:)
Kos deg masse:)
klem fra Ronja
Bilde
😀74,4 kg

FERIE!

Heisann!

Nå er ferien her for alvor! Jeg har jo hatt ferie en uke allerede - sånn har vi lærere det..men denne uken har jeg brukt til å avslutte skoleåret. Jeg har vært endel på jobben og klargjort klasserommet for neste år, bestilt bøker osv. I morgen starter mann og barn med ferien sin også, så nå er det skikkelig ferie! JIPPI!! Det skal bli så godt!

Vi reiser nok bort etterhvert. Vi har campingvogn på et flott sted hvor vi har muligheter til å bade på en fin strand, være sammen med gode venner og virkelig kose oss. Men - i Norge vet man aldri med været, og det å sitte i en campingvogn i regnvær betyrn bare en ting - spise, spise, spise! Derfor har jeg gitt klar beskjed hjemme om at vi flytter ikke ut før godværet kommer... Heldigvis er de enige her. Skulle værgudene svikte helt får vi finne på andre ting..

Jeg har endelig kommet meg ned der jeg var for en ukes tid siden. Det er helt utrolig at jeg legger på meg så lett som bare det, men bruker så lang tid på å få det vekk igjen! Urettferdig :(
Men, men...motivasjonen er på topp igjen..vi får bare se hvor lenge den varer. Som kjent svinger den voldsomt..hehe..

Ha en super helg alle sammen, jeg stikker innom dagbøkene deres så ofte jeg klarer. Dere er kjempeflinke!!

Klemmer fra Kristin.
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sussi❤️7. juli 2002
Du fortjener ferie etter å ha tatt av 30 kilo!!

Rart det du nevner at kiloene kommer så lett på, men er vanskelig å bli kvitt...
Jeg har også slanket meg en del, men vektmesssig er jeg nå omtrent der du startet, aner ikke om jeg noen gang kommer så langt ned som deg. Men da jeg var yngre varierte jeg stadig mellom 83 og 73 kilo, men det er veeeldig lenge siden.

Håper det går bra med slankingen i ferien for deg.
Slankehilsen fra Sussi
Bilde
c.AuthorAlias ABBA❤️30. juni 2002
Tusen takk for de hyggelige ordene. Hvor har du hentet styrken til å klare dette så bra? Du harVært kjempe flink. Ha en god ferie. Klem
c.AuthorAlias NasseNøff😊29. juni 2002
Hei på deg Kris – og tusen takk for kjempekoselig hilsen i dagboka mi ! Beklager at du ikke har fått svar før, men det har vært en mildt sagt hektisk uke… Jeg blir jo så rørt av alt det pene du og andre her inne skriver om meg, og setter utrolig stor pris på det ! *s*
Dere her inne er jo min store motivasjon og inspirasjonskilde, så det er godt å se at jeg kan gi noe tilbake til dere også *s*

Jeg ser du har hatt både opp- og nedgang mens jeg har vært borte - det er vel sånn det er for oss alle... Jeg er helt enig med deg i at det er fryktelig urettferdig at kiloene renner så fort på, men ikke av....!! *furteleppe* Men vi gir dem kamp allikevel vi, og vinne skal vi !! *s*

Stikker innom igjen med jevne mellomrom !
Ønsker deg en super ferie Kris !

Varm klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias fluffa😀28. juni 2002
Jeg ønsker deg en kjempedeilig ferie! Kos deg med familien din!
Klem fluffa
Bilde
c.AuthorAlias Amalie😄27. juni 2002
Heisan Kris.
Takk for hilsen i dagboka mi. Jeg må bare si: Salige banan så flink du er! Det er ikke alle forunt å gå ned så mange kilo.
Pillene jeg prøver heter Easy Slim, det dumme er at de skal tas FØR jeg spiser. Jeg skal holde dere oppdatert på hvordan det går.
Ha en trivelig ferie!

mvh Amalie
c.AuthorAlias MTE😊27. juni 2002
Heisann Kristin!

Måtte bare inn om og ønske deg en
kjempe fin ferie. Er det ikke
deilig? Håper at fin været kommer
til deg sånn at dere får komt dere
på camping tur. Ha en fin helg!

Klem!
😵74,8 kg

og så litt opp igjen....

Hei!

Takk for alle støttende kommentarer! Det hjelper en stakkar som virkelig har skeiet ut :)

Ja...det var 400 gram opp det - men de skal fort av igjen. Satser på at de borte før uken er over...

I dag skal jeg bare kose meg. Nå skal jeg først følge datteren min i barnehagen. så skal jeg ut og shoppe litt. 11.30 har jeg time hos hudpleieren! Rens og massasje..Jeg gleder meg til å bli skjemt litt bort. Så skal jeg treffe en venninne og spise lunsj (sen lunsj i dag). Dette blir en fin-fin dag.
Skal trene dobbeltime i dag - en time aerobic, og en time styrke.

Ha en strålende dag alle sammen.

Klemmer fra Kristin.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alina😌27. juni 2002
Heisann

hupleie og massasje hørtes godt ut. Veldig viktig å unne seg litt innimellom, spesielt når er har vært så flink som du er!
Stå på, dette går strålende:-)

Klem fra Alina
c.AuthorAlias Alina😌27. juni 2002
Heisann

hupleie og massasje hørtes godt ut. Veldig viktig å unne seg litt innimellom, spesielt når er har vært så flink som du er!
Stå på, dette går strålende:-)

Klem fra Alina
c.AuthorAlias fluffa😀25. juni 2002
Kos deg masse i dag! Det er vel fortjent. Så deilig med hudpleie da. Kanskje jeg skal ha det som belønning ved de neste 10 kg ned.
Ha en fin fin dag!
Klem fluffa
Bilde
🙂74,4 kg

feig..

Hei hei!

Jeg turte ikke å gå på vekta i dag tidlig jeg...følte meg så tung og mett. I morgen skal jeg på da...
Har vært flink igjen i dag - spist det jeg skal spise, og snart skal jeg ned og trene - en time styrke i dag. Må jo stramme opp litt :)

Ha en fin kveld alle sammen.

Klem fra Kristin.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja😊25. juni 2002
Det er bare bra å ikke gå på vekten hver dag, så det gjør ingenting om du "feiget" litt ut som du kaller det:)
Bare se på det at neste gang du trør på vekten så er det nedgang:) Skal xxx fingrene for deg:)
klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias Ana24. juni 2002
Heisann!

Like bra å droppe vekta når man føler seg sånn.. Jeg skal love deg at jeg ikke var sulten når jeg la meg søndag, hadde stappet i meg 3 store porsjoner med middag og flere nybakte skiver brød til.. Ikke så god følelse selv om det smakte godt.

Takk for oppmuntring, jeg skal jobbe for å komme på 80-tallet før vi reiser! Hadde vært knall å få det til!

Ha en kjempefin dag!!
Klem fra Ana
c.AuthorAlias fluffa😉24. juni 2002
Synes du har vært kjempeflink jeg! Og man trenger ikke å veie seg hver dag. Du er et eksempel til etterfølgelse; både i matveien og med trimmen. Bra jobba!
Klem fluffa
c.AuthorAlias ella😌24. juni 2002
Hei.

Er det ikke deilig å ha gått ned så mye i vekt som du har gjort ? Men forstår godt at det ikke er tilfeldig, du er som du sier flink med maten og trimmen. Så enkelt og så vanskelig er det å oppnå et varig vekttap... Jeg beundrer det du har fått til, og ønsker deg fortsatt lykke til !
~Ella~
c.AuthorAlias NasseNøff😃24. juni 2002
Hei Kris - ikke feig, bare 'strategisk' *ler*
Takk for hyggelig hilsen i boka mi ! Jeg skjønner at sjokket ditt nok var atskillig større enn mitt... Jeg var i grunnen forberedt på forhånd på at det kunne gå feil vei med ny vekt, men for deg å komme på Grete Roede kurs og 'veie' 7 kg mer enn du trodde må jo ha vært ille... Men det er jo riktig som du sier - hva vi veier er jo egentlig uvesentlig - hva man har gått ned er atskillig viktigere *s* Men jeg har iallfall tatt ditt og de andres råd om å oppdatere vekta mi hele veien, så det er nå gjort.

Lykke til i morgen - stikker innom en tur da også jeg !

Klem fra NasseNøff
Bilde
👻74,4 kg

Jeg er mett!

Hei!

Jeg er mett! Nå har jeg sittet og lest i dagbøkene deres, og dere er jo så flinke alle sammen. Sultne der dere også! Det er i allefall ikke jeg. I helgen har det gått unna med både vin og godterier. Det var godt, men jeg føler meg småstappa nå. Jeg får se om jeg tør å gå på vekta i morgen tidlig, eller om jeg venter til tirsdag :) Pila har nok gått litt opp..(jeg har ikke veid meg i dag, så jeg har skrevet inn vekta fra sist)

Ha en fin-fin St.hansaften alle sammen!

Klemmer fra Kristin
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja😌23. juni 2002
Heisann:)
Tusen takk for koslig komentar i dagboka mi:) er nok ikke lenge til du ser 6-tallet du heller:) Jeg har lest i dagboka di og jeg må bare gi deg en stor applaus for du har vært kjempeflink:) Jeg er inponert:)
Ønsker deg en strålende start på den nye uken:)
klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias alina😊23. juni 2002
Hei og takk for hilsningen!
Du har virkelig vært fantastisk flink! Fra fedme til lett overvekt nå...det må føles topp! Stå på!
Det er viktig at vi koser oss innimellom tror jeg, slik som du i helga. Det er hvordan vi er hverdagene som er viktigs, at unntakene forblir nettopp det, unntak... Synes vi er flinke jeg:-)

Klemmer fra Alina
😉74,4 kg

snart ferie :)

Hei og hopp!

Takk for alle oppmuntrende kommentarer - dere er til uvurderlig støtte og motivasjon!

Nå har jeg snart ferie jeg! Bare en dag igjen, og i morgen skal jeg bare ha 2 timer med klassen - 2 kosetimer. Det blir deilig...gleder meg kjempe mye til en lang og deilig sommerferie :)
Det blir jo noen avslutninger da...og i dag var det avslutning for lærerene. Vi fikk rundstykker og kringle. Jeg spiste 2 halve rundstykker, men klarte heldigvis å la kringla være. Det ble på en måte dobel lunsj ettersom jeg allerede hadde spist matpakka mi, men, men. Jeg orket ikke å skille meg ut og forklare alle at jeg slanker meg osv. Valgte den enkleste utvien og spiste litt i stedet. Jeg tok en lett middag i stedet :)

I dag har jeg spist:

Frokost: 1 brødskive med skinke
Lunsj: 2 brødskiver med mager gulost
2 halve rundstykker
Middag: 3 halve rundstykker med roastbeef

Mye brødmat i dag også ser jeg...uff...må skjerpe meg.

Dere får ha en fin-fin kveld og helg alle sammen. Jeg skal en tur på byen i morgen kveld, også reiser jeg bort fra lørdag til søndag. Kos dere på St.Hansaften!

Mange klemmer fra Kristin.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias fluffa😀21. juni 2002
Hei Kristin!
Gratulerer med minus 30! Flagget til topps! Kjempeflott jobba! Ha det kos på byen i kveld, og i helgen forøvrig!
Klem fra fluffa
Bilde
c.AuthorAlias Bitten😌21. juni 2002
Hei Kris og takk for koselig innlegg i boka mi. Ser du har gått ned hele 30 kg., helt fantastisk altså :) Du må jo ha forandret hele deg og gardaroben din :) Blir deilig å møte sommeren i en helt ny utgave, ikke sant? Sommerferie ja..... skulle jo vert lærer om sommeren og bamse om vinteren..... men den har du vel hørt før :)
Ønsker deg iallefall en flott helg og ferie :)
Klem fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias Ana😃21. juni 2002
Hei og takk for hilsen! :-)

Dessverre leste jeg ikke meldingene deres FØR jeg la innpå med sjokolade og pizza.. jaja.. Neste gang skal jeg inn her først! hehe..

Så deilig med sommerferie! Har hatt det i 2 uker nå og nyter hver dag, synes det er lettere å ha overskudd til å trene da også. Når det gjelder han personlige treneren så skal jeg ikke ha timer med han før om en måneds tid, gleder og gruer meg litt..

Klem fra Ana
😄74,4 kg

litt ned

Heisann!

Jeg føler meg så super motivert om dagen....det er bare så synd at jeg ikke vet hvor lenge jeg har det sånn. I morgen - eller om en time kan motivasjonen være som blåst bort. Jaja - jeg får nyte den mens den er her.
Vekta viste 400 gram ned i dag, og det er lenge siden jeg var på 74.4 kg. Snart ser jeg 73-tallet...gleder meg jeg :)

I dag har jeg spist:

Frokost: En brødskive med skinkeost.
Lunsj: 2 brødskiver med lett gulost, en lollipop. (Bursdagsfeiring i klassen min)
Middag: En stor fiskekake og 2 brødskiver. En banan.

Hmm...ser at det har blitt litt mye brød i dag, men sånn blir det bare noen dager.
Nå skal jeg ned og trene - 75 minutter step/styrke.

Ha en fin kveld alle sammen.

Klemmer fra Kristin.
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Krimmi😊20. juni 2002
Hei Kris.

Tusen takk for motivasjonsvibbene, tror de hadde en viss effekt for i dag hadde jeg gått ned litt igjen. Føler meg litt mer motivert nå :-)
Du har jo vært kjempeflink, jeg er helt imponert over deg. Tror jeg må lese litt i dagboka di og se hvordan du har klart det.

Klem
c.AuthorAlias tutu❤️20. juni 2002
Heisann Kristin

Vil bare si go ferie til deg. Nå er sommerferien begynnt her hos oss, så nå tar vi oss en tur hjem til foreldrene mine.
Skal prøve og komme innom deg i neste uke.

Kos deg masse

Koser fra Trude
c.AuthorAlias Ana😄20. juni 2002
Jeg er kjempeimponert!!

Så flink du er!! Jeg skal sette meg ned og lese gjennom hele dagboken din, du har jo gjort akkurat det jeg må prøve å gjøre. Det er jo egentlig helt sprøtt å drasse rundt på 30 kilo for mye, jeg klarer jo ikke løfte 15 engang..

Nyyyt den gode motivasjonen din!

Klem fra Ana
c.AuthorAlias MTE😊20. juni 2002
Hei Kristin!

Håper du har motivasjonen
lenge nå. ;o) Stå på.
Ha en fin helg!

Klem!
c.AuthorAlias Jojoen😌19. juni 2002
En liten hilsen til....
Oppdaget nettopp at vi hadde skrevet hos hverandre omtrent samtidig, haha :-)
Det er visst mange som unner meg en is.. men jeg tror jeg kanskje drøyer den litt til :-) Har lyst på en slik en ---->

Ellers liker jeg det aller meste av alt fra yoghurtis til lutefisk :-)

Ha en fortsatt fin kveld, nå skal jeg bysselalle....zzzzzz

Nattaklem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias boggi😌19. juni 2002
takk for hilsen !!!!! vollala...du har virkelig vært flink jente. Håper jeg greier det samme. Husker den gangen jeg var like LETT som deg - å som jeg gleder meg til det igjen..
KLEM boggi
c.AuthorAlias Jojoen😉19. juni 2002
Hei igjen :-)

GRATULERER TRETTI KILO !!!!!!!!!!!

Så flink du har vært, og så flott som du klarer deg :-) Det må kjennes godt på kroppen tenker jeg..

Sist jeg veide 74,4 var en gang... i 1986, mimre.. hehe. Husker at det var ganske deilig ja. Og så gikk det bare den gale veien for meg etterpå. Men ikke denne gangen.

Ønsker deg også en kjempefin kveld.

Klem fra Jojoen
Bilde
😃74,8 kg

Hei!

Heisann!

Her er jeg, Trude...har ikke gjemt meg :)
Det er en stund siden jeg har vært her...har hatt så alt for mye å gjøre. Sommeravslutning med 5 klasser, så det har blitt mange slitsomme kvelder (men hyggelige selvfølgelig). Sånn er det å være musikklærer! Nå er det bare 3 dager igjen før ferien og jeg gleder meg stort!
Det har gått greit med spisingen. har holdt vekta til tross for mange gode kaker på avslutningene...Noe av tiden har jeg jo brukt på trening også.

Håper alt er bra med dere også - jeg skal lese dagbøkene deres nå, også kommer jeg sterkere tilbake i morgen igjen.

Klemmer fra Kristin.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias fluffa😀19. juni 2002
Hei Kristin!
Så hyggelig at du er innom igjen. Har sett etter deg vet du. Ekstra hyggelig er det at slankingen din går greit. Ja det blir vel deilig med ferie nå kan jeg tenke meg. Bare slappe av og gjøre....ingenting.
Ha en strålende dag!
Klem fluffa
Bilde
c.AuthorAlias tutu❤️19. juni 2002
Hei og hopp

Nå ble je gla, du har jo ikke gjemt deg!!!!
Har nemmlig vært trofast inne hos deg og sett. Men sånn er det bare, en føler liksom at en får bedre kontakt med noen. Vansklig å forklare så tidlig på morgenen.

Ellers så sammarbeider ikke vekta med meg i det hele tatt. Håper hver dag at jeg skal klare og ta meg sammen, men det blir som regel en utskeielse og to.

Så det er musikklærer du er. Jeg går jo som vikarnår jeg er friskemeldt, og musikk har alltid vært det værste faget og steppe inn i.Og da spesielt når det kanskje ikke er lagt til opplegg.

Vel, da håper jeg at du får en knallfin dag.
Klemmer fra Trude
😌74,6 kg

Sulten...

Heisann!

I dag var ikke vekta mi god å ha med å gjøre. Første gang jeg gikk på den viste den 74.8 kg. Det syntes jeg var litt rart, så jeg gikk på igjen. Da viste den 74.4. Det gjorde den tredje gang også, så jeg skriver opp 74.6 jeg - midt i mellom. (Hmmm....tenk at 400 gram er så viktig da *s* )

Jeg er ganske sulten om dagen, og går og har lyst på det meste. Det kommer sikkert av at jeg er fryktelig striks med det jeg spiser og ligger på et minimum av hva dietten tillater når det gjelder kaloriinntak. Men jeg skal slite meg gjennom to dager til, for på lørdag vet jeg at det blir enliten sprekk - en planlagt en. Det er egentlig ikke en sprekk heller *beroliger meg selv*, for det er faktisk innbakt noen kosemerker i dietten min, og de skal jeg bruke på potetgull denne uken - 70 deilige gram. Vanligvis går de til en halv flaske rødvin, men nå er suget etter potetgull så stort at jeg velger det i stedet.

Nå skal jeg dra og trene - har faktisk trent hver dag siden søndag denne uken, så jeg er litt stolt av meg selv :)

Jeg stikker innom dagbøkene deres senere i kveld.

Klemmer fra Kristin.

6 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu❤️16. juni 2002
Heisann

HVOR ER DU HENN? HAR DU GJEMT DEG?????

Klemmer fra Trude
c.AuthorAlias tutu❤️6. juni 2002
Heisann Kristine

Takk for at du er her. Ble så gla for kommentaren i boka mi.
Håper du snart er innom her og oppdaterer litt. Er sikker på at du har gått ned litt. Selv har jeg slakka på kravene. Skal ned til 55 kilo. Tenker det er nok. Så får vi se.

Ønsker deg i hvertfall en kjempe flott dag.

Klemmer og koser fra Trude
c.AuthorAlias Fuzzy76😀4. juni 2002
Takk for oppmuntrende kommentar i dagboken min! :)

Du er jo virkelig et eksempel som gir motivasjon, håper virkelig jeg kan vise til en lignende vekt om et år. :) Har du klart deg så langt, vet du at du gjør ting rett, lykke til videre!
c.AuthorAlias chevy😀31. mai 2002
Heisann
takker for råde om sittups med bena opp i taket, kjente faktisk at jeg brukte de nedre magemuskler mer da. Det høres deillig ut med litt potetgull, men jeg har gått og hatt lyst på snickers is hele uka så det blir min lørdagskos imorgen.
Du får ha en koselig helg.
Chevy
c.AuthorAlias ella😌31. mai 2002
Hei.

Så lurt å unne seg litt kos en gang i uka, det gjør det sikkert lettere å unngå de helt store ukontrollerte uskeielsene. Potetgull er godt, har du forresten smakt Uncle Bens Rispinos med paprikasmak ? Den minner litt om potetgull, og hvert flak utgjør bare 6 kcalorier. Men klart, ekte vare er aller best !

Lykke til videre, og ha en fin helg !

~Ella~
c.AuthorAlias Mariah❤️31. mai 2002
Vet hvordan det føles å alltid være sulten, før spiste eg jo ikke noe i ukedagene, det var hardt det.
Det pleier å hjelpe å drikke mye vann, litervis, det fyller jo opp magen - for en stund og samtidig renser det kroppen.

Lykke til videre!
😀74,6 kg

der stod jeg stille....

Heisann!

Tusen, tusen takk for alle de hyggelige kommentarene jeg har fått i dagboka mi i dag! Dere er motivasjonskilden min, og betyr mye for meg!

I dag sto vekta stille. Det er kanskje ikke så rart, jeg har liksom gått ned litt hver dag denne uka. Nesten for godt til å være sant.
Jeg er utrolig nøye med deg jeg spiser nå, og ligger på et minimum av det GR-dietten tillater. Derfor vet jeg at hvis jeg slakker bitte litte grann på tøylene, vil jeg nok bli stående litt stille.

I går kjøpte jeg meg gulrøtter som jeg skar opp og la i en bolle med vann i kjøleskapet. Det smakte fortreffelig :), og anbefales til de av dere som går rundt og har lyst på noe. I dag har jeg lagt noen små blomkålbuketter i skålen også. Det er jo ganske godt.

I dag har jeg spist:

Frokost: 1 brødskive med egg, 1 eple
Lunsj: 1 rundstykke med roastbeef med rå løk (ikke remulade
*stolt*)

Til middag skal jeg spise en halv kylling uten skinn, ris og salat. I tillegg skal jeg ha 2 rugsprø med skinkeost, og 2 lett-yoghurt.

Trening: 1 time aerobic.

Ha en strålende dag, alle sammen!

Klemmer fra Kristin.

5 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊30. mai 2002
Heisann Kris!

Kjekt å se at det har gått ned over
med deg. Kjempe bra. Selv om du har
to dager med samme vekt betyr vel at
du får et nytt nedryk snart. :o)

Jeg nærmer meg 50 tallet nå og gleder
meg veldig til å pasere den.

Ha en kjempe fin dag og lykke til
med vekt reduksjonen!
Ha en fin helg!

Klem!
c.AuthorAlias fluffa😉30. mai 2002
Takk for hilsen i boka mi!
Tror ikke jeg får vært innom i de nærmeste dagene, så ha en god og slank helg!

klem fluffa
Bilde
c.AuthorAlias tutu❤️29. mai 2002
Hei Kristin

Du ser nok nedgang igjen i morgen. Du er jo så flink!!!!
Jeg er så spent på hva vekta sier til meg i morgen. Har ikke følt meg så stor og tung i dag, men så har jeg jo vært ganske flink og da.
Er i hvertfall full av motivasjon og pågangsmot, så får en se.


Vel, vel da håper jeg at du får det fint på trening og at du får en fortsatt god dag.

Store klemmer fra Trude
c.AuthorAlias HelenaX😃29. mai 2002
Du har vært flink selv, Kris!!! Du har gått ned en masse kilo og så klarte du å droppe remuladen på roastbeefen i går. Får vann i munnen av å tenke på roastbeef med remulade :-) Vi får stå på videre så er vi snart i en ny vektklasse begge to, og det er deilig før sommeren!

Lykke til på trening i kveld!
c.AuthorAlias Frosken😉29. mai 2002
Hopp og hei og takk for hilsen:) Godt å ta på seg gamle klær ja, rart å tenke på at jeg ikke fikk igjen denne buksa ved juletider, og i dag er den akkurat passe!

Tenker at jeg skal ned til 75 kg og holde den vekta, det var det jeg veide før jeg la på meg. Mitt neste delmål nå er 77 kg, og belønningen da er klær, gleder meg:) Og så ned til 75...

Føler meg både friskere og bedre i tillegg til at jeg blir slankere*s*

Ha en fin slankedag:)
❤️74,6 kg

Regn, regn, regn....

Heisann!

Det bare regner og regner og regner her. Tror snart jeg får flytte nordover - der er det visst strålende vær i dag :)


Vektnåla gikk et lite skritt nedover i dag også den. Det er bare så deilig, men jeg vet at nå stopper det opp snart. Sånn er kroppen min. Den kan gå ned masse i en periode, også blir det "stillstand" i en periode. Jeg får bare nyte det mens den er i siget. *s*.

Nå har jeg akkurat kost meg med frokosten min - en brødskive med egg og grssløk. Det er såååå godt - bra jeg må komme meg av gårde nå, for jeg har virkelig lyst på en skive til...

Dere får ha en flott slankedag alle sammen!

Klemmer fra Kristin.
12 i heiagjengen
c.AuthorAlias Hanne29. mai 2002
Hei!

Tusen takk for kommentar i dagboka mi! Jeg er så takknemlig for dette nettstedet og alle dere som skriver her!
Jeg har lest din dagbok tidligere - og dette er jo absolutt et eksempel til etterfølgelse. Det er mye motivasjon i andres suksess!!

c.AuthorAlias fluffa😀29. mai 2002
Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi! Det er så godt å ha noen som oppmuntrer og backer opp.
I dag, onsdag, er været litt bedre. Så da blir dagen litt lettere. Synse du klarer deg kjempebra. Stå på!
Ha en fin dag!
klemmer fluffa
Bilde
c.AuthorAlias HelenaX😃29. mai 2002
Hei Kris og takk for hilsen i dagboka mi! Ser til min store lettelse at det er oppholdsvær i dag, det betyr at lysten til å ligge på sofa'n og gumle sjokolade er sterkt redusert :-)) Og heldigvis for det! Har ikke lest dagboken din, men ser jo at du virkelig har vært flink og gått ned kjempemasse! Det er utrolig bra! Lykke til videre, skal følge med deg fremover :-)

Helena
c.AuthorAlias Blondie78😉29. mai 2002
Tusen takk for kommentaren :)
Ja, det går litt i rykk og napp dette her... men det går da nedover... man må bare ha litt tålmodighet!
Synd du har vært kjempe flink som har greid å gå ned så masse! Det krever masse styrke og mot!

Stå på videre!
c.AuthorAlias Snuppedutten😄29. mai 2002
Jeg må bare få si hvor flink jeg syns du har vært.Som har gått ned fra 104 kg. Det står det virkelig respekt av!! Jeg er utrolig imponert.Har du gjort noe spesielt for å gå ned så mye?Eller har det kommet gradvis med et bedre kosthold? Vil ihvertfall bare si stå på. Du er en utrolig fin motivasjonskilde!
c.AuthorAlias tutu❤️29. mai 2002
God morgen Kristine.

HAr du det bra? flott.

Jeg har vært sykenmeldt siden november i fjor pga. smerter i kroppen og har vært mye trøtt. Så jeg skal sjekke om jeg har fått M.E. En kan og kalle det kronisk tretthetssyndrom. Har vel mest sannsynligvis en lett variant av det. Så jeg går hjemme og har enkle mål for hver dag. Må hele tiden se ann dagsformen, noen dager kan jeg gjøre det meste, mens andre så ligger/sitter jeg for det meste i sofaen.

Håper du får en knall flott dag Kristine.

Klemmer fra Trude
c.AuthorAlias chevy😀28. mai 2002
Heisann
Gratulerer til deg du har jo gått ned 30 kilo det er jo helt fantastisk Hurra hurra
Chevy
c.AuthorAlias ella😊28. mai 2002
Hei.

Ja, livet her nord er bare helt topp for tiden, snakk om uventet varme !

Det høres ut som du har en avslappet holdning til at vekttap går i rykk og napp, det er flott, skal forsøke å "adoptere" den holdningen...

Uansett, ha en flott dag i regnværet, og lykke til videre !

~Ella~
c.AuthorAlias Mio😄28. mai 2002
Hei Kris!

Du er hjertelig velkommen nordover, vi har strålende vær, utnytter dem med å vaske og lufte litt.
Har lest litt gjennom dagboken din, skal si du er flink.
Du nevnte noe om vekta fra ungdomsskolen... min var 63 da jeg gikk ut av niende... jeg tror ikke at jeg kommer til å se det tallet igjen på vekta... mitt mål nå er å se 9-tallet, har ikke sett det siden 1995.

Du får kose deg i vår regnet, så skal du se solen skinner snart.
Klem fra Mio
c.AuthorAlias tutu❤️28. mai 2002
Heisann Kristine

Vet du at vekta di har gått opp nesten 1 kilo siden i går???
Men jeg skjøner jo at du mener 74,6.

Atter en gang så vil jeg takke deg for at du er her. Du er til stor innspirasjon og motivasjon for meg.
Er så gla for deg atte`.

Store klemmer fra Trude
c.AuthorAlias B-Jones😃28. mai 2002
Er innom og ser misunnelig på vekta di..*spøker*..*S* Ville bare si takk for alle de koselige kommentarene, de varmer og inspirerer virkelig :-). Og så er det motiverende å se at andre har klart å gått ned så mye, håper jeg blir like flink som deg. Ha en flott dag Klem fra meg :-)
c.AuthorAlias Line M😀28. mai 2002
Regn, regn og atter regn, her også. Slutter det ikke snart, drukner jeg....!!!
Gratulerer med videre nedgang og lykke til på veien !!
Klemmer fra Line M
😄74,8 kg

Første delmål nådd!

Hei hei!

Der var første delmål nådd! Jeg kan ikke huske når jeg var under 75 kg sist. Det må ha vært på ungdomsskolen eller noe tror jeg...
Neste delmål er 71.8 kg - da er jeg i vektkategorien - NORMALVEKT. Har ikke satt noen "tidsfrist", men det hadde jo vært deilig å nå det i løpet av juni/juli. Det er alltid litt vanskeligere å gå ned i sommerferien, men jeg skal gjøre et tappert forsøk!

Ellers bøtter det ned her...liker det dårlig - vil ha sommer og sol jeg! Dere i nord har det vel litt bedre :)

I dag har jeg spist:

Frokost: 1 brødskive med skinkeost og agurk.
Lunsj: 2 brødskiver med skinke og agurk
1 eple.
MIddag: 125 gram spaghetti, 150 gram karbonadeig.

Har igjen: 2 lettyoghurt, 2 rugsprø med leverpostei, ev .1 banan etter trening.

Trening: 1 time step, og en halv time styrke etterpå.

Ha en flott kveld, alle sammen! Jeg skal lese og skrive i dagbøkene deres i kveld.

Klemmer fra Kristin
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu❤️27. mai 2002
Hei og hopp Kristine

Du er så flink. Send litt motivasjin til meg da.
Jeg tar en liten pause, ikke fra dagboka, men fra selve slankinga. Trenger og finne motivasjonen igjen. Den har gjemt seg skjønner du. Har prøvd og lete, men fant bare hybelkaniner......

Klemmer fra Trude
c.AuthorAlias aline😃27. mai 2002
hei!
takk for vibbene!! de hjelper!!
og gratulerer med ny vektkategori!!!!!!!!!
hipp hipp hurra, hipp hipp hurra!!!!!

klem aline (som egentilg heter kristine... ; )
❤️75,0 kg

Jippi, jippi, jippi!

O du deilige søndag!

Jeg kan nesten ikke tror det! Det var jammen verdt å beherske seg på seminaret da :)

I dag har mannen min og jeg sovet lenge, klokka er snart 11, og det er luxus når man har barn. Føler meg skikkelig uthvilt nå. Nå skal vi spise frokost, også skal vi ut og trene sammen.

Ble et kort innlegg det her...jeg måtte bare inn og skrive ned vekta *s*. Kommer tilbake senere i kveld.

Ha en super dag, alle sammen.

Klemmer fra Kris.

Inne en liten tur for å oppdatere dagen:

Vi hadde en super treningsøkt i dag. Nesten 2 timer styrketrening - det er godt å få strammet opp litt :)

Dette har jeg spist i dag:

Frokost: 1 brødskive med skinkeost og agurk.
Lunsj : 2 brødskiver med skinkeost tomat (ja - det er visst litt tomt i kjøleskapet om dagen...)
Middag : I stor tallerken blomkålsuppe med 1/2 blomkålhode og ca 10 kjøttboller - fantastisk godt forresten!
Kveldsmat: 1 brødskive med skinke og tomat.

Tillegg: 1 pinneis....jeg husker ikke hva den heter, men det var vaniljeis med appelsingele utenpå. Den er ny, og jeg anbefaler den på det varmeste! Helt nydelig. Den inneholdt under 100 kalorier så det var ikke så ille synes jeg.

5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Alice😃27. mai 2002
Hei

Gratulerer med nedgang! Jeg misunner deg at du har treningspartner. Likevel, du er jo kjempeflink til å trene.
Takk for varm velkomst og lykke til videre.

Alice
c.AuthorAlias B-Jones😃27. mai 2002
Heia, måtte bare inn å se hvordan det gikk med deg. Og wow, skal si du raser nedover i vekt, og det med vanlig mat. Skal gå over til normal mat jeg og idag, håper det går like fort med meg hehe.. HA en fin slankedag ;-)
c.AuthorAlias MTE😊26. mai 2002
Heisann Kris!

Har nettopp vært inn om og
lest litt i dagboka di og
må si at det er kjempe
imponerende og se hvor
mye du har tatt av. Kjempe
bra. Lykke til videre og
stå på. Ha en fortsatt fin
dag!

Klem!
c.AuthorAlias tutu❤️26. mai 2002
Heisann Kristine

Ja, dette fortjente du!!!
Jeg både bukker og neier for deg........

Jeg, har allerede klart å sprekke. Spiste 3 snickers kjeks. Og det er jo sikkert 500 kalorier i en......
Lyspunktet er at nå er det tomt for godis i huset. Så da er det litt lettere og være flink. I morgen skal jeg kjøpe inn mye frukt og prøve og leve ett litt sunnere liv.

Håper du har fått kost deg masse sammen med mannen din.

Store koser fra Trude
c.AuthorAlias Mariah❤️26. mai 2002
Gratulerer!
Du er min helt altså!
Kos deg men mannen din ute på tur i dag da, været er jo så nydelig.
😀75,4 kg

hei, hei

Hei!

Øynene er røde, føttene er slitne og hodet er fullt av ny informasjon....men magen er heldigvis ikke stappa!

Seminaret var spennende og lærerikt - kjempebra. Og dere skulle bare sett de lunsjbordene! De var bare helt utrolig. Det bugnet av all tenkelig mat...helt utrolig.

Jeg er ganske stolt av meg selv, for jeg spiste slett ikke så alt for mye, og det jeg valgte var magert. Roastbeef, eggerøre, salat og skinke er det jeg valgte. Av alkohol drakk jeg en halv flaske vin og 2 vodka/battery...det er vel kanskje det som var det værste, men pytt, pytt - litt må man unne seg da...
Nå skal jeg gå og legge meg litt på soffaen og hvile litt. Mannen min har lovet å lage middag i kveld - burritos med salat - jeg gleder meg...han er ekspert på å lage det!

Jeg har ikke veid meg i dag, så jeg legger inn samme vekt som på torsdag. Det blir spennende å se i morgen.

Ha en fortsatt fin helg, alle sammen! Kos dere!

Klemmer fra Kris
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blondie78😃26. mai 2002
Hei hei Kris
Tusen takk for kommentaren i dagboka mi. :)
Veldig koselig at folk bryr seg! Det hjelper en masse på motivasjonen min, håper bare jeg greier å holde den oppe i ukene fremover også!

Må si at jeg imponert over deg som har greid å gå ned så mange kilo! Kjempe flott jobba, vet hvor hardt det er.
Gikk på Grete Roede for ca 2 år siden. Gikk ned 5 kg, men da kurset var ferdig gikk det greit noen mnd, men nå har jeg gått opp de 5 kg og mere til.
Jeg vet jo hva som må til for å greie å gå ned, men så tenker man "pytt pytt, nå går det sikkert bra om jeg skeier litt ut"...
Du har vært flink som ikke har falt tilbake igjen!

Nå har jeg bestemt meg for å følge ditt eksempel, komme meg ned til ønsket vekt, og BLI DER.....

Ha en fortsatt fin helg! :)
Klem Blondie

PS: Ja potetgull er veeeeeldig godt, men vi får tenke på alle de kaloriene vi slipper unna hvis vi dropper å spise det!
Hopper vi over snop når vi målet vårt mye raskere!!!
;=)

c.AuthorAlias fluffa😌25. mai 2002
Det var jammen godt gjort å ikke gafle i seg i mengder fra lunchbordet. Men du har jo blitt en dreven slanker etterhvert, og ikke en nybegynner som meg som ville ha grått over alt det gode jeg ikke kunne spise......Du har jo vært kjempeflink! Tenk å ha viljestyrke til å gå ned så mange kilo som det du har gjort. Det viser at det går ann og at det er håp for meg også.

Pent navn du har forresten :-)
Ha en fortsatt god lørdag
-klem fluffa
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃25. mai 2002
Hei Kris :-)

Du har virkelig klart å gå ned 29 kilo!! Det er utrolig bra. Det må jo føles deilig, og rart?

Akkurat nå har jeg ingen problemer med å drømme meg langt bort i bugnende koldtbord.. det er så mye deilig og sundt der - men også farlige dessertfristelser!! Hvordan taklet du det?

Håper du nyter både maten og mannen :-)

Lykke til videre.

Jojo-klem
c.AuthorAlias tutu❤️25. mai 2002
Hei og hopp

Jeg sitter her og er veldig nærme til å hoppe i godisskåla til barna. Er så utrolig sugen på noe godt.
Men jeg vet jo det, at gjør jeg det, så går jo ikke vekta ned til i morgen. Og det er jo det jeg vil....

Så flink du var på matfronten i går da. Vet ikke om jeg hadde hatt sånn viljestyrke.

Vel, jeg håper du får en flott lørdagskveld, så snakkes vi i morgen.

Klemmer fra Trude
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.